Schadelijke effecten van WIFI en smartphones, enkele feiten

Voor informatie en discussie over complottheorieën en andere duistere kwesties, al dan niet gerelateerd aan de ziekte van Lyme.
Tulipano

Schadelijke effecten van WIFI en smartphones, enkele feiten

Berichtdoor Tulipano » Ma 4 Nov 2013 14:54

http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/ele ... evaarlijk/

http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/eur ... p-scholen/

http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/ele ... nederland/

De Nederlandse overheid neemt geen voorzorgsmaatregelen tegen Elektro-magnetische straling, uit vrees voor onnodige onrust. In een uitzending van ZEMBLA over EMS, zegt professor E. Lebret van het ‘Kennisplatform Elektromagnetische Velden’ dat er geen onomstotelijk bewijs is dat mobiel bellen tot schadelijke gezondheidseffecten leidt.

‘En als je weinig over weet, dan maak je mensen onnodig ongerust als je vanuit voorzorg actief informatie gaat verspreiden’, aldus Professor Lebret. Maar risico-onderzoeker dr. Jeroen van der Sluijs van de Universiteit van Utrecht keurt de behoudende houding van het Kennisplatform af. ‘Ik zou als burger eerder in paniek zijn als de overheid stelselmatig waarschuwingen negeert en de gezondheid van de bevolking niet serieus neemt’.

En ook de Amerikaanse epidemioloog prof. dr. D. Davis, medeoprichter en voormalig directeur van het Centrum voor Milieu-Oncologie van de Universiteit van Pittsburgh, vindt de opstelling van het Nederlandse Kennisplatform onverantwoord. Haar woorden zouden als een hamerslag bij iedere Nederlander aan moeten komen:

‘De Nederlandse bevolking heeft het recht te weten waarom Belgen en Fransen verteld is hun kinderen tegen straling te beschermen. Het idee dat je mensen niet vertelt dat er mogelijk risico’s zijn, getuigt niet van respect voor hun integriteit en hun recht op informatie’, aldus Davis.

Davis was een jaar geleden – op uitnodiging van verschillende landen – in Europa om voorlichting te geven aan overheden over hoe zij de EMS-blootstelling (bijv. via straling van draadloze apparatuur) kunnen verminderen. Nederland had Davis niet uitgenodigd…!

Met dank aan Eus :)

bamboe

Re: Schadelijke effecten van WIFI en smartphones, enkele fei

Berichtdoor bamboe » Ma 4 Nov 2013 23:39

http://www.argusoog.org/gezond-en-wel-15-juli-2012/
Gezond en Wel – 15 juli 2012

Door Redactie op 16 juli 2012 – 00:02Geen reacties | 1.573 keer bekeken | Deze post afdrukken

Podcast: Play in new window | Download (Duration: 2:04:21 — 56.9MB)

US Gast: Richard Bruijne, www.woonbiologie.eu
Onderwerp: woonbiologie, soorten van vervuiling, elektromagnetische straling, fijnstof, oplossingen

Achtergrondinformatie

Baubiolgie (Woonbiologie): oplossingen creëren voor gezondheidsproblematiek tussen huis en mens.
New Bio-Cellphone Technology in the Making: http://www.cheniere.org/references/G-COM%202.pdf

Oplossingen:
afschermen, bv. straling werend behang,
straling identiek maken aan lichaamsveld,
ziekmakende frequenties elimineren,
weghalen van stoorfuncties (DECT-telefoon, WIFI-modem, etc.).
Niet de individuele persoon afschermen, maar de straling van ziekmakende frequenties neutraliseren.Lucht en waterkwaliteit terugbrengen naar een natuurlijker staat door het elemineren van informatiefrequenties.MEMON® Bionic InstrumentsDe mens terugbrengen in harmonie met de natuur, bijvoorbeeld door kleur, vorm, materiaal en klank.

GERELATEERDE INFORMATIE:

Artikel geschreven door Martin Mohrke:
http://www.argusoog.org/4glte-mobiel-in ... emie-ooit/

Uitzending van Spif tot Frotzel met als gast Mark Reinders van HEMPFLAX over het gebruik van industriehennep.
http://www.argusoog.org/van-spif-tot-fr ... juli-2012/

marina-marina

Berichtdoor marina-marina » Di 5 Nov 2013 16:36

nou ik blijf toch mooi met me dect telefoon bellen (me buuram kon alles horen)
en vroeger was er geen wifi of mobiel, en was ik toch ook ziek! (28 jaar inmiddels)

snap dat al die zendmasten niet goed zijn, maar ja daar is niks tegen te doen helaas!

:zwaaien:

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Di 5 Nov 2013 20:44

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Za 23 Nov 2013 1:02

DOKTER MOOLENBURGH Sr. MAG NIET GETUIGEN!

Op de avond in Alkmaar 20 november vertelde deze arts nog blij dat hij was gevraagd zijn medewerking te verlenen maar de ochtend na deze avond belde hij ons al dat hem de pas was afgesneden.

