Berichtdoor Jopie2 » Za 1 Mar 2014 0:43
Avond,
Wat ik begrijp van de bab. Het is tegen een heel specifieke bacterie die word gedragen door de Borellia. Het is dus niet eens de Borellia zelve, maar een "host" die meelift. Slechts één op de 1000 Borellia bacteriën draagt deze host mee. Ja ja ja, heb me ff verdiept in e.e.a., voor zowel jou als mij. Echter, hoe test je zoiets? Zo niet, hoe weet je of iemand, zeer zeer zeer kleine kans, dit heeft / nodig heeft? Lastig!
De BB en BAR weet je waarvoor, toch? Specifiek tegen Borellia Burgdorferia en varianten, plus de BAR tegen co-infecties, met name Bartonella..
Wholyshit, jij liep dus al achter een rolator? En nu wandel je weer wat? Fijn voor je !!! Met name Beyond Balance dus?
Ik zit al tien jaar bij huis en weet pas twee jaar dat het al die tijd Lyme en / of co-infecties zijn. Ik had oplevingen door verschillende therapieën, maar zou ik zijn doorgegaan zonder te weten van Lyme, was ik ook écht wel achter een rollator beland. Mijn benen werden ook alsmaar meer moes. Ook quasi spasmes in armen, kaken en sporadisch aangezicht. Ik ben de écht diepe doffe ellende denk ik net voorm
Beyond Balance voelt goed!, maar wel duur! Kun jij het nog een beetje betalen? Ik met veel toverwerk, na uitgaven van tienduizenden euro's afgelopen jaren.
Hopelijk is jouw opleving niet van tijdelijke aard. Denk het niet. Beyond Balance brengt mij reacties die ik voorheen nooit gehad heb. Beetje vooruitgang, net begonnen, maar vooral véél afzien en die-off, dus de Borellia gaat eraan. Dit heb ik met Cowden, Epigenar nimmer zó ervaren!
Hopelijk is dit het begin van het einde voor ons, én vele met ons!
Keep in touch.
Laten we contact houden!
Fijne nacht(rust) ...