Ook ik gebruik MMS, 6 weken nu.
Even wat vraagjes; wat is een tens, waar je het over hebt? En waarom bouw je het op, op de manier die je doet? Het nieuwste MMS protocol geeft aan dat je het beste, als dat lukt, 8 uur lang elk uur 3 druppels kunt nemen. Dit zou effectiever zijn dan een aantal keer een grotere portie.
Ik zit pas op 6 keer 1 druppel per dag, heb ook wel een aantal keer hoger gezeten, maar merk dat ik dan steeds meer herxheimers krijg, laatste dagen lijkt het iets rustiger te worden, dus ik probeer volgende week weer verder op te bouwen. Heb juist ook vanwege de reacties die ik erop heb wel echt het idee dat MMS werkt!
Succes anoniempje! Hoop dat je snel weer opknapt!
MMS gebruikers?
-
Re: MMS gebruikers?
Zo even van mobiel over gestapt op de computer hoor.
Ik zal het uitleggen.
Om te beginnen slaap ik momenteel echt tot 11 uur, echt veel.
Overdag neem ik MMS, of nog s'avonds als ik er niet aan toe gekomen ben onverhoops.
Dan zit er meestal niet ontzettend veel tijd tussen, 2 uur, max 3.
Ik herx nog door, en zolang dat zo voorduurt houd ik het even zo.
Mocht ik aan het eindstadium komen met de MMS kan het dat ik nog wel eens elk uur ga doen 8 uur lang.
Maar nu gaat dit goed, verder heb ik gisteren 4x6 gedaan en nu 4x5.
Soms geef ik bewust even gas, en soms even gas terug.
Dat hangt van het herxen af, ik probeer het zo te houden dat ik het te doen vind.
Soms ben ik ook ineens slechter bijvoorbeeld, en dan met een beetje ophogen kan het ineens flink verbeteren.
Dat houd ik aan als teken dat het goed is dat ik het opgehoogd heb, verslechtering is weer verlagen.
Beetje mijn eigen protocol dus haha
Een tens is neurostimulatie met elektroden, dus stroom op plakkers op je huid.
Daarmee creeer je bij pijn dat je lichaam zelf pijnstillende stoffen aan gaat maken.
Wordt veelal gebruikt bij chronische pijnpatienten, maar ze zijn online zo te koop.
Dat werkt bij mij beter als pijnstillers, vooral omdat dit bij mij echt dingen oplost en pijnstillers niet.
Heb nu een tijdje pijnstillers gebruikt en nu zat alles muurvast.
Ben nu 2 dagen met mijn tens bezig en gisteren brak er van alles los, zelfde effect als manuele therapie.
Dat heeft niet iedereen, ik wel.
Doet zeer, ik ben echt bont en blauw maar normaal zou ik over een paar dagen wel minder pijn moeten hebben.
Nu vandaag heel wat uren mijn tens aan gehad, en zolang ik die aan houd is het te doen.
Bij mij gaat alles ook s'nachts weer vast zitten na zoiets en dan breekt het de dag erna weer los bij het opstarten.
Pijnlijk gebeuren, mensen die wel eens bij een chiropractor of manueel geweest zijn kennen het gevoel.
Nu is het ook wel heel extreem, maar het zat ook héél erg vast weer.
(Dat gebied is de lyme ook zo heftig op geslagen..)
Dat heb ik altijd als ik het vrolijk negeer en pijnstillers neem, voel ik het niet maar is het er wel..
Dus of de MMS werkt daar nog aan mee dat het zo vast zit elke keer, of ik heb gewoon zoveel pijn dat ik weer verkramp, ik gok het tweede.
Verdere klachten heb ik nog steeds ook niet, darmen doen het goed.
Vooral energiegebrek door de pijn en opstartproblemen.
Dan ben ik bij het opstaan stijf en dat duurt even voor ik soepel ben na gisteren met mijn tens.
Duurt een week ofzo en dan zou het weer redelijk rustig moeten zijn.
Het moet zich weer even settelen zegmaar, alles voelt gekneusd er om heen.
