MMS2, Calcium hypochloriet.

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
anoniem1992

MMS2, Calcium hypochloriet.

Berichtdoor anoniem1992 » Za 7 Dec 2013 17:19

Na twijfelen open ik toch maar een topic erover.
Er loopt van mij al een topic -of wannabe blog- over MMS1:
viewtopic.php?f=22&t=8047

Nu wil ik MMS2 erbij gaan nemen omdat dit elkaar zou versterken.
Dit ga ik niet doen op de manier die omschreven staat in de tekst hieronder, maar in lagere dosering.
Waarom? Omdat de MMS1 mij heel goed bevalt ondanks dat het zeker niet onschuldig is bij verkeerd gebruik zoals ik ook omschreven heb in het andere topic.
Nu wil ik dus de MMS2 proberen, Calcium hypochloriet.
Waarom deel ik dit alles? Omdat ik zelf bar en barweinig ervaringen vond en wil dat men aan de hand van ervaringen op internet zelf kan beslissen of hij/zij het wil proberen.
En dan buiten de website van humble zelf, of de tig sites die je voor gek verklaren als je MMS gebruikt.
Ook dit is zeker niet onschadelijk, maar ik ga het zelf ervaren hoe het bevalt.
Kan een domper worden, maar wie weet. "
Mocht je het willen volgen verwijs ik je naar het topic wat ik in het begin genoemd heb, daar zullen updates komen over hoe het gaat.

Hier de theorie:
Ook MMS2 is een uitvinding van Jim Humble. Het is een capsule die Calcium hypochloriet bevat.

Hij constateerde dat hypochlorigzuur (HOCl) een zuur is dat het menselijke immuunsysteem gebruikt om pathogenen en andere schadelijke stoffen in het lichaam te vernietigen. Dit zuur helpt oude cellen te vervangen. Maar als een ziekte het lichaam binnendringt is er een tekort aan dit zuur.
Capsule formaten Indien Calcium hypochloriet gemengd wordt met water verandert het in hypochlorigzuur. Als men een MMS2 capsule met water mengt en het opdrinkt, krijgt het lichaam een hypochlorigzuur boost. Hiermee is het lichaam in staat de schadelijke stoffen te vernietigen. Bovendien kunnen de schadelijke stoffen geen weerstandsmechanismes tegen MMS2 ontwikkelen. MMS2 in combinatie met MMS1 is uiterst effectief tegen HIV.

We verkopen op onze site MMS2 capsules, van de grootte 1. Elke capsule bevat 400mg Calcium hypochloriet.

Verschil met MMS1
MMS1 en MMS2 hebben een andere werking. Ze vullen elkaar aan. U kunt het naast het elkaar gebruiken.
Bij MMS1, vernietigt chloordioxide pathogenen en andere schadelijke stoffen
Bij MMS2 geeft hypochlorigzuur, de schadelijke stoffen geen kans zich verder te ontwikkelen en te vermeerderen.

Foetsie

Re: MMS2, Calcium hypochloriet.

Berichtdoor Foetsie » Za 7 Dec 2013 20:30

Hoi Annoniem,

Waarom deel ik dit alles? Omdat ik zelf bar en barweinig ervaringen vond en wil dat men aan de hand van ervaringen op internet zelf kan beslissen of hij/zij het wil proberen.

Ik heb zelf ook enige tijd getwijfeld of ik dit zou gaan gebruiken.
Het is i.i.g. een stuk goedkoper dan wat ik nu neem.
Kon inderdaad weinig ervaringen lezen hierover, ben daarom blij dat jij dit wel doet.
Overigens had ik gelezen dat je geen protheses in je lichaam mag hebben als je dit inneemt?

Verder kan ik het 7 km. verderop in een dorpje vlak bij mij ook kopen.

Lees graag verder hierover.... :)

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Za 7 Dec 2013 21:10

Ik heb van de verkoper op ebay antwoord, hij mag het wettelijk gezien niet verzenden naar nederland.
Nu heb ik na een hoop gezocht te hebben het gevonden op een website voor sauna benodigdheden.
Een kilo voor 18 euro ex verzenden.

Dat van die protheses heb ik niet gelezen, maar die heb ik ook niet.
Zullen we het samen gaan testen Foetsie?
Ik wil ze wel in de gewenste dosering voor je capsuleren ook. :)

Vind het wel een soort van spannend, maar dat vond ik met de chloordioxide ook en daar ben ik zo blij mee.
Daarom toch maar moed bij elkaar verzamelen en gewoon voorzichtig proberen.

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Ma 9 Dec 2013 19:12

Hoi Annoniem,

omdat ik begin van dit jaar nog zoekende was naar een redelijk alternatief, was ik mij ook gaan inlezen over MMS, ik ben er toen vanaf gaan zien omdat ik implantaten heb, en MMS schijnt naar wat ik gelezen had, alle "lichaamsvreemde" stoffen uit te bannen, zo dus ook denk ik met mijn 2 implantaten.

Ben 16 Januari 2013 begonnen met de producten van Cowden.
Volg dit programma consequent en ik heb er baat bij ook al gaat het langzaam.
Kan om die reden dus geen MMS gebruiken.

Maar omdat ik nieuwsgierig van aard ben, lees ik zo'n beetje alles wat met de ziekte van lyme te maken heeft.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Ma 9 Dec 2013 19:27

Dan moet je het inderdaad niet gokken hoor!
Ik heb niets lichaamsvreemds in me gelukkig.

Ik heb wat jij hebt weer met vitamine C bijvoorbeeld en antioxidanten.
Dat moet ik beperken omdat het de werking van de MMS opheft.
Langzaam is niet erg, als er maar verbetering in zit.

Ik ben ook zo'n nieuwschierig mormel hoor, dus ik snap het.
Zal het even bestellen zo.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Zo 15 Dec 2013 23:50

Nou na een aantal dagen moed verzamelen heb ik toch echt de bestelling geplaatst..

savan

Berichtdoor savan » Ma 16 Dec 2013 17:51

Ik heb ook besteld , even kijken wat het doet.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Ma 16 Dec 2013 17:59

Heb jij het als MMS2 besteld of de stof?
Ik heb een kilo besteld om zelf te capsuleren, de dosis in de kant en klare capsules zijn denk ik toch te hoog. Ik heb 25 euro betaald inclusief btw en verzenden voor een kilo pure Calcium hypochloriet.

Ik ben heel, heel benieuwd.

savan

Berichtdoor savan » Ma 16 Dec 2013 19:43

Ik heb gewoon de capsules besteld mms 2,
ik probeer het ik ben niet zo bang meer, dat heb ik wel afgeleerd.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de reacties.
Met mms 1 zat ik ook gewoon op 25 druppels per dag soms nog meer, ik heb er nooit last van gehad, schade of iets dergelijks.

Pas je wel op met zelf capsuleren van deze stof anoniem?
Ik bedoel wat betreft de hoeveelheid , en dat je wel hetgeen aangeleverd krijgt wat er bedoeld wordt?
En 2 grote glazen water tevoren drinken en erna ook nog een glas. Ik zou het eerst niet op de lege maag doen. Ik heb me veel ingelezen over gebruikers in andere landen en welke resultaten zij ermee boeken.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Ma 16 Dec 2013 19:48

Ja hoor Savan. Ik capsuleer al mijn supplementen zelf en ook wel dingen in flutdosering. Dus dat komt helemaal goed. Hoe waren de ervaringen? Dat met veel water heb ik gelezen ja. :-)

Terug naar “Onconventioneel”