Beyond Balance protocol

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
Jopie2

Re: Beyond Balance protocol

Berichtdoor Jopie2 » Zo 2 Mar 2014 14:22

Eus,

Mee eens! Positivisme over Epigenar las ik ook weinig.

Bij Beyond, iedereen net van start, nú inderdaad al positieve verhalen van stukjes vooruitgang. Hopelijk is dit slechts een begin en brengt het ons allen nog grootse stappen.

Ik zelf zit op 9 druppels bar-1 nu en ervaar al weken knalharde die off. Afzien, maar een zeer positief teken dus. Die off bij cowden en epigenar was er nooit in deze mate. Nogmaals, verwacht dus inderdaad veel van Beyond.

Jopie

eus

Berichtdoor eus » Zo 2 Mar 2014 14:26

Helemaal mee eens Jopie. Ik kreeg een fikse Herx op dag twee van BAR-1, dat was al bij de derde druppel. Ik heb het nooit hoger dan 13 druppels op kunnen bouwen. Ik was eigenlijk vergeten hoe een Herx aanvoelde, terwijl ik al jaren AB gebruikt had.
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

Jopie2

Berichtdoor Jopie2 » Zo 2 Mar 2014 14:33

P.S.

Probeer wel vanaf heden elke twee dagen een druppel op te hogen, ondanks de die off. Wil spoedig naar de bar-2. Nieuwsgierig! Volgens mij begint bij bar-2, los van het afzien éérst wederom, de échte grote winst te behalen. Een veel uitgebreider middel dan de bar-1.

Jopie2

Berichtdoor Jopie2 » Zo 2 Mar 2014 14:35

Eus,

Maar je zit nu wel aan bar-2? Niet 1 eerst op moeten bouwen tot 25 druppels? Hoe verliep dan de overgang van 1 naar 2? Grote sprong, lijkt me. Extreme herx ook weer?

Welke dosering zit je nu ook alweer op van 2?

eus

Berichtdoor eus » Zo 2 Mar 2014 14:49

Na BAR-1 ging ik over op BAR-2 maar dat hoeft niet perse, de behandelindicaties van BAR1 en BAR2 zijn verschillend!

Van BAR-2 heb ik geen enkel iets gemerkt, kon dagelijks 2 druppels erbij doen en nadat ik op 20 druppels zat ben ik gestopt met verhogen, flesje leeg gemaakt. Mijn hartklachten zijn daardoor verdwenen :D
De overwinning is
of de sterksten,

Jopie2

Berichtdoor Jopie2 » Zo 2 Mar 2014 16:52

Eus,

Maar je hoefde dus niet een minimum aantal maanden de bar-2 aan te houden?

Wat gebruik jij nu nog dan tegen Lyme?

Jopie2

Berichtdoor Jopie2 » Zo 2 Mar 2014 17:01

P.S.

Eus,

Zat net ff te kijken naar de flesjes bar-1 versus 2. Bar-1 bevat 6 ingredienten, waarvan er OOK 5 van in bab-2 zitten, dus men zou verwachten dat je dan van 2 ook gewoon een voortzettende die-off zou hebben. Niet dus, in jouw geval. Bizar!, maar positief :D

Succes in ieder geval!

eus

Berichtdoor eus » Zo 2 Mar 2014 17:19

Ik heb bijna 4 jaar AB gebruikt tegen Lyme. Inmiddels ben ik er bijna 4 maanden vanaf en word ik uitsluitend met supplementen behandeld. Momenteel even zonder een product van Beyond Balance maar de bedoeling is om nogmaals BAR-1 te gaan herhalen vanwege de reactie, die ik op dat middel had.

MC-BAR-1
Werking: ondersteunt het immuunsysteem van mensen die zijn geïnfecteerd door een tekenbeet, elimineert schadelijke bacteriën, ontgift het bloed, werkt ontstekingsremmend, onderdrukt cytokine reacties

MC-BAR-1™ ondersteunt het immuunsysteem en is geschikt voor mensen die zijn geïnfecteerd door een tekenbeet. Onderzoek toont aan dat de bestanddelen Oregon Grape, Burdock Root, Sarsaparilla en Pau D’ Arco micro-organismen, waaronder schadelijke bacteriën, elimineren en de gezonde werking van het immuunsysteem bevorderen. Burdock Root helpt daarnaast bij de ontgifting van het bloed. Aanvullend onderzoek laat zien dat het bestanddeel Blessed Thistle het lichaam ondersteunt bij de afweer tegen schadelijke microbiële processen en tegelijkertijd cytokine reacties onderdrukt. De bestanddelen Mullein en Pau D’ Arco werken ontstekingsremmend.

Om Herxheimer Reacties door een te snelle ontgifting te voorkomen, wordt aangeraden MC-BAR-1™ te gebruiken in combinatie met de juiste TOX-EASE™ producten. Daarnaast kan het gebruik van MC-BAR-1™ worden aangevuld met andere immuunsysteem onderbouwers.

MC-BAR-2
Werking: ondersteunt het immuunsysteem van mensen die zijn geïnfecteerd door een tekenbeet, elimineert parasieten en andere schadelijke micro-organismen, werkt ontstekingsremmend

MC-BAR-2™ ondersteunt het immuunsysteem en is geschikt voor mensen die zijn geïnfecteerd door een tekenbeet. Onderzoek toont aan dat het bestanddeel Sarsaparilla immunomodulerende eigenschappen bezit en cytokine reacties reguleert. Daarnaast ondersteunt het het natuurlijke vermogen van het lichaam om verschillende micro-organismen, zoals schadelijke bacteriën, te elimineren. Onderzoek toont verder aan dat het bestanddeel Coptis het vermogen van het lichaam om parasieten af te stoten vergroot. Het bestanddeel Cordyceps ondersteunt de opname van voedingsstoffen door de cellen. De traditionele geneeskunde suggereert verder dat het bestanddeel Lomatium het immuunsysteem versterkt en ontstekingen tegengaat. De andere bestanddelen in MC-BAR-2™ hebben een antioxidaire werking.

MC-BAR-2™ is géén vervanger voor MC-BAR-1™, maar een opvolger, aanvuller. Om Herxheimer Reacties door een te snelle ontgifting te voorkomen, wordt aangeraden MC-BAR-2™ te gebruiken in combinatie met de juiste TOX-EASE™ producten.

Bron; http://www.invintro.com
Laatst gewijzigd door eus op Zo 2 Mar 2014 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
De overwinning is
of de sterksten,

Jopie2

Berichtdoor Jopie2 » Zo 2 Mar 2014 17:29

Eus,

Okay ...

Doch, best bizar, toch, dat jij op 1 heftig reageert (net als ik) en op 2 (waarin 80% dezelfde ingredienten zitten en zelfs in een hogere dosering) niet heftig reageert. Zelfs bijna niet!

Ik ben dan meteen nieuwsgierig waar um dit dan in zit. Jij zou dan op slechts 1 ingredient van de bar-1 heftig reageren, namelijk de Queen's Root. Queen's Root is het enige ingredient van de 6 ingredienten uit bar-1 die niet in bar-2 zit.

eus

Berichtdoor eus » Zo 2 Mar 2014 17:33

Zie mijn bericht voor het jouwe; de info op de website geeft juist verschillende bestanddelen weer. Mijn lege flesjes heb ik weg gegooid, kan dus de etiketten niet vergelijken.
De overwinning is
of de sterksten,

Terug naar “Onconventioneel”