MMS gebruikers?

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
anoniem1992

Re: MMS gebruikers?

Berichtdoor anoniem1992 » Do 10 Okt 2013 19:49

Graag gedaan hoor.

Andere apparaten zijn veel uitgebreider, dit is alleen behandelen daar kan je niets mee traceren.
Dit is heel simpel te gebruiken eigenlijk.
Er zit standaard een aantal algemene dingen op, en al het andere is op chipjes te koop.
Dan kan je dus zelf kiezen welke chipjes je nodig acht.
Apparaat is heel simpel.
Een aan/uit knop, omhoog en omlaag voor voltage/programma en een start/pauze knop en enter.
Werkt heel simpel, chipje er in, elektroden opplakken of polsbandjes om doen die nat gemaakt zijn.
Ding aansluiten, en als er geen contact is geeft het apparaatje dat aan.
Elke gerichte chip heeft zijn frequenties, de chip voor Lever heeft ook een frequentie voor bijvoorbeeld Giarda, maar ook detox ed. Dat is op te zoeken wat er exact op staat.

Ik heb weet ik sinds een paar maanden dus al 4.5 jaar Lyme.
Daarvoor was ik wel al bezig met mijn voeding en supplementen en dat soort dingen.
Echt al heel veel gedaan en veel resultaat geboekt, ik ging niet meer achteruit en drastisch vooruit al bleef het op een gegeven moment gewoon erg steken. Mijn energiepijl en mijn hoofd wilde gewoon echt niet!

Ik weet ook veel van alternatieve geneeswijzes, o.a. acupunctuurleer, bachbloesem, fyto, en dat soort reut.
Daarbij kennis van voeding van wat wat doet en wat welke reactie lichamelijk voor gevolgen heeft en op wat voor organen en dergelijke. Aan de hand van alles bij elkaar wat ik weet heb ik besloten tot wat ik nu doe eigenlijk.
MIjn idee toen ik begon en met welke doelen;
Lichaam sterk houden, immuunsysteem helpen dus.
Gevolgen op organen proberen zo veel mogelijk te beperken!
Van overbelaste/uitgeputte bijnieren heb je weinig/geen cortisol/melatonine/progesteron etc.
Daar gaat je schildklier in mee als gevolg, je krijgt mogelijk PMS, dag/nachtritme raakt verstoord en de Lyme kan lekker woekeren door gebrek aan cortisol.
Wat is dus belangrijk? Die dingen voorkomen zo goed als mogelijk, en hoe dat moet je zelf een beetje uitzoeken wat genoeg is. De een heeft genoeg aan een supplement, ik moet er strak voor op dieet om te zorgen dat mijn lichaam het zo makkelijk mogelijk kan verwerken.
Verder gifstoffen afvoeren, detox, detox, detox!
Daarbij uiteraard kill and attack op de Lyme bacterie, maar daarbij is het in mijn ogen van belang je lichaam zo sterk mogelijk te houden.
Antibiotica past voor mij niet in dat plaatje, maar dat is persoonlijk en ik weerhoudt er niemand van om het wel te doen.. Met name omdat antibiotica alles kapot maakt geloof ik daar niet in.

Verder over waarom hoe en wanneer welke chips.
Detox chip staat twee keer per week voor, maar die neurotoxinen zijn wel een grote boosdoener dus dat doe ik elke dag bijvoorbeeld.
Ik doe dus wat goed voelt, en op wat mijn lichaam aangeeft.

Ik heb het verkooppunt een mail gestuurd over of er meer zijn die het samen met MMS doen.
Nog geen antwoord, wel bevestiging dat ze het gelezen hebben gezien ze nu erg druk zijn.
Die bacterien moeten dood, en dat ging niet goed met de chip bij mij en toen moest er wat anders komen vond ik, heel simpel eigenlijk.
Toen zelf besloten aan de MMS te gaan, en bij mij werkt het.
Niets werkt voor iedereen even fijn, dus luisteren naar je lichaam is het belangrijkste.
De MMS zou eigenlijk veel hoger gedoseerd moeten zijn inmiddels, maar mijn gevoel en mijn lichaam zegt dat dit goed gaat.

Dit is mijn visie, wat een ander daar van denkt is aan hen. :)
Ik weet wel dat de gemiddelde behandeling van Lyme ook niet zaligmakend is, en antibiotica in mijn geval gewoon geen optie is.

Angel239

Berichtdoor Angel239 » Vr 11 Okt 2013 21:03

Voor de gebruikers: www.mms-selbsthilfe.de
Dit is een Duits forum voor mms gebruikers.

Lautje

Berichtdoor Lautje » Za 12 Okt 2013 14:59

Er is ook een Nederlands MMS forum, maar ik kom er niet op...weet iemand of deze nog actief is?