Dokter Hans Moolenburgh Sr., die door tegenstanders van de bouw van een UMTS-mast in Hoofddorp als getuige-deskundige was gevraagd de gevaren van elektromagnetische straling te benadrukken, mag dit NIET doen! Deze mast komt op een steenworpafstand van een peuteropvangcentrum.

Dokter Moolenburgh, die in de jaren zeventig bekend werd door de succesvolle acties tegen de fluoridering van drinkwater, heeft de materie omtrent elektromagnetische straling intensief bestudeerd en kan niet anders concluderen dan dat deze voor de mens schadelijk is.

De bewijzen hiervoor mag hij van de Gemeente Hoofddorp NIET presenteren.

In Frankrijk worden mobieltjes, tablets en andere straling veroorzakende apparatuur uit de scholen verbannen omdat men erachter is gekomen dat zij, zeker voor kleine kinderen, schadelijk zijn. In Nederland echter blijft men dom kijken en net doen of er iets aan de hand is!

Hoeveel bewijs moet er nog meer geleverd worden dat het grote geld de macht heeft?
En ook Dokter Moolenburgh ziet het grote plaatje, namelijk: de gevaarlijke straling in de buurt van deze kleine kinderen in combinatie met de vele vaccins die zij krijgen. Killing!

Mij doet het denken aan 2009/2010 toen ik volop in de media roerde en ongelofelijke tegenwerking mocht ervaren. Ik was begonnen te ageren tegen het HPV-vaccin en ging door met alle vaccins inclusief die wereldberoemde griepepidemie.
Televisieafspraken die gemaakt waren en weer werden afgezegd.
Spreken wij de waarheid? Dacht het wel!
Voor mijn ‘optreden’ in het programma Nova moest ik bij de journaliste thuis, in februari 2009, de vaatwasser vullen. Dat stond lekker ‘moederlijk’… Goed voor het algemene beeld.
Tja, moeders moeten, koste wat het kost, overkomen als niet-deskundigen.
Daarom werd dit opgenomen en zat mevrouw Marina Conijn live in de uitzending. Zo kon ik niets verzieken en Nederland moest denken dat ik gewoon simpel was, dat is het beeld wat men schetsen wil.
En ik? Ik liet het gebeuren want elke seconde zendtijd die ik pikken kon pikte ik, niet linksom dan rechtsom. Het ging om de boodschap en we zaaiden genoeg op die wijze.

Maar Dokter Moolenburgh mag dus in Hoofddorp geen pleidooi houden om te voorkomen dat de peuters bestookt worden met straling.
Tja, ze weten welke kennis deze man heeft, daar kunnen ze niet tegenop en alles moet van hogerhand opgevolgd worden.
Gemeenten zijn verplicht masten toe te staan, wie binnen deze muren meer weet moet ook zijn of haar mond houden.

Bron: Anneke Bleeker - Gezond Verstand Avonden

bamboe

Berichtdoor bamboe » Zo 24 Nov 2013 19:31

Which of these contain more germs – a toilet seat or a computer keyboard?
My own answer, considering the overall... "environment," tactfully speaking, would be a toilet seat. However, the scientific findings published in the October 19, 2012 issue of USA Today proved my common sense wrong – an average computer keyboard carries as many as 200 times more bacteria than a toilet seat! Even though no explanation for such a surprising finding was offered, if one is familiar with the hundreds of scientific studies reporting multiple destructive effects of electromagnetic radiation on our health, one can offer a reasonably good explanation. I am referring here to one of many yet little-publicized direct stimulating effects of electromagnetic radiation on the growth of microbes or infectious agents. This stimulation can be caused by any source of EMFs throughout our residences and workplaces and can be generated in cars or emitted by devices such as computers, TVs, iPhones, iPads and other. If we are to also consider that EMFs have also been found to directly suppress our immune system, then perhaps computer keyboards, including touch-activated devices, too, might be more of a source of infectious diseases in us than we think. Besides harboring billions of germs, can computer screens project or beam the energetic imprints of these infectious agents right onto our face, eyes, sinuses, brains? To be kept in mind that the same EMFs, besides suppressing our immune system, can also promote the growth of infectious agents residing in us, thus adding to disabling our immune control. The end result – epidemics of chronic and acute infectious diseases – is exactly what is sweeping entire nations in all seven continents these days.

Among these, one can find practically any chronic disease such as Alzheimer's, Parkinson's, autism, cancer, leukemia, heart disease, arthritis, colitis, multiple sclerosis, autoimmune diseases, infertility, endometriosis and others all of which have been already linked to chronic infections. Infections, even leading to death, such as clostridia difficille, antibiotic-resistant Staph (MERSA), E. coli, salmonella, to mention just a few, have all been on the rise, too. I am certain that the high mortality of even the flu – tens of thousands of deaths annually in the U.S. alone – is not without the "help" of electromagnetic radiation. Do EMFs lead only to multiplying of these infections or to their concurrent mutations, too, with the latter taking place besides the known side effects of antibiotics? Is this why, among other sexually transmitted microbes among other infections, gonorrhea has returned as a very aggressive epidemic with only one antibiotic left, in conventional medicine, to only suppress it for the time being?
http://www.yourserenityinc.com/toilet-s ... boards.php

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Zo 24 Nov 2013 19:42

bamboe schreef:
Which of these contain more germs – a toilet seat or a computer keyboard?

