MMS gebruikers?

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
anoniem1992

Re: MMS gebruikers?

Berichtdoor anoniem1992 » Zo 10 Nov 2013 18:30

Dankjewel Elly!

Even het antwoord op je vraag; ja het is sterk spul, maar bij goed gebruik no problem.
Het is gewoon heel belangrijk om te luisteren naar wat je lichaam je verteld.
Ik zit nu op 3 keer 5 druppels, gisteren 4 keer 5 geprobeerd maar dat is teveel voor nu.
Dan ben ik even een paar uur slap en lamlendig, dat weet ik dan weer dat het even teveel was.
Maar vandaag pas om 2 uur begonnen terwijl ik een rustdag wilde proberen.
Ik zakte weer finaal weg en mijn hoofd was weer een waas!
MMS er in en na een paar uur was het weer goed.

Dus ja, heftig spul en bij verkeerd gebruik kan je het goed verpesten.
De kunst is dus de herxjes/detoxeffecten leren kennen bij jezelf en bij teveel even minderen of een rustdag inlassen. Ik heb ook drie weken op 1 druppel per dag gezeten of zelfs om de dag.
Nu kan ik gas geven, maar ik heb dat heel rustig opgebouwd.
Inmiddels ben ik dik 50 dagen bezig en welgeteld 1 keer hele lichte diarree gehad.
Als ik twijfel, ik doe wat goed voelt, voelde ik dat een rustdag nodig had deed ik dat.
Nu gaat het eigenlijk al weken probleemloos elke dag 3 a 4 dosissen.
Een pauze nu gaat niet goed want dan merk ik weer achteruitgang, maar dan heb ik het niet afgebouwd natuurlijk.

Verder hang ik uren per dag aan de biowave, die ondersteund het proces geweldig.
Zonder had ik het denk ik niet gekund of had ik er minimaal meer last van gehad.

In het begin was ik net een pudding en kon weinig inspanning leveren tijdens de MMS.
Nu heb ik hardgelopen, en in plaats van stijf de eerste 5 km door te komen was ik met 500 meter los!
Verder had ik pijn die dag, ik had lactose binnen gekregen en zonder enig probleem 3 km gelopen.
En natuurlijk vergt dat herstellen energie en moet ik daarna een dag op de rem, maar het kan weer.
Paardrijden kan ik nog steeds heel erg fijn zonder enig probleem, zelfs met spierpijn lukt het super!

Tijdens mijn weekje weg het best druk gehad, en dat was allemaal probleemloos.
Nu ben ik thuis sinds dinsdag en ik had vrijdag het idee dat ik al 3 weken thuis was zoveel had ik gedaan.
Ik kan niets negatiefs bespeuren, behalve dat ik wel langer slaap gemiddeld.
Maar dan kan ik ook de hele dag door, en bij s'middags slapen raakt mijn ritme van slag.
Het pakt dus energie, maar ik win ook weer energie en door de helderheid ben ik productief.

Verder is sinds de MMS mijn menstruatie weer op tijd, wat ellende was afgelopen jaar.
Dat is toch wel het eerste waar je aan merkt dat het niet goed is wat je doet, bij mij in ieder geval wel.
Verder ben ik aan het proberen de eiwitten op te schroeven en algemeen meer te eten.
Ik doe nu meer en ik merk dat ik tekort kom de 1 schep proteinepoeder is er nu 2.
Verder doe ik bij behoefte s'avonds nog een kleine smoothie met 1 schep poeder.
Verder algemeen meer eten, maar wel eiwitrijk als het kan.
Ik wil gaan proberen met quinoa gezien je daar ook koude salades mee kan maken.

Ik hoop dat dit topic mensen aan het denken zet, want MMS wordt in een veel te kwaad daglicht gesteld als je het mij vraagt en dat is zonde! :D

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Di 12 Nov 2013 12:12

Vandaag en gisteren gaat het even minder, waarom ben ik nog niet achter.
Ik heb erg veel last van mijn rug en nek wat me aardig leegzuigt.
Of de MMS nu daar op werkt?
Andere opties:
- Ik kan niet tegen de nieuwe ingredienten van mijn smoothie?
- Wervel scheef? Dat kan ik zelf wel uitvogelen met mijn tens..
- virusje? Moeders heb ik ook over pijn horen klagen afgelopen week..
- te weinig MMS? Ik heb afgelopen dagen geprobeerd om het wat omlaag te schroeven.

Of misschien toch de MMS die me zoveel pijn geeft, want juist dat gebied is heel hard getroffen door de Lyme. Maar weer even strikt opvoeren dan maar.

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Di 12 Nov 2013 18:22

Hoi Anomiem,

Zouden die pijnen herxen kunnen zijn?
Met het afsterven van bacteriën krijg je ook allerlei pijntjes.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Di 12 Nov 2013 19:08

Daar ben ik me van bewust ja, het kan heel goed.
Waar ik last heb, mijn bovenrug en mijn nek heb ik onwijs veel last van gehad en soms met vlagen nog.
Het kan dus heel goed. Ik merk dat het steeds rustiger wordt qua effecten de MMS.
Niet meer zo in extremen dus who knows is het nu aanbeland in mijn bovenrug/nek??

