Anoniem, je noemt hier iets waar ik nog nooit van gehoord heb!
Wat is een biowave??
En tja, ik denk dat het met jouw reactie op de Bartonella ampul wel duidelijk is da je Bartonella in je lijf hebt inderdaad. Ga je daar nu mee door dan? Zodat je de Bartonella aanpakt?
Het blijft soms zo lastig he, om te bepalen of een sterke reactie op iets betekent dat het goed voor je is (want een Herx, dus je hebt het spul nodig) of slecht voor je is (want je wordt er zieker van/kunt er niet tegen/het veroorzaakt een ander probleem etc).
Bedankt voor de tip voor de bijnieren. Ik zal het produkt eens checken. Ik heb al vaak problemen gehad bij het bestellen bij Iherb trouwens. Bijna elke keer blijven mijn produkten 5/6 weken bij de douane liggen voordat ik ze krijg en dan mag ik vervolgens extra dokken aan de postbode. Niet grappig.
Beyond Balance protocol
-
Re: Beyond Balance protocol
Das raar. Ik heb in totaal ongeveer 25 orders de afgelopen jaren bij iHerb gedaan, en geen enkele is door de douane tegengehouden. Altijd binnen 2-4 dagen na bestelling afgeleverd en nooit hoeven bijbetalen. Ik zorg er wel voor dat de bedragen niet te hoog worden <100Euro, misschien dat dat helpt?
-
Biowave is een zapper en dus bioresonantie. Ik ga dan inderdaad door met die ampul. Ik heb een schema voor alle ampullen en programma's die ik elke week doe. Elke week pas ik het weer aan. Hier nooit problemen met Iherb, maar ook hier nooit enorme bedragen.
-
anoniem1992 schreef op 21 feb.:
Zou je alsjeblieft willen proberen om jouw berichten zoveel mogelijk on-topic te plaatsen zodat informatie over beyondbalance hier o.a. voor mij terug te vinden is?
(Iherb-bestellingen zijn ook off-topic omdat de beyond balance produkten uitsluitend bij de behandelaars te koop zijn.)
Er zijn nu 3 pagina's. Ik heb, na de eerste 3 on-topic berichten, verder nog dit kunnen vinden over beyond balance in dit topic:
nyx schreef:
eus schreef:
jel0406 schreef:
Mijn ervaring:
Een paar middelen van het protocol zijn voor mij op dit moment ongeschikt vanwege bep. ingrediënten. Voor de ingrediënten zie http://www.bioresourceinc.com
Ik ben met tox-ease druppels gestart, helaas te hoge dosis want 2 dagen later een halve dag en nacht een aanval van ondraaglijke pijn en ook bewusteloos geraakt, dat was afgelopen weekend. Ik ijlde dat ik nu echt die Lyme aan het killen was.
Maar let op: Ik reageer wel vaker op zo'n heftige manier en ik ben daarin niet representief voor de gemiddelde lyme-patiënt. Ik nam tegelijk ook colloidaal zilver en enkele kruiden van buhner, die roteer ik met fluconazol. Ik verdraag geen reguliere antibiotica, te zwakjes voor. Ik voel me een beetje anders sinds die aanval afgelopen weekend, ik weet niet of het nou beter of slechter gaat maar ik geniet van het beetje anders.
Ik ga het nu vervolgen met een lagere dosis, 1 druppel tox-ease en 1 druppel cyflacalm per dag, met 1 á 2 druppels per week ophogen.
Ik hoor graag ervaringen van anderen!
Josie
Anoniem, Ik zie je goede intentie dat je het anderen gunt dat ze niet onnodig veel geld uitgeven, dat ze de kennis op internet kunnen benutten in hun weg naar herstel en dat ze dan net zo opknappen zoals jou met veel inzet aan het lukken is. Vergeet je niet dat veel lyme-patiënten hier zodanig ziek en beperkt zijn dat ze absoluut ook medische zorg nodig hebben? Informatie op internet waar jij naar verwijst is dan absoluut ontoereikend. In plaats van hier rekening mee te houden plaats je in dit topic herhaaldelijk berichten over andere dingen, zoals over bioresonantie. Dat verbaast me. Ik lees daar een afkeur in richting het beyondbalance protocol, waar dit topic voor aangemaakt is."Het achter bepaalde artsen aan lopen snap ik dus gewoon niet"
Zou je alsjeblieft willen proberen om jouw berichten zoveel mogelijk on-topic te plaatsen zodat informatie over beyondbalance hier o.a. voor mij terug te vinden is?
