Vegatest machine en homeo korrels

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
Foetsie

Re: Vegatest machine en homeo korrels

Berichtdoor Foetsie » Za 16 Nov 2013 21:31

Hier nog een stukje over DDT en de mensen die graag willen dat dit middel blijft bestaan:
http://www.birdseyecommunications.com/stuk/ddt.htm

Maar geleid door het Internationale Malariafonds (MFI) zijn honderden malaria-onderzoekers tegen het voorstel in het geweer gekomen. Mede gezien de groeiende resistentie tegen malaria-medicijnen en het ontbreken van een werkzaam vaccin, eisen zij het recht om malariamuggen met DDT te bestrijden.

Dat malaria fonds is zeker bang om hun inkomsten te verliezen.

joorn

Berichtdoor joorn » Za 16 Nov 2013 21:53

HOMEOPATHISCHE DDT DETOX
door Deborah Merlin

http://translate.google.nl/translate?hl ... es_sm%3D93

Als jong meisje opgegroeid in New Jersey in de jaren 1950 en 1960, besteedde ik veel tijd buiten aan klimmen in bomen. Dit was in de periode toen het bestrijdingsmiddel DDT vaak werd gebruikt om de muggen te doden, en ik herinner me vrachtwagens met het bespuiten van de bomen in onze straat ,elke zomer opnieuw

Door onderzoek naar natuurlijke gezondheid, heb ik geleerd dat de meest voorkomende symptomen van vergiftiging door pesticiden omvatten;

Een onvermogen om te denken, slechte concentratie, hyperactiviteit, slechte coördinatie, zwakte, nervositeit, ademhalingsproblemen, spierpijn, spiertrekkingen en-de symptomen die we associëren met een aantal neurologische aandoeningen, waaronder ADHD.

Toen we DDT in ons lichaam kregen werd het opgeslagen in vette organen zoals de bijnieren en de schildklier.

Ik vermoed dat mijn blootstelling aan DDT de onderliggende oorzaak van mijn thyreoïditis van Hashimoto en ADHD zou kunnen zijn
Onder begeleiding van een homeopaat, ben ik net begonnen met een homeopathisch middel om me te helpen ontgiften van DDT.

Zo, stof tot nadenken voor alle ME/CVS patienten en schildklierproblemen :idea:

joorn

Berichtdoor joorn » Za 16 Nov 2013 23:39

Toxische stoffen

Dr. Klinghardt is op wereldschaal toonaangevend op het gebied van de psycho-neurobiologie, milieu toxines (giftige stoffen), chronische infecties en hoe deze in gezinnen en families voorkomen. Hij is directeur van de Klinghardt Academy of Neurobiology in Kirkland, (VS). Dr. Klinghardt: “Eén gemeenschappelijk kenmerk dat mensen met autisme hebben is dat ze vol zitten met giftige stoffen en dat hun ontgiftingsmechanismen zijn dichtgeslibd. Hier volgen een aantal van dr. Klinghardt’s vindingen en aanbevelingen op dit gebied:

Lyme en chronische infecties

Chronische infecties, zoals de ziekte van Lyme, komen bij kinderen met autisme veel meer voor. Het kind krijgt de ziekte meestal niet van een tekenbeet, maar van de moeder, die een symptoomloze drager van de ziekte kan zijn. Dr. Klinghardt ontdekte dat 4 van de 5 kinderen met autisme, die naar zijn kliniek kwamen, positief testten voor de ziekte van Lyme. Bij kinderen met autisme waren niet alleen de ontgiftingssystemen van het lichaam vol- en vastgelopen en hadden ze vaak zware metalenvergiftiging, maar ook hadden ze een dagelijkse stille afgifte van giftige stoffen in hun lichaam, veroorzaakt door giftige microben.”

Als gevolg van neurotoxinen in je hypothalamus kun je gigantische verstoringen en ontregelingen in je lichaam krijgen .
Dan wordt dat ziektebeeld bijv ; Hashimoto of schildklier aandoeningen.
De onderliggende oorzaak is (neuro-) toxinen.

http://www.lyme-symptoms.com/LymeNeurotoxins.html

Overbelasting 1: Neurotoxines en andere toxines zijn al opgebouwd in het lichaam voorafgaand aan de ziekte van Lyme infectie.