Zonder tens gaat het weer scheef staan, omdat ik zo verkramp van de pijn.
Ik heb vanavond ook een pakking met groene leem, calendula en natriumbicarbonaat gedaan.
Dat heeft wel wat verlichting gegeven, schijnt het melkzuur in je spieren af te breken wat je spieren bij verkramping aanmaken.
Ik zal het uitleggen.
Om te beginnen slaap ik momenteel echt tot 11 uur, echt veel.
Overdag neem ik MMS, of nog s'avonds als ik er niet aan toe gekomen ben onverhoops.
Dan zit er meestal niet ontzettend veel tijd tussen, 2 uur, max 3.
Ik herx nog door, en zolang dat zo voorduurt houd ik het even zo.
Mocht ik aan het eindstadium komen met de MMS kan het dat ik nog wel eens elk uur ga doen 8 uur lang.
Maar nu gaat dit goed, verder heb ik gisteren 4x6 gedaan en nu 4x5.
Soms geef ik bewust even gas, en soms even gas terug.
Dat hangt van het herxen af, ik probeer het zo te houden dat ik het te doen vind.
Soms ben ik ook ineens slechter bijvoorbeeld, en dan met een beetje ophogen kan het ineens flink verbeteren.
Dat houd ik aan als teken dat het goed is dat ik het opgehoogd heb, verslechtering is weer verlagen.
Beetje mijn eigen protocol dus haha
Een tens is neurostimulatie met elektroden, dus stroom op plakkers op je huid.
Daarmee creeer je bij pijn dat je lichaam zelf pijnstillende stoffen aan gaat maken.
Wordt veelal gebruikt bij chronische pijnpatienten, maar ze zijn online zo te koop.
Dat werkt bij mij beter als pijnstillers, vooral omdat dit bij mij echt dingen oplost en pijnstillers niet.
Heb nu een tijdje pijnstillers gebruikt en nu zat alles muurvast.
Ben nu 2 dagen met mijn tens bezig en gisteren brak er van alles los, zelfde effect als manuele therapie.
Dat heeft niet iedereen, ik wel.
Doet zeer, ik ben echt bont en blauw maar normaal zou ik over een paar dagen wel minder pijn moeten hebben.
Nu vandaag heel wat uren mijn tens aan gehad, en zolang ik die aan houd is het te doen.
Bij mij gaat alles ook s'nachts weer vast zitten na zoiets en dan breekt het de dag erna weer los bij het opstarten.
Pijnlijk gebeuren, mensen die wel eens bij een chiropractor of manueel geweest zijn kennen het gevoel.
Nu is het ook wel heel extreem, maar het zat ook héél erg vast weer.
(Dat gebied is de lyme ook zo heftig op geslagen..)
Dat heb ik altijd als ik het vrolijk negeer en pijnstillers neem, voel ik het niet maar is het er wel..
Dus of de MMS werkt daar nog aan mee dat het zo vast zit elke keer, of ik heb gewoon zoveel pijn dat ik weer verkramp, ik gok het tweede.
Verdere klachten heb ik nog steeds ook niet, darmen doen het goed.
Vooral energiegebrek door de pijn en opstartproblemen.
Dan ben ik bij het opstaan stijf en dat duurt even voor ik soepel ben na gisteren met mijn tens.
Duurt een week ofzo en dan zou het weer redelijk rustig moeten zijn.
Het moet zich weer even settelen zegmaar, alles voelt gekneusd er om heen.
Zonder tens gaat het weer scheef staan, omdat ik zo verkramp van de pijn.
Ik heb vanavond ook een pakking met groene leem, calendula en natriumbicarbonaat gedaan.
Dat heeft wel wat verlichting gegeven, schijnt het melkzuur in je spieren af te breken wat je spieren bij verkramping aanmaken.
-
Nou ik ben er weer aardig met mijn rug!
3 dagen intensief aan de Tens en gisteren de kleipakking met calendula en baking soda.
Dat helpt echt heel fijn, ik kon amper zonder tens vandaag en na de pakking voelt het heel fijn.
Geen pijn meer gedurende de pakking ook, heel fijn.