(Iherb-bestellingen zijn ook off-topic omdat de beyond balance produkten uitsluitend bij de behandelaars te koop zijn.)
Er zijn nu 3 pagina's. Ik heb, na de eerste 3 on-topic berichten, verder nog dit kunnen vinden over beyond balance in dit topic:
nyx schreef:
"Volgens mij kosten de flesjes van het beyond balance protocol idd zo rond de 50 euro per stuk. Idd niet goedkoop. Maar wat ik begreep moet je redelijk snel resultaat merken.
Ik ben nu sinds 10 februari bezig. Ben begonnen met Cyflacalm II en Tox-ease GL en zit nu op 3x 15 druppels. Sinds 19 februari ben ik aan het opbouwen de MC BB1 druppel en zit nu op 3x 10 druppels.
Daarnaast neem ik ook nog zilverwater.
Maar moet zeggen dat ik me in tijden niet zo goed heb gevoeld. Hopelijk is dit niet een korte opleving maar een echte verbetering."
eus schreef:
"Mooi nieuws! Mijn ervaring met dit middel is dat het aanhoudend herstel is. Het is heel heftig spul. Onze dochter is nu bezig met een nieuw middel van Beyond Balance, ENL-MC en zelfs 1/4 druppel om de dag is moeilijk te verdragen."
jel0406 schreef:
"Volgens PvM is het voordeel van Beyond Balance boven bepaalde andere protocollen dat het prettig in het gebruik is. DWZ dat je kunt titreren tot een reactie (een Herx). En dat er ook al een detox in het protocol zit. Dat noemde hij als voordelen van deze produkten.
Maar hij zei dat andere protocollen ook hun waarde hebben.
De BAR en de BAB zouden ook te gebruiken zijn als een check of je daadwerkelijk BARtonella of BABesia hebt. Zodra je Herxt op een van de specifiek voor de betreffende infectie bedoelde produkten dan kun je ervan uitgaan dat je die co-infectie ook echt hebt."
Mijn ervaring:
Een paar middelen van het protocol zijn voor mij op dit moment ongeschikt vanwege bep. ingrediënten. Voor de ingrediënten zie http://www.bioresourceinc.com
Ik ben met tox-ease druppels gestart, helaas te hoge dosis want 2 dagen later een halve dag en nacht een aanval van ondraaglijke pijn en ook bewusteloos geraakt, dat was afgelopen weekend. Ik ijlde dat ik nu echt die Lyme aan het killen was.
Maar let op: Ik reageer wel vaker op zo'n heftige manier en ik ben daarin niet representief voor de gemiddelde lyme-patiënt. Ik nam tegelijk ook colloidaal zilver en enkele kruiden van buhner, die roteer ik met fluconazol. Ik verdraag geen reguliere antibiotica, te zwakjes voor. Ik voel me een beetje anders sinds die aanval afgelopen weekend, ik weet niet of het nou beter of slechter gaat maar ik geniet van het beetje anders.
Ik ga het nu vervolgen met een lagere dosis, 1 druppel tox-ease en 1 druppel cyflacalm per dag, met 1 á 2 druppels per week ophogen.
Ik hoor graag ervaringen van anderen!
Josie
-
Goedemiddag,
Lange tijd van het forum geweest. Ook ik "loop" bij PvM.
Effe mijn samenvatting:
Gestart met 3 maanden AB.
Vervolgens 4 maanden Cowden (Samento, Banderol, Burbur en nog vele ondersteunende middelen).
Daarna was protocol Epigenar in november 2012 net nieuw bij PvM. Dit was beter dan Cowden en zou mij beter moeten helpen, aldus PvM.
Ik heb 14 maanden protocol Epigenar gevolgd. Op het eind zelfs 20 druppels Epigenar voor de nacht.
Ik voelde mij toen wel iets beter, maar spierproblemen en brainfog bleven aanhouden in bepaalde mate. Dit zijn overigens ook mijn voornaamste klachten. Protocol Epigenar toen afgebouwd, maar Samento, Banderol en Burbur moest ik aanhouden.
Heden zit ik, na protocol Epigenar, al 4 maanden aan colloidaal zilver. 1100ppm, 4 x 30 druppels. Tevens al 3 maanden a/d Toxease van Beyond Balance aangezien de die-off enorm was. Daarnaast ook cyflacalm van Beyond Balance om het immuunsysteem te temperen. Tenslotte, sinds 2 maanden in de opbouw van mc-bb-1. Straks dus bb-2 als opvolger en nog bar-1 en 2. Ik zit dan al ergens in juni als ik alles volledig heb opgebouwd en ben dan al ruim 2 jaar aan het kuren.