Overbelasting 2: Neurotoxinen en andere giftige stoffen (uit andere bronnen) worden geabsorbeerd of ingenomen waardoor het toevoegen van de Bb en co-infectie een neurotoxine belasting wordt

Overbelasting 3: De Borrelia burgdorferi bacteriën hebben voorkeurzich te nestelen in bindweefsel, meer dan in het bloed. Dus de Bb's verstoppen het lymfestelsel en laten het bloed indikken. Dit leidt tot slechte doorbloeding van de lever en de kleverigheid van de interstitiële vloeistof. Als gevolg hiervan wordt de ontgifting vertraagd en toxinen blijven in het lichaam achter en beinvloeden het lichaam negatief.

Overbelasting 4: Het toevoegen van alles wat Bb bacteriën doodt, dus het gebruik van ANTI BIOTICA ! zal direct leiden tot een overvloed van afvalproducten in de interstitiële vloeistof. De ontgifting systemen hebben te veel te verwerken. De toxines circuleren in de bloedbaan, circuleren door het hele lichaam, en de persoon wordt ziek. (Herxheimer reactie)

Dit geldt echter niet alleen voor ziekte van lyme hoewel die de ergste is in zijn soort qua neurotoxinen,
maar hier ligt ook de grondslag voor heel veel ziektebeelden die uiteindelijk een gezamenlijke oorzaak hebben nl Toxicose.

Anne-roos

Berichtdoor Anne-roos » Zo 17 Nov 2013 0:52

Je kunt je anno 2013 inderdaad wel afvragen: Ontstaat polio nog wel door een virus ??

http://zaplog.nl/zaplog/article/project ... _en_de_who

Polio is door gedegen samenwerking tussen de overheid en de wetenschap nagenoeg uitgeroeid (NOT: zie deel 1).
Endocrinoloog Morton Biskind stelde dat de polio-uitbraken na de Twee Wereldoorlog veroorzaakt werden door het sprayen van zo’n 1.6 miljoen kilo pesticiden.
Hij hekelde daarmee de botte ontkenning van de overheden met betrekking tot de relatie DDT - polio.
...........
De Amerikaanse pesticide producenten verkochten hun producten na het verbod aan ontwikkelingslanden.
Manilla had de twijfelachtige eer door de eerste polio epidemie (1972) getroffen te worden.
Tegenwoordig moedigt de WHO de ontwikkelings landen aan om goedkoop DDT tegen malaria muskieten in te zetten.
Natuurlijk organiseren ze aldaar ook hun (anti) polio vaccinaties.

en wat denk je hiervan:

Op 16 september 2013 werd in een VN rapport bevestigd dat bij de aanslag op 21 augustus 2013 tijdens de burgeroorlog in Syrië Sarin is gebruikt tegen burgers...
Vorige maand werd voor het eerst in 14 jaartijd polio geconstateerd bij kinderen in het noordoosten van Syrië.
( de vaccinatiegraad in Syrie was tot voor een jaar geleden heel hoog)
Waarschijnlijk komt het uit Pakistan waar de ziekte in bepaalde gebieden geregeld voorkomt , aldus de krant, NOS journaal, enz.

( he??.....Damascus en Karachi liggen ruim 3000 km. uit elkaar...)

Sarin is een van de gevaarlijkste zenuwgassen. Het behoort tot de klasse der organofosforverbindingen die interfereren met de signaaloverdracht bij de overgang van de zenuw naar de spiercel,... enz. enz.. , waardoor het slachtoffer verlamd raakt ..

DDT mag dan in Nederland sinds 1972 verboden zijn; aan de andere kant krijgen ' we' het met dezelfde gang weer binnen als we afgaan op zo'n ...€-knaller- aanbieding van bijv. goedkope Pangasius-filet (diepvries) uit Vietnam.

http://www.demorgen.be/dm/nl/5381/Diere ... svak.dhtml

Poisson poison
De Mekong is één van de zwaarst vervuilde rivieren ter wereld. De hoeveelheid arseen in de stroom ligt tot acht keer hoger dan wat de Wereldgezonheidsorganisatie als veilig acht. In het grondwater is de concentratie zelfs twintig keer hoger dan veilig. Het gif komt onder meer van een quasi ongecontroleerd gebruik van pesticiden. De impact is nog niet duidelijk: de effecten van chronische arseenvergiftiging zijn vaak pas na tien jaar te zien. Daarnaast munt de Mekong uit door de prominente aanwezigheid van kankerverwekkende PCB's, DDT's, CHL's, HCH's en HCB's.

