Chemtrails en alu hoedjes

Voor informatie en discussie over complottheorieën en andere duistere kwesties, al dan niet gerelateerd aan de ziekte van Lyme.
Foetsie

Re: Chemtrails en alu hoedjes

Berichtdoor Foetsie » Ma 2 Dec 2013 21:42

Wat vandaag een mooie lichte frisse dag had moeten zijn, was weer zo'n wazige hazy day.
Hoewel er nog een paar blauwe vlekjes over waren in de lucht met onnoemelijk en absurt veel ellenlange uitwapperende strepen in de lucht, wordt het voor mij steeds lastiger om te geloven dat dit alleen maar te maken heeft met Geo engenering.
Ik ben geneigd te denken dat die term geo engenering mooi door hunzelf is bedacht om vooral geen argwaan te wekken bij de "gewone" bevolking, zoals wij.
Wat ze nu precies aan het doen zijn daar bij HAARP
En hoe krijgen ze al die mensen bereid dagelijks (en volgens mij ook nog 's nachts) met hun vliegtuigen te sproeien?

Er moet toch ooit een keer iemand zijn die dit in de openheid wil brengen?
Waarom wordt hier niet tegen ingegrepen?
En wie zijn die mensen die deze vliegtuigen besturen?

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Ma 2 Dec 2013 22:34

Hoi Foetsie,

Geen toeval dat je hier mee komt. Ik heb vanochtend vol ergernis op m'n balkon naar de lucht zitten staren en er minstens 17 boven mijn hoofd geteld. En na een uurtje was er niets meer over van die strakblauwe hemel. Kon er nog net een foto van maken voordat de lucht een grote grijze waas werd. Trouwens, niet alleen boven Nederland was het vandaag weer spray day; ik kreeg ook een mailtje van een 'chemtrail-spotter' uit het buitenland. Die had er, net als ik, ook maar weer wat plaatjes van geschoten. De mensen raken inmiddels gewend aan dit luchtbeeld. En dat is waarschijnlijk de bedoeling. Geen haan die er meer naar kraait over 'n poosje. Tenminste, dat hoopt men.

En hoe krijgen ze al die mensen bereid dagelijks (en volgens mij ook nog 's nachts) met hun vliegtuigen te sproeien?

Piloten worden misschien bewust in het ongewisse gelaten m.b.t. de chemische samenstelling van hun brandstof of whatever. Wie van niets weet kan immers ook z'n mond niet voorbij praten of de klok luiden. Er zijn bepaalde vliegmaatschappijen die er mogelijk dik voor betaald krijgen. Anders kun je dit nooit op zo'n grote schaal verwezenlijken. En misschien is het passagiersvervoer van die low budget companies wel een dekmantel en hun werkelijke missie een andere. Heb me altijd afgevraagd hoe je voor zo weinig geld tickets kunt aanbieden en ook je hoofd boven water houden.

En wie zijn die mensen die deze vliegtuigen besturen?

Een antwoord op die vraag geeft mogelijk die nieuwe documentaire die in aantocht is:
"WHO IN THE WORLD IS SPRAYING"
http://www.youtube.com/watch?v=ux8v5ZM6is4

Maar ook onderstaand filmpje, waarop twee verschillende trails te zien zijn, lijkt een antwoord te geven:

http://www.youtube.com/watch?v=Yex_f4YGHbs

Onze eigen nationale luchtvaartmaatschappij schijnt dus te sprayen. Waren het ook niet diezelfde piloten die last hadden van aerotoxic syndrome?

Wat ze nu precies aan het doen zijn daar bij HAARP

Iets (met de nadruk op iets) over Haarp:

http://nl.wikipedia.org/wiki/High_Frequ ... ch_Program

Vanaf het moment dat DARPA en de United States Air Force erbij betrokken zijn, mag je jezelf inderdaad afvragen of geo engineering de exclusieve doelstelling is van dat gespray.

Waarom wordt hier niet tegen ingegrepen?

Mogelijke belangen, waarbij vooral militaire belangen niet zijn uitgesloten. Want vanaf het moment dat DARPA en de United States Air Force erbij betrokken zijn, mag je jezelf inderdaad afvragen tot in hoeverre geo engineering hier de exclusieve doelstelling is.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Ma 2 Dec 2013 23:47

Hoi Tulipano,

De eerste link was mij al vrij lang duidelijk geworden, eigenlijk twijfelde ik al langer aan die gekke witte strepen, die ik maar niet kon plaatsen.
Maar nu ik er op ben gaan letten, zie ik duidelijk de verschillen hoor. OVERDUIDELIK :!:
Ook zonder foto en gewoon in de lucht kijken, dan zie je het met je eigen ogen.

