MMS gebruikers?

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
anoniem1992

Re: MMS gebruikers?

Berichtdoor anoniem1992 » Do 24 Okt 2013 19:03

Ik voel me gewoon nog steeds goed.
En ik reageer gewoon heel erg gauw heel heftig op middelen en medicijnen.
Dus dit is echt voor mij wel heel bijzonder eigenlijk dat ik er zo goed onder blijf.
Ik heb trouwens na die ene keer diarree gisteren geen diarree meer gehad en geen rare dingen.
Na het opstarten en alle prut uit mijn hoofd voelde ik me weer prima. :D
Heel blij mee dus.
Ik heb het zelf besloten te gaan gebruiken.
Maar ik heb alles zelf uitgezocht.. Ik geloof niet in de huidige Lyme behandelingen voor nu..

Mijn advies als je het wil proberen en je bang bent voor bijwerkingen:
Bij het idee dat je teveel last hebt van afvalstoffen of detoxeffecten gewoon even stoppen!
In mijn geval was dat een dof hoofd, wat hoofdpijn en vooral gevoelige spieren met moe zijn.
Dan stopte ik gewoon even een paar dagen, ik heb de dosis op 1 druppel gehad voor ruim 3 weken.
En dat niet eens elke dag, maar ik ging wel al vooruit.
Nu zit ik op 4 keer 3 druppels na een maand en ik ondervind er weinig last van zoals je kunt lezen.
In de instructie die ik er bij kreeg staat ook nadrukkelijk dat je er NIET zieker van mag worden.
Eens een vlaagje misselijk kan, eens sporadisch diarree kan zonder klachten erbij, maar niet doodziek er van worden.
Je kan beter een hele tijd op een lage dosis zitten met weinig tot geen last.
Dan ruim je al een hoop op, en dan opvoeren als het kan, maar als het niet kan doe het weer rustig aan.
Zo zou ik het doen.

Even voor het idee, ik ging van antibiotica op dag 1.5 al aan de diarree..

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Zo 27 Okt 2013 14:30

Update, toch maar weer alhoewel ik geen idee heb of mensen het met interesse lezen.

Ik heb enkele dagen geleden de kuur geprobeerd te stoppen omdat ik wil vliegen volgende week.
Resultaat was overdag heel veel energie, maar s'avonds gelijk weer de waas/verwarring in mijn hoofd terug en gewoon meteen weer pijn. Een grote no-go dus dus dan maar niet en door met de kuur.
Ik merk wel dat ik inlever op energie met de MMS, niet heel hinderlijk maar het is er wel.
Zonder de MMS stuiterde ik nog net niet als een achterlijke in het rond, wel een ontzettend goed teken! :D
Ik slaap rustig 11 uur s'nachts zonder enig probleem, als ik eerder op sta kom ik de dag niet door en moet ik s'middags slapen en lig ik snachts naar het plafond te staren. Niet handig dus dus dan maar s'morgens extra.

Verder heb ik met de 1.5 dag MMS stop paardgereden, ik heb balans, ontspannen spieren en zit als een huis en kan heel makkelijk nadenken tijdens het rijden. Helemaal geweldig!
Verder heb ik voor het eerst sinds jaren mijn menstruatie gekregen stipt op tijd!
Dat is wel super, daar ben ik al sinds december vorig jaar heel hard mee bezig, sinds de bioresonantie en helemaal sinds de MMS vloog het vooruit. In drie maanden van 33 dagen, naar 30 naar 28 zoals het hoort.
De laatste twee zijn sinds de MMS daarvoor was het ook rustig 37 dagen in plaats van 33.

Eef

Berichtdoor Eef » Zo 27 Okt 2013 19:26

Zeker interessant. Het is een middel wat mij geadviseerd werd maar de wereldwijde waarschuwingen doen mij terugdeinzen. Ik ben wel benieuwd naar ervaringen dus.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Zo 27 Okt 2013 20:17

Ik heb ook echt ontzettend getwijfeld of ik het zou doen!
En nog steeds ben ik alert.
Heb het er met mijn ouders over gehad wat zij vonden, en zij dachten hetzelfde als ik eigenlijk.
Bestel het, wees alert en kijk hoe het gaat.

