'Genezen door APS en alternatieve bh?'

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
Troptard

Re: 'Genezen door APS en alternatieve bh?'

Berichtdoor Troptard » Vr 29 Aug 2014 14:59

Het is al niet te min niet tegenstaande dat als het ware vandaar zodoende dat gezegd zijnde ! En hopelijk is het je nu duidelijk !!
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

Johannaa

Berichtdoor Johannaa » Vr 29 Aug 2014 15:00

Dag Xandra,

kort een reactie op jou ongepaste opmerkingen van niet kunnen lezen. Misschien heb je daar zelf problemen mee. Genezen staat tussen haakjes en het testen is niet voor en na de APS test gedaan. Er is ooit een LTT test uitgevoerd die was positief. Daarna wordt er beweert dat er sprake is van herbesmetting zonder dat er een nieuwe test is uitgevoerd. Vervolgens wordt er beweert dat de 'beestjes' zijn verdwenen. Dit komt op mij nogal wazig en vreemd over. Hoe kan je dit weten. Maar in eerste instantie ben ik meer benieuwd naar andere patiënten die ook APS hebben gedaan en of zij/hij dezelfde ervaring hebben. Groetjes, Johannaa

xandra

Berichtdoor xandra » Vr 29 Aug 2014 15:03

Beste Johannaa,
Johannaa schreef:Xandra, waar heb je het allemaal over? Kan je totaal niet volgen. Wat een aanvallende en ongepaste toon bezig jij. ik ben zelf Lyme patiënt en zocht naar info en kwam ook op dat forum van ME net uit, vandaar, meer is het niet. Als Lyme patiënt wil ik andere lotgenoten ook wijzen dat daar een Forum is voor Lyme. Persoonlijk wil ik niet op het ME net reageren want ik las daar allemaal vervelende discussies. Ik kan me daar ook niet in vinden.

Volgens mij zijn er hier mensen van dat forum, ik zou graag reacties willen van de Lyme patiënten hier. Graag inhoudelijk over het onderwerp. Geen randzaken.

Graag on topic reageren a.u.b.
Het blijft bijzonder dat je als chronisch lyme patiënt en als nieuw lid op lymenet een verhaal van een andere persoon nodig bent om jezelf te introduceren en een simpele vraag te kunnen stellen middels de daarbij genomen omweg.

Johannaa schreef:De vraag is: wat vindt men van APS bij Lyme en kan je daarmee herstellen?
Antwoord: nee.
En de persoon die je hebt aangehaald ter versiering van jouw simpele vraag beweert dat ook niet. De behandeling bestaat uit meerdere componenten maar dat laat je gemakshalve achterwege.
Laatst gewijzigd door xandra op Vr 29 Aug 2014 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Johannaa

Berichtdoor Johannaa » Vr 29 Aug 2014 15:07

Xandra, wat je vindt komt nogal achterdochtig over. En er staat toch echt 'genezen' tussen haakjes, dat betekent in grammatica dat het niet zeker is. misschien met deze uitleg begrijp jen het wel. Groetjes, Johannaa

Graag weer on topic vraag het voor de 2e keer.

xandra

Berichtdoor xandra » Vr 29 Aug 2014 15:17

Beste Johannaa,
Johannaa schreef:Xandra, wat je vindt komt nogal achterdochtig over. En er staat toch echt 'genezen' tussen haakjes, dat betekent in grammatica dat het niet zeker is. misschien met deze uitleg begrijp jen het wel.
Was is het verschil tussen 'genezen' en genezen? Je wilt met het woordje genezen iets impliceren toch? De persoon in kwestie heeft het woordje genezen met of zonder haakjes niet gebruikt.

Johannaa

Berichtdoor Johannaa » Vr 29 Aug 2014 15:32

Xandra, ik schrijf het toch tussen haakjes dat impliceert dat het niet zo is dat ze echt genezen is. Snap je dat nu wel. Maar waar gaat dit verder over?

