MMS gebruikers?

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
Daisy

Re: MMS gebruikers?

Berichtdoor Daisy » Zo 21 Sep 2014 16:04

Anoniem, misschien een rare vraag, maar wat is MMS?
Je hebt hier al zoveel pagina's aan gewijd maar ik weet nog steeds niet wat het is.
Ik neem aan dat het iets alternatiefs is, het enige wat ik ooit eens heb gelezen is moringa wat weleens MMS wordt genoemd, maar is dat hetzelfde?

Er is n.l. zoveel op alternatief gebied dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien.

WillemT

Berichtdoor WillemT » Zo 21 Sep 2014 16:38

Beste Daisy,

MMS is bleekwater. Bij de ALDI 69 cent per 2 liter.

WillemT

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Zo 21 Sep 2014 17:16

Ga even ergens anders klieren. Daisy, MMS vind je heel duidelijke info via google. Zoeken op MMS Humble. http://master-mineral-solution.net/mms- ... ms-cds.htm

Daisy

Berichtdoor Daisy » Zo 21 Sep 2014 17:40

Inmiddels wat meer gelezen, en ja nu weet ik het weer....
Soms als alles goed gaat houd je je bij je eigen middelen.
Maar als het even slechter gaat, ben ik althans geneigd om te denken dat ik iets mis wat misschien beter en sneller kan helpen.

Maar ik heb al besloten wat ik ga doen, dat staat op mijn eigen topic.
Ik doe ook alleen wat mij goed lijkt en toch sluit ik andere dingen niet uit, en hou gewoon dit allemaal in mijn achterhoofd.
Precies zoals de meeste van ons doen, en jij ook, we zoeken, proberen en behouden de dingen waar we vooruitgang mee boeken!

PS
Ik zag dat Moringa iets totaal anders is..... :roll:

Daisy

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Zo 21 Sep 2014 22:27

Brainstormen brengt mij altijd tot goede ideetjes Daisy, als ik echt in de knel zit vaak zelfs de beste!
Dan heb ik wel even mega stress maar het resultaat is er wel naar.
Goed bezig hoor!!!!

Ik heb vandaag niks maar toch mega veel gedaan..
Vanmorgen met Mopa gefrutst -het koosnaampje voor mijn frequentiegenerator-.
Indruk is super, wat lijsten uitgeprint met frequenties, veel makkelijker op papier: 100 A4tjes vol!
Dus de Mopa gebruikt met een groepje frequenties voor Bartonella en een groep bijnieren/lymfe/lever, dat soort geneuzel. Ik kan in het apparaat groepen voorprogrammeren en met een sneltoets aan zetten.
En dan draait hij ze nog allemaal tegelijk af, dus ik hoef maar 5 minuten te zitten in plaats van 40 minuten met de biowave. Ik zeg TURBOOO :toost:

In eerste instantie moest ik na de programma's vreselijk hyperen :lol: , waarna een giga inkakmoment kwam met het lood in mijn benen, het was interessant in ieder geval. :mrgreen:
Het voelt anders als de ampullen met de biowave, dat voelt echt direct heel zwaar aan zeg maar, en dit effect komt wat later, maar werkt voor mijn gevoel wel langer actief door daarna.
Het veld voelt wel enorm sterk trouwens, maar het herxgevoel wat ik heel snel krijg met de ampullen blijft langer uit. Ik zeg dat de Biowave zich best aardig kan meten met Mopa! :mrgreen:
Niet verkeerd wel anders, ik verdraag het apparaat wel op 50% van de power, erg fijn. :mrgreen:

Gisteravond de een bijnierfrequentie gedaan omdat ik heel onrustig en moe was na die drukke dag en dan meestal dus niet slaap en als ik slaap erg lang. :evil:
Dan moet je ook niet willen dat ik eerder eruit kom normaal als dat ik uit mezelf wakker word, dan word het echt niets meer die dag..
Na die frequentie sliep ik eigenlijk heel snel en was uit mezelf voor mijn doen echt vroeg wakker, best een beetje vreemd voor mijn doen. :mrgreen:

Overigens was het gisteren 1 jaar geleden dat ik met behandelen begonnen ben van mijn Lyme!
Van help komt dit ooit nog goed, naar de sportschool met succes binnen een jaar.
Ik zeg dat is niet slecht! 8)

Daisy

Berichtdoor Daisy » Ma 22 Sep 2014 9:11

Jij ook goed bezig hoor!
Ja brainstormen is soms heel fijn, want je komt tot nieuwe ontdekkingen.
We moeten toch het meeste werk zelf doen! :wink: Tenslotte zijn we zelf verantwoordelijk voor ons eigen lichaam!

Daisy

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Ma 22 Sep 2014 22:08

Zo is het Daisy.
Ik heb vanavond Yin yoga gedaan dat is geflopt, gewoon te stijf en rekken deed zeer.
Werd er dan ook ronduit sjaggie van, dus heb er aquafitness aan geplakt.
Lesgenoot van de aquafitness was nu ook bij Yin yoga en vroeg of ik even mee ging wat drinken, en daarna door te gaan naar de aquafitness.
Dus zo gezegd zo gedaan.

