MMS gebruikers?

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
anoniem1992

Re: MMS gebruikers?

Berichtdoor anoniem1992 » Di 16 Sep 2014 0:10

Tis echt heel wat hoor dat b12 verhaal, mochten er bepaalde genmutaties zijn is het ook niet heel simpel om daar mee om te gaan. Dan moet je bij een bijvoorbeeld foliumzuur mijden, maar ze raden ook gluten en melk af, en nog tig dingen die ze aan of afraden. Er is wel een boek over van Amy Yasko heb ik begrepen en die krijg ik te leen van iemand als ze hem uit heeft.
Maar het is echt een onderwerp om giga pijn in je kop van te krijgen daar ben ik al achter.

Nu zo maar eens slapen, ik heb vandaag last van mijn voetzolen trouwens, en van mijn ex gebroken teen inmiddels dik twee jaar geleden. Heel logisch ook dat laatste. :lol:
Mijn grote vriend Bartonella is dus nog steeds aanwezig dus, vandaag was het licht aanwezig en net de ampullen gedaan op D15 en nu vlamt het ineens flink op. De ampul bartonella is van zichzelf D6!
De rickettsia ampullen zijn al D10 dus die stap is minder groot.
Nadeel is wel dat mijn kit vanaf D15 grotere stappen gaat maken, D30, D60, D100.
Als ik dus klaar ben met de D15 moet ik over op D30, dat zal wel even nodig hebben voor dat probleemloos gaat zonder dat mijn leven op zijn gat ligt.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Di 16 Sep 2014 17:54

Ik zit naar aanleiding van het topic van Daisy trouwens te denken, ik gebruik echt sinds de PEA veel en veel minder supplementen terwijl het juist veel beter gaat.
Het is nu echt heel basic, dingen als vitamine D, B3 en twee soorten B12 heb ik geschrapt omdat ik er niet fitter van word en ik neig er naar alles lekker zo simpel te laten als het nu is.
Omdat de PEA de pijn zo wegneemt en de zenuwen beschermt denk ik er eigenlijk ook niet meer aan om bijvoorbeeld Boldocynara, L-glutamine of Spirulina te slikken.
Burbur en Pinella waren troubleshooters en die problemen heb ik zelden, laatste 6 weken heb ik misschien 2 keer 10 druppels genomen s'nachts met een herxheimer.

Schema nu qua supplementen;
Ochtend: L-theanine 400 mg, PEA
Middag: PEA
Avond geen, bioresonantie
Voor het slapen: Antihistamine, L-trytptofaan 400 mg, Melatonine 5m, magnesiun 400 mg.

Dat is momenteel dus alles, ik slik nog zelden Boldocynara wat voorheen elke dag was, net als spirulina/chlorella praktisch elke dag en Rhodiola slikte ik ook dagelijks.
Dat laatste wisselt een beetje, als ik erg moe ben neem ik het verder niet.
Ik zeg goed teken! Ik heb er ook echt geen behoefte aan en heb niet het idee dat het iets toevoegt.

Resultaat is dus dat ik sinds de PEA veel fijner paard kan rijden en weer kan sporten.
Homeopathische korrels/druppels en ampullen gaan via de biowave, dus gebruik ik niet op.
Vandaag weer hetzelfde als voor de start met de B12, prima dus en voel me echt fijn, vanavond naar de sportschool.
De APS heb ik voor mijn rug heel veel aan, ik heb het idee dat ik s'morgens veel minder stijf ben sinds ik aan de APS zit.
Gisteren best een stevige yogasessie gedaan en gisteravond werd ik stijf, voor het slapen APS gedaan en vandaag nergens last van gehad. Dat is voor mij wel vrij wonderlijk, zelfs al voordat ik de PEA had ingenomen en verder niks extra genomen qua supplementen. :mrgreen:

Dus ik ben een tevreden mens denk ik zo. :)

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Wo 17 Sep 2014 18:21

Net is mijn sportschema opgesteld en ik ga een poging wagen tot een les aquafitness. Dat begint over een uur dus eerst relaxen met wifi en even sauna. Vandaag weer een goede dag, nog beter als afgelopen dagen zelfs. Best tevreden dus! Hopelijk is aquafitness niet te zwaar..

lanalana

Berichtdoor lanalana » Wo 17 Sep 2014 19:47

Hoi anomie,, leest wel erg goed zo...lekker voor je ! goed bezig! :D
Ben benieuwd hoe je les is gegaan
:zwaaien: lana

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Wo 17 Sep 2014 22:38

Goed he? Ik vind het ook heel fijn.
Ik merk ook dat het mijn hele lijf wel ten goede doet, onder andere mijn stofwisseling die weer beter gaat werken enzo.
Dus voor hoe lang de pret is weet ik niet, maar dit is in de pocket zullen we maar zeggen.