Aangezien de die-off momenteel enorm is verwacht ik heel veel van Beyond Balance en het zilver. Dit voelt enorm goed, ondanks hoe verrot ik me erdoor voel. Het is raar, maar waar. Hoe beroerder, hoe beter. Betekent meer die- off en dus is de kans op herstel ook vele malen groter dan bij bijv. Cowden en Epigenar.
Tja, was ik anderhalf jaar geleden maar meteen begonnen met Beyond Balance. Echter, toen was dit protocol nog onbekend bij PvM, dus tja. Hij switcht inderdaad van protocollen, maar simpelweg omdat er elke paar jaar betere voor in de plaats komen als gevolg van meer kennis, onderzoek en ontwikkeling. PvM wil écht het beste voor al zijn patiënten en onthoudt hen dus niet een nieuwer protocol, zelfs meerdere malen. Tja, stervensduur, Beyond Balance, maar de oorzaak hiervan ligt natuurlijk hoofdzakelijk bij Beyond Balance en slechts minimaal bij PvM.
Nogmaals, ik heb er het volste vertrouwen in dat ik zal herstellen. Zeker met Beyond Balance en niet te vergeten colloidaal zilver. Al weet ik niet of dit in de zomer voltrokken is of pas volgende winter.
Graag reacties! M.b.t. positieve Beyond Balance ervaringen. Of positieve ervaringen van derden, bijv. uit het buitenland.
Laten we elkaar positief helpen met opbouwende antwoorden en / of discussies.
Jopie
P.S.
Mijn vraag. Is Bab-1 en 2 ook sowieso nodig in het Beyond Balance protocol als er in de jaren ervoor al Epigenar, Banderol en Colloidaal Zilver aan vooraf zijn gegaan? Alledrie middelen welke ook deze Borelliavariant aanpakken.
Lange tijd van het forum geweest. Ook ik "loop" bij PvM.
Effe mijn samenvatting:
Gestart met 3 maanden AB.
Vervolgens 4 maanden Cowden (Samento, Banderol, Burbur en nog vele ondersteunende middelen).
Daarna was protocol Epigenar in november 2012 net nieuw bij PvM. Dit was beter dan Cowden en zou mij beter moeten helpen, aldus PvM.
Ik heb 14 maanden protocol Epigenar gevolgd. Op het eind zelfs 20 druppels Epigenar voor de nacht.
Ik voelde mij toen wel iets beter, maar spierproblemen en brainfog bleven aanhouden in bepaalde mate. Dit zijn overigens ook mijn voornaamste klachten. Protocol Epigenar toen afgebouwd, maar Samento, Banderol en Burbur moest ik aanhouden.
Heden zit ik, na protocol Epigenar, al 4 maanden aan colloidaal zilver. 1100ppm, 4 x 30 druppels. Tevens al 3 maanden a/d Toxease van Beyond Balance aangezien de die-off enorm was. Daarnaast ook cyflacalm van Beyond Balance om het immuunsysteem te temperen. Tenslotte, sinds 2 maanden in de opbouw van mc-bb-1. Straks dus bb-2 als opvolger en nog bar-1 en 2. Ik zit dan al ergens in juni als ik alles volledig heb opgebouwd en ben dan al ruim 2 jaar aan het kuren.
Aangezien de die-off momenteel enorm is verwacht ik heel veel van Beyond Balance en het zilver. Dit voelt enorm goed, ondanks hoe verrot ik me erdoor voel. Het is raar, maar waar. Hoe beroerder, hoe beter. Betekent meer die- off en dus is de kans op herstel ook vele malen groter dan bij bijv. Cowden en Epigenar.
Tja, was ik anderhalf jaar geleden maar meteen begonnen met Beyond Balance. Echter, toen was dit protocol nog onbekend bij PvM, dus tja. Hij switcht inderdaad van protocollen, maar simpelweg omdat er elke paar jaar betere voor in de plaats komen als gevolg van meer kennis, onderzoek en ontwikkeling. PvM wil écht het beste voor al zijn patiënten en onthoudt hen dus niet een nieuwer protocol, zelfs meerdere malen. Tja, stervensduur, Beyond Balance, maar de oorzaak hiervan ligt natuurlijk hoofdzakelijk bij Beyond Balance en slechts minimaal bij PvM.
Nogmaals, ik heb er het volste vertrouwen in dat ik zal herstellen. Zeker met Beyond Balance en niet te vergeten colloidaal zilver. Al weet ik niet of dit in de zomer voltrokken is of pas volgende winter.
