appelazijn.

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
ma44

appelazijn.

Berichtdoor ma44 » Di 3 Sep 2013 21:05

Ben bezig met appelazijn......Waarschijnlijk hebben ook hier veel mensen last van schimmels, moeheid, moeilijke stoelgang etc.
Bij mij helpt dit middel.
Appelazijn heeft een anti-sceptische en anti-biotische werking, en versterkt het immuunsysteem. ik had last van voetschimmel (sinds ik lyme heb.) Na een aantal voetbaden, is dit bijna weg. Ook mijn stoelgang is verbeterd.
verder schijnt het te helpen tegen: kalknagels,chronische vermoeidheid, reuma,is goed voor hart en bloedvaten (bloedzuiverend). roos, aambeien .
( de pectine werkt cholestoraal verlagend, zeggen ze), maar dat weet ik niet.
Het is rijk aan sporenelementen, mineralen, vitaminen, en kalmeert de maag. Het brengt de zuurgraad van je lichaam weer op peil. En als je het dagelijks neemt, val je ook nog af...., omdat het de afbraak van koolhydraten en vetten bevorderd.
Er zijn hier op dit forum mensen met gewichtsschommelingen....je krijgt een vol gevoel, en hebt minder trek.
Het werkt ontgiftend, en is heel gezond. Misschien een tip, ook voor jullie?
sòchtends voor het ontbijt, 2 eetlepels in een glas water. Bij de lunch, en avond eten. Het is niet lekker, maar ik drink het in 1 keer op. je kunt het ook 2 keer per dag drinken.

savan

Re: appelazijn.

Berichtdoor savan » Wo 4 Sep 2013 10:17

ik gebruik het ook ,ongeveer om de twee uren neem ik een eetlepel.
Een duidelijk verschil.
ik lepel het in 1 keer op, puur. want verdunnen met water vind ik smerig, ik drink liever een glas water erna.
Ik eet er wel wat bij.
Het is niet lekker maar het went, het is beter te pruimen dan mms.
tot nu toe erg tevreden hiermee.
Ik krijg veel reacties hiervan, positief.(herx?)
Ik heb de biologische variant, via internet verkrijgbaar deze is een beetje troebel,en het kost geen drol. Voor 1 fles van 750 ml ongeveer 3 euro.

ik heb heel wat tincturen gebruikt, van alles nog wat, maar dit werkt effectiever.

ma44

Berichtdoor ma44 » Wo 4 Sep 2013 13:42

Hoi Savan,

Hoelang gebruik jij het?.....
En wat voor reaktie`s heb je last van?
Ik gebruik het ook om wat af te vallen, ben zo gegroeid...pfff.
In het begin toen ik ziek was, viel ik 10 kg af.............en nu 1o kg erbij...
ben ook erg gegroeid van de antidepressieva...........vreselijk, dit heb ik ook laten staan. dat spul ontregeld je hele metabolisme......
En heb ook geen last van nachtmerries meer, ook mede veroorzaakt door dat spul.

savan

Berichtdoor savan » Do 5 Sep 2013 10:26

Ik ben ook heel erg gegroeid, met dit spul val je idd af.
Ik gebruik het nu sinds twee weken, het is tof spul.
Hoe zal ik die reacties uitleggen:

Net of vloog die bacterie alle kanten uit in mijn lichaam, dat voel je.
Hij heeft het knap moeilijk van dit spul.
Mijn sinussen begonnen op te knappen, ik kreeg een snotneus die ik eindelijk eens helemaal leeg kon snuiten.
Ik heb geen neussprays meer nodig.
Ik ben fitter, minder last van gewrichten, en die vreemde pijntjes op je rug tussen de wervels zijn langzaam aan het verdwijnen. Die zenuw pijntjes/tintelingen trekken ook al weg.
Veel schietende pijnen toen ik begon met innemen, maar ik dacht doorzetten. Nu zijn die schietende pijnen aan het afnemen.
in het begin nam ik het 3 keer per dag 3 eetlepels, maar dat heb ik veranderd in om de twee uur een eetlepel, zo ben je er van verzekerd dat het eigenlijk gedurende de gehele dag in je lichaam aanwezig is.
dat effect heb je minder als je 3 keer per dag neemt. En de hoeveelheid die je dan binnenkrijgt is dan eigenlijk verdeeld over de gehele dag ongeveer hetzelfde dan wanneer je het 3 keer per dag 3 eetlepels neemt.
Ik heb veel baat hierbij ,en blijf er mee doorgaan.
ik weet ook zeker dat appelazijn niet alleen maar goed voor het ontgiften is, het doet meer. Ik merk het aan van alles, voordeel van dit spul is het is een breed spectrum antibacterieel, maar ook tegen schimmels.
en in tegenstelling tot tincturen is dit zo goedkoop dat merk je financieel niet eens, en je kan door de lage kosten genoeg nemen. Bij tincturen had ik weleens dat ik er minder van nam zodat je langer toe kan vanwege de kosten,
maar dan werkt het niet meer.