Het schijnt ook in kleding te zitten die uit China wordt geïmporteerd.

Tja....

Josie

Berichtdoor Josie » Zo 17 Nov 2013 12:03

@Elucia en Joorn, het lijkt erop dat jullie denken dat ik anti-bioresonantie ben. Ik kan jullie geruststellen dat is niet zo. En ik haal er zeker mijn neus niet voor op. Ik kan me wel voorstellen dat jullie daarvoor op je hoede zijn.

@Elucia, ik merk dat je enthousiast bent over jouw behandelaar. En mij en anderen ook de verbetering in gezondheid gunt die jijzelf met ups en downs uiteindelijk al bereikt hebt.
Ik merk tegelijkertijd dat je herhaaldelijk op een felle manier probeert rechtstreeks mij te overtuigen van en over te halen tot jouw behandeling, wil je daar a.u.b. mee ophouden?
Jij vroeg op 4 nov. of er hier oud-gedienden zijn die mindere resultaten ervan hadden. Hier reageerde ik op 6 nov op. Zonder bijbedoelingen, begrijp me goed ik ben niet anti. Ik volg zelf een combi van alternatief en regulier. Jouw reactie op mijn ervaring kwam op mij onprettig over alsof je me probeert te overtuigen ipv. dat je verschillende ervaringen naast elkaar kan laten bestaan.
Je schrijft: "Zolang je nog reageert op de pijnstillende werking van paracetamol en acetylsalizylzuur is er met je zenuwstelsel niets aan de hand." Dit klopt niet. En: "Achteraf was 't wel mijn eigen fout(...)Dus Josie, je bent niet de enige(...)Ik heb alleen wel gepoogd mijn fouten slechts éénmaal te maken." Dit klinkt voor mij alsof je wil suggereren dat ik fouten gemaakt zou hebben en dat ik ze meerdere keren gemaakt heb?? En in je bericht van 16 nov.: "dat is toch een ervaringsproces waar je zelf door heen moet. Ik kan je hooguit 't laatste duwtje geven." Op mij komen deze opmerkingen bizar over.

@ tulipano, grote dank voor je toelichting over de/mijn ltt-test.

@ Joorn, je schrijft dat negatieve laboratorium-tests lyme niet uitsluiten, dat weet ik. Ik heb negatieve en positieve gehad. Een positieve bioresonantietest biedt tegelijkertijd ook geen zekerheid. Een sterk vermoeden is naar mijn idee al voldoende voor een proefbehandeling.
Ik maak graag onderscheid tussen een reguliere diagnose en een bioresonantie-diagnose.
Het klinkt voor mij logisch dat trillingen gemeten met een bioresonantie apparaat behandeld kunnen worden met korrels of supplementen die datzelfde apparaat als werkzaam uittest om het lichaam terug in evenwicht te krijgen.

Inhakend op de recente berichten:
Er zijn europese labs die tests uitvoeren op bloed en urine voor zware metalen en andere toxines. O.a. DMPS-test. Voor diegenen die het zouden willen cross-checken naast de vegatest. :wink:

Josie

joorn

Berichtdoor joorn » Zo 17 Nov 2013 14:59

Josie , van die test had ik nog niet gehoord dankje! Ik ben wat gaan spitten op de afkorting DPMS en kwam het volgende tegen;

DMPS-test
Niet erg betrouwbare en gevaarlijke test die oraal, of nog slechter, intraveneus wordt toegediend. Deze stof bindt het kwik, waarna hoeveelheden in de urine kunnen vastgesteld worden.

http://www.ramonkisoor.info/nl/DMPS%20t ... itslag.pdf

Wat is een DPMS test?

Met een DMPS test word gemeten of kwik aanwezig is in het lichaam.
Zie hier het bewijs dat er kwik belasting aanwezig is in mijn lichaam.
Hier het bewijs dat er nog altijd kwikbelasting is in mijn lichaam na ruim 20 jaar ontgiften.

http://www.ramonkisoor.info/nl/bewijs_dpmstest.html

http://www.youtube.com/watch?v=uRkkJKTFYs4 .