@anoniemje, ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Zo 13 Okt 2013 14:01

Daar heb ik me aangemeld, maar dat forum leeft niet meer..
Ik heb je een berichtje terug gestuurd.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Di 15 Okt 2013 19:36

Een update.
Ik heb afgelopen tijd, even geen idee hoe lang exact de MMS vol kunnen houden zonder problemen.
Wel moe, maar verder wel goed.
Even een dip gehad door omstandigheden een paar dagen maar nu lijk ik er weer te zijn.
Even een opkikker gegeven met bijnierconcentraat en morgen ben ik er weer.
Vandaag paard beweging gegeven, ik heb controle over mijn spierenn en ledematen! :shock:
Al met al dus blij, nu even een pauze met de MMS.
Even aansterken weer en dan zie ik wel weer wanneer ik weer start.
Paar dagen geen biowave gebruikt, en dat ging ook oke, eerder ging dat niet dus blijkbaar gaat er toch iets goed. :mrgreen:

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Ma 21 Okt 2013 22:50

Update voor de geintresseerden.

Ik heb een griepje licht te pakken, maar mag helemaal niet mopperen verder denk ik.
Het zet niet heftig door, ik doe het nog steeds een tijdje en dan even een stop.
Met de griep ben ik weer begonnen, een dag 2 druppels.
Toen een dag 2 keer 2 druppels. Na de eerste dosis stopte het verergeren van de griep en is het alleen nog moe zijn eigenlijk.

Het grootste opvallende is dat ondanks dat ik van de behandeling met MMS aan energie wat inlever ik me wel verder eigenlijk heel goed voel. Ook geen darmklachten trouwens of andere ellende.
Mijn spieren gaan nog steeds goed en mijn hoofd en psychisch doe ik het er echt heel goed mee.
De acceptatie dat het even zo is dat ik nu op energie in moet leveren en ik dat even moet accepteren is heel groot eigenlijk.
Als ik er mee stop zak ik de laatste 1.5 week wel wat weg psychisch, maar met MMS voel ik me echt goed en steeds helderder. :D

Het lijkt ook dat ik nu twee druppels per keer goed verdraag, dus ik ga voorzichtig verder opbouwen.
Hoe hangt af van hoe het verder gaat qua herxen.
Totaan niet ontevreden dus, al is te lang stoppen niet heel fijn heb ik het idee vanwege het doordelen van het doorwoekeren van de Lyme. Zolang mijn lichaam het toelaat dus door langzamerhand, en gelukkig verdraag ik steeds meer qua mms.
Dus ik ga er voor, let's kick Lyme's ass, :mrgreen:

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Di 22 Okt 2013 22:45

Vandaag 4 keer 3 druppels MMS genomen.
Voelde me goed tot mijn grote verbazing en ik heb overdag niet geslapen. :D
Eigenlijk merk ik heel weinig van de MMS qua bijwerkingen.
Darmen zijn nog steeds rustig, alleen af en toe iets druk op mijn hoofd van het herxen.
Maar dat nemen we op de koop toe, het is niet eens hinderlijk.
Goed nieuws dus. :D
Ik zit nu op de max dosering voor nu per uur, ik ga dat ook zo houden.
Alleen al omdat ik denk dat in het geval van Lyme het wijzer omdat de bacterie vrolijk doordeelt.
Beter om het te verdelen over de dag denk ik, ook om te voorkomen dat het ineens teveel zal zijn.

Hetzelfde door dus, tenzij mijn lichaam het niet accepteert. :)

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Wo 23 Okt 2013 17:54

Vannacht erg stijf geweest en pijnlijke spieren, en hoofdpijn..
Lekkere Herxheimer dus!
Vanochtend zonder enig teken vooraf iets diarree zonder enige krampen of iets.
En jeuk! Jeuk jeuk jeuk!
Alsof er een mierenkolonie over me heen wandelde.
De Detox chip met de biowave verdroeg ik amper omdat het nog meer jeuk gaf en heb ik omlaag moeten zetten. De Immuunsysteem chip had ik dan weer totaal géén last van tot mijn verbazing.

Vandaag naar de sportschool geweest maar het ging maar stroef.
Heel erg stijf, alles vol met afvalstoffen denk ik.
Heel rustig gestretched, want het deed nogal zeer en daarna onder de zonnebank gedoken en de sauna.
Zwemmen ging niet want ik leek net een oude krant.. :oops:
Verder B12 smelttabletten 10 mg per tablet opgehaald om te kijken of het helpt. :D

Maar verder gaat het heel aardig, op het motorische gedeelte na dan. :lol:

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Do 24 Okt 2013 13:08

Ik kwam vandaag als een krant mijn bed uit om maar vast te beginnen.
Maar de eerste dosis MMS zit er in, en nu hang ik aan de biowave.
Grote beurt met o.a. bloedzuivering en leverontgifting.
De hoofdpijn van de laatste dagen heb ik nu niet, vanmorgen wel.
En er komt een hele partij zooi uit mijn hoofd gelopen, niet normaal meer. :shock:

Eef

Berichtdoor Eef » Do 24 Okt 2013 18:50

Hebben jullie dit op advies van een arts of therapeut? Mij werd het aangeraden, maar ik deins toch wat terug van alles waarschuwingen wereldwijd betreffende dit middel.
Hoe weet je of iets een herxheimer reactie is, of dat je gewoon ziek wordt van het middel, zoals artsen beweren. Als je jeuk krijgt en misselijk wordt kan dat ook zijn omdat je iets binnenkrijgt wat het lijf niet wil...
Als jullie je echter echt fitter en beter gaan voelen....dan is dat voor mij wel een houvast en ga ik er wellicht ook mee beginnen.

Terug naar “Onconventioneel”