Lyme,ga eens naar je plaatselijke tovenaar...

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
Troptard

Lyme,ga eens naar je plaatselijke tovenaar...

Berichtdoor Troptard » Di 15 Okt 2013 11:50

Hoy iedereen

Ik woon in een bos aan de rand van een piepklein dorpje,gisteren zit ik bij de dichtste buur in het dorp en die begint over iemand in het dorp die pijn kan wegnemen ....
We grappen dikwijls samen maar mijn buur blijft tot mijn verbazing ernstig over het onderwerp en verteld verder dat zijn zus pijn in de schouder had en die na een bezoek aan onze plaatselijke tovenaar zal ik hem maar noemen geen pijn meer gehad heeft,idem met een man in het dorp die zijn voet verzwikt had en pijn bleef hebben,bezoek ginds en pijn weg !
Toen begon mijn buur dat hij er zelf ook heen ging ivm twee koeien die van hem gestolen waren,de tovenaar nam een kaart en plofte lukraak zijn vinger er op met de woorden hier zijn uw koeien... Buur in zijn wagen en gaan kijken,op die plek een weide maar niet zijn koeien
Enkele weken later pakt de politie de eigenaar van die weide op voor handel in gestolen vee en gesjoemel met oormerken....
Heel raar verhaal(en) ,normaal ben ik nogal sceptisch maar kleine gemeenschap hier met nuchtere mensen die er niet zouden over liegen ...
Normaal zou ik het helemaal hocus pocus vinden (ik geloof wel in kruiden door de werkzame stoffen) maar daar het om mensen in de nabije omgeving gaat ben ik nu wel erg benieuwd geworden en overweeg ik om ook eens onze plaatselijke druide te bezoeken :)
Iemand ervaring met tovenaars ?
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

bamboe

Re: Lyme,ga eens naar je plaatselijke tovenaar...

Berichtdoor bamboe » Di 15 Okt 2013 12:36

Hey Troptard, allicht kun je het er eens op wagen, zeker als veel mensen in je buurt volgens hun eigen zeggen geholpen zouden zijn door ìemand.
Misschien straalt er nog iets van je af daarna als je verlost bent uit je lijden (als dat je diepste wens was), en kun je de ganse lymegemeenschap hier gaan helpen...
Laatst gewijzigd door bamboe op Di 15 Okt 2013 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Di 15 Okt 2013 18:04

Ik zou na die verhalen wel heel nieuwsgierig zijn geworden naar deze mysterieuze persoon.

Ik denk dat ikzelf misschien wel een keer op bezoek zou gaan, als ik in jouw schoenen zou staan, daar in je dorpje.
En dan eens vragen wat ie allemaal wel niet kan.

marina-marina

Berichtdoor marina-marina » Di 15 Okt 2013 20:00

zullen we samen gaan :D

Troptard

Berichtdoor Troptard » Wo 16 Okt 2013 9:14

Ik pluis het zeker eens verder uit ! Deze maand nog wat krap bij kas daar ik mijn houtvoorraad moet aanleggen maar volgende maand ga ik er zeker heen,heb vergeten vragen wat het kost en mogelijks gratis,dan ga ik er vroeger heen
Indien het werkt maak ik van ons dorp een soort bedevaartsoord en leggen we bussen in vanuit nederland,mensen van lymenet geef ik hier overnachting :)
Ik laat jullie binnen paar weken weten of mirakels bestaan :mrgreen:
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

marina-marina

Berichtdoor marina-marina » Wo 16 Okt 2013 9:31

:mrgreen: :D doe dat maar eens :D
keep us post! :zwaaien:

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Vr 18 Okt 2013 19:16

Okee 8)

Terug naar “Onconventioneel”