Chemtrails en alu hoedjes

Voor informatie en discussie over complottheorieën en andere duistere kwesties, al dan niet gerelateerd aan de ziekte van Lyme.
abx

Re: Chemtrails en alu hoedjes

Berichtdoor abx » Do 30 Okt 2014 19:50

Is het niet een pomp om Lyme mee te genezen? :lol:

WouterB

Berichtdoor WouterB » Do 30 Okt 2014 20:07

Stil nou, anders haal je dat hele 'geloof' in een klap onderuit!

Groetjes, Wouter

eus

Berichtdoor eus » Do 30 Okt 2014 20:40

eus schreef:
Vergelijk ik de luchten met de luchten, die onze beroemde schilders vroeger op hun schilderijen gebruikten, dan zie ik een heel groot verschil.
Afgelopen zomer was ik in Denemarken; continu blauwe luchten met witte wolken!

Rara, hoe kan dit toch?
Dat is niet zo vreemd, zelfs verklaarbaar! Toen onze Hollandse en Vlaamse Meesters die doeken schilderden, was er helemaal geen luchtvaart...

En in het tweede geval, typische weercondities waarbij geen contrials gevormd worden, al dan niet in combinatie met geen luchtverkeer ter plekke.

Ik weet het niet Wouter; mijn zus woont in Lulea, Zweden. Daar is een vliegveld maar gewone luchten. In Denemarken zag ik ook vaak vliegtuigen maar toch ook "normale" luchten. Zouden de typerende weercondities ontbreken in Denemarken en Zweden?
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

WouterB

Berichtdoor WouterB » Do 30 Okt 2014 21:06

Niet alleen dat de luchtcondities daar anders zijn, maar zeker bij je zus in Noord-Zweden heb je zeer beduidend minder overkomend internationaal luchtverkeer.

De meeste mensen beseffen werkelijk niet hoeveel vliegbewegingen (met bijbehorende parkeer- en wachtbanen) er boven ons landje plaats vinden...

Groetjes, Wouter

eus

Berichtdoor eus » Do 30 Okt 2014 21:16

Ik woon in de Randstad...veel industrie.

Ben benieuwd hoe het met de lucht er voorstaat in bijvoorbeeld Gelderland. Misschien hier Gelderse forumleden??
De overwinning is
of de sterksten,

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Do 30 Okt 2014 23:57

Hoi Eus,

Even terugkomend op je eerste berichtje over de geraniums;
In Italië haalde dit onderwerp het Parlement en de Italiaanse Minister van Milieu werd gevraagd om er onderzoek naar te laten doen. 8) De Italianen lijken dus een stuk alerter dan wij. Dat is ook niet vreemd als je bedenkt dat dit volk het moet hebben van mooi weer.

Noord Italië had sinds tijden niet zo'n slechte zomer. Er waren hotels in Venetië die dit jaar 50% korting boden op kamers in de maand augustus! Ik hoorde er een winkelier zijn beklag doen over "die vliegtuigstrepen" die de hele dag bleven hangen en uitwaaierden zodat het hele weerbeeld veranderde en men de zon niet meer zag. Mijn vriendin is gids daar en wandelt er dus het hele seizoen rond met toeristen. Ook haar was het opgevallen. Hieronder een foto, geschoten voor het treinstation van Santa Lucia, op 25 augustus j.l.
's Avonds was de hemel bijna volledig bedekt en de volgende dag regende het weer.

Interessante passage van dr. Hans Moolenburgh over zon, fotonen en ... chemtrails (vanaf ong. 40 min.)

http://www.wanttoknow.nl/inspiratie/joh ... olenburgh/
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
Laatst gewijzigd door Tulipano op Vr 31 Okt 2014 11:50, 3 keer totaal gewijzigd.

eus

Berichtdoor eus » Vr 31 Okt 2014 0:09

Wat ik me vooral ook afvraag; zou het UV-straling tegen houden? Dan moet het aantal huidkankergevallen over een heleboel jaren af gaan nemen...

Mijn bejaarde moeder heeft het overigens ook vaak over de typerende strepen, die niet oplossen maar heel lang blijven hangen. Ze krijgt het vliegverkeer van en naar Zestienhoven over haar appartement. Dan zie je en strepen -zoals je je van toen je jong was nog vast kan herinneren- en die hele brede strepen, die op een gegeven moment er voor zorgen, dat alles dicht zit en er geen blauwe hemel meer te zien is.
De overwinning is
of de sterksten,

Terug naar “Area 51”