Verder wat ik lees in jouw link van Wiki:
In augustus 2002 kwam er kritiek op het project vanuit de Staatsdoema. Deze presenteerde een kritisch rapport over HAARP, waarin werd gesteld dat de Amerikanen bezig zouden zijn met de ontwikkeling van een geofysisch wapen. Deze kritiek was mogelijk het gevolg van de controverse die ontstond toen de Amerikanen zich terugtrokken uit het ABM-verdrag. Punt is wel dat Rusland zelf ook een ionosfeerbestraler bezit genaamd Soera, die net zo sterk is als de HAARP.[7]

Wat een mafketels

Maar Tulipano, je schrijft:
Ik sluit niet uit dat piloten bewust in het ongewisse worden gelaten m.b.t. de chemische samenstelling van hun brandstof

Eigenlijk denk ik zelf dat dit niet zo is, volgens mij hebben ze een aparte tank aan boord met giftige rommel die naast de vliegtuigmotoren zitten.
En dat de piloten van het leger zijn (net zoals die F16 vliegtuigen vroeger in Soesterberg), en dat die piloten hun mond moeten houden, anders zijn ze hun goedbetaalde baan bij de overheid kwijt.

Want in het stadje waar ik woon zijn geen lijnvluchten die normaal gesproken hier langs vliegen. Ik woon in een vrij stille omgeving er komt hier zelden een lijnvlucht.
En nu ineens stikt het ervan.

Afbeelding

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Ma 2 Dec 2013 23:59

Hoi Foetsie

Eigenlijk denk ik zelf dat dit niet zo is, volgens mij hebben ze een aparte tank aan boord met giftige rommel die naast de vliegtuigmotoren zitten.
En dat de piloten van het leger zijn (net zoals die F16 vliegtuigen vroeger in Soesterberg), en dat die piloten hun mond moeten houden, anders zijn ze hun goedbetaalde baan bij de overheid kwijt.

Heel goed mogelijk Foetsie. Als je op de site van geoengineering.watch.org kijkt, dan kun je het verhaal lezen van een onderhoudsmonteur die uitlegt hoe de tankwagens die de toilettanks van de vliegtuigen leegpompen, tegelijkertijd de sprayvloeistof aan boord brengen d.m.v. een apart buizen- en tanksysteem. De man werd betrapt toen hij het buizensysteem in het vliegtuig ging nalopen en werd die dag geschorst. Vervolgens vond hij een briefje in zijn locker met de mededeling dat hij maar beter z'n mond kon houden. Of het verhaal helemaal klopt weet ik niet maar het zou wel goed aansluiten bij jou opmerking over die aparte tank.

Let ook eens op de satelliet beelden die soms te zien zijn tijdens het NOS weerbericht op TV. Daarop kun je de trails soms ook vrij goed terugzien.

P.S. Foetsie, hoe krijg jij je plaatjes altijd zo mooi in je bericht? Mij lukt dat nooit en ik moet ze daarom altijd als bijlage toevoegen.

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Di 3 Dec 2013 21:10

Foto van google op forum plaatsen:
Klik re muisknop op eigenschappen, open het kopieer adres url en zet dat tussen
[img]....[/img]

PS:
De stoffen die gebruikt worden voor het wazig worden van ons luchtruim zijn:
Vooral aluminium
Barium
Strontium

Zal hierover nog een link plaatsen.

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Wo 4 Dec 2013 23:50

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Do 5 Dec 2013 21:17

Dus er werd ook maar eventjes na de oorlog Cadmium op de bevolking losgelaten.

Deze lijst is van NU:
Afbeelding

“In het afgelopen decennium hebben onafhankelijke tests van Chemtrails vanuit het hele land laten zien dat het een gevaarlijk, uiterst giftig brouwsel is dat bestaat uit: barium, glasvezel met nano aluminium (bekend als CHAFF), radioactief thorium, cadmium, chromium, nikkel, bloeddelen, sporen van schimmels, ethyleen dibromide en polymeervezels. Barium is net zo giftig als arsenicum en werkt op het hart. Aluminium is schadelijk voor de hersenen. Onafhankelijke onderzoekers en laboratoria blijven aantonen dat de concentratie van deze stoffen buiten alle proporties is. Een paar anonieme klokkenluiders hebben het sproeien hiervan toegegeven.[1]

http://olympiczion.nl/index.php/planeta ... gineering/

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Do 5 Dec 2013 21:36

En dan hier dus het bewijs:

Afbeelding

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Do 5 Dec 2013 22:25

Met als gevolg: Global dimming:
Dit is wat Wiki zegt hierover
http://nl.wikipedia.org/wiki/Global_dimming

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Vr 6 Dec 2013 0:32

Net gezien op tv : een uitzending over ggo's (genetisch gemanipuleerde gewassen). In Spanje wordt het al frequent gebruikt. Maar als men hiermee doorgaat, zal de wereldvoedselproductie in handen zijn van enkele multinationals met aan de top: Monsanto!!! Angstaanjagend. In België is gg koolzaad op bepaalde plaatsen aan het verwilderen. :o

Terug naar “Area 51”