MMS gebruikers?

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
Elly W

Re: MMS gebruikers?

Berichtdoor Elly W » Do 25 Sep 2014 18:02

nou Anoniem, dat parcours in het zwembad klinkt wel heel heftig! Geen wonder dat het nu nog even teveel is, maar dat gaat je binnenkort ook lukken!! :D

Even een vraagje: wat is mopa en wat is APS?

Groetjes van
Elly.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Do 25 Sep 2014 18:59

Hee Elly.

Was het ook wel, zeker omdat ze je eerst flink laten verzuren en dan nog je aan die hele riedel moest beginnen... Moet zeggen dat de meesten, die geen 65 kilo zijn echt heel aardig gelijk mee komen, daar heb ik echt respect voor! :mrgreen:
Binnenkort moet het lukken, ze had een plan om te gaan trainen met ons om het op te bouwen tot 8 banen ofzo, nou ik zie wel. :)

APS is een bewezen therapie, APS staat voor Actie Potentiaal Simulatie-pijnbestrijding.
http://www.apstherapy.nl/
Ik heb niet de 1.4 maar al een oudere 1.1 overgenomen via marktplaats, de nieuwe kost iets van 1500 euro voor de geintresseerden.

Mopa is een koosnaampje voor deze.
Echt een onwijs duur ding, maar ik heb hem gebruikt overgenomen voor een hele mooie prijs.
Mijn zuurstofconcentrator gaat weg en heb ik goedkoop gekocht en kan voor diezelfde prijs zeker weg, dus ik loop er gelukkig niet extra op leeg.. Wel erg fijn!
En zo moet je het met Lyme ook doen, anders loop je leeg op alle peuten, paten en dure apparatuur! :(
Het is echt een veel sterker apparaat als de biowave, dus dat is een erg prettig idee, en geeft in ieder geval gevoelsmatig een grotere kans op genezing in de toekomst..! Ik gebruik nu nog beiden gecombineerd, en deze kan sowieso niet mee op vakantie ofzo dus de biowave blijft. Ik kan gewoon niet zonder.
http://www.thegb4000.com/p18c1/Frequenc ... -Pack?c1=1

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Do 25 Sep 2014 20:01

Was trouwens vergeten wat ik wilde typen door jou Elly :mrgreen:

Vannacht vrij slecht geslapen, voor half 4 heb ik niet geslapen..
Ik kreeg vannacht enorme spierpijn ineens overal, erg onrustig en prikkende lymfeklieren in mijn liezen en oksels. Gewoon een herx volgens mij na aanleiding van de aquafitness.
Maargoed vandaag rustig aan gedaan en verder geen rariteiten, wel wat stijf en dat was het.

Voel nu de spierpijn wel op komen trouwens, meestal komt dat bij mij het ergste pas na 24 uur.
Dat is nu zo'n beetje.
Ik ga zo denk ik nog maar even zwemmen en dan de sauna in, even rustiger aan.
Gelukkig is de sportschool en het zwembad tot 11 uur open, dus nu even detoxfrequenties aan op de Mopa en dan nog even relaxen in het water.
Dat is wel heel fijn, de Mopa is zo sterk dat hij alles in veel kortere tijd kan stoppen als de biowave.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Vr 26 Sep 2014 16:01

Nou vannacht weer ontzettend beroerd geslapen, gisteren nog heel even kort gezwommen en uitgebreid in de sauna geweest. Ik had erg spierpijn ineens en het heeft wel geholpen.
Helaas wel echt teveel gedaan met de aquafitness denk ik laatste keer, ik heb nog steeds spierpijn en ik ben moe, en nog eens moe.
Daarbij gebruik ik nu dagelijks op dit moment in ieder geval de Mopa dus het is even zoeken allemaal.
Kan ook best dat de Mopa zwaarder is als ik denk, dus ik ga zo sleutelen om te kijken of ik de boel weer op de rit kan krijgen in mijn lichaam. :evil:

jozzie

Berichtdoor jozzie » Vr 26 Sep 2014 21:44

Ja wat moet ik nu weer zeggen, je gaat als een gek tekeer in een zwembad en nu ben je een beetje stuk.
Goed!!!! :mrgreen:

Jozzie

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Vr 26 Sep 2014 21:55

Uhhhm ja. :mrgreen:
Maar het voelt wel goed dat ik dat gewoon weer kan, klinkt suf maar in oktober kon ik amper 10 minuten rustig al krakend door het bad heen.. :roll:
Kom er dus ook achter dat het slechte slapen dus WEL van de Mopa komt!
Ik heb vanmiddag om 4 uur frequenties gedaan voor o.a. Borrelia en ik herx nog steeds!
Dat is dus nu al 6 uur gaande, vind je het gek dat ik pijn in mijn donder heb overdag en s'nachts. :shock:
Het gekke is wel dat het zich wel anders uit als met de biowave, minder explosief en duurt veel langer ofzo.
Of ik heb m gewoon te hoog ingesteld.. Even wennen dus. :oops:

Zondag is er een mildere versie als deze, de normale aquafitness dus ik hoop dat ik goed slaap komende dagen en dan op tijd mijn bed uit kan voor aquafitness. :oops:

Heb nu trouwens een week de twee soorten Rickettsia niet gedaan met mijnt testset op de biowave, en jaaaa hoor ik heb weer een rode poot. :evil: Mijn hele rechterbeen weer erg rood, de ander niks aan het handje! Echt al 5 keer vaker gebeurd met even een weekje geen rickettsia!
Echt nu ga ik mezelf nooit meer gek maken dat ik GEEN rickettsia heb, al is het een soort die officieel hier niet voor zou komen, amehoela.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Za 27 Sep 2014 17:40

Nou vandaag al een stuk fitter als gisteren maar wel iets raars, wat ik tot nu toe alleen gehad heb met de minocycline die ik een paar dagen geslikt heb, en aan de kant gegooid heb.
Ik heb lijkt zenuwpijn die zich uit in het gevoel van zonverbranding, over mijn hele lichaam.
Zou wel een teken zijn dat de Mopa heel diep doordringt op een of andere manier..
Ik voel het nu duidelijk, de PEA is uitgewerkt dus ik ga die zo maar weer braaf innemen. :mrgreen:
Maar dat verklaard voor mij wel waarom ik me dus s'avonds depri voel, van de mino werd ik echt zo depressief als een deur..
Dus die kwart moet terug naar nog minder qua intenstiteit van de mopa denk ik dan maar..

savan

Berichtdoor savan » Za 27 Sep 2014 19:15

@anoniem,

Als jij minocycline te pas en te onpas een paar dagen gebruikt en dan weer aan de kant gooit dan riskeer je dat je straks dit middel nooit meer kan gebruiken in verband met resistentie.
Dat kan je met geen enkel ab middel doen.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Za 27 Sep 2014 19:29

Daaag Savan, alles goed? Ik heb het aan de kant gegooid ivm extreme pijnen. Ik had daarbij ook zenuwpijn en alles voelde na 3 dagen al verbrand door de zon. Mag je gek vinden dat ik er dan een punt achter zet, maar lijkt mij logisch. Als ook nog je zo depressief en zwartgallig wordt is het gauw klaar. Dit ging hem gewoon niet worden, iedereen mag eten wat ie wil tot je doodziek bent, ik begin er niet aan.

savan

Berichtdoor savan » Za 27 Sep 2014 19:38

Anoniem,

Tijdens het gebruik van ab bij ernstige lyme krijg je eerst erge pijnen, dat betekent dat ab zijn werk doet, dit weten ze bij het borreliose centrum in augsberg ook. Dat wordt je daar ook verteld, je krijgt daar ook naar wens iets voor.
In een later stadium herx je verder bijna niet dat zijn zeer zeldzame reacties, daar heeft Robert f ook al eens over geschreven.

Depressief en zwartgallig wordt je niet van 1 tabletje minocycline 4 dagen lang, dan moet je dat eerst veel langer gebruiken.(lees maanden en maanden achtereen) Depressief en zwartgallig is een symptoom van een persisterende lyme infectie net als die zenuw pijnen.

Het verschil tussen depressief en zwartgallig wat je kan worden van minocycline haalt het lang niet bij de depressie symptomen van borrelia, geloof me.

Terug naar “Onconventioneel”