Hemp olie ?

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
Troptard

Hemp olie ?

Berichtdoor Troptard » Di 8 Jan 2013 14:45

Iemand hier die dat kent,ervaring mee heeft,weet of dat legaal is ( belgie),drink je dat,rook je dat of neem je er een bad in ?

Ik las op een site ( link kwijt) over hemp olie,ging over lyme en kanker en dat ik dacht de thc kankercellen en lymebacterie te lijf zou gaan ..
Verder las ik dat hemp olie gewonnen zou worden uit geperste hennepzaden...Verder geen uitleg helaas

Nu ben ik geen eerstecomuniekantje en rookte wel eens een jointje,nu lang geleden en hier niet te vinden maar wat ik er wel van weet is dat ik na een joint minder pijn heb,daardoor in actie kom,begin af te wassen en te stofzuigen als ik er voor zelf niet uit mijn zetel kwam,heel kuis word ik er van :) werkt zeker tegen pijn maar of het tegen lyme werkt betwijfel ik !

Graag jullie mening,eventuele bevindingen

Troptard
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

Robyne

Re: Hemp olie ?

Berichtdoor Robyne » Di 8 Jan 2013 21:00

Hoi!

Ja, hier een hennep olie gebruiker! Gewoon legaal, tis olie en je wordt er niet high van. Ik heb koud geperste biologische. Ik neem drie eetlepels per dag. Werkt ook anti-viraal, anti-kanker, anti-bacterieel en van alles wat goed voor een mens is. Tis niet vies, heb geen bijwerkingen.

Het gaat niet helpen tegen je pijn zoals met een jointje roken, zit geen THC in de olie. Wiet wordt gemaakt van die topjes, en die olie van de zaden. Jammer maar helaas. :)

Maar tis wel goed voor je :)

Troptard

Berichtdoor Troptard » Di 8 Jan 2013 21:19

Robyne schreef:Hoi!

Ja, hier een hennep olie gebruiker! Gewoon legaal, tis olie en je wordt er niet high van. Ik heb koud geperste biologische. Ik neem drie eetlepels per dag. Werkt ook anti-viraal, anti-kanker, anti-bacterieel en van alles wat goed voor een mens is. Tis niet vies, heb geen bijwerkingen.

Het gaat niet helpen tegen je pijn zoals met een jointje roken, zit geen THC in de olie. Wiet wordt gemaakt van die topjes, en die olie van de zaden. Jammer maar helaas. :)

Maar tis wel goed voor je :)

Robyne ...ik had nooit een junk in jou gezien :D

Bedankt voor de uitleg,weet nu hoe en wat ;)

renatez

Berichtdoor renatez » Wo 9 Jan 2013 14:52

Hoi Troptard,

Die hennepolie die ze bedoelen is niet die van geperste hennepzaadjes maar van de toppen van de vrouwelijke hennepplant.

Voor zover ik weet kun je dit nergens kopen in Nederland maar je kunt het wel zelf maken. Alleen moet dit gedestilleerd worden en dit lijkt mij toch iets te gevaarlijk op mijn balkonnetje.

Zie ook de docu: http://www.phoenixtearsmovie.com/

Ik zou graag van je horen als je iemand vindt die dit kan/wil maken.

Groet,

Renate

Troptard

Berichtdoor Troptard » Wo 9 Jan 2013 18:39

Ik was in eerste instantie aan het zoeken naar iets pijnstillend,moet er niet per definitie stoned of high van worden,eigenlijk liefst niet ;)

Opiumderivaten blijf ik zowizo af,pijnstillers ook,heel af en toe een bruffen als reservewiel om nog eens een winkel of dokter te halen indien nodig,al helpt bruffen niet echt..

bamboe

Berichtdoor bamboe » Wo 9 Jan 2013 19:23

Als je heel erg ziek bent kun je misschien beter beginnen met zo'n druppeltje op je polsen smeren.
Je huid neemt het zo ook op.
Ik heb het gedaan -orale inname- toen ik al ietsje beter was, maar dan nog: dan nam ik 1 druppel en dat ging prima in de zin van geen herxen of zo, maar bij twee druppels (per ongeluk maar ik dacht ook wel: ik moet wel mijn grenzen snappen) heb ik een dag verplicht extra ziek op de bank gelegen op de medische hennepolie.
Toen ben ik er toch maar vanaf gestapt, maar dat is misschien dom, dat weet ik niet.
Ik heb me er ook onvoldoende in verdiept om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Geen idee of het alleen pijnstillend werkt of dat het ook echt genezend werkt: ik vermoed wel ook dat laatste, maar ik heb het niet genoeg een kans durven geven en ik vind het ook zo stinken die medische hennepolie.

Robyne

Berichtdoor Robyne » Do 10 Jan 2013 4:13

Maar de gewone hennepolie (waar je dus geen stoney van wordt) kan dus ook goed helpen tegen Lyme en Co!

Niet tegen de pijn, maar tis wel een wondermiddeltje. (soort van dan)

Robyne

Berichtdoor Robyne » Do 10 Jan 2013 4:17

Ennuh... waar krijg je dan die medische hennepolie? Want misschien is dat beter tegen mn pijn dan tramadolletjes weg tikken. Had het er vanavond nog over. Vind alleen blowen zo ontzettend smerig en wil niet als een gare garnaal door t leven. tramadol werkt pas na 2 uur...

renatez

Berichtdoor renatez » Do 10 Jan 2013 11:04

Hi Robyne,

Geen idee of en dus ook waar je die medicinale hempolie (eigenlijk meer een pasta) kunt krijgen. Zelf maken of laten maken is volgens mij de enige optie. Dan weet je ook dat er geen andere troep bij zit.

De man die daar al jaren mee bezig is heet Rick Simpson en zit geloof ik nu ergens ondergedoken in Europa. Ik zie dat zijn site mogelijk is gehackt.
De man probeert al heel lang om onderzoeken op te zetten maar wordt op allerlei manieren tegengewerkt en vervolgd.

Het is juist ook de THC in de pasta dat het genezende en pijnstillende effect geeft maar de dosis die je in moet nemen voor behandeling daar wordt je niet stoned van.

Zie net dat je hier een stichting Mediwiet hebt. www.mediwiet.nl en heb ze een mailtje gestuurd.

danijel_ravic

Berichtdoor danijel_ravic » Di 20 Aug 2013 14:23

Voor hennepolie, producten om het te maken én volledige onderzoeksartikelen met betrekking tot kanker en cannabis kunt u vinden op de website van Mediccanna (http://www.mediccanna.com)

Terug naar “Onconventioneel”