MMS gebruikers?

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
WouterB

Re: MMS gebruikers?

Berichtdoor WouterB » Za 28 Dec 2013 18:39

anoniem1992 schreef:Naja het gaat toch niet slecht als je alles op een rijtje zet...

Dat is wat telt! Je bent er gewoon een hele tijd mee onder de pannen...

anoniem1992 schreef:Ik heb het ook zo warm? Ik ben een gigantische koukleum en zit nu bij gebrek aan een hemd ipv trui in mijn bh op de bank! En nog ben ik warm.. :roll:

Heb je ook verhoging? Waar ik eerst voor de behandeling 38,8 koortsaanvallen had, zweet ik me nu het ongans bij hoegenaamd geen verhoging.

Wordt ook nog eens getriggerd als ik iets met azijn gebruik, bij voorbeeld piccalilly (o.a. azijn en curcuma :) )

anoniem1992 schreef:Het was schimmel, dat is inmiddels behandeld en het is weg lijkt.
Dat is behandeld met Imaverol en daktarin, schimmeldodend is dat. :-)

MMS moet dat ook doen, misschien voor een volgende keer?

Groetjes, Wouter

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Za 28 Dec 2013 20:14

Ik heb het nooit gemeten, maar het voelt exact als verhoging.
Vandaag was het geen verhoging maar gewoon zweten volgens mij.
Andere keren zeker wel verhoging, bijna constant laatste dagen!

Qua mms voor de schimmel, paard is niet van mij dus daar hebben we gewoon imaverol voor gebruikt.
Zelf had ik er wel aan gedacht hoor, maar MMS is nogal in berucht zeg maar.

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Za 28 Dec 2013 21:01

Anoniem, je zegt een paar berichten terug:
De klachten zijn exact bij deze klachten begonnen!

Nu weet ik dus niet hoe lang je al ziek bent.
Maar eerlijk gezegd had ikzelf sinds ongeveer begin okt. van dit jaar tot en met gisteren ook ineens weer die klachten die ik ongeveer 1 jaar na mijn teken beet ook had.
Maar ik gebruik geen MMS maar zoals je misschien wel al weet gebruik ik samento, cumanda, banderol afwisselend met Houttuynia en Enula en nog wel wat meer hoor, maar van deze producten ga ik nu nog steeds herxen en ik ben al bijna een jaar bezig.

Dus om nog even terug te komen op wat je eerder schreef over dat je klachten kreeg die eerst weg waren gegaan, en dan nu ineens (op een misschien iets andere manier) terug komen tijdens je behandeling, herkende ik dus ook.
Heb hier ongeveer 2 mnd. last van gehad, bij mij waren dat de klachten van electriciteit in m'n hersenen.
Deze waren met het samento gebruik meteen verdwenen, maar in okt. kreeg ik er ineens weer last van terwijl ik toch gewoon de samento e.d. nog gebruikte.
Ik schrok me lam en was bang dat alles voor niets geweest was.
Maar sinds gisteren is alles weer weg......en voel me zelfs iets beter. nu dacht ik dus ook dat het herxen in omgekeerde volgorde gaat, zoals de ziekte ooit is begonnen, gaat ie ook weer terug.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Za 28 Dec 2013 21:16

Ik schrok niet hoor, ik heb nooit koorts of verhoging gehad dus dat onderscheidde zich duidelijk van het verhaal. Wel vond ik het wat raar, maar al vrij snel kwam hetgeen wat ik noemde in me op.
Ik ben nu 5 jaar ziek, waarvan 3 jaar slecht geweest met depressie en heel veel pijn enzo.
Ik heb zelfs nog allebei mijn schouders uit de kom gehad met een niet heel grote impact zo donderde ik bijna uit elkaar. De linker is goed, de rechter is niet helemaal ok. Heb ik heel lang last van gehad!
Maar nu al 2 jaar bezig met opkrabbelen, ik was al best heel ver toen ik met de MMS begon.
Ik ben nu twee jaar op dieet, en dat is het keerpunt geweest.
Daarna veel supplementen ed en eigenlijk alleen maar opgeknapt met pieken en dalen.
Ik had toen al vrij goede periodes, al had ik wel flinke concentratieproblemen, bijnieruitputting/progesterontekort, en dikke brainfog, spierspanningen die niet verklaarbaar waren.
Verder bleef ik opkrabbelen, en viel ik elke keer weer zo'n stuk terug wat ik niet meer kon verklaren in combi met alle maatregelen, daarom ben ik naar die therapeute gegaan toen. :)
Toen bij een bioresonantie therapeut terecht gekomen die Borrelia constateerde maar niet meer in actieve vorm zij ze en het zou al op zijn retour zijn volgens haar.
Daarna ben ik gaan zoeken en uitgekomen bij de biowave met Borrelia chip, die ik maar heel kort gebruikt heb omdat ik er zo beroerd van werd.
Daarna overgestapt op MMS en voor ondersteuning en detoxen de biowave.

