Vegatest machine en homeo korrels

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
joorn

Re: Vegatest machine en homeo korrels

Berichtdoor joorn » Wo 20 Nov 2013 20:04

Anne Roos heel hartelijk dank voor je reactie ik ben een stuk wijzer geworden :o

@Elucia kijk eens hier;

http://www.meerwetenoverfreek.nl/media/ ... ccins.html

Bij punt 5..................Waarom het ene kind wel veel aluminium opstapelt en het andere niet - en dus gelukkig niet elk kind zo zwaar beschadigd raakt – is primair te herleiden op de toestand van het leverenzymsysteem Cytochroom P450 dat diverse defecten kan hebben.
Hoewel dit systeem al uitputtend is beschreven in de medische literatuur, wordt het in de vaccinatiepraktijk volkomen genegeerd. En dat is desastreus voor een groot aantal kinderen omdat zo’n CYP P450-defect kan leiden tot een extreem grote stapeling van aluminiumhydroxide, met vaccinatie-bijwerkingen tot gevolg.

En verder.

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Wo 20 Nov 2013 20:26

Eulicia:

Je zegt:
Als te verwachten: Het wordt verboden en dan wordt 't nog eens 7 jaar vrolijk doorgebruikt.

Tja, datzelfde dacht ik dus ook.
Het is zelfs pas vanaf 1990 verboden geworden in de DDR. (naast de deur dus)

En dat wat Anne Roos schreef was me even een beetje te veel.
Begin het nu te begrijpen.
JIJ ook bedankt Joorn.

Anne-roos

Berichtdoor Anne-roos » Wo 20 Nov 2013 20:45

Elucia
Een gebrek aan dit P45O enzym... Dit enzym kan beschadigd zijn door vaccinaties.
(Interessant. Deze opmerking kon ik niet terug vinden in de tekst van je link. Had je dit ergens anders vandaan?)

Dat een enzym kan beschadigen staat in mijn bericht van 18 nov. in ditzelfde topic onder:

Waarom worden toxische stoffen opgeslagen en niet (voldoende) uitgescheiden ?

..........Ontgiften is het verwijderen van lichaamseigen afvalstoffen en lichaamsvreemde stoffen
Het verwijderen van vetoplosbare stoffen wordt voornamelijk uitgevoerd door het eiwit metallothioneïne en de P450 cytochroom enzymen.
Deze laatste bevinden zich in de lever t.h.v. de mitochondria.
Mitochondria zijn de ‘energiecentrales’ van de cel.
Ze stammen af van primitieve bacteriën die miljarden jaren geleden een samenwerking (symbiose) zijn aangegaan met andere cellen.
Als gevolg van deze afkomst hebben ze hun eigen DNA (mtDNA), dat onafhankelijk is van het DNA in de celkern, en kunnen ze zich dus ook zelfstandig delen.
Omdat ze zo vaak delen, is het heel belangrijk dat er geen fouten in het DNA sluipen.
Sommige lichaamsvreemde stoffen beschadigen het mtDNA, waardoor de reproductie van de mitochondria afnemen of waardoor de mitochondria defecten gaan vertonen. Hierdoor komen zowel de energieproductie in het gedrang als de ontgifting zelf.
De hersenen bevatten de meeste mitochondria per cel (9000). In de lever zijn dat er 3000 per cel........

En in het topic: De dynamiek van ontgiften ( bij : Algemeen)is het later ook nog geplaatst:

........Toxines kunnen het DNA van de mitochondriën beschadigen waardoor het probleem overdraagbaar is.
Met alle gevolgen van dien.
Maar die beschadiging,gebrek of gebrekkige werking van de/het CYP450 enzym(en) is juist ontstaan dóór de vele toxines, te beginnen met de giftige adjuvants in vaccinatie's...
Vóórdat men een vaccinatie geeft/krijgt, dus preventief, zou eerst getest moeten worden hoe de werking van dat enzym is.
Als blijkt dat er gebrek is aan dat enzym en/of een gebrekkige werking en/of een beschadigd enzym-DNA
zou zo'n persoon eigenlijk nooit gevaccineerd mogen worden.
Maar om de 'bekende' redenen wordt zo'n onderzoek door de gezondheids-autoriteiten met man en macht tegengewerkt.
En helaas zijn problemen van het CYP450 enzym niet echt meer ongedaan te maken.
Het is dus heel belangrijk om de elektroactieve adjuvants, zoals kwik en formaldehyde ongedaan te maken..........

Ik krijg trouwens steeds meer de pest in over vaccinaties, ieder jaar ontdek ik weer nieuwe problemen (bij mezelf) die daarmee verband lijken te houden. Ik zit nu op 't einde van een 'formaldehyde' kuur, een gif wat niet alleen in triplex of hardboard zit, maar ook een hulpstof is in o.a. het DKTP vaccin.