Blijkbaar trekt het heel goed alle afvalstoffen eruit!
Vandaag weer fanatiek aan de tens en 4x5 druppels MMS.
Vanmiddag weer een kleipakking gedaan met Calendula en baking soda en het voelt heel goed nu.
Ben een stuk minder beurs en was vroeg wakker voor mijn doen.
In beweging komen was even vervelend maar heeeeel stuk minder heftig als de dag ervoor.
3 dagen intensief aan de Tens en gisteren de kleipakking met calendula en baking soda.
Dat helpt echt heel fijn, ik kon amper zonder tens vandaag en na de pakking voelt het heel fijn.
Geen pijn meer gedurende de pakking ook, heel fijn.
Blijkbaar trekt het heel goed alle afvalstoffen eruit!

Vandaag weer fanatiek aan de tens en 4x5 druppels MMS.
Vanmiddag weer een kleipakking gedaan met Calendula en baking soda en het voelt heel goed nu.
Ben een stuk minder beurs en was vroeg wakker voor mijn doen.
In beweging komen was even vervelend maar heeeeel stuk minder heftig als de dag ervoor.
-
Een update.
Gisteren naar de fysio/manueel geweest om naar mijn rug te laten kijken.
Hij heeft voorzichtig een en ander losgemaakt, voorzichtig wel te verstaan op mijn verzoek in verband met het feit dat alles zo beurs was van wat al gebeurt was met mijn tens.
Eigenlijk direct daarna geen tens meer nodig gehad, geen napijn behalve ietsjes stijf.
Enige verrassing was een nacht waarin ik amper geslapen heb.
Koorts, met gierende hartkleppen in mijn bed waarbij ik gewoon bang was van alle rare dromen.
Heel weird, gewoon van de koorts, elke keer met wegdommelen weer een rare droom van start.
Uiteindelijk om half 4 mijn biowave aan gezet met detox chip en toen werd het na een half uur beter met de onrust en de rare dromen. Toen was waren ze weg en heb ik geslapen.
Vandaag nog tot half 3 koorts gehad en daarna zakte het door 2 paracetamollen.
Enerzijds vervelend, anderzijds heb ik vaker koortsdromen gehad na de fysio/manueel.
Alleen nooit zo heftig als dit en overdag was het over.
Wat mij betreft een dikke herx van het vrijkomen van rotzooi in mijn rug, voor mij wel een beetje het bewijs dat het een Lyme slachtfeestje is in mijn rug.
S'middags was alles eigenlijk weer ok, nu nog steeds en ik verwacht dat dit het wel was.
De MMS heb ik vermindert voor vandaag naar 2x5 druppels, anders wordt het teveel van het goede met herxen dat weet ik zeker.
Vanavond nog een klei/bicarbonaat pakking gedaan voor de zekerheid.
Gisteren naar de fysio/manueel geweest om naar mijn rug te laten kijken.
Hij heeft voorzichtig een en ander losgemaakt, voorzichtig wel te verstaan op mijn verzoek in verband met het feit dat alles zo beurs was van wat al gebeurt was met mijn tens.
Eigenlijk direct daarna geen tens meer nodig gehad, geen napijn behalve ietsjes stijf.
Enige verrassing was een nacht waarin ik amper geslapen heb.
Koorts, met gierende hartkleppen in mijn bed waarbij ik gewoon bang was van alle rare dromen.
Heel weird, gewoon van de koorts, elke keer met wegdommelen weer een rare droom van start.
Uiteindelijk om half 4 mijn biowave aan gezet met detox chip en toen werd het na een half uur beter met de onrust en de rare dromen. Toen was waren ze weg en heb ik geslapen.
Vandaag nog tot half 3 koorts gehad en daarna zakte het door 2 paracetamollen.
Enerzijds vervelend, anderzijds heb ik vaker koortsdromen gehad na de fysio/manueel.
Alleen nooit zo heftig als dit en overdag was het over.
Wat mij betreft een dikke herx van het vrijkomen van rotzooi in mijn rug, voor mij wel een beetje het bewijs dat het een Lyme slachtfeestje is in mijn rug.