Graag reacties! M.b.t. positieve Beyond Balance ervaringen. Of positieve ervaringen van derden, bijv. uit het buitenland.
Laten we elkaar positief helpen met opbouwende antwoorden en / of discussies.
Jopie
P.S.
Mijn vraag. Is Bab-1 en 2 ook sowieso nodig in het Beyond Balance protocol als er in de jaren ervoor al Epigenar, Banderol en Colloidaal Zilver aan vooraf zijn gegaan? Alledrie middelen welke ook deze Borelliavariant aanpakken.
-
Jopie2 schreef:Mijn vraag. Is Bab-1 en 2 ook sowieso nodig in het Beyond Balance protocol als er in de jaren ervoor al Epigenar, Banderol en Colloidaal Zilver aan vooraf zijn gegaan? Alledrie middelen welke ook deze Borelliavariant aanpakken.
Ik zou het niet weten ik heb van PvM ook BaB 1 voorgeschreven gekregen en heb ook al alle middelen die je noemt genomen. Maar ik heb vlgd. week een gesprek dus als ik er aan denk zal ik het hem eens voorleggen.
Aan de andere kant denk ik ook dat ondanks dat ik al de bovengenoemde middelen heb genomen ik nog steeds niet beter ben. Dus zijn die dan wel aangeslagen?
Josie schreef:Ik ben met tox-ease druppels gestart, helaas te hoge dosis want 2 dagen later een halve dag en nacht een aanval van ondraaglijke pijn en ook bewusteloos geraakt, dat was afgelopen weekend. Ik ijlde dat ik nu echt die Lyme aan het killen was.
Jee dat is wel een hele heftige reactie. Doe idd maar rustig aan.
Jopie2 schreef:Aangezien de die-off momenteel enorm is verwacht ik heel veel van Beyond Balance en het zilver. Dit voelt enorm goed, ondanks hoe verrot ik me erdoor voel. Het is raar, maar waar. Hoe beroerder, hoe beter. Betekent meer die- off en dus is de kans op herstel ook vele malen groter dan bij bijv. Cowden en Epigenar.
Ik denk dat ik je gevoel wel kan begrijpen. Hoe beroerd je je ook voelt je het het idee dat de lyme bestreden wordt.
Ik ben nu nog aan het opbouwen en ik voel me in verhouding super goed. Maar ja daar ga je dan ook weer vragen bij zetten. Werkt het wel of is het een tijdelijke opleving. Maar las het onderstaande berichtje van Eus en dat is toch een positief bericht. Eus hoop dat het herstel bij je dochter mag doorzetten ondanks dat je het misschien heel langzaam moet opbouwen.
eus schreef: "Mooi nieuws! Mijn ervaring met dit middel is dat het aanhoudend herstel is. Het is heel heftig spul. Onze dochter is nu bezig met een nieuw middel van Beyond Balance, ENL-MC en zelfs 1/4 druppel om de dag is moeilijk te verdragen."
Ik zit nu momenteel op 3x 15 duppels Cyflacalm II en Tox-ease GL en 3x 17 druppels MC BB-1 die ik dan naar 28 moet opbouwen. Maar zoals het nu gaat wordt dat een eitje.
Gelukkig heb ik vlgd wk een gesprek met PvM om alles te bespreken.
Nu geniet ik van het feit dat ik me zo goed voel in zeeeeer lange tijd

Sterkte allemaal en bedankt voor het delen van jullie ervaringen
Gr.
Nyx

-
Nyx,
Bedankt voor je antwoorden ON-TOPIC !!! Heb ik zeker wat aan. Met name het snelle aanslaan ervan. Zou dit ook betekenen dat de behandelperiode dan korter wordt? I.p.v. bijv. weer een jaar of anderhalf jaar? Lijkt me wel, toch?
Hoop niet dat ik de BAB's ook nog nodig heb. Ik zou dan qua kosten waarschijnlijk richting de 700 EURO gaan, pfff. Doc, misschien zet PvM deze BAB's pas in NA uitbehandeling met de BB's en BAR's? Iemand hier ervaring mee? Of is het ALLES tegelijk?
Wat ik hierboven zei over ON-TOPIC. Wel ff belangrijk. Begrijp hoe moeilijk het om on-topic te blijven en hoe makkelijk het onbewust is om af te dwalen (off-topic) naar andere protocollen, behandelingen etc.. Doch, laten we proberen de info, discussies, vragen en antwoorden over Beyond Balance te laten blijven gaan.