De persoon beweert dat haar 'beestjes' verdwenen is en het gevecht weer is 'gewonnen', (let op: staat tussen haakjes). Er is voorgaan aan de APS geen nieuwe test gedaan geen antistoffen, noch LTT naar haar herbesmetting. Dit komt op mij als lyme patiënt een beetje vaag over. Als je echt van die beestjes kan afkomen zou ik graag testen willen weten. Dan kan ik zelf ook die therapie gaan doen.

Het komt op mij over alsof iemand met een tumor zegt 'genezen' te zijn en de 'beestjes (tumor)' verdwenen is zonder een nieuwe foto op mri opname te hebben gemaakt. Erg bijzonder.

Maar ik wil het verder niet over die persoon meer hebben maar over APS. Ben jij trouwens een woordvoerder of vriendin of zo. Lijkt nogal persoon te zijn.

Haar verhaal kwam ik tegen en het had net zo goed een ander verhaal kunnen zijn waar ik de weblink van een openbaar topic had kunnen plaatsen om reacties te vragen. De auteur blijft zelf verantwoordelijk voor de inhoud. Dat daar reacties op komen is volkomen legitiem Zeker bij een precair onderwerp als lyme.

Johannaa

Berichtdoor Johannaa » Vr 29 Aug 2014 15:35

En nu voor de 3e keer: graag weer on topic! Geen persoonlijke aanvallen, beledigingen maar inhoudelijke reacties over APS graag ander dien ik een klacht in.

eus

Berichtdoor eus » Vr 29 Aug 2014 15:52

De vraag is: wat vindt men van APS bij Lyme en kan je daarmee herstellen? En hoe weet je dat zonder te meten?

Als dat je vraag is, dan is het beter alle andere info, die je ter introductie van je vraag erbij zet, te verwijderen. Je roept nu zelf andere reacties af. On topic is nl. op alles reageren, wat je zelf aangedragen hebt. :mrgreen:
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

xandra

Berichtdoor xandra » Vr 29 Aug 2014 16:01

Beste Johannaa,

Johannaa schreef:Beste lotgenoten,

Elders lees ik de 'avonturen' van een dame. Ene Louisa. Zij stelt aan chronische lyme te lijden op basis van een LTT uitslag. Daarna heeft zij naar eigen zeggen een herbesmetting opgelopen. Dit zonder een test gedaan te hebben geen nieuwe LTT en geen reguliere testen.

Haar verhalen zijn hier te lezen, ze was naar eigen zeggen eerst ME/CVS/patiënt.

http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... tml#219985

Hoe denken jullie over haar uitlatingen en 'behandelingen'? Als lyme patiënt geloof ik er niets van. APS?

Ik lees daar dat 95% van de ME-patiënten positief test op de LTT test, hebben zij echt chronische lyme of is het een hoax?

Graag reacties.
Johannaa schreef:Ik heb de afgelopen dagen ook info openbare gelezen op ME-net over Lyme;

http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... tml#220013

Misschien dat mensen hier er nog wat aan hebben. Persoonlijk als Lyme patiënt vind ik het -laat ik het zo formuleren: nogal bijzondere informatie-. Hier op Lyme net staat accurate en betrouwbare informatie.
Hiermee opende en vervolgde je jouw topic toch? Reacties daarop zijn volkomen legaal en niet off topic.

Johannaa schreef:En nu voor de 3e keer: graag weer on topic! Geen persoonlijke aanvallen, beledigingen maar inhoudelijke reacties over APS graag ander dien ik een klacht in.
En als het je niet bevalt dreigen met een klacht indienen?
Laatst gewijzigd door xandra op Vr 29 Aug 2014 16:03, 2 keer totaal gewijzigd.

eus

Berichtdoor eus » Vr 29 Aug 2014 16:02

Tjee, ik lees soms mee op ME-net maar de sfeer van hier, doet precies hetzelfde aan als de sfeer in dit topic!
Het lijkt wel om dezelfde mensen als daar te gaan.... :shock:
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

Terug naar “Onconventioneel”