S'middags was alles eigenlijk weer ok, nu nog steeds en ik verwacht dat dit het wel was.
De MMS heb ik vermindert voor vandaag naar 2x5 druppels, anders wordt het teveel van het goede met herxen dat weet ik zeker.
Vanavond nog een klei/bicarbonaat pakking gedaan voor de zekerheid.
-
Hoi Anoniem1992
Ik heb geen ervaring met MMS maar ik kreeg vandaag via een nieuwsbrief o.a. een verhaal te lezen over een succesvolle MMS-behandeling bij malariapatiënten in Uganda.
Met een verwijzing naar het uitgebreide artikel hierover.
Ik zal het hier geven, ik denk dat je dat wel interessant vind.
http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/wee ... g-met-mms/
200 Weeskinderen succesvol behandeld tegen malaria met MMS…!
Groetjes.
Ik heb geen ervaring met MMS maar ik kreeg vandaag via een nieuwsbrief o.a. een verhaal te lezen over een succesvolle MMS-behandeling bij malariapatiënten in Uganda.
Met een verwijzing naar het uitgebreide artikel hierover.
Ik zal het hier geven, ik denk dat je dat wel interessant vind.
http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/wee ... g-met-mms/
200 Weeskinderen succesvol behandeld tegen malaria met MMS…!
Groetjes.
-
Malaria is in hele grote getalen inderdaad behandeld met MMS.
Ging echt wel om 75.000 mensen!
Wel mooi hoe ze het gedaan hebben, bloedtesten erbij helemaal top.
Daar kan je wat mee.
Ging echt wel om 75.000 mensen!
Wel mooi hoe ze het gedaan hebben, bloedtesten erbij helemaal top.
Daar kan je wat mee.
-
Vandaag werd ik wakker, geen vuiltje meer aan de lucht en ik voelde me meteen goed.
Ook meteen goed wakker zonder opstartproblemen.
Behoorlijk stuiterig maar besloten om te gaan hardlopen en naar een vriendin gelopen 2 km verderop.
Daarna ergens afgezet en de laatste kilometer terug naar huis gewandeld.
Een gevalletje 'ik ben vandaag zo vrolijk' dus.
Daarna geen problemen gehad, nu slapen. Kijken of ik weer in mijn ritme kan komen.
Als ik ziek of heel moe ben en ik slaap overdag kan ik s'avonds vaak heel slecht slapen.
Dat helpt niet mee als het gaat om in je dag/nacht ritme blijven.
Ook meteen goed wakker zonder opstartproblemen.
Behoorlijk stuiterig maar besloten om te gaan hardlopen en naar een vriendin gelopen 2 km verderop.
Daarna ergens afgezet en de laatste kilometer terug naar huis gewandeld.
Een gevalletje 'ik ben vandaag zo vrolijk' dus.
Daarna geen problemen gehad, nu slapen. Kijken of ik weer in mijn ritme kan komen.
Als ik ziek of heel moe ben en ik slaap overdag kan ik s'avonds vaak heel slecht slapen.
Dat helpt niet mee als het gaat om in je dag/nacht ritme blijven.
-
Het gaat hier nog steeds goed na de koorts uitspatting een paar dagen geleden.
Van het hardlopen nagenoeg geen spierpijn gehad en op een dagje minder energie geen klachten eigenlijk.
Ik probeer als ik de energie heb het te gebruiken.
Zodat ik zoveel als mogelijk in het ritme kom van een normaal leven, belastbaarheid bouwen.
Vandaag was ik weer goed fit, al heb ik wel last van de kou als ik buiten ben.
Ik wordt maar niet warm, gewapend met een skibroek, dikke jas ging het net.
Mijn handen krijg ik gewoon helemaal niet warm, die worden echt rood en blauw ondanks handschoenen van dubbel fleece.
Vanmorgen wilde ik hardlopen, maar de ijspegels hingen bekant aan mijn neus.
Dus van de week even naar de decathlon voor winterproof loopkleding.
