appelazijn.

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
bamboe

Re: appelazijn.

Berichtdoor bamboe » Di 17 Sep 2013 23:10

hoi Ma dat zijn de betere berichten!
Het opgejaagde gevoel is misschien gewoon onprettig maar het wil natuurlijk niet zeggen dat het dan niet goed voor een mens is.
Ik hoor van alle kanten dat die (rauwe) appelazijn echt prachtspul is.
Ga zo door Ma en dank voor het delen!

Teun

Berichtdoor Teun » Ma 23 Sep 2013 2:37

Naar het schijnt is appelazijn ook in capsules verkrijgbaar. weet iemand hier het verschil?
voordeel is dat het tanden niet aantast.

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Wo 25 Sep 2013 23:26

en nog meer over appelazijn .......

http://boinnk.nl/blog/63090/appelazijn/

diaan

Berichtdoor diaan » Ma 10 Feb 2014 20:52

Ik gebruik nu sinds een week drie maal per dag appelazijn. Ik doe dan drie eetlepels per keer in water en spoel dat dan na, met een glas water. Qua afvallen en betere stoelgang merk ik nog niks en wordt sinds gisteren ook wat misselijk na het drinken ervan. Doe ik iets verkeerds of moet ik juist nu doorzetten? Wie kan mij helpen?

patries

Berichtdoor patries » Za 15 Feb 2014 22:36

Hoi,

Ik vindt het wel toevalig,ik volg sinds kort een uitgebreide opleiding over kruiden,de rede lyme en merkte verschil door veranderen van voeding.
Vandaag hadden we les over onder andere appelazijn,we hadden het over inhoudstoffen de werking de bereiding,mij viel vanalles op en ik vroeg zou dit niet kunnen helpen tegen lyme.
Ze zei dat ze er in ieder geval nooit wat van gehoord had in combinatie met lyme.
Terug van school begin ik wat te google en kom ik toevallig op een bericht van hier terecht.
Ik kan er zelf weinig van zeggen,maar wilde wel delen dat ik er hoge verwachtingen van heb.
Ik ga maandag op pad naar een liter biologische appelazijn ;-)
Verdunnen met water en evt met honing zoeter maken ;-) ;-)
Ga maar eens op zoek naar de eigenschappen van appelazijn en overtuig jezelf ;-)
Wel val je er van af dus ik zou zoiets niet weken lang achter elkaar doen(evt 3/4 weken),afwisselen met evt andere kuren en rust,zodat lichaam flora ook zelf tijd en kracht krijgt om zon opruiming rustig te verwerken.
Ook belangrijk op te letten met brood en vlees in het lichaam veranderd dit in zuren die niet voor ons voordelig zijn.
Lieve groetjes
Laatst gewijzigd door patries op Zo 16 Feb 2014 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Zo 16 Feb 2014 0:32

Ik heb appelzuur gebruikt echt wel een hele tijd en er niets van gemerkt.
Ik heb dus inderdaad de capsules, dit is zuur uit appels in poedervorm.
Echt heel heel heeeeeel zuur is dat spul, ik heb het puur besteld namelijk en zelf gecapsuleerd.
NIET innemen op een lege maag dan voelt het alsof er een gat in je maag brand. :oops:

Ik heb weinig van het appelzuur gebeuren gemerkt maargoed, kwaad kon het niet en voor 8 euro een halve kilo ben ik er ook niet rouwig om.
Mocht ik nog eens twijfelen ga ik het gewoon weer slikken, want opzich geloof ik wel in de werking.
Zeker omdat zuur fruit als gezonder gezien word als zoet fruit door veel dieetgoeroes.

Terug naar “Onconventioneel”