Beyond Balance protocol

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
Jopie2

Re: Beyond Balance protocol

Berichtdoor Jopie2 » Zo 2 Mar 2014 17:55

Eus,

Okay ...

Had dat stuk van Invintro van jou niet een gezien. Sorry!

Gelezen, maar de logica van de switch van middelen en weer terug ontgaat me dan nog steeds, maar goed, laten we het maar overlaten aan de experts / behandelaars. Neem aan dat zij 10 x beter weten wat ze moeten doen dan wij :D

eus

Berichtdoor eus » Zo 2 Mar 2014 18:04

Dat verwacht ik wel hoor!

De behandelaren worden via Invintro getraind, zie daarvoor; www.invintro.com -->> nieuws-->> trainingen.
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

nyx

Berichtdoor nyx » Ma 3 Mar 2014 13:48

Thor schreef:Waar ik heel goed van ben opgeknapt is het PALEO dieet, dus geen granen aardappelen pasta en rijst. Wat er dan overblijf is vlees, vis, groente, fruit en noten. Eiwitten zijn vooral belangrijk, het zijn de bouwstenen van het lichaam, deze worden gebruikt voor het immuunsysteem, maar eiwitten worden ook omgezet in de lever naar suikers (glycogeen)

Heb er idd positieve verhalen over gehoord. Zelf een ik geen gluten/tarwe en geen kip/ei producten ivm allergie en merk duidelijk verschil als ik het wel eet. Helemaal met gluten/tarwe. Ik eet dus wel aardappelen pasta en rijst anders vind ik de maaltijd niet echt vullend. En heb geen klachten als ik het wel eet. Wat natuurlijk het belangrijkste is. :wink:

Update:
Bij mij gaat het opbouwen van de middelen nog steeds goed. Nog steeds geen last van herx :?: :) .

Heb donderdag een gesprek met PvM dus zal dan dan weer een updatje geven.

Sterkte en Groetjes
Nyx :zwaaien:

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Ma 3 Mar 2014 18:12

Ik kan ook niet tegen gluten en tarwe, maar dat is een ding vind ik maar rijst en pasta heb ik in no time weer honger mee.
Aardappels: I love it. :D

nyx

Berichtdoor nyx » Di 11 Mar 2014 10:32

He allemaal,

Hier weer een update!

Stap voor stap leek het echt steeds wat beter te gaan. Dit was toen ik de Cyflacalm II, Tox- Ease GL en MC-BB1 nam. Ik kon alles makkelijk uitbouwen tot de maximale dosis en de enige bijwerking was dat ik me steeds beter ging voelen. Goede deal dus :wink:

Nu heb ik sinds kort ook de MC-BAR1 erbij genomen. Helaas ging het toen weer mis. Klap een heel stuk terug. Veel pijn en vermoeidheid, opgefokt, geïrriteerd, spierpijn nauw ja je kent het wel de gebruikelijke klachten.

Heb gisteren met PvM gesproken (ja afspraak was verzet). Hij gaf aan dat dit een te verwachten reactie op het middel was en dat het meer regel dan uitzondering was dat ik zo heftig op dit middel reageer. Dit is een specifiek middel dat geschikt is voor mensen die zijn geïnfecteerd door een tekenbeet.
Tja en dat is de reden van behandeling dus dat zal allemaal wel weer prikkelt zijn.

Ik moet dit middel heel langzaam opbouwen. Maximaal 1druppel per dosering per week erbij en dan hopen dat de klachten niet al te heftig worden.

De MC-BB1 had ik tot de maximale dosis opgebouwd en deze wordt nu vervangen door de MC-BB2

Dus we zullen het allemaal maar weer gaan ervaren. Hoe gaat het met de rest van jullie?

Wat ik wel een lastig punt vind. Is dat je het gevoel dus heb dat het beter gaat en dat je nu weer iets moet innemen wat je weer beroerd maakt :? . Ja op de lange termijn moet het je helemaal beter maken maar voor nu het ging zo lekker dan is het lastig om toch weer iets in te nemen wat dit weer teniet doet.
Herkennen jullie dit :?:

Heel veel sterkte en ben benieuwd naar jullie ervaringen :!:

Groetjes
Nyx :zwaaien:

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Di 11 Mar 2014 12:26

Klote Nyx.
Ik ben zelf een week met mijn regime gestopt en merk flink achteruitgang.
Raak van de MMS enzo echt misselijk ook, maakt flink wat kapot heb ik het idee.
Maar dat zal snel wel weer beter zijn, maar ik heb ook een periode slecht gehad, echt niet grappig maar ik ben er ontzettend goed uit gekomen.

Jopie2

Berichtdoor Jopie2 » Di 11 Mar 2014 18:01

Nyx,

Ik mail je nog ff een dezer dagen als ik de puf heb ...

Maar ff een reacie op wat ik las op in jouw bericht. Jij gaf aan BAR-1 is specifiek tegen Lyme? Ik dacht juist tegen BARtonella en andere co-infecties. Zei PvM me toen. Of word ik nou gek?

Plus, jij ging toch lekker ten tijde van de BB-2 niet de 1, toch? Maar je zit nu dus weer op de BB-1?

Jopie

Jopie2

Berichtdoor Jopie2 » Di 11 Mar 2014 20:27

Nyx,

Oops, verkeerd gelezen. Je krijgt dus inderdaad de bb-2. Suffig gelezen, denk ik.

Alleen de bar-1 werking snap ik dus niet. Er is mij verteld dat deze sec voor de co-infecties is. Of bedoelde PvM voor mensen met co-infecties ná / in combi met een tekenbeet?

Kan iemand mijn dan ook vertellen waar de bab's 1 en 2 dan specifiek voor is? Ik dacht voor parasieten in het lichaam die weer besmet zouden kunnen zijn met de Borellia. Correct? Of heeft het middel een ander doel?

Jopie

Thor

Berichtdoor Thor » Wo 12 Mar 2014 13:14

Nyx,

Ik heb ook Cyflacalm II, Tox- Ease GL en BB-1 gebruikt, ik kwam er ook moeiteloos doorheen zoals jou.
Nu ben ik met de BB-2 bezig. Het lukt mij om tot 2x 10 druppels per dag te gaan. Mijn reactie is dat ik nog minder energie overhoud voor de dagelijkse bezigheden. Maar ik moet er even doorheen. Effe door de zure appel heen bijten.

Groet,
Thor

nyx

Berichtdoor nyx » Wo 12 Mar 2014 14:11

Thor schreef:Nu ben ik met de BB-2 bezig. Het lukt mij om tot 2x 10 druppels per dag te gaan. Mijn reactie is dat ik nog minder energie overhoud voor de dagelijkse bezigheden. Maar ik moet er even doorheen. Effe door de zure appel heen bijten.

Ik ben door PvM weer teruggezet naar 3x pd 3 druppels (je moet het toch 3x daags innemen????)
Energie heb ik idd ook totaal niet meer. Volgens PvM geeft dit juist aan dat ik dan dus niet verder moet uitbouwen. Dus geen zure appel, gewoon ff geen appel :wink:

Jopie2 schreef:Oops, verkeerd gelezen. Je krijgt dus inderdaad de bb-2. Suffig gelezen, denk ik.

heel herkenbaar. Was al aan het kijken waar ik de fout in was gegaan. Want als m'n hoofd af en toe niet vast zit :roll:

anoniem1992 schreef:Raak van de MMS enzo echt misselijk ook, maakt flink wat kapot heb ik het idee.
Dit hoort toch niet in het beyond balance protocol of ben ik nu in de war :?: :?: :?: :?:

Terug naar “Onconventioneel”