'Genezen door APS en alternatieve bh?'

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
Vlindertje19

Re: 'Genezen door APS en alternatieve bh?'

Berichtdoor Vlindertje19 » Ma 1 Sep 2014 16:40

Johannaa schreef:Waar heb je het over aluhoedje...ben jij toevallig L.... hahahaha......

Kleine jongetjes reageren met kinderachtige termen, zoals datgene wat jij gebruikt ;)

En L....? Wie bedoel je met L?

Johannaa

Berichtdoor Johannaa » Ma 1 Sep 2014 16:44

Zoek dat maar zelf uit rechercheur aluhoedje :-)

Johannaa

Berichtdoor Johannaa » Ma 1 Sep 2014 16:46

klein jongetje? hahaha... je bent echt verknipt. Dan is mijn man zeker homo? Haha.. en komen mijn 2 kinderen van de ooivaar.... O nee, dat verhaal ga ik niet vertellen aan kleine meisjes als jij die zijn daar nog te jong voor :-)

Vlindertje19

Berichtdoor Vlindertje19 » Ma 1 Sep 2014 16:50

Johannaa schreef:Zoek dat maar zelf uit rechercheur aluhoedje :-)

Je hebt je antwoord toch gekregen op je vraag in de titel van je topic ;) dus kun je weer terug naar het ME forum om daar onder een aluhoedje te spelen met je beste forumvriend die met een andere letter van het alfabet begint :mrgreen:

En je laatste opmerking duidt 100% in de richting van 1 of 2 van de personen die op het ME forum hun gram willen halen en geen vordering daarmee behalen ;)

Johannaa

Berichtdoor Johannaa » Ma 1 Sep 2014 16:54

Maar wat mij betreft zijn we nu wel klaar aluhoedje...

Met alle respect maar je spoort echt niet. Gram halen? Waar heb je het allemaal over. Ik weet nog wel een goede psychiater voor je want ik denk dat je die wel kunt gebruiken. Niet beledigend bedoelt trouwens. Je gedrag is zorgelijk.

Johannaa

Berichtdoor Johannaa » Ma 1 Sep 2014 16:58

Verzoek: Moderator sluit A.U.B dit topic want een aantal personen heeft de sfeer totaal verpest!

Vlindertje19

Berichtdoor Vlindertje19 » Ma 1 Sep 2014 17:03

Johannaa schreef:Maar wat mij betreft zijn we nu wel klaar aluhoedje...

Met alle respect maar je spoort echt niet. Gram halen? Waar heb je het allemaal over. Ik weet nog wel een goede psychiater voor je want ik denk dat je die wel kunt gebruiken. Niet beledigend bedoelt trouwens. Je gedrag is zorgelijk.

Jij zelf zeker ;).

Zou je niet gewoon je masker weer af zetten voordat dadelijk iemand uit je omgeving je niet meer herkent en ze het allemaal op chronische Lyme gaan gooien ;) wat jij dan weer niet gelooft. Dan slaat de fik in de pan en dat kan je brandende lontje niet aan :idea:

Goed lezen aluJohannaa :mrgreen:

Je komt zo intelligent over dat je mijn woorden hierboven best kunt ontcijferen ;)

Johannaa

Berichtdoor Johannaa » Ma 1 Sep 2014 17:06

aluhoedje ,je bent volledig doorgedraaid L... Ik vind je zelfs eng worden en meer dan schofterig. Dit topic mag bij deze worden gesloten. Ik open wel een nieuwe.

Vlindertje19

Berichtdoor Vlindertje19 » Ma 1 Sep 2014 17:13

Johannaa schreef:aluhoedje ,je bent volledig doorgedraaid L... Ik vind je zelfs eng worden en meer dan schofterig. Dit topic mag bij deze worden gesloten. Ik open wel een nieuwe.

Als je slim bent , blokkeer je mij :P

Johannaa

Berichtdoor Johannaa » Ma 1 Sep 2014 17:17

Nee, ik vond je wel grappig. Tenminste in het begin. Maar bedankt voor je tip! :-)

Terug naar “Onconventioneel”