Het voelde de keren dat ik liep heel fijn, en totaaaal anders als voor de MMS.
O.a. mijn scheenbeenklachten zijn weg, ik moest altijd heel erg oppassen met lopen voor mijn schenen.
Altijd deed er een spier erg zeer met druk en nu niet, kan ook makkelijk een sprintje trekken nu met mijn schenen. Verder ben ik met 500 meter los in plaats van dat ik de eerste 5 km stijf ben.
Ik heb voor de diagnose de Dam tot dam gelopen, 16 km. Vraag me niet hoe maar daarna door vreselijk verkeerd vallende hormonen een enorme stap terug moeten doen en kon niet meer lopen.
Trainen toen was wel lastig trouwens, vrij slechte voorbereiding gehad toen.
Hoop dat ik zo de belastbaarheid op kan gaan voeren, het is het enige wat een beetje goed gaat qua spierpijn.
Van het hardlopen nagenoeg geen spierpijn gehad en op een dagje minder energie geen klachten eigenlijk.
Ik probeer als ik de energie heb het te gebruiken.
Zodat ik zoveel als mogelijk in het ritme kom van een normaal leven, belastbaarheid bouwen.
Vandaag was ik weer goed fit, al heb ik wel last van de kou als ik buiten ben.
Ik wordt maar niet warm, gewapend met een skibroek, dikke jas ging het net.
Mijn handen krijg ik gewoon helemaal niet warm, die worden echt rood en blauw ondanks handschoenen van dubbel fleece.

Vanmorgen wilde ik hardlopen, maar de ijspegels hingen bekant aan mijn neus.
Dus van de week even naar de decathlon voor winterproof loopkleding.
Het voelde de keren dat ik liep heel fijn, en totaaaal anders als voor de MMS.
O.a. mijn scheenbeenklachten zijn weg, ik moest altijd heel erg oppassen met lopen voor mijn schenen.
Altijd deed er een spier erg zeer met druk en nu niet, kan ook makkelijk een sprintje trekken nu met mijn schenen. Verder ben ik met 500 meter los in plaats van dat ik de eerste 5 km stijf ben.
Ik heb voor de diagnose de Dam tot dam gelopen, 16 km. Vraag me niet hoe maar daarna door vreselijk verkeerd vallende hormonen een enorme stap terug moeten doen en kon niet meer lopen.
Trainen toen was wel lastig trouwens, vrij slechte voorbereiding gehad toen.

Hoop dat ik zo de belastbaarheid op kan gaan voeren, het is het enige wat een beetje goed gaat qua spierpijn.
-
Lekker grillig weer op zijn Lyme's..
Vandaag out of the blue ineens he le maal leeg.
Echt ze hebben mijn ontbijt voor me gemaakt want zelf kon ik het niet opbrengen.
Nouja, het is niet anders zullen we maar zeggen.
Wat me wel opvalt is dat ik heel snel weer op de been ben na zoiets.
Ik kan de ene dag heel moe zijn uit het niets, en de dag erna weer volledig op de been zijn.
En stiekem kan ik wel zeggen dat er steeds meer goede dagen bijkomen, en de dalen veel korter.
Heel fijn dus, maar ik merk nog steeds dat ik heeeeeel veel slaap over het algemeen.
Echt heel veel, ik blijf s'nachts maar uren maken.
Overdag kom ik mits ik niet een off-day heb wel door zonder slapen, maar dan wel veel uren.
Naja als dat het ergste is tijdens de MMS kuur is dat tot daar aan toe.
Van de week deed ik iets, en toen moest ik een en ander verzamelen en afwegen.
Dat gaat echt als een speer met heel veel overzicht, zoveel dat het mij echt opvalt.
Dus dan weer je weer waarom je het doet, en wat went dat dan snel!

Vandaag out of the blue ineens he le maal leeg.
Echt ze hebben mijn ontbijt voor me gemaakt want zelf kon ik het niet opbrengen.

Nouja, het is niet anders zullen we maar zeggen.
Wat me wel opvalt is dat ik heel snel weer op de been ben na zoiets.