Vanmiddag had ik een ontzettende dip, de stop met MMS heeft niet goed gedaan.
Vooral depri en dood en doodmoe.
Het lijkt wel alsof de MMS vrolijk door gegaan is qua werking en er een enorme lading gifstoffen in mijn lichaam zat wat verwerkt moest worden.
Vanmiddag mijn bioresonantie apparaat aan gezet op detox en lever en toen was ik er zo weer.
Dat is voor mij wel heel erg belangrijk, zonder krijg ik dus dit soort effecten.
Vanuit de Acupunctuur komen dit soort klachten bij de lever vandaan, dus heel gek is dat niet.
Ik merk dat elke dag weer dat de biowave echt wonderen verricht, ondanks dat ik het elke keer bijna niet durf te geloven dat het helpt. :roll:

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Wo 30 Okt 2013 12:08

Kleine update.
Inmiddels alles weer op de rit en braaf elke dag aan de MMS en de biowave.
Sinds twee dagen ben ik terug gestapt naar 2 druppels per keer, want ik kon twee keer per dag aan de biowave zoveel kwam er vrij.
Dan krijg ik zo'n vol, dof hoofd en ik wordt pijnlijk stijf.
Dus even terug naar 2 druppels.
Verder gaat het goed, maar ik ben er wel achter dat ik me goed aan dit regime moet houden anders ben ik nergens. Dan raakt de boel binnen no-time overbelast zoals enkele dagen geleden gebeurt is.

Ik hang dus minimaal 3 uur per dag aan de biowave, en om de paar dagen langer nog.
Maargoed het is voor het goede doel zullen we maar zeggen, zonder gaat echt niet.

Gisteren een drukke dag gehad met een treinreis van 4.5 uur en totaal 6 uur onderweg geweest.
Nu even een dagje flink de rem er op.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Wo 30 Okt 2013 16:58

Ik heb grote concentratieproblemen sinds de Lyme.
Gisteren heb ik in de trein een boek zitten lezen zonder enig probleem. :shock:
En vandaag weer gewoon, met alle focus gewoon relaxed met een boek.

Goed nieuws, want dat is echt heel waardeloos als je nooit leerproblemen hebt gehad.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Wo 6 Nov 2013 23:19

Nou daar zijn we weer. :D

De volgende update.. Tromgeroffel.... Nee grapje serieus.

Het gaat hier heel goed!
Afgelopen week een weekje weg geweest en daar heerlijk aangestoken door mijn vriend met een griepje.
Snotverkouden allebei maar het heeft niet echt doorgezet en met een aleve en neusspray goed te doen.
De Biowave en de MMS zijn beiden doorgezet en de dosis is nu 4 keer 4 druppels zonder problemen.
Vandaag zelfs een keer 5 druppels en vanavond 8 in een keer om te kijken wat het doet, wel een dosis minder dus. Dan kom je op 3-5-8 dus 16 druppels totaal.
Ben benieuwd wat dit gaat doen, maar op dit moment zit ik te stuiteren op mijn stoel zo goed voel ik me.
De hogere dosis MMS geeft duidelijk weer verbetering.
Verder geen rariteiten gespot qua darmproblemen of andere zaken dus verder weinig nieuws.

Gisteren thuis gekomen laat na een treinreis, en vandaag op pad geweest.
Mijn kamer is verbouwd en mijn matras moest geruild, Ikea doorgesjokt maar matras was niet meer op voorraad tot 5 december. Toen door naar een ander filiaal, uiteindelijk toch vermoeiend zou je zeggen.
Niets aan het handje lijkt en ik ga morgen proberen hoe het hardlopen gaat.
Als dat enigsinds goed gaat wil ik me voor volgende maand inschrijven voor een 10 km run hier in de buurt.

Mijn hoofd is steeds helderder en beter georganiseerd, echt zo ontzettend heerlijk!
Emotioneel ben ik ook heerlijk op orde, ik voel me heerlijk eigenlijk. :D

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Do 7 Nov 2013 22:53

Vandaag wat opstartproblemen, van de week codeine gebruikt met lactose dus erg stijf.
Ik kan niet tegen lactose namelijk, vanavond de stoute schoenen aangetrokken en hardgelopen.
Viel helemaal niet tegen tot mijn grote verbazing!

3 km gelopen zonder enig probleem.

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Za 9 Nov 2013 18:59

Hallo Anoniem,

je schrijft ergens zoiets van of er mensen zijn die dit wel/niet lezen. :o
Nou, ik lees het wel, en ben er blij mee dat mensen hun ervaringen hier willen delen.

Zelf ben ik iemand die nogal de kat uit de boom kijkt, vooral met MMS.
Daarom juist blij met de gedeelde ervaringen.

Elly W

Berichtdoor Elly W » Za 9 Nov 2013 20:08

Hoi Anoniem,

Ik lees het ook hoor!
Ik volg vol belangstelling hoe het met je gaat en ik ben heel blij voor je dat het zo goed gaat!!

Maar zelf durf ik de MMS ook niet aan. Het is toch knap sterk spul, of niet?
Wie weet, in de toekomst misschien.

Groetjes!
Elly.

Terug naar “Onconventioneel”