Even het antwoord op je vraag; ja het is sterk spul, maar bij goed gebruik no problem.
Het is gewoon heel belangrijk om te luisteren naar wat je lichaam je verteld.
Ik zit nu op 3 keer 5 druppels, gisteren 4 keer 5 geprobeerd maar dat is teveel voor nu.
Dan ben ik even een paar uur slap en lamlendig, dat weet ik dan weer dat het even teveel was.
Maar vandaag pas om 2 uur begonnen terwijl ik een rustdag wilde proberen.
Ik zakte weer finaal weg en mijn hoofd was weer een waas!
MMS er in en na een paar uur was het weer goed.
Dus ja, heftig spul en bij verkeerd gebruik kan je het goed verpesten.
De kunst is dus de herxjes/detoxeffecten leren kennen bij jezelf en bij teveel even minderen of een rustdag inlassen. Ik heb ook drie weken op 1 druppel per dag gezeten of zelfs om de dag.
Nu kan ik gas geven, maar ik heb dat heel rustig opgebouwd.
Inmiddels ben ik dik 50 dagen bezig en welgeteld 1 keer hele lichte diarree gehad.
Als ik twijfel, ik doe wat goed voelt, voelde ik dat een rustdag nodig had deed ik dat.
Nu gaat het eigenlijk al weken probleemloos elke dag 3 a 4 dosissen.
Een pauze nu gaat niet goed want dan merk ik weer achteruitgang, maar dan heb ik het niet afgebouwd natuurlijk.
Verder hang ik uren per dag aan de biowave, die ondersteund het proces geweldig.
Zonder had ik het denk ik niet gekund of had ik er minimaal meer last van gehad.
In het begin was ik net een pudding en kon weinig inspanning leveren tijdens de MMS.
Nu heb ik hardgelopen, en in plaats van stijf de eerste 5 km door te komen was ik met 500 meter los!
Verder had ik pijn die dag, ik had lactose binnen gekregen en zonder enig probleem 3 km gelopen.
En natuurlijk vergt dat herstellen energie en moet ik daarna een dag op de rem, maar het kan weer.
Paardrijden kan ik nog steeds heel erg fijn zonder enig probleem, zelfs met spierpijn lukt het super!
Tijdens mijn weekje weg het best druk gehad, en dat was allemaal probleemloos.
Nu ben ik thuis sinds dinsdag en ik had vrijdag het idee dat ik al 3 weken thuis was zoveel had ik gedaan.
Ik kan niets negatiefs bespeuren, behalve dat ik wel langer slaap gemiddeld.
Maar dan kan ik ook de hele dag door, en bij s'middags slapen raakt mijn ritme van slag.
Het pakt dus energie, maar ik win ook weer energie en door de helderheid ben ik productief.
Verder is sinds de MMS mijn menstruatie weer op tijd, wat ellende was afgelopen jaar.
Dat is toch wel het eerste waar je aan merkt dat het niet goed is wat je doet, bij mij in ieder geval wel.
Verder ben ik aan het proberen de eiwitten op te schroeven en algemeen meer te eten.
Ik doe nu meer en ik merk dat ik tekort kom de 1 schep proteinepoeder is er nu 2.
Verder doe ik bij behoefte s'avonds nog een kleine smoothie met 1 schep poeder.
Verder algemeen meer eten, maar wel eiwitrijk als het kan.
Ik wil gaan proberen met quinoa gezien je daar ook koude salades mee kan maken.
Ik hoop dat dit topic mensen aan het denken zet, want MMS wordt in een veel te kwaad daglicht gesteld als je het mij vraagt en dat is zonde!