'Genezen door APS en alternatieve bh?'

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
Johannaa

Re: 'Genezen door APS en alternatieve bh?'

Berichtdoor Johannaa » Vr 29 Aug 2014 16:43

Xandar, wil je uit mijn topic blijven als je niets te melden hebt? Ruzie zoeken en kinderachtig gedrag hoort hier niet thuis. Wellicht is dat de norm op ME-net als ik eus moet geloven. Niet hier!

Johannaa

Berichtdoor Johannaa » Vr 29 Aug 2014 16:50

Eus, misschien heb je wel een punt aangezien er mensen zijn die een bepaalde achterdocht bezitten. Lijken wel een stelletje 'fundamentalisten of activisten', ik lees dat deze toon ook op ME net gebruikelijk is? Gelukkig heb ik geen ME, zou er moe van worden van dit soort querulanten. Ik verzoek de patiënten die daar zitten weg te blijven uit dit topic. Als dit hun manier van discussiëren is. Merkwaardig gedrag vertonen zij, hoort dat misschien bij ME?

xandra

Berichtdoor xandra » Vr 29 Aug 2014 17:14

Beste Johannaa,
eus schreef:Beste Johanna,

Ik vind het heel onaangenaam, dat jij hier op de persoon gaat spelen door iemand met naam en toenaam te vermelden!

Als je gevraagd had hoe mensen over APS denken, dan had je vast nog antwoorden gekregen maar nu vraag je een reactie over een persoon, dit is ongepast! Op het ME-forum is dit niet toegestaan, dan volgt er een "slotje".

Misschien kan je me uitleggen waarom er strijd moet zijn tussen ME-Lyme?
Ook dat zie ik gebeuren op het ME-forum en vind ik onbegrijpelijk; stop je energie in opbouwende dingen en laat deze nutteloze discussies op dit forum achterwege
eus schreef:
De vraag is: wat vindt men van APS bij Lyme en kan je daarmee herstellen? En hoe weet je dat zonder te meten?

Als dat je vraag is, dan is het beter alle andere info, die je ter introductie van je vraag erbij zet, te verwijderen. Je roept nu zelf andere reacties af. On topic is nl. op alles reageren, wat je zelf aangedragen hebt. :mrgreen:
Misschien deze adviezen opvolgen? Of de beheerder vragen dit topic te verwijderen en een nieuw topic te openen met de vraag die je wilt stellen zodat je met een fresh start opnieuw kunt beginnen? Dat zou sportief van je zijn.

Troptard

Berichtdoor Troptard » Vr 29 Aug 2014 17:23

.
image.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

Johannaa

Berichtdoor Johannaa » Vr 29 Aug 2014 17:29

Xandra, als mensen goed lezen is het duidelijk. Er is geen reden om dit topic te veranderen. Het voorbeeld met de weblink is openbaar. Waarom zou ik dat weghalen? Ik krijg een beetje het gevoel alsof het een geheim topic is. De auteur is zelf verantwoordelijk voor haar schrijven, niet ik. Schijnbaar vinden mensen de reacties daarop niet leuk. Overigens vraag ik jou uit mijn topic weg te blijven. Eerst beledig je me, nu probeer je normaal te doen en verziekt de zweer met je toon, een beetje ambivalent gedrag. Daar hou ik niet van. Dus als je je stoort; sla dit topic over er zijn genoeg anderen.

Mijn laatste verzoek aan jou: niet meer reageren of posten op mijn topic!

Aoife

Berichtdoor Aoife » Vr 29 Aug 2014 19:01

Tjee, ik lees soms mee op ME-net maar de sfeer van hier, doet precies hetzelfde aan als de sfeer in dit topic!
Het lijkt wel om dezelfde mensen als daar te gaan.... :shock:

Yep, vandaar ook mijn eerste reactie op pagina 1.

Mijn vermoedden is dat Johannaa inderdaad een bekende is van het ME forum.

En verder kom je mijn naam daar ook tegen, ik post daar niet vaak, maar wel als ik mij genoodzaakt voel om voor Lyme/Lyme patiënten op te komen en soms om over zaken die niet persé over Lyme gaan te praten.

Ik zou nog wel meer willen schrijven maar ga het niet doen, geen zin in die nare sfeer/discussies en wil ook niet dat dat overhevelt naar dit forum.

Johannaa

Berichtdoor Johannaa » Vr 29 Aug 2014 19:45

Aiofa, tenzij je een inhoudelijk constructieve bijdrage wilt leveren en het vuurtje stoken achterwege wilt laten ben je hier niet welkom op dit topic. Je levert geen enkele positieve bijdrage. Het zijn juist personen als jij die de negatieve zweer bepalen. Doe dat lekker op ME net (waar ik helemaal geen lid van ben dus laat vals insinuerende opmerkingen graag achterwege). Sla mijn topic over a.u.b.

Johannaa

Berichtdoor Johannaa » Vr 29 Aug 2014 19:59

Aoife schreef:
Tjee, ik lees soms mee op ME-net maar de sfeer van hier, doet precies hetzelfde aan als de sfeer in dit topic!
Het lijkt wel om dezelfde mensen als daar te gaan.... :shock:

Yep, vandaar ook mijn eerste reactie op pagina 1.

Mijn vermoedden is dat Johannaa inderdaad een bekende is van het ME forum.

En verder kom je mijn naam daar ook tegen, ik post daar niet vaak, maar wel als ik mij genoodzaakt voel om voor Lyme/Lyme patiënten op te komen en soms om over zaken die niet persé over Lyme gaan te praten.

Ik zou nog wel meer willen schrijven maar ga het niet doen, geen zin in die nare sfeer/discussies en wil ook niet dat dat overhevelt naar dit forum.

Je post daar niet vaak? Ik lees daar het volgende:

aoife Onderwerp: BerichtGeplaatst: 25 Aug 2014 - 10:52 Gevorderd lid Geregistreerd op: 01 06 2011

Je bent daar schijnbaar een gevorderd lid.

Johannaa

Berichtdoor Johannaa » Vr 29 Aug 2014 20:01

Voor laatste keer: on topic graag!!!

Iedereen die een positieve constructieve bijdrage wil leveren is welkom!

Mensen die willen rellen, vuurtjes willen opstoken en de negatieve toon willen bepalen graag wegblijven!

xandra

Berichtdoor xandra » Vr 29 Aug 2014 20:15

Beste Johannaa,
Johannaa schreef:De vraag is: wat vindt men van APS bij Lyme en kan je daarmee herstellen?
Vooruit met de geit on topic. Het loopt nog niet zo storm met het beantwoorden van de vraag. Verwacht je veel reacties? Misschien komt het nog of gaat dit topic vanzelf weer als een kaarsje uit.

Terug naar “Onconventioneel”