Ik zit naar aanleiding van het topic van Daisy trouwens te denken, ik gebruik echt sinds de PEA veel en veel minder supplementen terwijl het juist veel beter gaat.
Het is nu echt heel basic, dingen als vitamine D, B3 en twee soorten B12 heb ik geschrapt omdat ik er niet fitter van word en ik neig er naar alles lekker zo simpel te laten als het nu is.
Omdat de PEA de pijn zo wegneemt en de zenuwen beschermt denk ik er eigenlijk ook niet meer aan om bijvoorbeeld Boldocynara, L-glutamine of Spirulina te slikken.
Burbur en Pinella waren troubleshooters en die problemen heb ik zelden, laatste 6 weken heb ik misschien 2 keer 10 druppels genomen s'nachts met een herxheimer.
Schema nu qua supplementen;
Ochtend: L-theanine 400 mg, PEA
Middag: PEA
Avond geen, bioresonantie
Voor het slapen: Antihistamine, L-trytptofaan 400 mg, Melatonine 5m, magnesiun 400 mg.
Dat is momenteel dus alles, ik slik nog zelden Boldocynara wat voorheen elke dag was, net als spirulina/chlorella praktisch elke dag en Rhodiola slikte ik ook dagelijks.
Dat laatste wisselt een beetje, als ik erg moe ben neem ik het verder niet.
Ik zeg goed teken! Ik heb er ook echt geen behoefte aan en heb niet het idee dat het iets toevoegt.
Resultaat is dus dat ik sinds de PEA veel fijner paard kan rijden en weer kan sporten.
Homeopathische korrels/druppels en ampullen gaan via de biowave, dus gebruik ik niet op.
Vandaag weer hetzelfde als voor de start met de B12, prima dus en voel me echt fijn, vanavond naar de sportschool.
De APS heb ik voor mijn rug heel veel aan, ik heb het idee dat ik s'morgens veel minder stijf ben sinds ik aan de APS zit.
Gisteren best een stevige yogasessie gedaan en gisteravond werd ik stijf, voor het slapen APS gedaan en vandaag nergens last van gehad. Dat is voor mij wel vrij wonderlijk, zelfs al voordat ik de PEA had ingenomen en verder niks extra genomen qua supplementen.
Dus ik ben een tevreden mens denk ik zo.