Ik hang nu aan de biowave en ik ben moe..
Gisteravond onwijs onrustig en moe van de indrukken van afgelopen dagen, en dan slaap ik vaak erg slecht en pas laat. Gisteren een detox frequentie gedaan en bijnierfrequentie, en toen was ik in no time vertrokken.
Dat is wel echt weird voor mijn doen. :shock:

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Di 23 Sep 2014 5:36

Aargh ik voor het slapen een borrelia frequentie gedaan met mopa. Daarna snel in slaap gevallen.. Net werd ik wakker en dacht ik: mwah gaat wel! Nou gaat mooi niet, alles doet zeer met een herxhoofd en kriebels. Heb ook een koortsig gevoel en heb het erg koud dus ben onder mijn dekbed met 3 plaids er op gekropen. :roll: Huidig gevoel: sjaggie en ik ga nu de biowave aan zetten..

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Wo 24 Sep 2014 14:48

Nou gisteravond is mijn hele hoofd vastgelopen echt ontzettend waardeloos.
Dus ik heb weer MMS genomen, ik kan gewoon niet zonder dan loopt mijn hele hoofd weer vast, concentratievermogen weg, dat soort ellende en ik voel me gewoon doodongelukkig.
Ik volg alles gewoon niet meer zonder, echt hels.

Vandaag doe ik het rustig aan, even pas op de plaats en vanavond alleen aquafitness.
De tweede keer was maandag, en tegen over de eerste keer heb ik amper spierpijn gehad van de aquafitness!
Terwijl ik de eerste keer echt dagen lang spierpijn gehad heb.
Dat is mij echt vreemd hoor, geen spierpijn hebben van sporten, en dat sterker worden en de keer erna dus minder spierpijn is al helemaal iets wat ik niet meer ken van mezelf.
Dus ik word al sterker! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :toost:

De Mopa bevalt nog steeds uitstekend, wat ik in erge gevallen soms niet kon met de biowave qua ondersteunen beukt deze zo doorheen! Zoals het slapen, ik slaap heerlijk sinds ik bijnierfrequenties gebruik.
Vandaag wel de ampullen gedaan met de biowave, ik moet nog erg zoeken hoe alles aan te pakken.
Hij is zo sterk dat ik echt even moet leren hoe vaak ik wat kan doen, zonder de boel te verpesten door uitgeput te raken. Anderzijds als ik het elke 2 dagen doe ofzo, ga ik misschien weer co-infecties overslaan en dan heb ik weer de poppen aan het dansen.
Dus dat word nog even uitzoeken, ik heb gisteren een derde lijst uitgeprint zodat ik kan bekijken waar frequenties mede voor gebruikt worden.. Dan heb ik een idee wat ik los laat op mijn lijf, qua contra dingen die ik niet verwacht.. 8)
Anyway niet negatief dus.
Inmiddels heb ik ook al 13 autochannels gemaakt op de Mopa, een voor bartonella, gewrichtsontsteking, detox+energie, candida, borrelia, rickettsia, onsteking, pijn van infectie en wat onderhoudsspul.
Dus enige orde is er al in de chaos. :lol:

Dus mijn normale schema heb ik deze week even geskipt dan kan ik even rustig klooien met de Mopa erbij..

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Wo 24 Sep 2014 22:51

Vanmiddag me gewaagd met de Mopa op 25% aan een zooi Borrelia frequenties en daarna een aantal ondersteunende detox frequenties.
Weinig last van gehad, iets verzuurde spieren maar dat was het wel, onwijs blij mee!
Vanavond aquafitness gedaan en omdat we met een kleiner groepje waren hard aan het werk gezet! :shock:
Zwembad is 20 meter lang, dingen als 6 banen vol gas heen en weer rennen door 1.20 diep met rechte rug, alleen zwemmen met je armen, verzurende dingen voor je armen en als je denkt dat dat het was..
Mag je 6 banen heen en terug zwemmen, vol gas, daarna direct 100 buikspieroefeningen, en dan weer vol gas 4 banen heen en terug.. Direct opdrukken en weer twee banen..
Nouuu ik heb veel gered maar dit was even too much. :mrgreen:
Ik heb het opdrukken overgeslagen laatste keer, ff batterijtje leeg. :lol:

Maar ik ben trots op hoe mijn lijf het doet!
Ik herx niet echt heel overtuigend momenteel, ondanks dat ik wel behandel.
En dat wil ik graag zo houden want ik ga nu op deze manier enorm vooruit!
Dus of ik ben gewoon veel sterker en het herxen valt daardoor mee, of het is niet zo zwaar sowieso.
Nouja het werkt dus I don't care. :mrgreen:
Het is eigenlijk juist sinds ik het lager instel dat ik zo verbeter..
En voor de verandering zet de verbetering daarbij dus gewoon ook heel erg door, dat is wel anders als voorheen!

De APS zit een beetje in een vergeten hoekje hier in dit topic, maar sinds ik dat gebruik heb ik dus geen opstartproblemen meer. Ik slaap ook beduidend minder uren zonder problemen.
Pijnlevel is echt ook nihil. Meer als af en toe stijf van het sporten is er niet.

Terug naar “Onconventioneel”