Op het filmpje wordt uitgelegd dat adhv de test een kwikbelasting gemeten wordt . Prima! Maar met het verwijderen van je amalgaam ben je nog niet van de belasting af!

De kwik atomen en moleculen nestelen zich bij voorkeur in het vettige weefsel van de zenuwen en hersencellen = intracellulair en die zijn niet in het bloed te vinden . Dat kan de vegasheck WEL meten

Ik denk ook dat er verschil is in ontgiften zus en ontgiften zo . Er zijn diverse middelen en manieren voor.
Intracellulair ontgiften van kwik vergt een zeer speciale aanpak .
Laatst gewijzigd door joorn op Zo 17 Nov 2013 15:05, 2 keer totaal gewijzigd.

roosjeP

Berichtdoor roosjeP » Zo 17 Nov 2013 15:01

@ Joorn,
joorn schreef:Zo, stof tot nadenken voor alle ME/CVS patienten en schildklierproblemen :idea:
Zeker stof tot nadenken.

Vele malen beter nog dan zijn collega, de syfilisveroorzaker Treponema pallidum, verleidt de inmiddels epidemisch optredende Borrelia burgdorferi artsen wereldwijd tot minstens 368 foutieve diagnoses, waaronder het chronisch vermoeidheidssyndroom, ME, MS, Alzheimer, Parkinson, fibromyalgie, syfilis(!), dementie, depressie, psychose, aangezichtsverlamming (Bell’s palsy), autisme, AD(H)D, schizofrenie, en Guillain Barré http://www.desireerover.nl/wp-content/u ... ri-kl1.pdf

De ziekte Lymeborreliose wordt wel eens genoemd “de grote imitator”, ze kan vele ziekten imiteren. MS, ME/CVS, Reuma, Fibromyalgie, Epstein Barr virus(Pfeiffer), Arthritus, Lupus (LSE), ALS, Alzheimer, RSI, ADHD, Hartkwaal, Polyneuropathie, Parkinson http://www.tekenbeetziekten.nl/misdiagnoses/
Laatst gewijzigd door roosjeP op Do 23 Jan 2014 0:34, 11 keer totaal gewijzigd.

joorn

Berichtdoor joorn » Zo 17 Nov 2013 15:21

Jemig Floortje dat is me een voorgeschiedenis zeg ! Ik las dat die DPMS test wel effe wat inhoud zoals ; niet eten, diverse keren bloeddruk meten en niet tussendoor mogen plassen enzo..... :(
Dan ging dat met de vegasheck toch heel wat sneller en humaner..............Ik denk dat het er ook hier mee te maken heeft waar je je laat testen en door wie.

WouterB

Berichtdoor WouterB » Zo 17 Nov 2013 15:34

joorn schreef:DDT gebruik en polio

In 1946, toen de grote polio-epidemie uitbrak , bepleitte Zimmerman en Lavine dat boeren 5% DDT oplossingen direct moesten spuiten bij melkvee tijdens het voeden, in de lucht, op hun lichamen en beddengoed.

Zuivelproducten zijn ideale dragers van pesticide, vanwege de emulsies van vet en water.

http://translate.google.nl/translate?hl ... es_sm%3D93

Een raar bericht.

Eerst zouden Zimmerman en Lavine bij een reeds uitgebroken Polio-epidemie, en ter bestrijding daarvan DDT gebruik aanbevelen, en even later beweert men even zo vrolijk dat DDT juist de oorzaak is...

De 'bronvermelding' naar Zimmerman en Lavine loopt dood op een Yahoogroep...

Polio staat nog steeds bekend als een virus dat al lang en breed bestond voor de uitvinding van DDT.

Groetjes, Wouter

joorn

Berichtdoor joorn » Zo 17 Nov 2013 15:54

Daar is een boek over verschenen .

Titel; DDT: Killer of Killers

door Oswald Theodore Zimmerman en Irvin Lavine
Industrial Research Service, 1946 - 180 pagina's

Hier de omslag van het boek ik kan geen plaatje copieeren hoor :(

https://www.google.nl/search?q=Zimmerma ... 60&bih=528

Terug naar “Onconventioneel”