Kort samen gevat was ik voor de MMS en de Biowave al pijnvrij en met vlagen redelijk fit.
Ik had al best veel op de rit voor de gemiddelde lymepatiënt denk ik.

Hoe zit dat bij jou dan Foetsie?

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Zo 29 Dec 2013 0:48

Foetsie Foetsie.. :P

WouterB

Berichtdoor WouterB » Zo 29 Dec 2013 4:14

Yep, dat gevoel heb ik helaas ook.

Ik krijg geen antwoord naar essentiële vragen of haar metaal vergiftiging nu ooit ergens vast gesteld is.

Haar hele postings verhaal doornemend, er komen in het geheel geen deskundigen (noch regulier, noch alternatief) meer aan te pas die vaststellen, dat haar beweringen ook maar ergens op gestoeld zijn, uitsluitend eigen aannames.

Zij maakt binnen haar eigen beleving haar eigen diagnose, en naar mijn constatering wordt ze daar vooral niet beter van.

Dat is ook een ´way of living´, het ontlopen van het feit dat er ook wel is niets aan de hand kan zijn.

Het bestaat, compleet foetsie voor de realiteit die de zekerheid van een aanvankelijk beschermend patroon in ziekte kan doorbreken...

Groetjes, Wouter

bamboe

Berichtdoor bamboe » Zo 29 Dec 2013 9:20

hallo Anoniem, ik vind het erg fijn dat je hier schrijft over je bevindingen.
Er zijn inmiddels ook redelijk wat artsen om die mms gebruiken of zien als een heilzaam middel om ook lyme aan te pakken: onderdeel van het protocol.
Zelf ben ik huiverig en sneller geneigd om naar andere methoden te grijpen, maar wat zegt dat.
Daarom ben ik blij dat je hier je bevindingen deelt.
Volgens mij is je lichaam de lyme nu goed aan het aanpakken: dat is de klassieke herx.
Dat is lijkt me nauwelijks te vermijden.

nu dacht ik dus ook dat het herxen in omgekeerde volgorde gaat, zoals de ziekte ooit is begonnen, gaat ie ook weer terug.

Mooie observatie Foetsie!

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Zo 29 Dec 2013 13:59

Daar ging het mij niet om Wouter..

Bamboe, enigsinds snap ik het ook wel hoor, voor mij was het ook een sprong het diepe in.
Maar toen ik de diagnose kreeg heb ik alles op een rijtje gezet en dit sprong er voor mij uit.
Antibiotica wilde ik sowieso niet, dat stond vast.
Dit heeft duizenden mensen van malaria afgeholpen, verder vond ik het Epinegar niet aantrekkelijk ook niet vanwege de prijs, maar echt resultaat zag ik niet, niet wat ik de ellende waard vond.
Ik vind het super dat er ook artsen zijn die het gebruiken, daar word ik blij van. :D

Van MMS is bekend dat het allerlei zaken doodt, dus dat was vrij simpel een goed ding.
Als er dan ook gezegd word dat het niet schadelijk is, vind ik het de moeite waard.
En bij het juiste management sta ik ook helemaal achter die uitspraak, maar het zou denk ik goed zijn als er goede begeleiding zou zijn bij het gebruik en het detoxen en dergelijke.
Hier staat nu de MMS2 klaar, 50 mg capsules en ik wil weer verder met zappen met urine, dat gaat 1 januari weer beginnen. :)

Maar ik ben blij dat er mensen zijn die het fijn vinden dat ik dit gedeeld heb, en er zijn wel meer meelezers die hier niet reageren maar wel pb'en. Ik wilde deze ervaring gewoon delen, ongeacht de uitkomst. Ik kon zelf namelijk geen concrete ervaringen met Lyme en MMS vinden.

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Zo 29 Dec 2013 20:27

Zij maakt binnen haar eigen beleving haar eigen diagnose, en naar mijn constatering wordt ze daar vooral niet beter van.

Nou, nou, nou, Wouter toch, hoe kom je daar nou toch bij?
Lees es 'mijn verhaal" misschien dat je daar iets wijzer van wordt?

Verder moet je ermee ophouden onjuiste informatie hier online te plaatsen over mij als persoon en over mijn ziekte, anders zal ik helaas een klacht over jou moeten gaan indienen, want dit is niet de eerste keer dat je mij persoonlijk intimideert.
ja, ja, ik zit voor mijn lol zoveel geld uit te geven...
Wat ben je toch een sukkel, wouter.
Laatst gewijzigd door Foetsie op Zo 29 Dec 2013 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Zo 29 Dec 2013 20:31

Wil je nog antwoorden hier over mijn vraag? Of kan je de link plaatsen?

Terug naar “Onconventioneel”