Chemtrails
N.a.v. het onderwerp Lab257/Plum Island, werd ik door een lieve zuiderbuur getipt over het fenomeen chemtrails. Eerlijk gezegd leefde ik in de overtuiging dat het hier om de uitstoot van brandstofgassen van vliegtuigen ging. Tot dat ik de documentaire ‘Why in the world are they spraying’ zag.
http://www.youtube.com/watch?v=mEfJO0-cTis
http://chemtrailalert.nl/
Voor wie het mocht interesseren:
Samenvatting:
Chemtrials zijn een vorm van aerosolmethode waarmee m.b.v. vliegtuigen bepaalde stoffen in het luchtruim worden verpreid. Het oorspronkelijk doel was de opwarming van de aarde ermee af te remmen. Maar wat men er wezenlijk mee doet is het weer manipuleren. Zo kunnen er kunstmatig regenbuien of sneeuwval mee tot stand worden gebracht of juist droogte. Daarnaast probeert men orkanen te sturen zodat deze bepaalde gebieden niet treffen en/of andere juist wel. Al in de 70-er jaren begon men met deze praktijken. De stoffen die voor deze aerosolmethode worden gebruikt zijn:
Aluminium oxide
Barium
Strontium
Koper sulfaat
Potassium hydroxide
Inmiddels vraagt iedereen zich af waarom opeens die klimaatsverandering met al die natuurrampen zoals overstromingen door langdurige regenval (Australie!) of extreme droogte in Afrika. Naast het groeiende gat in de ozonlaag, neemt het aantal mensen met astma, ADD, autisme en Alzheimer schrikbarend toe. Tevens is er sprake van enorme boomsterfte en worden er hele stukken grond onvruchtbaar omdat de zuurgraad zo is aangetast dat er vrijwel niets meer op groeien kan. De gewassen die het nog wel doen zitten onder de schimmels.
De documentaire liegt er niet om:
Door bijv. grote droogte te creëren kun je de landbouw van je vijand plat leggen zodat diens bevolking verhongerd. Ook kun je hem treffen door bijv. een storm of orkaan op hem af te sturen (niet voor niets beschikken de Amerikanen over straaljagers die alle weersomstandigheden kunnen doorstaan). Maar je kunt ook complete bevolkingsgroepen afhankelijk maken door hun grond onvruchtbaar te maken met overmatige regen of juist droogte. Deze weersfactoren worden abiotic stress genoemd. Chemisch en biotech Multinational Monsanto heeft hier zeer ingenieus op ingespeeld.
Ze koopt het onvruchtbare, bedorven land van de boeren op en verbouwt er genetisch gemanipuleerde gewassen op die tegen elke vorm van abiotic stress bestendig zijn. En aangezien ze op de hieruit verkregen zaden een patent heeft, worden boeren met land waarop niets meer kan groeien gedwongen om bij Monsanto zaden af te nemen die het wel doen. Maar onder de voorwaarde dat zij een contract met Monsanto tekenen voor het leven! Zo moet Afrika peperdure zaden bij Monsanto kopen omdat alleen die nog bij extreme droogte kunnen groeien. Dat deze gemanipuleerde zaden schadelijk zijn voor de gezondheid is kennelijk geen enkel probleem; ze werden nameliijk probleemloos goedgekeurd door de USDA! En wie is een van de grootste aandeelhouders van Monsanto? Het zou weer eens niet waar zijn; Bill Gates natuurlijk!
Uiteindelijke doelstelling:
Dat er uiteindelijk niets meer zal kunnen groeien behalve de Monsanto zaden. Iedereen zal uiteindelijk afhankelijk zijn van deze ‘disaster capitalist’. Daarnaast beschikt de Amerikaanse financiële markt al over 'weerproducten' . Hiermee kan een boer zich indekken en als in een soort gokspel geld verdienen door te voorspellen met welk weertype (natuurramp) zijn land te maken zal krijgen. Hiervoor schaft hij dan het betreffende pakketje aan.
Na het zien van deze documentaire besefte ik dat de wereld zo door en door ziek is dat we onze erkenning van chronische lyme helemaal wel kunnen vergeten. Sorry voor mijn pessimisme; misschien komt het door de Plaquenil!
De producer van deze documentaire geeft toestemming om de aangekochte DVD zonder toestemming onbeperkt te dupliceren en hem door te geven aan alle geinterresseerden en belangenhebbenden.
Een boodschap voor onze webbeheerder; Ja Martijn, goed bezig hoor, Bill Gates! En zo kom ik dus aan mijn alu hoedje; Te veel zure regen op mijn hoofd gekregen met daarin aluminium oxide! (maar natuurlijk zijn het weer allemaal 'Tulipano complottheorieën'!) Veel kijk 'plezier'