Ik woon in een bos aan de rand van een piepklein dorpje,gisteren zit ik bij de dichtste buur in het dorp en die begint over iemand in het dorp die pijn kan wegnemen ....
We grappen dikwijls samen maar mijn buur blijft tot mijn verbazing ernstig over het onderwerp en verteld verder dat zijn zus pijn in de schouder had en die na een bezoek aan onze plaatselijke tovenaar zal ik hem maar noemen geen pijn meer gehad heeft,idem met een man in het dorp die zijn voet verzwikt had en pijn bleef hebben,bezoek ginds en pijn weg !
Toen begon mijn buur dat hij er zelf ook heen ging ivm twee koeien die van hem gestolen waren,de tovenaar nam een kaart en plofte lukraak zijn vinger er op met de woorden hier zijn uw koeien... Buur in zijn wagen en gaan kijken,op die plek een weide maar niet zijn koeien
Enkele weken later pakt de politie de eigenaar van die weide op voor handel in gestolen vee en gesjoemel met oormerken....
Heel raar verhaal(en) ,normaal ben ik nogal sceptisch maar kleine gemeenschap hier met nuchtere mensen die er niet zouden over liegen ...
Normaal zou ik het helemaal hocus pocus vinden (ik geloof wel in kruiden door de werkzame stoffen) maar daar het om mensen in de nabije omgeving gaat ben ik nu wel erg benieuwd geworden en overweeg ik om ook eens onze plaatselijke druide te bezoeken

Iemand ervaring met tovenaars ?