Ik kan de ene dag heel moe zijn uit het niets, en de dag erna weer volledig op de been zijn.
En stiekem kan ik wel zeggen dat er steeds meer goede dagen bijkomen, en de dalen veel korter.
Heel fijn dus, maar ik merk nog steeds dat ik heeeeeel veel slaap over het algemeen.
Echt heel veel, ik blijf s'nachts maar uren maken.
Overdag kom ik mits ik niet een off-day heb wel door zonder slapen, maar dan wel veel uren.
Naja als dat het ergste is tijdens de MMS kuur is dat tot daar aan toe.
Van de week deed ik iets, en toen moest ik een en ander verzamelen en afwegen.
Dat gaat echt als een speer met heel veel overzicht, zoveel dat het mij echt opvalt.
Dus dan weer je weer waarom je het doet, en wat went dat dan snel!
-
Tijd voor een update dacht ik zo, het is nu dag 71.
Hier gaat het momenteel best goed, hetzelfde als de laatste update eigenlijk.
Soms knap ik erg op van de MMS, soms maakt het me slechter op dat moment.
Dosis zit op 5 druppels per keer, 15 tot 20 druppels per dag.
Als ik heel moe ben sla ik de laatste keer over om teveel te voorkomen.
Verder is het flesje bijna leeg, morgen gaat het nieuwe setje open.
Dat betekend dus dat ik over 60 ml MMS 71 dagen gedaan heb, om een beeld te vormen hoeveel MMS ik binnen heb gekregen.
Ik hang nog steeds aan de biowave, niets aan veranderd.
Enige vervelende is mijn huid, die is al een hele tijd onrustig met de MMS.
Daar gebeurd ook iets blijkbaar.
Verder vandaag een flinke pot vitamine B gehaald hoog gedoseerd, denk ik tenminste dat het hoog is.
O.a. de vitamine B5 waar het me om gaat, maar de rest zit er ook ruimschoots in.
En D3, kijken of ik er baat bij heb, de vitamine B blijf ik sowieso gebruiken denk ik ook gezien het maar 1 tablet per dag is. Verder de Omega 3 visolie erbij gepakt, ik heb lang chiazaad in mijn smoothie gedaan wat omega 3 bevat maar dat is op. Mooie reden om die 300 visolie softgels op te maken.
De B12 zuigtabletten neem ik af en toe, maar merkte er niets van bij dagelijks gebruik.
Magnesium heb ik opgehoogd naar het dubbele, ik heb het idee dat ik tekort kom momenteel.
Hier gaat het momenteel best goed, hetzelfde als de laatste update eigenlijk.
Soms knap ik erg op van de MMS, soms maakt het me slechter op dat moment.
Dosis zit op 5 druppels per keer, 15 tot 20 druppels per dag.
Als ik heel moe ben sla ik de laatste keer over om teveel te voorkomen.
Verder is het flesje bijna leeg, morgen gaat het nieuwe setje open.
Dat betekend dus dat ik over 60 ml MMS 71 dagen gedaan heb, om een beeld te vormen hoeveel MMS ik binnen heb gekregen.
Ik hang nog steeds aan de biowave, niets aan veranderd.
Enige vervelende is mijn huid, die is al een hele tijd onrustig met de MMS.
Daar gebeurd ook iets blijkbaar.
Verder vandaag een flinke pot vitamine B gehaald hoog gedoseerd, denk ik tenminste dat het hoog is.
O.a. de vitamine B5 waar het me om gaat, maar de rest zit er ook ruimschoots in.
En D3, kijken of ik er baat bij heb, de vitamine B blijf ik sowieso gebruiken denk ik ook gezien het maar 1 tablet per dag is. Verder de Omega 3 visolie erbij gepakt, ik heb lang chiazaad in mijn smoothie gedaan wat omega 3 bevat maar dat is op. Mooie reden om die 300 visolie softgels op te maken.
De B12 zuigtabletten neem ik af en toe, maar merkte er niets van bij dagelijks gebruik.
Magnesium heb ik opgehoogd naar het dubbele, ik heb het idee dat ik tekort kom momenteel.