Chemtrails en alu hoedjes

Voor informatie en discussie over complottheorieën en andere duistere kwesties, al dan niet gerelateerd aan de ziekte van Lyme.
bamboe

Re: Chemtrails en alu hoedjes

Berichtdoor bamboe » Ma 2 Sep 2013 20:41

Hallo Diesel, toevallig dat ik vandaag een radioprogramma luisterde met Chris Masterjohn/Chris Kresser ook over vitamine D.
Lastig om te reageren op die enorme lappen tekst van je.
Waar zit die toegevoegde schadelijke vitamine D nog meer in dan in die transvettenplasticboters van Unilever?
Ik koop in elk geval weinig samengestelde produkten.
Ben ik dan veilig vanuit jouw optiek?
Over vet op de huid smeren ivm de zon: ik snap niet helemaal wat je bedoelt met die dikgedrukte rode tekst daarover.
Van de aborigenes weet ik dat ze hun huid insmeerden met visolie (dat vonden de kolonisten niet echt lekker ruiken).

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Ma 2 Sep 2013 21:07

Met alle respect en bewondering voor al die interessante, ellenlange publicaties over vitamine D van Diesel, maar als ik had geweten dat deze discussies nu ook al op 'Chemtrails' zouden worden gevoerd, dan had ik er wijselijk m'n mond over gehouden. Zouden we weer terug, on topic, kunnen?

Troptard

Berichtdoor Troptard » Ma 2 Sep 2013 22:25

Kwestie van op het juiste trail te blijven hier iets over den duits die iets of wat toegeeft (dat was wat ik er van opmaakte want mijn duits was in 43 stukken beter ;) )

http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=8397
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

Diesel

Berichtdoor Diesel » Di 3 Sep 2013 16:13

Beste bamboe,

bamboe schreef:Over vet op de huid smeren ivm de zon: ik snap niet helemaal wat je bedoelt met die dikgedrukte rode tekst daarover.

De auteur van dat bericht heeft het niet over vet, maar boter. De auteur zet in een notendop op ludieke wijze (althans mijn idee) Vit.D (in dit smeersel) weg als gebruik op diverse (edele) delen van het lichaam. Los daarvan is van mij de rode accentuering een onderstreping van zijn (humoristische) opmerking met betrekking de tsunami aan Vit.D propaganda, waarmee je thans wordt overspoeld. Ook ik hou wel van cafe humor dan wel een Vit.D geintje op zijn tijd.

Vermoedelijk heeft de auteur de termen ‘boter’ en ‘margarine’ bij elkaar geschoven en als hetzelfde verwoordt. Of dit bewust is gedaan of uit onwetendheid, met betrekking de volgende nuances, kan ik niet inschatten.

Boter is de gekarnde room van melk. Men spreekt ook wel van roomboter, wat een neoplasme is, aangezien boter altijd van room gemaakt wordt. De productnaam boter is beschermd en moet ten minste 82% melkvet bevatten. Margarine (dit gele vet smeersel, vroeger kunstboter genoemd) is dus anders dan boter, ook al wordt het in het dagelijks spraakgebruik ten onrechte vaak zo genoemd.

bamboe schreef:Ben ik dan veilig vanuit jouw optiek?

Geen idee, kan ik zo niet beoordelen. Ik heb geen glazen bol, koffiedik kijken levert vooralsnog niets op, ben helaas ook niet paranormaal begaafd.

Mijn advies: begin bij het begin als patiënt zijnde. Consulteer een arts. Hij/zij is de aangewezen persoon. Meten is weten, missen is gissen.

Laat beide Vit.D metabolieten, zowel de 25D en 1,25D, bepalen voor meer inzicht. HA is je eerste aanspreekpunt, anders je Lyme arts (met kennis betekenis van beide Vit.D metabolieten bij gezondheid en ziekte)

bamboe schreef:Waar zit die toegevoegde schadelijke vitamine D in?

Hier kan je alvast mee beginnen Afbeelding

Secosteroïd Vit.D en voeding: Verrijking niet verplicht, toevoeging ook niet verboden.

Daarnaast leef je uit met het inlezen van diverse artikelen op mijn blog als je interesse op tal van punten is gewekt. De artikelen worden ondersteund met (zie voetnoten) link verwijzing wetenschappelijke artikelen en literatuurstudies.

