Beyond Balance protocol

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
Foetsie

Re: Beyond Balance protocol

Berichtdoor Foetsie » Vr 28 Feb 2014 21:03

Ik hoop dat jullie je ervaringen hier zullen blijven neerzetten, ik volg het met interesse.
Want ik ben weliswaar een heel eind opgeknapt, maar ben nog maar 1 jaar bezig.

:)

Jopie2

Berichtdoor Jopie2 » Za 1 Mar 2014 0:43

Avond,

Wat ik begrijp van de bab. Het is tegen een heel specifieke bacterie die word gedragen door de Borellia. Het is dus niet eens de Borellia zelve, maar een "host" die meelift. Slechts één op de 1000 Borellia bacteriën draagt deze host mee. Ja ja ja, heb me ff verdiept in e.e.a., voor zowel jou als mij. Echter, hoe test je zoiets? Zo niet, hoe weet je of iemand, zeer zeer zeer kleine kans, dit heeft / nodig heeft? Lastig!

De BB en BAR weet je waarvoor, toch? Specifiek tegen Borellia Burgdorferia en varianten, plus de BAR tegen co-infecties, met name Bartonella..

Wholyshit, jij liep dus al achter een rolator? En nu wandel je weer wat? Fijn voor je !!! Met name Beyond Balance dus?

Ik zit al tien jaar bij huis en weet pas twee jaar dat het al die tijd Lyme en / of co-infecties zijn. Ik had oplevingen door verschillende therapieën, maar zou ik zijn doorgegaan zonder te weten van Lyme, was ik ook écht wel achter een rollator beland. Mijn benen werden ook alsmaar meer moes. Ook quasi spasmes in armen, kaken en sporadisch aangezicht. Ik ben de écht diepe doffe ellende denk ik net voorm

Beyond Balance voelt goed!, maar wel duur! Kun jij het nog een beetje betalen? Ik met veel toverwerk, na uitgaven van tienduizenden euro's afgelopen jaren.

Hopelijk is jouw opleving niet van tijdelijke aard. Denk het niet. Beyond Balance brengt mij reacties die ik voorheen nooit gehad heb. Beetje vooruitgang, net begonnen, maar vooral véél afzien en die-off, dus de Borellia gaat eraan. Dit heb ik met Cowden, Epigenar nimmer zó ervaren!

Hopelijk is dit het begin van het einde voor ons, én vele met ons!

Keep in touch.

Laten we contact houden!

Fijne nacht(rust) ...

Thor

Berichtdoor Thor » Za 1 Mar 2014 10:01

Ik volg ook het Beyond Balance protocol voor een maand nu. Tot op heden merk ik nog niet zoveel, maar ik wacht rustig af. Ik zit nu op 3x 20 druppels van TOX, CYT en BB1.
Ik heb vermoedelijk al 10 jaar Lyme, in het begin had ik heel weinig energie en kom mij amper voort bewegen. Waar ik heel goed van ben opgeknapt is het PALEO dieet, dus geen granen aardappelen pasta en rijst. Wat er dan overblijf is vlees, vis, groente, fruit en noten. Eiwitten zijn vooral belangrijk, het zijn de bouwstenen van het lichaam, deze worden gebruikt voor het immuunsysteem, maar eiwitten worden ook omgezet in de lever naar suikers (glycogeen). Dus je hoeft niet bang te zijn dat je een suiker tekort krijgt. En er is ook weinig kans voor schimmels in de darmen dus daar word je niet meer ziek van. Schimmels scheiden namelijk ook veel toxines uit waar je moe van kunt worden.
Hoe ik het doe: Ik kook in de avond altijd extra voor de volgende ochtend/middag. Dit is dan extra vlees en groente daarnaast eet ik als tussendoortje fruit en noten. Het duurt ongeveer 2 weken voordat je er aan gewend bent.

Jopie2

Berichtdoor Jopie2 » Za 1 Mar 2014 20:20

Avond,

Volste vertrouwen in Beyond Balance, dus ging ff op zoek naar ervaringen en testimonials. In NL niks te vinden. Logisch, gloednieuw protocol hier. Echter in de U.S. loopt het protocol al anderhalf jaar of langer. Doch, geen enkele testimonial, óók niet op de site van Beyond Balance. Terwijl daar wél testimonials staan van enkele mensen over onbekende producten en totaal andere klachten / ziektes dan Lyme.

Jammer! Als je hier nou ook wat over Lyme en succesverhalen leest, groeit het vertrouwen in Beyond nog meer.

Ik heb hen gemaild en verzocht om expliciete testimonials over Beyond versus Lyme. Hopelijk ontvang ik wat. Zo ja, post ik het uiteraard direct hier.

Iemand anders al wel bekend met uitgeschreven ervaringen / testimonials van Beyond versus Lyme?

Jopie

eus

Berichtdoor eus » Za 1 Mar 2014 20:42

Op de site van Invintro vind je twee verhalen; http://www.invintro.com/nl/node/56
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

Jopie2

Berichtdoor Jopie2 » Za 1 Mar 2014 22:43

Het verhaal van Anna gelezen op de site van Invintro, maar het is een gemiddeld verhaal natuurlijk. Ik zoek, iedereenmet Lyme uiteraard!, regelrechte succesverhalen van grotendeels of volledig herstel. Ben gewoon erg benieuwd naar de uitwerking van Beyond. Wellicht mailen ze mij nog hun testimonials.

Jopie2

Berichtdoor Jopie2 » Za 1 Mar 2014 22:53

Eus,

Uiteraard bedankt voor de input!

Fijne avond.

Jopie

Thor

Berichtdoor Thor » Zo 2 Mar 2014 10:37

eus schreef:Op de site van Invintro vind je twee verhalen; http://www.invintro.com/nl/node/56

Eigenlijk moet je die verhalen niet van een leverancier hebben, die wil gewoon zijn product verkopen. Maar van een forum zoals hier.

Jopie2

Berichtdoor Jopie2 » Zo 2 Mar 2014 12:59

Goedemorgen,

Ja, inderdaad. Het beste zijn onafhankelijke positieve ervaringen met Beyond, welke herstel / grotendeels herstel vertellen. Doch, al vaak besproken op dit forum. Degenen die herstellen zie en lees je niet meer terug op het forum. Eenmaal hersteld is blijkbaar júist reden voor de meesten om niet meer op een forum te scrollen en te zoeken.

Dáárom, kom ff terug naar het forum en plaats je succesverhaal. Júist bij (grotendeels) herstel! Laat nog ff één keer van je horen !!!

Jopie

eus

Berichtdoor eus » Zo 2 Mar 2014 13:36

Wat wel heel opvallend is; de verhalen over Beyond Balance op dit forum zijn grotendeels positief. Ik heb nooit Epigenar gebruikt maar het viel me op, dat daar weinig positiefs over gemeld werd....

Mijn hartklachten zijn nog steeds weg na BAR2, ik ben nu terug op de oude dosis Betablokkers van voor de BAR2 en ik ga zelfs proberen of ik daarmee nog kan verminderen.
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

Terug naar “Onconventioneel”