Samento, een natuurlijke ondersteuner van Lyme
-
Zie website: http://www.lymenatuurlijkgenezen.nl/samento.htm
-
Re: Samento, een natuurlijke ondersteuner van Lyme
Ik heb zo het vermoeden dat die titel niet helemaal klopt, de meeste mensen hier hebben geen baat bij iets wat Lyme ondersteunt...
Met dat middel is er ook niets "nieuws" onder de zon, past daarom gezien het karakter van het middel het best onder 'Onconventionele Methoden'.
Groetjes, Wouter
-
Hoy
Samento,kaardebol,mms...is hier al veel over geschreven
De een heeft er (wat) baat bij de ander niet
Troptard
Samento,kaardebol,mms...is hier al veel over geschreven
De een heeft er (wat) baat bij de ander niet
Troptard
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken
-
Hallo Stoertje,
Ik neem al geruime tijd samento, maar het middel dat jij bedoelt zal waarschijnlijk cat's claw zijn.
Het is Nèt even iets anders maar lijkt wel heel erg op elkaar.
De één is toa vrij (dat betekent dat het je immuumsysteem niet nog eens extra aanze, omdat dit systeem eigenlijk al overuren maakt) en daarom wordt het samento genoemd, de naam is speciaal voor de toa vrije variant.
En Tropard,
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken.
Door het gestuntel van mijn huisarts was ik genoodzaakt om toch iets te gaan doen aan die nare beestjes in mijn lichaam, die mij langzaam oppeuzelden.
Daardoor ben ik nu al sinds 7 maanden samento aan het gebruiken. Heb last van ernstige HerxHeimers gehad en af en toe nog steeds last van.
Over de gehele linie genomen ben ik er wel van opgeknapt, maar ik moet erbij zeggen dat samento beslist niet het enige is want het gaat vnl om de combinatie van verschillende producten.
Ik neem al geruime tijd samento, maar het middel dat jij bedoelt zal waarschijnlijk cat's claw zijn.
Het is Nèt even iets anders maar lijkt wel heel erg op elkaar.
De één is toa vrij (dat betekent dat het je immuumsysteem niet nog eens extra aanze, omdat dit systeem eigenlijk al overuren maakt) en daarom wordt het samento genoemd, de naam is speciaal voor de toa vrije variant.
En Tropard,
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken.
Door het gestuntel van mijn huisarts was ik genoodzaakt om toch iets te gaan doen aan die nare beestjes in mijn lichaam, die mij langzaam oppeuzelden.
Daardoor ben ik nu al sinds 7 maanden samento aan het gebruiken. Heb last van ernstige HerxHeimers gehad en af en toe nog steeds last van.
Over de gehele linie genomen ben ik er wel van opgeknapt, maar ik moet erbij zeggen dat samento beslist niet het enige is want het gaat vnl om de combinatie van verschillende producten.
-