Chemtrails en alu hoedjes

Voor informatie en discussie over complottheorieën en andere duistere kwesties, al dan niet gerelateerd aan de ziekte van Lyme.
Tulipano

Re: Chemtrails en alu hoedjes

Berichtdoor Tulipano » Do 19 Dec 2013 11:38

Wouter, wat blijf je jezelf toch druk maken om een alu hoedjes complotthema!
Tuurlijk is het allemaal onzin, maar waarom blijf je dan steeds op dit beptopic terugkomen en zit je hier tot diep in de nacht de berichten te lezen en te posten? Ik lees immers ook doelbewust de Story en de Privé niet.

Op Lymenet zijn inmiddels 7568 topics geplaatst. In de korte tijd dat jij hier meewandelt, heb je al zo vaak op meerdere topics het onderwerp 'chemtrails' aangekaart dat je het woord inmiddels meer in je mond hebt genomen dan ik. Hierdoor ben je op dit forum wel behoorlijk off topic bezig steeds! Je hebt nu nog zo'n 7560 topics te gaan. Veel sterkte en succes ermee! Ik ga me deze dagen bezighouden met het versturen van mijn kerstwensen. Maar mocht jij nog een gaatje zien, vergeet dan niet om je tot nu toe enige eigen geplaatste topic 'RTL biedt podium aan Millicam-arts' op te leuken. Dat zou je nog gaan doen en ook al is het net zo relevant voor Lymepatienten als het beponderwerp chemtrails, ik vrees dat het nooit hetzelfde aantal lezers zal krijgen :wink:

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Do 19 Dec 2013 21:34

Eigenlijk denk ik dat het zware vliegtuigen zijn van het leger dat ook in staat is om van die grote installaties te herbergen.
Het wordt gefinancierd door DARPA.
Wat is DARPA?
http://plazilla.com/het-amerikaanse-dar ... t-slagveld

Interessanter zou zijn die projecten te kennen die nog niet openbaar gemaakt worden.

Hier nog een goeie over waar Darpa zich mee bezigt:
http://www.kijkmagazine.nl/nieuws/darpa ... triciteit/

En dan deze:
http://www.visionair.nl/wetenschap/pent ... -scheppen/

Dit zijn slechts een paar voorbeelden over de onderzoeken van DARPA, de D van DARPA staat voor Defensie.

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Do 19 Dec 2013 22:27

DARPA Strategic Technologies Office (STO) Industry Meeting 14 Juni 2013:

https://www.fbo.gov/index?s=opportunity ... e&_cview=0

The purpose of this meeting is to present the STO strategy for program development and describe its areas of interest, including Battle Management, Command and Control (BMC2), Communications and Networks, Electronic Warfare, Intelligence, Surveillance, and Reconnaissance (ISR), and Positioning, Navigation, and Timing (PNT).There will also be a presentation on the DARPA Air Dominance Initiative (ADI).

En deze:
http://www.airforcemag.com/DRArchive/Pa ... ority.aspx

Dit zegt de directrice: Arati Prabhaker:
"This is not a question about what does the next aircraft look like," she said, Rather, the goal is to explore capabilities that "layered together" would "comprehensively extend air superiority," said Prabhakar. The ADI study team is examining technology areas such as networking, communications, control of the electromagnetic spectrum, and sensors, she said.

WouterB

Berichtdoor WouterB » Za 21 Dec 2013 3:29

Tulipano schreef:Wouter, wat blijf je jezelf toch druk maken om een alu hoedjes complotthema!

Nou, niet voor het een of ander, dat is wat jij jou zelf graag wil wijsmaken. Ik ben af en toe zeer verbaast over je naïviteit, en hoe je daar keer op keer in blijft vliegen.

Tulipano schreef:Tuurlijk is het allemaal onzin, maar waarom blijf je dan steeds op dit beptopic terugkomen en zit je hier tot diep in de nacht de berichten te lezen en te posten? Ik lees immers ook doelbewust de Story en de Privé niet.

Om zeer kwetsbare mensen zich niet te laten verleiden tot het overgaan naar niet vergoedbare behandelings strategieën, op basis van door jou zeer gepromote onzin- en aangekoppelde- verkoopsites, waar inmiddels helaas meer dan genoeg bewijs voor is.

Tulipano schreef:Op Lymenet zijn inmiddels 7568 topics geplaatst. In de korte tijd dat jij hier meewandelt, heb je al zo vaak op meerdere topics het onderwerp 'chemtrails' aangekaart dat je het woord inmiddels meer in je mond hebt genomen dan ik.

Ik heb het woord niet eens in de mond genomen, realiteit op een forum moet beseffen dat dit niet eens kan... Statistisch gezien heb jij dit woord het meest gebruikt, daar waar ik, gezien de onzinfactor, de kampioen herbenoemer tot 'beptrials' ben!

Tulipano schreef:Hierdoor ben je op dit forum wel behoorlijk off topic bezig steeds! Je hebt nu nog zo'n 7560 topics te gaan. Veel sterkte en succes ermee!

Helaas besef je niet, dat ik niet ga voor kwantiteit in het aantal onderwerpen, maar zowel voor inhoudelijke kwaliteit van bijdrages, als mede integriteit.

Ondanks de grote hoeveelheid aan jouw postings op zeer discutabel niveau, ga je dat komend jaar niet inhalen. Klinkt wat pedant, maar is meer waarschijnlijk dan jouw opinies.

Tulipano schreef:Ik ga me deze dagen bezighouden met het versturen van mijn kerstwensen.