Ja, dat klopt!...

Ben er net achter gekomen (door 't napluizen van vaccins en data in mijn vaccinatieboekjes, die gelukkig alle bewaard zijn gebleven) dat ik 'overgevaccineerd' ben als kind, net als die veteranen.
Vooral die DKTP, die heb ik 2 a 3 zo vaak gekregen als een gemiddeld kind. Alle vaccins zijn bij mij 'voor de zekerheid' nog enkele keren herhaald, na terugkomst van mijn ouders in Nederland (in ben in 't buitenland geboren).

Jeetje, inderdaad kun je dan wel zeggen dat je overgevaccineerd bent en is het geen 'verrassing' dat je belast/vergiftigd bent met formaldehyde...
Een Borrelia-besmetting/infectie komt nooit 'alleen'; ons immuunsysteem wordt door veel te vroeg en veel te veel vaccinatie's ernstig ondermijnt., met alle gevolgen van dien.
Een vaccinatie kán de trigger zijn tot het doen opvlammen van een sluimerende Borrelia-infectie.

Een bekende uitspraak van medisch onderzoeksjournaliste Desiree Röver is:
"Vaccinatie's zijn een belediging van ons immuunsysteem "
En kijk eens op http://www.desireerover.nl/wp-content/u ... -Mythe.pdf

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Do 21 Nov 2013 12:06

Nog even terugkomend op DDT en landbouwgif:

VANAVOND 21 nov. om 21.10 uur op NED. 2
ZEMBLA: "lelies met een luchtje"

:zwaaien:

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Vr 22 Nov 2013 17:48

2 jaar eerder wijdde Zembla dus ook al een uitzending aan landbouwgif

http://tvblik.nl/zembla/gif-in-de-bollenstreek

Wat heeft de overheid er mee gedaan? Niets dus. De economische belangen zijn groter dan de gezondheid van de burgers. Deja Vu! Het lijkt de herziening rondom onze richtlijn wel :x

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Zo 1 Dec 2013 20:00

Om nog even terug te komen op de homeopathie,
ikzelf gebruik ook homeopatische middelen.

Zoals bv:
Avena Sativa D6
Om de bijnieren te ondersteunen.
Valeriana ook een D6 verdunning, dit met name voor de hersenstam en de zenuwen te sterken, bovendien word je er rustig van.
Aesculus hippocastanum een D3 verdunning, dit om het bloed goed te laten lopen, en het maakt de vaatwanden soepel en sterkt het hart
Dan nog zo nu en dan choleodoron, om de lever door te laten stromen.
En senecio vulgaris, om het bloed schoon te krijgen.
Verder nog in tablet vorm: Magnesum muriatucum ook een D6, deze heb ik vorige week aangeschaft o.a. omdat ik af en toe krampen kreeg in de voeten en kuiten.

Deze middelen mag je niet te lang gebruiken, je moet zo nu en dan stoppen, sommige middelen mag je maar 2 keer 6 weken per half jaar gebruiken.

Hoe hoger de verdunning, des ter sterker het middel werkt, gek hè?
Ze zijn allemaal van Weleda en Wala, behalve de magnesium, deze is van VSM en is als enigste niet voorgeschreven door een arts.

Ben helaas op dit moment niet in de gelegenheid om mij bij de homeopate die zoveel over de genezing van lyme weet, aan te melden.
Dit heeft te maken met famillieomstandigheden.

Elly W

Berichtdoor Elly W » Ma 2 Dec 2013 11:42

Foetsie schreef:
Ben helaas op dit moment niet in de gelegenheid om mij bij de homeopate die zoveel over de genezing van lyme weet, aan te melden.
Dit heeft te maken met famillieomstandigheden.

Dat is heel erg jammer voor je Foetsie.
Vervelend voor je. Sterkte.

Ik ben klaar met mijn eerste kuur en het gaat een stuk beter!
Ik heb weer zin om dingen te doen maar ik moet wel oppassen, want mijn energie is nog niet terug. Mijn goede humeur wel want dat was de laatste tijd om te schieten!
IK ben er nog niet, ik heb weer nieuwe korreltjes en twee vieze drankjes ( eentje is echt héél erg vies, maar het helpt!) en in januari moet ik weer naar haar toe.

Groetjes,
Elly.

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Ma 23 Dec 2013 22:10

Leuke informatie over de geschiedenis van de homeopathie in nederland, die in verhouding tot de omringende landen zich hier in nederland slecht ontwikkeld heeft:
(het hoe en waarom)?
http://www.homeopathienetwerk.nl/geschi ... -19e-eeuw/

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Do 6 Mar 2014 23:49

Dit is geen extra informatie, maar ik wilde graag nog zeggen dat ik nog steeds regelmatig met plezier op deze blog lees.

:D

Terug naar “Onconventioneel”