Andere apparaten zijn veel uitgebreider, dit is alleen behandelen daar kan je niets mee traceren.
Dit is heel simpel te gebruiken eigenlijk.
Er zit standaard een aantal algemene dingen op, en al het andere is op chipjes te koop.
Dan kan je dus zelf kiezen welke chipjes je nodig acht.
Apparaat is heel simpel.
Een aan/uit knop, omhoog en omlaag voor voltage/programma en een start/pauze knop en enter.
Werkt heel simpel, chipje er in, elektroden opplakken of polsbandjes om doen die nat gemaakt zijn.
Ding aansluiten, en als er geen contact is geeft het apparaatje dat aan.
Elke gerichte chip heeft zijn frequenties, de chip voor Lever heeft ook een frequentie voor bijvoorbeeld Giarda, maar ook detox ed. Dat is op te zoeken wat er exact op staat.
Ik heb weet ik sinds een paar maanden dus al 4.5 jaar Lyme.
Daarvoor was ik wel al bezig met mijn voeding en supplementen en dat soort dingen.
Echt al heel veel gedaan en veel resultaat geboekt, ik ging niet meer achteruit en drastisch vooruit al bleef het op een gegeven moment gewoon erg steken. Mijn energiepijl en mijn hoofd wilde gewoon echt niet!
Ik weet ook veel van alternatieve geneeswijzes, o.a. acupunctuurleer, bachbloesem, fyto, en dat soort reut.
Daarbij kennis van voeding van wat wat doet en wat welke reactie lichamelijk voor gevolgen heeft en op wat voor organen en dergelijke. Aan de hand van alles bij elkaar wat ik weet heb ik besloten tot wat ik nu doe eigenlijk.
MIjn idee toen ik begon en met welke doelen;
Lichaam sterk houden, immuunsysteem helpen dus.
Gevolgen op organen proberen zo veel mogelijk te beperken!
Van overbelaste/uitgeputte bijnieren heb je weinig/geen cortisol/melatonine/progesteron etc.
Daar gaat je schildklier in mee als gevolg, je krijgt mogelijk PMS, dag/nachtritme raakt verstoord en de Lyme kan lekker woekeren door gebrek aan cortisol.
Wat is dus belangrijk? Die dingen voorkomen zo goed als mogelijk, en hoe dat moet je zelf een beetje uitzoeken wat genoeg is. De een heeft genoeg aan een supplement, ik moet er strak voor op dieet om te zorgen dat mijn lichaam het zo makkelijk mogelijk kan verwerken.
Verder gifstoffen afvoeren, detox, detox, detox!
Daarbij uiteraard kill and attack op de Lyme bacterie, maar daarbij is het in mijn ogen van belang je lichaam zo sterk mogelijk te houden.
Antibiotica past voor mij niet in dat plaatje, maar dat is persoonlijk en ik weerhoudt er niemand van om het wel te doen.. Met name omdat antibiotica alles kapot maakt geloof ik daar niet in.
Verder over waarom hoe en wanneer welke chips.
Detox chip staat twee keer per week voor, maar die neurotoxinen zijn wel een grote boosdoener dus dat doe ik elke dag bijvoorbeeld.
Ik doe dus wat goed voelt, en op wat mijn lichaam aangeeft.
Ik heb het verkooppunt een mail gestuurd over of er meer zijn die het samen met MMS doen.
Nog geen antwoord, wel bevestiging dat ze het gelezen hebben gezien ze nu erg druk zijn.
Die bacterien moeten dood, en dat ging niet goed met de chip bij mij en toen moest er wat anders komen vond ik, heel simpel eigenlijk.
Toen zelf besloten aan de MMS te gaan, en bij mij werkt het.
Niets werkt voor iedereen even fijn, dus luisteren naar je lichaam is het belangrijkste.
De MMS zou eigenlijk veel hoger gedoseerd moeten zijn inmiddels, maar mijn gevoel en mijn lichaam zegt dat dit goed gaat.
Dit is mijn visie, wat een ander daar van denkt is aan hen.

Ik weet wel dat de gemiddelde behandeling van Lyme ook niet zaligmakend is, en antibiotica in mijn geval gewoon geen optie is.