Cannabis olie artikel - mevrouw weer op de been door cannabi
-
-
Re: Cannabis olie artikel - mevrouw weer op de been door can
Ik hou dit in gedachte als volgende stap, dus ben erg nieuwsgierig hoe het nu gaat met de gebruikers, merken jullie al iets?
Veel sterkte allemaal
Veel sterkte allemaal

-
Gebruik nu een aantal weken zowel CBD als THC rijke olie op vrij lage dosis. Wat ik gemerkt heb:
• Veel minder last van mijn schouders/nek
• Beter humeur
• Meer eetlust
• Soms na een dosis lichte duizelingen / lichte angst
• Minder vermoeid maar ook wat "luier" - minder productief/gehaast
• Socialer
• Slaap langer/beter maar s'ochtends beetje slap gevoel
Ben er wel positief over maar het voelt niet als een wondermiddel tegen lyme: Meer een symptoomremmer.
Ik blijf nog een paar maanden kijken of nog meer verbetering optreed!
• Veel minder last van mijn schouders/nek
• Beter humeur
• Meer eetlust
• Soms na een dosis lichte duizelingen / lichte angst
• Minder vermoeid maar ook wat "luier" - minder productief/gehaast
• Socialer
• Slaap langer/beter maar s'ochtends beetje slap gevoel
Ben er wel positief over maar het voelt niet als een wondermiddel tegen lyme: Meer een symptoomremmer.
Ik blijf nog een paar maanden kijken of nog meer verbetering optreed!
-
Ja dat was die documentaire,
Je kan die pasta kant en klaar kopen, nadeel is denk ik dat hiervoor de gehele plant wordt gebruikt.
In de stengels en bladeren zitten weinig thc en cbd stoffen.
In de toppen van de plant zit het meeste van deze stoffen. Wel heb ik mij laten vertellen door een gebruiker dat er bepaalde soorten weinig cbd bevatten. Ik geloof dat in afghan beide stoffen zitten.
Ik zou het zelf maken die olie, en alleen van de toppen.
Ik merk wel iets,
-mijn neus loopt leeg,
-en ik heb het idee dat als het spul uitgewerkt is dat ik meer helder ben.
-geen pijntjes, last van nek, rug etc
-je word er wel wat passief van in die zin dat klusjes je niet boeit, en je bent wat trager.
-gewrichten knappen op
-je wordt er rustiger van, in deze situatie is stress management welkom
die duizelingen zijn normaal ik heb dat nagevraagd bij een gebruiker, en je kan er idd heerlijk van slapen, ik ben hierdoor fitter lijkt het wel.
ik gebruik het s morgens en s avonds, ik ben niet ontevreden.
ik weet niet precies hoeveel je ervan nodig hebt per dag, maar als het grootste gedeelte van die pasta bladeren en stengels zijn zal je misschien meer nodig hebben?
voordeel vind ik wel dat thc ook in je hersens gaat zitten, mochten daar bacterien zitten die dat hekelen dan is dat meegenomen.
Ik weet dat er lymers zijn die het combineren met ab.
En ik heb mij laten vertellen dat thc ook in de diepere lagen van de weefsels gaat zitten, en dat het vanuit daar steeds weer een langzame afgifte geeft aan het bloed.
Het is wel een stabiele stof, bij echte gebruikers kan je het na een paar weken nog terugvinden in het lichaam. En ik weet dat hasj meer thc bevat dan wiet , dat is samengeperst.
De eerste keer dat ik het gebruikte had ik wat teveel genomen, toen had ik even een tripje.
Ik blijf voorlopig doorgaan, het duurt even denk ik voordat je er iets over kan zeggen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.
Hoeveel gebruiken jullie en hoe gebruiken jullie het?
Je kan die pasta kant en klaar kopen, nadeel is denk ik dat hiervoor de gehele plant wordt gebruikt.
In de stengels en bladeren zitten weinig thc en cbd stoffen.