als je bijv veel ab hebt gebruik dan kan je candidas door je gehele lichaam krijgen dat is gevaarlijk, kan je organen aantasten, dit werkte bij mij ook tegen de schimmels.

Je moet wel consequent zijn dus niet overslaan met doseren.
En als ik het vergelijk met alle tincturen die ik heb versleten en een vergelijking maak hiermee dan is dit in mijn ogen het meest effectieve, en ik heb al heel wat tincturen versleten.
Dit werkt ook beter dan de appelazijn capsules.

Ik houd je op de hoogte.

Angela88

Berichtdoor Angela88 » Do 12 Sep 2013 19:23

Hallo Ma44,

Sinds vandaag ben ik ook begonnen met appelazijn.
Ben benieuwd of het ook bij mij wat zal helpen.
Hoe snel begon je het te merken dat het iets deed?

Je schreef ook over voetschimmel.
Ik heb sinds een tijd last van schimmel onder mijn teennagels.

ma44 schreef: Na een aantal voetbaden, is dit bijna weg.

Moet ik mij hierbij voorstellen dat je wat appelazijn oplost in water en daar met je voeten in gaat zitten? Of gebruik je gewoon soda o.i.d.?

Groetjes, Angela

ma44

Berichtdoor ma44 » Do 12 Sep 2013 21:21

Hallo Angela,

Ik smeer het ook wel puur op mijn voetschimmel...gekregen na de lyme uitbraak. Even een make up watje, met wat azijn erop. Jekunt het ook gewoon in een teiltje doen, een scheut appelazijn erin en even weken.
Zorg dat alleen je teennagels onder water zijn, dan hoef je ook niet zoveel azijn toe te voegenje kunt het ook met een watje op je gezicht smeren (denk om je ogen), tegen puistjes en acne etc. je huid knapt er van op.

Al na een paar dagen drinken , kon ik resultaat bemerken....Maar dat is misschien bij ieder persoon anders..
gewoon proberen....veel succes!

Angela88

Berichtdoor Angela88 » Di 17 Sep 2013 15:53

Hallo,

Ben nu een aantal dagen bezig met het appelazijn. Neem het 3 keer per dag, 2 lepels puur. Ik voel een soort onrust in mijn lichaam en vandaag is de pijn veel erger dan normaal. Het voelt als een soort druk in mijn lichaam.
Doorzetten dus? Lees ik uit jullie ervaringen.
Hopelijk neemt het snel af

In ieder geval een goede tip!

Groetjes, Angela

ma44

Berichtdoor ma44 » Di 17 Sep 2013 16:45

Hoi Angela,

Als ik jou was, zou ik het met water mengen. Het is puur wel wat een aanslag op je maagwand.

groeten, Martha

bamboe

Berichtdoor bamboe » Di 17 Sep 2013 17:15

Ja inderdaad, zeker met water innemen.
Je reacties kunnen ook herxheimerreacties zijn.
Ik word ook onrustig van appelazijn, ik doe het standaard alleen sochtends (1 eetlepel) in water (met wat keltisch zeezout voor de mineralen) en een scheut olijfolie.

ma44

Berichtdoor ma44 » Di 17 Sep 2013 18:04

Hoi Bamboe,

Ik denk dat iedereen er anders op reageert, ik had gelezen dat het pas ging helpen als je het 3 keer per dag nam.
Vandaar dat ik zelf het 3 keer neem. (soms vergeet ik het een keertje).........Maar misschien zijn daar verschillende menigen over....dat weet ik niet. Het helpt mij in ieder geval wel, heb geen uitslag op mijn voeten meer. Wat erg hinderlijk was, het jeukte zo erg. Deed anders niet dan met mijn voeten over elkaar heen wrijven....zelf s`nachts op bed , kon ik er niet van slapen.

Terug naar “Onconventioneel”