Tulipano schreef:Wouter, wat blijf je jezelf toch druk maken om een alu hoedjes complotthema!
Nou, niet voor het een of ander, dat is wat jij jou zelf graag wil wijsmaken. Ik ben af en toe zeer verbaast over je naïviteit, en hoe je daar keer op keer in blijft vliegen.
Tulipano schreef:Tuurlijk is het allemaal onzin, maar waarom blijf je dan steeds op dit beptopic terugkomen en zit je hier tot diep in de nacht de berichten te lezen en te posten? Ik lees immers ook doelbewust de Story en de Privé niet.
Om zeer kwetsbare mensen zich niet te laten verleiden tot het overgaan naar niet vergoedbare behandelings strategieën, op basis van door jou zeer gepromote onzin- en aangekoppelde- verkoopsites, waar inmiddels helaas meer dan genoeg bewijs voor is.
Tulipano schreef:Op Lymenet zijn inmiddels 7568 topics geplaatst. In de korte tijd dat jij hier meewandelt, heb je al zo vaak op meerdere topics het onderwerp 'chemtrails' aangekaart dat je het woord inmiddels meer in je mond hebt genomen dan ik.
Ik heb het woord niet eens in de mond genomen, realiteit op een forum moet beseffen dat dit niet eens kan... Statistisch gezien heb jij dit woord het meest gebruikt, daar waar ik, gezien de onzinfactor, de kampioen herbenoemer tot 'beptrials' ben!
Tulipano schreef:Hierdoor ben je op dit forum wel behoorlijk off topic bezig steeds! Je hebt nu nog zo'n 7560 topics te gaan. Veel sterkte en succes ermee!
Helaas besef je niet, dat ik niet ga voor kwantiteit in het aantal onderwerpen, maar zowel voor inhoudelijke kwaliteit van bijdrages, als mede integriteit.
Ondanks de grote hoeveelheid aan jouw postings op zeer discutabel niveau, ga je dat komend jaar niet inhalen. Klinkt wat pedant, maar is meer waarschijnlijk dan jouw opinies.
Tulipano schreef:Ik ga me deze dagen bezighouden met het versturen van mijn kerstwensen.
Nou, veel plezier, leuke insteek om wederom niet inhoudelijk te willen reageren (verweet je onze WillemT dit gedrag trouwens niet?)...
Tulipano schreef:Maar mocht jij nog een gaatje zien, vergeet dan niet om je tot nu toe enige eigen geplaatste topic 'RTL biedt podium aan Millicam-arts' op te leuken.
Jij hebt al een persoonlijk feestje op deze site om te reageren, alhoewel ik betwijfel of je die handschoen oppakt...
Gerechtelijke ontzeggingen aan prutsende ,of beter dood tot gevolg hebbende artsen zoals René Broekhuyse, of anderszins, een Hans van Reijen die zijn BIG registratie weet te behouden door al sedert lange tijd niet meer als echte basisarts te functioneren, maar terug te kruipen achter de afkorting N.P. (als zijnde niet praktiserend, maar nog wel met die achtergrond opererend), dat is toch zeer stuitend!
Tulipano schreef:Dat zou je nog gaan doen en ook al is het net zo relevant voor Lymepatienten als het beponderwerp chemtrails, ik vrees dat het nooit hetzelfde aantal lezers zal krijgen
Joh, ik vindt het belangrijk dat die neppers, die overwegend ook vette contante incasseerders zijn, er nu gewoon aan onder door gaan.
Laat hen nu eerst is aan concrete giften en openbaringen aan de mensheid duidelijk worden wat ze aan die mensheid willen geven.
Zal wel stil blijven. Althans, vermoed ik zo, in het systeem van de samenzweringstheorieën...
De wereld wordt niet met deze mensen geholpen, hun onbaatzuchtigheid is helaas nergens te vinden.
Groetjes, Wouter