Hoy
Zelf woon ik op de grens met frankrijk en de door de medische wereld in de steek gelaten lymies gebruiken daar tictox (nutrivital)
Het waait hier net de grens over en belgische persoon met lyme van een dorp verder zegt er zich mee geholpen te voelen maar kreeg er de lyme (nog?) niet mee weg
Wou ik aan nederland en belgie even delen
Troptard
Tic tox
-
Re: Tic tox
Dankjewel Troptard. Zo hoeven we geen europese remedies te missen, wat al snel kan gebeuren door de taalbarriere.
Ik probeerde de ingrediënten op te zoeken. Mijn kennis van de franse taal is niet zo goed, maar begrijp ik het goed dat het middel nu verboden is en niet meer te koop?
Weet jij of er alleen etherische olie van salie in zit of zitten er meer ingrediënten in?
Ik had het één en ander van je gelezen, hoe gaat het nu met je?
Josie
Ik probeerde de ingrediënten op te zoeken. Mijn kennis van de franse taal is niet zo goed, maar begrijp ik het goed dat het middel nu verboden is en niet meer te koop?
Weet jij of er alleen etherische olie van salie in zit of zitten er meer ingrediënten in?
Josie
-
Josie schreef:Dankjewel Troptard. Zo hoeven we geen europese remedies te missen, wat al snel kan gebeuren door de taalbarriere.
Josie
Josie
Langs franse kant kennen ze dan weer kaardebol totaal niet en geef ik dan ook weer door,idd de taalbariere...
Idd verboden geworden in frankrijk en daardoor uitgeroepen tot het tictox schandaal daar he blijkbaar toch bij velen hielp en zonder duidelijke reden van de markt werd gehaald...
Het is via duitsland vrij verkrijgbaar
Er zit een hele hoop meer in dan enkel salie
Echt goed gaat het niet vandaar dat ik wat stil ben op het forum maar we lezen mee

Mogelijk kan je deze link door een vertaalcomputer halen ?
http://www.nutrivital.eu
Troptard
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken
-
Nog vergeten,nog een (natuurlijk) middel waar ik uit franse hoek van hoor is aromatic
Troptard
Troptard
-
Hoi Troptard en josie,
Ik wist dus niet dat Frankrijk zo streng is op alternatieve middelen?
Wel ken ik het boek van Serge Michalet, daar beschrijft hij de Mirabilis Jalapa tegen resistance bactérienne
Maar dat gaat meer over resitente bacterien zoals bv de mrsa.
Trouwens, is er in Frankrijk ook een soort van lymeforum?

Ik wist dus niet dat Frankrijk zo streng is op alternatieve middelen?
Wel ken ik het boek van Serge Michalet, daar beschrijft hij de Mirabilis Jalapa tegen resistance bactérienne
Maar dat gaat meer over resitente bacterien zoals bv de mrsa.
Trouwens, is er in Frankrijk ook een soort van lymeforum?

-
Hoy foetsie
De maker van tictox is nochthans gediplomeerd apotheker...
Als ik naar frankrijk naar de apotheek ga hebben ze veel meer natuurproducten of in belgie maar tictox mogen ze niet meer verkopen,raar !
Hier link frans lymeforum
http://www.forumlyme.com/phpBB3/index.php
Troptard
De maker van tictox is nochthans gediplomeerd apotheker...
Als ik naar frankrijk naar de apotheek ga hebben ze veel meer natuurproducten of in belgie maar tictox mogen ze niet meer verkopen,raar !
Hier link frans lymeforum
http://www.forumlyme.com/phpBB3/index.php
Troptard
-
Oh, leuk zeg, dat franse forum.
Ga meteen even kijken.

Oh, ja voor ik het vergeet, ik ben ooit een keer van mijn darmontsteking afgekomen door een homeopathisch middel van salie te gebruiken, 6 weken lang. Maar dan wel van het merk Weleda, omdat dit het beste werkt.
Sindsdien drink ik iedere dag salie thee, en dan sinds ik lyme heb ook nog met andere kruiden erdoor, maar altijd ook met salie erbij.
Ga meteen even kijken.

Oh, ja voor ik het vergeet, ik ben ooit een keer van mijn darmontsteking afgekomen door een homeopathisch middel van salie te gebruiken, 6 weken lang. Maar dan wel van het merk Weleda, omdat dit het beste werkt.
Sindsdien drink ik iedere dag salie thee, en dan sinds ik lyme heb ook nog met andere kruiden erdoor, maar altijd ook met salie erbij.