Hallo Bamboe,

In 2008 kon je in de krant lezen dat toetsenborden meer bacteriën bevatten dan een wc-bril. Ik werkte toen nog en toen ik op het werk kwam, rook het naar alcohol en dettol. Iedereen was zijn toetsenbord aan het ontsmetten. :lol: :lol: Maar goed dat ik daar aan herinnerd word, want ik heb net een afgedankte bedrijfspc gekregen. Gauw de bus dettol bovenhalen... :lol:

bamboe

Berichtdoor bamboe » Ma 25 Nov 2013 11:12

Wat doet WIFI met je cellen

[...] elektromagnetische velden zijn alleen geschikt om dingen te verwarmen zoals in een magnetron. Echter ze beinvloeden ook Voltage Gated Calcium Channels in de lichaams cellen. De channels worden open gezet en calcium stroomt in de cellen. Het overschot aan Calcium (ionen) veroorzaakt allerlei ziekten, klachten en kwalen, zoals autisme, type2 Diabetes en elektrische aansturing van het hart. Er is ook nog een 4e maar die noemt hij niet De dame stelt dat straling (van Wifi en telefoon en alle andere straling) gelijk is aan radioactieve straling en daarmee schade berokkent aan de samenleving met name kinderen.
http://www.leefbewust.com/2013/nieuws/111013.html https://www.youtube.com/watch?feature=p ... CAyPMVuJHY

Tijdens metingen in het bloed zien we bij blootstelling aan (niet-ioniserende) straling enorme veranderingen in onder andere de bijnierbloedwaarden en het cortisolgehalte, maar ook in allerlei andere bloedwaarden evenals in de bloeddruk. Ook de waardes in een Heart Rate Variability-meting veranderen direct bij blootstelling aan een of meer verschillende vormen van niet-ioniserende straling.
http://www.earth-matters.nl/18/5853/str ... -ooit.html

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Ma 25 Nov 2013 12:41

De meesten van ons wonen in een rijtjeshuis of flat. Al neem je zelf veel maatregelen,de straling van mobieltjes, telefoons,wifi wordt niet tegengehouden door muren :(
Zelf heb ik geen draadloos internet meer, maar ethernetkit. Als het niet goed werkt, kan je overschakelen op wifi. Mobiel telefoneren doe ik amper.De microgolf gebruik ikhelaas wel veel.

Diesel

Berichtdoor Diesel » Ma 25 Nov 2013 13:14

Kort gezegd zegt - de heer zegt dat altijd is aangenomen dat elektromagnetische verlden alleen geschikt zijn om dingen te verwarmen zoals in een magnetron.

http://www.leefbewust.com/2013/nieuws/111013.html

Ook daar kan over gediscussieerd worden: ‘elektromagnetische velden alleen geschikt zijn om dingen te verwarmen zoals in de magnetron’, als het specifiek om voeding gaat.

Effects of Microwave Heating on the Loss of Vitamin B(12) in Foods.

Watanabe F, Abe K, Fujita T, Goto M, Hiemori M, Nakano Y.

Department of Food and Nutrition, Kochi Women's University, Kochi 780, Japan, and Department of Applied Biological Chemistry, Osaka Prefecture University, Sakai 593, Japan.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10554220

To clarify the effects of microwave heating on the loss of vitamin B(12) in foods, raw beef, pork, and milk were treated by microwave heating and then their vitamin B(12) contents were determined according to a chemiluminescent vitamin B(12) assay with hog intrinsic factor. Appreciable loss ( approximately 30-40%) of vitamin B(12) occurred in the foods during microwave heating due to the degradation of vitamin B(12) molecule by microwave heating. When hydroxo vitamin B(12), which predominates in foods, was treated by microwave heating and then analyzed by silica gel 60 thin layer chromatography, two vitamin B(12) degradation products were found. One of the compounds with a R(f)() of 0.16 was purified and partially characterized. The vitamin B(12) degradation product did not show any biological activity in the growth of a vitamin B(12) requiring microorganism, Euglena gracilis Z, and was not bound to hog intrinsic factor, a mammalian vitamin B(12) binding protein. Intravenous administration of the compound (1 µg/day) for 7 days to rats showed that the compound neither has toxicity nor acts as a vitamin B(12) antagonist in mammals. These results indicate that the conversion of vitamin B(12) to the inactive vitamin B(12) degradation products occurs in foods during microwave heating.

Diesel
''Hij is wijs, die weet, dat hij niets weet''

My weblog tells you more about Vit.B12 deficiency

Terug naar “Area 51”