Kijk in het blog archief voor meer artikelen over Vit.D etc. Afbeelding

Op de databank MPKB (Marshall Protocol Knowledge Base) en de CIR (Chronic Illness Recovery Counsel Liasion Education) kom je volledig aan je trekken in het verslinden van Vit.D publicaties, met betrekking bacteriën, bij ziekte en gezondheid, inzake het belang van testen beide Vit.D metabolieten.

https://chronicillnessrecovery.org/inde ... 3&Itemid=5

http://mpkb.org/

Diesel
''Hij is wijs, die weet, dat hij niets weet''

My weblog tells you more about Vit.B12 deficiency

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Di 3 Sep 2013 21:23

Troptard, de Duitse overheid is hier tenminste een stuk eerlijker naar haar burgers toe.
Zie vanaf +/- 23.05 min. hoe de Nederlandse overheid het haar burgers brengt:

http://nos.nl/uitzendingen/11976-nos-jo ... 2000u.html

De weer verslaggever verkondigt dat de vliegtuigstrepen op de strandfoto verraden dat deze foto is gemaakt in de buurt van luchthaven Schiphol. Echter, Dhr. Coen Vermeeren (TU Delft) legt uit tijdens zijn evaluatieverslag van het Case Orange rapport, dat vliegtuigen op hun aanvliegroutes naar vliegvelden nooit contrails kunnen achterlaten. Die ontstaan pas op een hoogte van 8000 - 8500 meter. Of zouden deze piloten bij hun landing een duikvlucht hebben genomen?

Heeft de weerman ons bewust of onbewust iets staan wijsmaken?

P.S. Hieronder een foto van chemtrails die n.a.w. vrijdag 30 augustus zijn gespot boven zuid Holland.
Denk dat het dezelfde zijn die ik toen zag. De maker van de foto heeft 'm doorgestuurd aan de NOS, die hem
op haar beurt neerzet als 'contrails' of 'vliegtuigstrepen'.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Za 7 Sep 2013 18:27

Rapport van Vlaamse ex-burgemeester Peter Vereecke

http://klachtennederland.nl/index.php/c ... gaat-eraan

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Za 14 Sep 2013 19:03

In China is de Bijenstand al zó ernstig aangetast dat men genoodzaakt is tot het handmatig bevruchten van fruitbomen. De mankracht die dat vergt is enorm en het is feitelijk onvoorstelbaar dat zo’n handmatige aanpak ook wereldwijd uitvoerbaar zou zijn.

bron: http://www.debijenwij.nl/html/debijenwi ... verons.htm

Bamboe schrijft:
Tulipano, die chemtrails kunnen ook een rol spelen denk ik ivm versterking van de chemtrailmetaaldeeltjes in de lucht (trouwens ook in ons lijf door vaccins en kwikvullingen) door straling van allerlei communicatiemiddelen om het leven op aarde, maar zeker ook die gevoelige bijen, ook voor elektromagnetisme, uit te schakelen of op zijn minst minder krachtig te maken/ te beheersen.

Bloemen en bijen communiceren via elektrische velden

https://www.youtube.com/watch?v=9-3wIoV ... E30Wt7r0mQ

Dank je Bamboe :wink:

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Zo 22 Sep 2013 11:19

Naast een verhoogde kans op vitamine D tekort door de constante sluierbewolking, neemt ook de luchtvochtigheid toe door geoengineering, met als gevolg een toename van schimmels. Dit probleem komt ook aan de orde in de documentaire What in the world are they spraying.

Ik heb al jaren lang last van onrustige sinussen en bijholtes, met name wanneer zich vochtige of broeierige omstandigheden voordoen. Tijdens mijn zoektochten op internet kom ik nu meerder mensen tegen die hun hoofdpijn en sinusklachten toeschrijven aan chemtrails. De afgelopen dagen werden er weer behoorlijk wat trails boven mijn woonplaats getrokken en nu loop ik dus al weer een paar dagen met een verstopte, slijmerige neus en sinds gisterenavond met een knallende hoofdpijn.

Is er iemand die dit herkent?

P.S. Nooit gedacht dat 'Schotse' ruitjes ooit nog eens een alledaags patroon in de Nederlandse lucht zouden worden.
http://www.youtube.com/watch?v=0ioslsa6X-4

bamboe

Berichtdoor bamboe » Zo 22 Sep 2013 11:42

Balen voor je Tulipano!
Ik had ook erg veel last van mijn sinussen en het is nog steeds niet helemaal weg, maar die strepen heb ik zeker wel gezien gisteren.

Citaat:
'It must be remembered that the first job of any conspiracy, whether it be in politics, crime or within a business office, is to convince everyone else that no conspiracy exists. The conspirators' success will be determined largely by their ability to do this.'
- Gary Allen

"To see that which is in front of one's nose requires a constant struggle"
-- George Orwell
Laatst gewijzigd door bamboe op Zo 22 Sep 2013 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Troptard

Berichtdoor Troptard » Zo 22 Sep 2013 11:51

Binnenkort zien wolkbreuken er zo uit
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

Terug naar “Area 51”