In de toppen van de plant zit het meeste van deze stoffen. Wel heb ik mij laten vertellen door een gebruiker dat er bepaalde soorten weinig cbd bevatten. Ik geloof dat in afghan beide stoffen zitten.
Ik zou het zelf maken die olie, en alleen van de toppen.
Ik merk wel iets,
-mijn neus loopt leeg,
-en ik heb het idee dat als het spul uitgewerkt is dat ik meer helder ben.
-geen pijntjes, last van nek, rug etc
-je word er wel wat passief van in die zin dat klusjes je niet boeit, en je bent wat trager.
-gewrichten knappen op
-je wordt er rustiger van, in deze situatie is stress management welkom
die duizelingen zijn normaal ik heb dat nagevraagd bij een gebruiker, en je kan er idd heerlijk van slapen, ik ben hierdoor fitter lijkt het wel.
ik gebruik het s morgens en s avonds, ik ben niet ontevreden.
ik weet niet precies hoeveel je ervan nodig hebt per dag, maar als het grootste gedeelte van die pasta bladeren en stengels zijn zal je misschien meer nodig hebben?
voordeel vind ik wel dat thc ook in je hersens gaat zitten, mochten daar bacterien zitten die dat hekelen dan is dat meegenomen.
Ik weet dat er lymers zijn die het combineren met ab.
En ik heb mij laten vertellen dat thc ook in de diepere lagen van de weefsels gaat zitten, en dat het vanuit daar steeds weer een langzame afgifte geeft aan het bloed.
Het is wel een stabiele stof, bij echte gebruikers kan je het na een paar weken nog terugvinden in het lichaam. En ik weet dat hasj meer thc bevat dan wiet , dat is samengeperst.
De eerste keer dat ik het gebruikte had ik wat teveel genomen, toen had ik even een tripje.
Ik blijf voorlopig doorgaan, het duurt even denk ik voordat je er iets over kan zeggen. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.
Hoeveel gebruiken jullie en hoe gebruiken jullie het?
-
Ik vind het erg positief klinken, dat jullie er na korte tijd al baat bij hebben! Ik hou jullie verhalen in de gaten
-
Het schijnt dat niet alleen mensen baat hebben bij cannabis:
http://www.naturalnews.com/043071_medic ... imals.html
Cannabis helps pets with low energy, cancer, and epilepsy
http://www.naturalnews.com/043071_medic ... imals.html
-
ik ga er van het weekend maar weer eens mee beginnen,
had laatst een rijste korrel genomen (maar ik dacht dat ze een gekookte bedoelde) die is natuurlijk groter als niet gekookt, dacht me laatste uur is geslagen foei zeg wat volede ik me slecht
die avond erna een ongekookte korrel genomen, wat me gelijk opfiel is dat de tinttelingen/stijve nek weg was! dus ga er nog maar eens voor!

had laatst een rijste korrel genomen (maar ik dacht dat ze een gekookte bedoelde) die is natuurlijk groter als niet gekookt, dacht me laatste uur is geslagen foei zeg wat volede ik me slecht

die avond erna een ongekookte korrel genomen, wat me gelijk opfiel is dat de tinttelingen/stijve nek weg was! dus ga er nog maar eens voor!

-
Lang geleden werd cannabis gebruikt als legale pijnstilling. Door misbruik van de junks, ging die vlieger niet meer op. Dat is jammer want cannabis zou fors pijnstillend zijn. Dat zou goed zijn om de vele pijnpatiënten te behandelen.
-
http://www.youtube.com/watch?v=S-iU9QN0fEM
Dus eigenlijk niet verhitten maar juicen.
Ook werkzaam tegen CPN:
http://www.cpnhelp.org/cannabis_highly_active_ag
Dus eigenlijk niet verhitten maar juicen.
Ook werkzaam tegen CPN:
http://www.cpnhelp.org/cannabis_highly_active_ag
-