'Genezen door APS en alternatieve bh?'

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
xandra

Re: 'Genezen door APS en alternatieve bh?'

Berichtdoor xandra » Ma 1 Sep 2014 16:08

Beste Johannaa,
Johannaa schreef:Die persoon schrijft het volgende :''de APS therapie is goed aangeslagen en ik heb onlangs te horen gekregen dat ik het gevecht tegen de Borrelia-beesten (nieuwe besmetting) weer heb kunnen winnen. De bacterie Borrelia burgdorferi (Bb) is hierdoor weer mijn lijf uitgejaagd en geëlimineerd''
of Met verkregen toestemming staat er oa te lezen: "De pittige/zware Lyme kuur, ondersteund met de APS therapie is goed aangeslagen en ik heb onlangs te horen gekregen dat ik het gevecht tegen de Borrelia-beesten (nieuwe besmetting) weer heb kunnen winnen. De bacterie Borrelia burgdorferi (Bb) is hierdoor weer mijn lijf uitgejaagd en geëlimineerd.
Zoek de verschillen :mrgreen:

Vlindertje19

Berichtdoor Vlindertje19 » Ma 1 Sep 2014 16:09

Johannaa schreef:Vlindertje, jij bent wel een beetje het ergste gekkie hier.... dacht na Aoifie en Xandra dat ik ze wel gehad had. Heb je nog meer vriendinnetjes, aluhoedje?

Leer mij mannen kennen. Het woord "vriendinnetjes" gebruiken is puur mannelijk :mrgreen:

Ga gewoon zo door. Ik vermaak me wel met jouw afgaand brandend lontje :lol:

Johannaa

Berichtdoor Johannaa » Ma 1 Sep 2014 16:14

Laatste oproep: terug naar het topic

Alle onzin en achterdocht is nu wel weerlegd! Vlindertje, als vrouw van 46 had ik vroeger toen ik me zo gedroeg als jij ook vriendinnetjes... ben ik nu een man? hahaha, je bent echt echt een malle meid, gekkie!!!

Moderator ik verzoek u Xandra, vlindertje en Aoifa hier op dit topic bij deze te blokkeren! Deze dames zijn uit op een relletje en houden zich niet aan de regels. Bij herhaalde waarschuwingen blijven deze doorgaan met uitlokking agressie en het posten van onwaarheden.

Graag een waarschuwing uwerzijds!

Vlindertje19

Berichtdoor Vlindertje19 » Ma 1 Sep 2014 16:18

Johannaa schreef:Laatste oproep: terug naar het topic

Alle onzin en achterdocht is nu wel weerlegd! Vlindertje, als vrouw van 46 had ik vroeger toen ik me zo gedroeg als jij ook vriendinnetjes... ben ik nu een man? hahaha, je bent echt echt een malle meid, gekkie!!!

Moderator ik verzoek u Xandra, vlindertje en Aoifa hier op dit topic bij deze te blokkeren! Deze dames zijn uit op een relletje en houden zich niet aan de regels. Bij herhaalde waarschuwingen blijven deze doorgaan met uitlokking agressie en het posten van onwaarheden.

Graag een waarschuwing uwerzijds!

:mrgreen: :mrgreen: Ik ben iets jonger dan jou Johan(naa) dus dat met die vriendinnetjes gaat um niet worden ;)

xandra

Berichtdoor xandra » Ma 1 Sep 2014 16:21

Beste Johannaa,
Johannaa schreef:Ik heb nog andere berichten van haar in mijn computer staan maar zal ze hier niet plaatsen.
Doe je dat bij meer ME- en lyme patiënten op het 'world wide web'? en ga je dat wanneer het jou uit komt her en der verspreiden? Nog weer eens een goede reden voor andere lyme patiënten om geen informatie te gaan delen over 'onvconventionele' behandelingen of antwoord te gaan geven op gestelde vragen want andere mensen kunnen er mee aan de haal gaan en elders verspreiden en gaan bekritiseren belachelijk maken zonder dat de auteurs zich kunnen verdedigen. A very good job!
Laatst gewijzigd door xandra op Ma 1 Sep 2014 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Vlindertje19

Berichtdoor Vlindertje19 » Ma 1 Sep 2014 16:24

En OT:

NEE je kunt niet genezen door APS. Het is een alternatieve behandelwijze die naast de behandeling voor Lyme wordt ingezet om o.a. de (zenuw)pijnen beter te kunnen verdragen (als ik het goed heb begrepen), maar ik zou zeggen; maak een profiel aan op ME net en vraag het op de persoon af :P

En een alternatieve bh? Is dat er eentje met diamantjes, dan wil ik graag een link met een website waar ik die kan kopen :mrgreen:

By the way; je bent heel doorzichtig en als er hier een rechercheur op het forum zou zijn, dan heeft die al 3 dagen geleden door gehad dat jij iemand bent die op het ME forum ook al loopt te stoken ;).

Johannaa

Berichtdoor Johannaa » Ma 1 Sep 2014 16:31

Vlindertje, of een meisje van jou leeftijd al een bh nodig heeft betwijfel ik. Google aluhoedje maar eens want dat ben je.... samen met je vriendinnetje Xandra of moet ik zeggen Louisa....gekkie :-)

Vlindertje19

Berichtdoor Vlindertje19 » Ma 1 Sep 2014 16:34

Johannaa schreef:Vlindertje, of een meisje van jou leeftijd al een bh nodig heeft betwijfel ik. Google aluhoedje maar eens want dat ben je.... samen met je vriendinnetje Xandra of moet ik zeggen Louisa....gekkie :-)

Ik lach me rot om jou meneer m....of p.....of beiden (als kleine jongetjes achter de pc zitten dan raken ze altijd het spoor bijster). Ik zie hetzelfde ;)

Vlindertje19

Berichtdoor Vlindertje19 » Ma 1 Sep 2014 16:36

En iemand die 2 kids heeft en volop melk in overschot had, draagt wel beha's , alleen niet de alternatieve :mrgreen:

Kun je even je komedie doorspoelen tot we aan het einde zijn van je happy end ? :lol:

Johannaa

Berichtdoor Johannaa » Ma 1 Sep 2014 16:38

Waar heb je het over aluhoedje...ben jij toevallig L.... hahahaha......

Terug naar “Onconventioneel”