Nou, veel plezier, leuke insteek om wederom niet inhoudelijk te willen reageren (verweet je onze WillemT dit gedrag trouwens niet?)...

Tulipano schreef:Maar mocht jij nog een gaatje zien, vergeet dan niet om je tot nu toe enige eigen geplaatste topic 'RTL biedt podium aan Millicam-arts' op te leuken.

Jij hebt al een persoonlijk feestje op deze site om te reageren, alhoewel ik betwijfel of je die handschoen oppakt...

Gerechtelijke ontzeggingen aan prutsende ,of beter dood tot gevolg hebbende artsen zoals René Broekhuyse, of anderszins, een Hans van Reijen die zijn BIG registratie weet te behouden door al sedert lange tijd niet meer als echte basisarts te functioneren, maar terug te kruipen achter de afkorting N.P. (als zijnde niet praktiserend, maar nog wel met die achtergrond opererend), dat is toch zeer stuitend! :twisted:

Tulipano schreef:Dat zou je nog gaan doen en ook al is het net zo relevant voor Lymepatienten als het beponderwerp chemtrails, ik vrees dat het nooit hetzelfde aantal lezers zal krijgen :wink:

Joh, ik vindt het belangrijk dat die neppers, die overwegend ook vette contante incasseerders zijn, er nu gewoon aan onder door gaan.

Laat hen nu eerst is aan concrete giften en openbaringen aan de mensheid duidelijk worden wat ze aan die mensheid willen geven.

Zal wel stil blijven. Althans, vermoed ik zo, in het systeem van de samenzweringstheorieën...

De wereld wordt niet met deze mensen geholpen, hun onbaatzuchtigheid is helaas nergens te vinden. :oops:

Groetjes, Wouter

WouterB

Berichtdoor WouterB » Za 21 Dec 2013 4:04

En, mijn best Tulipano, mijn eigen kippendrift overziende; kom eens tot een duidelijke uitspraak!

Is cloud seeding naar jouw opinie hetzelfde als chemtrails?

Ik hoop voor de rest van de wereld dat je eerlijk bent, maar ik kan niet inschatten tot in hoeverre jij je misleid hebt kunnen laten worden, dat kan voor de rest van de wereld al een basis-deformerende ramp op zich zijn.

Terwijl dat bij gewoon gezond verstand niet aan de orde hoeft te zijn. Er bestaan wonderlijke systemen waarbij normaal verstandige mensen compleet van het pad geraken.

En voordat iemand er weer mee aan de haal wil gaan, die 'cursus' heb ik met goed gevolg afgelegd.

Groetjes, Wouter

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Ma 23 Dec 2013 21:22

Cloudseeding wordt ook gebruikt met veel chemisch gif, als je alle berichten leest, kun je hier een voorbeeld vinden dat Tulipano hier geplaatst heeft.

Het is hetzelfde principe als chemtrails, alleen dan iets lager bij de grond.

bamboe

Berichtdoor bamboe » Di 24 Dec 2013 14:46

http://www.een.be/programmas/koppen/che ... ot-of-niet

De discussie is niet: of chemtrails bestaan of ze bestaan niet.
Nee de discussie lijkt; of complotdenkers bestaan of chemtrails.

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Di 24 Dec 2013 23:17

Nou ja, de strepen die ik regelmatig zie zijn echt geen gewone vliegtuigstrepen.
Trouwens het is er niet maar eentje maar het zijn er heeeel veel, en kijk zelf maar eens goed.
Het gaat hier helemaal niet om een complot.

Ik zie ze niet alleen, maar op bewolkte dagen hoor ik de enorme vliegtuigen over vliegen, boven de wolken heel hoog.
Maar ja, als je het niet zien WILT houdt het op voor degene die zijn ogen hiervoor niet durft te openen.
Het is mij té gemakkelijk om dit af te doen als complotdenken.

Ik vind: laat iedereen in z'n waarde, en als er mensen zijn die niet in staat zijn om eens goed in de lucht te kijken, en niet de verschillen kunnen zien tussen een chemtrail en een condens trail, moeten ermee ophouden om anderen die dit wel kunnen zien hun mond proberen te snoeren.

WouterB

Berichtdoor WouterB » Wo 25 Dec 2013 2:20

Beste Foetsie,
Foetsie schreef:Het is hetzelfde principe als chemtrails, alleen dan iets lager bij de grond.

Het is natuurlijk ook niet onmogelijk dat ik misleid wordt.

Voor als nog dan voor mijn goede begrip:

Welke hoogte voor chemtrails, en welke hoogte voor cloudseeding?

Ik hoop nu echt eens achter de waarheid te komen!

Groetjes en fijne dagen, Wouter

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Wo 25 Dec 2013 17:40

Ik denk dat Tulipano meer wilde aangeven dat er ook chemisch gesprayd wordt lager bij de grond.
Je zou dit natuurlijk geen chemtrails kunnen noemen, dat begrijp je zelf natuurlijk ook wel.
Het wordt bv veel gebruikt in grote landbouwgebieden.
Hier in nederland mag het niet, hier gebruikt men injecteren van de landbouwgronden.
Maar het ging er ook nog eventjes tussendoor over dat er ook lager bij de grond chemische besproeïng plaatsvindt.
Dit werd zoals ik het kan zien, meer gezegd omdat ook deze vorm van sproeien veel gif veroorzaakt bij o.a. de mens.
En omdat wij lymepatienten al ernstig hebben te lijden onder bv de zware metalen e.d. , vind ik het ook niet bijzonder dat dit hier nog eventjes geplaatst werd.

Terug naar “Area 51”