Jopie
Bedankt voor je antwoorden ON-TOPIC !!! Heb ik zeker wat aan. Met name het snelle aanslaan ervan. Zou dit ook betekenen dat de behandelperiode dan korter wordt? I.p.v. bijv. weer een jaar of anderhalf jaar? Lijkt me wel, toch?
Hoop niet dat ik de BAB's ook nog nodig heb. Ik zou dan qua kosten waarschijnlijk richting de 700 EURO gaan, pfff. Doc, misschien zet PvM deze BAB's pas in NA uitbehandeling met de BB's en BAR's? Iemand hier ervaring mee? Of is het ALLES tegelijk?
Wat ik hierboven zei over ON-TOPIC. Wel ff belangrijk. Begrijp hoe moeilijk het om on-topic te blijven en hoe makkelijk het onbewust is om af te dwalen (off-topic) naar andere protocollen, behandelingen etc.. Doch, laten we proberen de info, discussies, vragen en antwoorden over Beyond Balance te laten blijven gaan.
Jopie
-
Jopie2 schreef:Wat ik hierboven zei over ON-TOPIC. Wel ff belangrijk. Begrijp hoe moeilijk het om on-topic te blijven en hoe makkelijk het onbewust is om af te dwalen (off-topic) naar andere protocollen, behandelingen etc.. Doch, laten we proberen de info, discussies, vragen en antwoorden over Beyond Balance te laten blijven gaan.
Ben het helemaal met je eens. M'n hoofd is al warrig genoeg.

Jopie2 schreef:Zou dit ook betekenen dat de behandelperiode dan korter wordt? I.p.v. bijv. weer een jaar of anderhalf jaar? Lijkt me wel, toch?
Ik weet dat ik na de MC- BB1 pas moet beginnen met de MC-BB2 dus dat deze middelen niet tegelijk genomen dienen te worden. Tevens had PvM het over dat het protocol zo na 2 a 3 maanden moet aanslaan. Dus ga ervan uit dat ik dus niet weer zoveel tijd/ kosten kwijt zal zijn als bij het epigenar protocol
Maar ik heb de BAB-1 als 4e op het lijstje staan bij op te bouwen middelen volgens mij naast de andere middelen. Dus idd een zeer duur "grapje". Heb jij ook de pearls er nog bij?
-
Yep, ook pearls erbij i.v.m. het zilverwater.
Hier ff mijn middelen en de kosten opgesomd. Had ik toch al in Word staan
75 EURO Colloïdaal Zilver (1,5 x 50 EURO p/m)
20 EURO Magnesium (1 x 20 EURO p/m)
30 EURO Burbur (1,5 x 20 EURO p/m)
30 EURO Samento (1 x 30 EURO p/m)
30 EURO Banderol (1 x 30 EURO p/m)
150 EURO Toxease (3 x 50 EURO p/m)
65 EURO Cyflacalm II (1,3 x 50 EURO p/m)
100 EURO Mc bb 1 en / of 2 (2 x 50 EURO p/m)
50 EURO Pearls Probiotica (1 x 50 EURO p/m)
---------
550 EURO
Als hiernaast dus ook nog de BAB komt, gaat het richting de 700 EURO.
Tijd en geduld is het probleem allang niet meer, maar de kosten en het vertrouwen in het juiste protocol des te meer!
Hier ff mijn middelen en de kosten opgesomd. Had ik toch al in Word staan

75 EURO Colloïdaal Zilver (1,5 x 50 EURO p/m)
20 EURO Magnesium (1 x 20 EURO p/m)
30 EURO Burbur (1,5 x 20 EURO p/m)
30 EURO Samento (1 x 30 EURO p/m)
30 EURO Banderol (1 x 30 EURO p/m)
150 EURO Toxease (3 x 50 EURO p/m)
65 EURO Cyflacalm II (1,3 x 50 EURO p/m)
100 EURO Mc bb 1 en / of 2 (2 x 50 EURO p/m)
50 EURO Pearls Probiotica (1 x 50 EURO p/m)
---------
550 EURO
Als hiernaast dus ook nog de BAB komt, gaat het richting de 700 EURO.
Tijd en geduld is het probleem allang niet meer, maar de kosten en het vertrouwen in het juiste protocol des te meer!
-
P.S.
Doch het vertrouwen is sinds Beyond Balance weer flink toegenomen. Veel die-off, dus bacterien die eraan gaan!
Doch het vertrouwen is sinds Beyond Balance weer flink toegenomen. Veel die-off, dus bacterien die eraan gaan!