Beyond Balance protocol

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
Foetsie

Re: Beyond Balance protocol

Berichtdoor Foetsie » Za 22 Feb 2014 20:34

Anoniem,

Maar wat betaal je dan voor de verzendkosten?
Of zit dat er al bijin?

Want anders is het idd ook wel erg duur zoals ik het dan doe.

PS
Ik lees net op iherb dat samento is
33,57 Amerikaanse dollar = 24,49 Euro

Dus dan betaal je zeg maar 24,49 euro voor 1 flesje samento 30ml bij iherb
Klopt het dat ze geen shipping in rekening brengen?

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Zo 23 Feb 2014 1:46

Shipping die ik altijd kies is 8 dollar, nog minder als in nederland per post NL.
Maar boven de zoveel euro rekenen ze volgens mij niets, maar pin me daar niet op vast.

nyx

Berichtdoor nyx » Ma 24 Feb 2014 17:31

Volgens mij kosten de flesjes van het beyond balance protocol idd zo rond de 50 euro per stuk. Idd niet goedkoop. Maar wat ik begreep moet je redelijk snel resultaat merken.

Ik ben nu sinds 10 februari bezig. Ben begonnen met Cyflacalm II en Tox-ease GL en zit nu op 3x 15 druppels. Sinds 19 februari ben ik aan het opbouwen de MC BB1 druppel en zit nu op 3x 10 druppels.
Daarnaast neem ik ook nog zilverwater.

Maar moet zeggen dat ik me in tijden niet zo goed heb gevoeld. Hopelijk is dit niet een korte opleving maar een echte verbetering.

anoniem1992 schreef:Mijn hoofdreden tot geen peuten/artsen is gewoon dat ik het een achterlijk duur vind, voor dat geld kan ik heeeeel veel zelf knutselen en daarbij zijn er genoeg protocollen te vinden.
Je moet je voor sommige protocollen ook wel ballen hebben hoor, dat zeker maar er zijn zat opties.

Ben het met je eens dat er veel op internet te vinden is en dat artsen belachelijk duur zijn evenals veel middelen mbt lyme. Maar op internet is ook een hoop foute info te vinden dus wees daar ook voorzichtig mee. Vooral met onbekende protocollen.

Tevens denken veel mensen dat het toch maar om natuurlijke middelen gaat en dat het geen kwaad kan maar de natuur is een krachtig iets. Dus wees voorzichtig met wat je neemt, in welke dosering en in welke combinatie. Soms zijn natuurlijke middelen zelfs schadelijker dan geproduceerde middelen.
Simpel voorbeeld: Bepaalde planten zijn giftig, kijk maar hoe ze in de rimboe jagen :wink:

Heel veel sterkte allemaal :zwaaien:

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Ma 24 Feb 2014 19:16

Je moet overal mee uitkijken wat je slikt, of het nou een geregistreerd middel is of niet..
MMS ben ik bijvoorbeeld onwijs blij mee, wat veel mensen eng vinden.
Voor alles geld vind ik dat je lichaam het wel moet trekken!

Natuurlijk zegt niets, daar is iedereen het denk ik wel over eens.
Maar ik ben blij voor je dat het goed lijkt te gaan, maak je een topic of update je hier?

nyx

Berichtdoor nyx » Ma 24 Feb 2014 20:31

Ik heb dit topic (beyond balance) aangemaakt dus daar zal ik mijn ervaring mbt dit protocol delen.

Hiervoor heb ik het epigenar protocol gedaan en toen heb ik mijn ervaringen in het epigenar topic neergeschreven.

Ik heb geen eigen topic met mijn complete behandel geschiedenis als dit is wat je bedoelt.

Gr.
Nyx

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Ma 24 Feb 2014 20:48

Ik dacht dat ik nog in het epinegar topic zat, duh logisch dat je hier update. :lol:

eus

Berichtdoor eus » Ma 24 Feb 2014 21:11

Maar moet zeggen dat ik me in tijden niet zo goed heb gevoeld. Hopelijk is dit niet een korte opleving maar een echte verbetering.

Mooi nieuws! Mijn ervaring met dit middel is dat het aanhoudend herstel is.

Het is heel heftig spul. Onze dochter is nu bezig met een nieuw middel van Beyond Balance, ENL-MC en zelfs 1/4 druppel om de dag is moeilijk te verdragen.
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Ma 24 Feb 2014 21:20

Mochten er mensen zijn die er eens mee stoppen, en nog restjes van bepaalde middelen hebben houd ik me aanbevolen. Altijd in om wat te proberen..

jel0406

Berichtdoor jel0406 » Wo 26 Feb 2014 17:26

Volgens PvM is het voordeel van Beyond Balance boven bepaalde andere protocollen dat het prettig in het gebruik is. DWZ dat je kunt titreren tot een reactie (een Herx). En dat er ook al een detox in het protocol zit. Dat noemde hij als voordelen van deze produkten.
Maar hij zei dat andere protocollen ook hun waarde hebben.

De BAR en de BAB zouden ook te gebruiken zijn als een check of je daadwerkelijk BARtonella of BABesia hebt. Zodra je Herxt op een van de specifiek voor de betreffende infectie bedoelde produkten dan kun je ervan uitgaan dat je die co-infectie ook echt hebt.

Ik denk niet dat hij tegenover mij of een andere patient precies al zijn beweegredenen vertelt om tot een bepaald behandelprotocol te komen. Niet dat ik denk dat hij niet integer is. Maar ik denk dat hij wel degelijk weloverwogen het een en ander uitprobeert op ons. Maar ik ken hem nog niet goed genoeg om daar echt over te oordelen.

Als ik dit protocol ga doen, dan wil ik (na enige tijd, afhankelijk van mijn reacties) ook AB. En daarnaast wil ik hormoonaanvulling (met name ondersteuning van mijn heel zwakke bijnieren), ondersteuning voor mijn darmen, zware metalen ontgiften, en ik moet bij mij thuis de schimmel in de meterkast aanpakken. EN als klapper wil ik mijn slaapkamer stralingsarm proberen te krijgen. Het is mij duidelijk inmiddels dat je alle aspecten van je gezondheid die zwak zijn moet verbeteren. Anders wordt je nooit echt beter. Dieet en beweging zijn natuurlijk ook niet onbelangrijk, maar daar moet ik zelf voor zorgen.

Mocht ik voortgaan met dit protocol dan plaats ik wel een update van mijn ervaringen.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Wo 26 Feb 2014 17:35

Ik werd met testen van de Bartonella ampul spontaan hondsberoerd.. Nou dan is de boodschap voor mij duidelijk genoeg!

Jel: Adrenal van Nutricology, Kan je op Iherb.com bestellen.
Hier thuis hele goede ervaringen mee met twee mensen, moeder met luchtwegproblemen heeft sinds ze vit C slikt en bijnierconcentraat nooit meer prednison nodig gehad, ook pas 1 keer ziek geweest deze winter.
Mijn vader is gewoon een stresskip, en die heeft ook veel baat bij de Bijnierconcentraat.

Zware metalen doe ik zelf met een ondersteuningsset van biowave met belastingsampullen, icm een biowave zapper, voor o.a. metalen, maar ook PCB en wat anderen. Goede ervaringen mee met die ampullen. Daarbij Chlorella en spirulina.
Voeding is inderdaad ook een grote, gevolgen van straling heb ik een chip voor voor de biowave, merk ik zeker als ik dat een tijd niet gedaan heb.

Terug naar “Onconventioneel”