De aquafitness vond ik echt verrassend, ik kan met aquafitness echt veel meer en langer bewegen als dat ik dat in de zaal zou doen, terwijl ik meer mijn spieren gebruik, maar mijn gewrichten gespaard worden.
Ik ben echt verbaasd over hoe goed ik dat lang vol kon houden, en ik denk er over om dit maar lekker komende weken te gaan erbij. Gewoon omdat het veel minder zwaar is, en ik niet meer als 1 keer per week die apparaten kan doen denk ik, of als ik niet fit ben gewoon dit in plaats van die zware apparaten.
Klinkt nu alsof ik mega veel kan in die sportschool, maar dat moet ik nog maar zien, dit is wat ik graag wil in ieder geval.. :shock:

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Vr 19 Sep 2014 0:28

Nou afgelopen nacht dus heel weinig geslapen, om half 5 was ik nog wakker toen heb ik 2 paracetamollen en 600 mg L-theanine genomen, terwijl ik er om half 3 dus ook al een had genomen.
Die ene was dus gewoon niet genoeg om die herx plat te gooien en ik deed geen oog dicht.
Uiteindelijk heb ik denk ik 5.5 uur geslapen, tot een uur of 11 uiteindelijk en best een redelijke dag gehad.
Wel moe van de aquafitness maar die ergste spierpijn is nu alweer weg, vanmiddag vond ik het even vervelend, dus toen 16 minuten de APS aan gehad en daarna was het veel beter.

Wel moe tussen mijn oren.
Verder gaat er een wisseltruc plaats vinden in mijn wapenarsenaal, de zuurstofconcentrator wordt verkocht en er komt een andere, veel sterkere frequentiegenerator bij waar ik tegen aan ben gelopen.
Dit is echt veel sterker als wat ik nu heb op de biowave wat ook dieper door zou moeten werken.
Alleen niet echt iets wat in je broekzak past dus de biowave blijft aan het werk. :)

Nu lekker slapen ik ben moe..
Morgen een nieuwe fles CDS/MMS brouwen die is op..

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Vr 19 Sep 2014 21:35

Nou vandaag een goede dag gehad.
Paar uur op stal meegeholpen en dat ging echt super!
Wel nog steeds spierpijn van de aquafitness, hoezo suffe bezigheid. :lol:

Morgen gaan we rond 3 uur de generator ophalen, en mijn zuurstofconcentrator is al gereserveerd voor een medelymie die zondag komt kijken.
Na de APS zat ik niet te wachten op weer zo'n investering, maar ik wist dat mijn zuurstofconcentrator absoluut niet te duur gekocht was, dus zo te verkopen moest zijn.
En dat is dus ook zo, gewoon een wisseltruc dus dat valt heel erg mee qua kosten.
Heel erg fijn en ook heel blij dus daarmee, ik ben nu al zo blij als een kind met sinterklaas. :mrgreen:
Dit of een vergelijkbaar apparaat heb ik toen wel bekeken maar nieuw zijn ze gewoon te prijzig.

Voor de mensen die zich daar niet in verdiept hebben:
Alles wat meer is als een biowave is trouwens echt ontzettend duur, de biowave zoals ik hem gebruik is eigenlijk enorm low budget als je het op die manier bekijkt.
Ik kan vrij veel doen met de ampullen en dergelijke met eigenlijk een cheapass bioresonantie apparaat.
Ik heb wel eens voor normale bioresonantie apparatuur gezocht maar voor 12000 euro kan je pas slagen voor een basisversie, de goedkopere bicoms zijn dan weer zonder testdozen die ook weer een vermogen kosten en niet eens aangeven of iets positief of negatief uitvalt.
Echt belachelijk en eigenlijk onbereikbaar voor de gemiddelde lymepatient.
Dan heb je ook nog frequentietherapie apparatuur die iets goedkoper is, tussen de 5 en 10.000 dollar, maar gebruikt is daar weinig van in omloop en dat komt ook veelal uit de USA.
Nadeel daar van is hoge verzendkosten en nog invoerrechten als je pech hebt, dan kan je even honderden euro's aan de deur afrekenen als ze je pakket komen bezorgen.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Za 20 Sep 2014 18:55

Jeee, Mopa is in tha house! :mrgreen:
Meteen een karretje bij IKEA gehaald waar hij mooi op past en alle snoeren netjes weggewerkt.
Ik krijg hem al wel aan, en op een frequentie maar het is me nog even een groot raadsel hoe het verder werkt.
Het is heel wat anders als de biowave ook. Tis een kast ter grootte van een 35 liter aquarium. :P

Vanavond uitvogelen hoe alles een klein beetje werkt maar het is wel een onwijs mooi ding.

lanalana

Berichtdoor lanalana » Za 20 Sep 2014 20:33

Anoniem, leest nog steeds lekker bezig jij,
Veel van wat je schrijft met de apparaten is echt Chinees voor me, ik lees die stukjes gewoon drie keer hahahaha... Hoe dan ook ben blij voor je dat je zo actief bezig kunt en bent met je aanpak!
Uitvogelde met je nieuwe aanwinst, hoop dat het je weer een stapje verder brengt!
:zwaaien: lana

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Za 20 Sep 2014 22:53

Bijna vakjargon kennelijk al..
En ik probeer het nog wel simpel te houden maarja veel simpeler kan ik het niet maken..
Thanks voor je reactie, en gelukkig gaat het echt goed dus het werpt zijn vruchten af.
En er zullen nog wel dips komen, maar wat ik nu heb pakt niemand me af.
Ik heb vanavond de hele avond gestoeid met het ding, bijna mijn haren uit mijn hoofd getrokken maar het is gelukt. :shock:
Uiteindelijk viel het zoals alles wat je snapt wel mee, maar dan moet je het eerst wel snappen. :shock:
Ik en nieuwe vreemde dingen werkt niet zo erg, krijg er nogal koppijn van, raak het overzicht kwijt en kan het niet uitstaan dat ik het dan niet snap. :?
Gelukkig is het frequentiegebeuren verder niet vreemd, dus hoef ik niet ook dat nog uit te zoeken.

Terug naar “Onconventioneel”