Verder heb ik mijn tens op mijn rug gehad en scheefstand is het niet heb ik het idee.
Smoothie heb ik zonder die ingredienten gedaan en de MMS heb ik weer opgeschroefd.
Ik had 2 keer 3 druppels genomen, nu weer 4 keer 4 druppels.
Dat geeft geen vermindering of verergering tot nu toe.

Verder klaagt mijn moeder ook nog steeds over pijn, en exact hetzelfde als ik het omschrijf.
Kan dus best een virusje zijn, zeker gezien een ibuprofen of Aleve nu wel goed werkt.
Sowieso krijg ik van het herxen pijntjes, maar met de biowave kan ik dat meestal snel wegnemen.
Anderzijds heeft mijn moeder ook wel regelmatig pijn, dus geen idee.

De tijd zal het leren, er zijn in ieder geval geen alarmerende zaken aan de gang.
Geen maagproblemen, darmproblemen, misselijkheid of iets anders wat me aan het denken zet.
Hopelijk ben ik snel weer fitter in ieder geval, een mens raakt snel verwend zeg!

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Wo 13 Nov 2013 0:08

Ik vermoed nav mijn vorige post nu dat het een combinatie is van een virus en de MMS erbij.
Dat het net even teveel is om nog vrolijk door te huppelen, en nu dus meer last heb van het herxen.
Ik ben zoals in de vorige post omschreven niet doodziek, maar die pijn is erg hinderlijk en ik ben verder moe en nog steeds licht verkouden.

Al moet ik zeggen dat ik steeds minder neusspray nodig heb, vandaag maar 1 keer gesprayd.
Gebruik altijd kinderneusspray, de volwassen versie kan ik niet eens meer naar buiten zo geirriteerd en zeer doet mijn neus dan.

Is er nou niemand op dit forum die ook aan de MMS zit? Eenzaam gedoetje, er zijn wel plekken waar mensen er over schrijven of ervaringen delen, maar duits zit ik niet op te wachten.
Verder allerlei aandoeningen die ik niet heb vind ik ook niet boeiend en Lyme zie ik amper voorbij komen.

Damrak

Berichtdoor Damrak » Wo 13 Nov 2013 8:36

Ik zit nu een kwart jaar op de 3 druppels intern + 3 druppels transdermal met DMSO. Omdat ik zoveel verschillende dingen tegelijk gebruik kan ik moeilijk accuraat melden wat het precies voor effect heeft. :/ Denk ook dat die stilte omtrent MMS komt omdat het middel een beetje taboe is: Slechte reputatie / weinig maatschappelijke acceptatie. Maar erg fijn dat je over je ervaringen schrijft!

Damrak

Berichtdoor Damrak » Wo 13 Nov 2013 8:38

Er is trouwens een Yahoo group genaamd "Lyme and Rife" waar heel veel MMS gebruikers zitten. Veel succesverhalen voorbij zien komen daar.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Wo 13 Nov 2013 23:34

Waarom die dosis Damrak? Kan je daar meer over vertellen?
Ik denk inderdaad dat het daar door komt, maar ik vind het wel jammer.
Volgens mij heb ik dat wat jij aanhaalt wel eens voorbij zien komen.

Vandaag even geen aleve genomen en even gewoon ziek geweest.
Afgelopen dagen vooral aleve genomen en doorgegaan, werkt niet echt om te herstellen.
tot half 12 geslapen, bed uit en ontbeten, daarna er weer in tot 4 uur.
Voel me nu wel een stuk beter moet ik zeggen en heb niet echt pijn meer.
Nu kijken hoe ik me morgen voel, maar dit zal wel even een schop de goede richting in geven.
Verder hebben we hier thuis alle 3 dezelfde symptomen dus ik houd het maar op een virusje.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Vr 15 Nov 2013 22:40

Update time! :toost:

Nee ter zake..
Afgelopen dagen ontzettend last gehad van mijn rug zoals ik eerder verteld heb.
Vandaag nog steeds, alleen vandaag mijn tens erop geplakt.
Dat ging binnen een uur een stuk beter in ieder geval, niet weg maar wel beter.
S'middags paard gereden om de boel los te krijgen en onder de douche schoot er wat op zijn plek.
Nu komende dagen maar goed aan de tens blijven, beetje lastig want het kan niet samen met de biowave, beide stroomgevalletjes. :roll:

Verder vandaag gas gegeven met de MMS, 4 keer 6 druppels dus totaal 24 druppels.
Deze keer gaat het wel goed lijkt! Dus dat is weer een stapje verder.
Verder natriumbicarbonaat geprobeerd vandaag, niet iets voor elke dag maar voor soms niet heel verkeerd denk ik want ik voel me prima. Ik hoop dat dat helpt voor de pijn in mijn rug.
Gelukkig is de grootste boosdoener terug op zijn plek.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Za 16 Nov 2013 14:09

Vandaag trouwens 60 dagen aan de MMS.

Terug naar “Onconventioneel”