Verwacht: alle 'neppers' en middelenverkopers op deze site!
-
Re: Verwacht: alle 'neppers' en middelenverkopers op deze si
Gewoon genoeg info over reguliere protocollen plaatsen en verder zijn we allemaal grote mensen. Alternatief heeft zijn eigen plekje en ik zou zeggen als je je er aan ergert klik er dan niet op. Zo lang als niemand de oplossing nog weet ben ik van mening dat je niet het recht hebt onconventioneel te sluiten, het is zeker niet kansloos namelijk. Hoe tegenstrijdig men mijn dingen mag vinden merk ik wel de vooruitgang. Regulier of alternatief, het is beiden een lange adem hebben!
-
Wouter,heb je zelf wel eens wat alternatiefs geprobeerd?
Ik heb er bijzonder veel baat bij gehad,en het geluk gehad dat ik niet bij een oplichter terecht ben gekomen.
Ik voelde me verleden jaar zo beroerd,dat ik zelfs wel naar jomanda toe wilde .
Regulier kon me toen niet helpen,die wisten het ook niet.
Ik ben nog steeds bijzonder blij met praktijk wiersma.
Ik heb er bijzonder veel baat bij gehad,en het geluk gehad dat ik niet bij een oplichter terecht ben gekomen.
Ik voelde me verleden jaar zo beroerd,dat ik zelfs wel naar jomanda toe wilde .
Regulier kon me toen niet helpen,die wisten het ook niet.
Ik ben nog steeds bijzonder blij met praktijk wiersma.
-
Ik moet eerlijk zeggen dat ik van de AB die me in het reguliere circuit werd voorgeschreven op termijn alleen maar zieker werd door alle nare bijwerkingen.
Pas toen ik begon met 'alternatieve' behandelingen ben ik opgeknapt!
En verder moet iedereen het zelf maar uitmaken waar hij of zij naartoe gaat, dat is toch ons goed recht?
Het is maar net waar je een goed gevoel bij hebt.
Groetjes van
Elly.
Pas toen ik begon met 'alternatieve' behandelingen ben ik opgeknapt!
En verder moet iedereen het zelf maar uitmaken waar hij of zij naartoe gaat, dat is toch ons goed recht?
Het is maar net waar je een goed gevoel bij hebt.
Groetjes van
Elly.
-
Ik heb antibiotica geprobeerd in al een vrij fit stadium en zelfs toen heeft het alleen achteruitgang gegeven. Viel vies tegen hoe lang het duurde voor mijn energiepijl zich een beetje had hersteld. Dus ook ik ben dolblij met alternatief, net een nacht met door bioresonantie gemaakte koorts achter de rug.
-
bioresonantie lokte hoge koortsen bij me uit,antwoord van de arts die me behandeld; doorgaan er mee!!! dit lukt mij niet.
-
Daarom heb ik dus eigen spullen voor bioresonantie, alles op mijn eigen tempo. De eerste sessie bij een peut leverde twee weken slapen en totale uitputting op.
-
Ik probeer al een paar dagen uit te vogelen waar dit vandaan komt. Deze ergernis naar alternatieve methoden.
Voor mij is het glashelder. Je haalt de informatie van de plank met het etiketje erop waar je interesse voor hebt. Einde. Dus bij onconventioneel kan ik van alles verwachten, van gebedsgenezing tot zwembadwater, zoals RobertF zo fijntjes opmerkte.
Geen moeite mee.
Ik ben heel blij met dit forum.
Ik leer en lees veel. Ik ben blij met uitgebreide bijdragen van bv Diesel, als ik ze begrijp (dat is op dagen waarop ik niet het gevoel heb dat mijn hersens worden opgegeten door een of ander sekreet) of van Roel of van Savan.
Ik lees ook de argwanende commentaren van bv Wouter of Martijn, want ik denk ook vaak, is dat wel zo?
Maar ik lees ook de persoonlijke verhalen, want het steunt me, voel me minder alleen. En er valt veel uit te halen tav symptomen.
Er zijn veel mooie mensen bij.
En ik volg ook onconventionele 'gebruikers'. Waarom?
Omdat als het straight forward was, dit forum amper zou bestaan. Lyme? Twee weken doxycycline en klaar. Mooi niet dus.
Er speelt zich van alles af, veelal onbegrepen en weinig onderzocht.
Sowieso brengt elke chronische ziekte een scala aan problemen met zich mee, die aparte benaderingswijze vragen.
Dus hou je alle opties open. Want daar kunnen oplossingen vandaan komen.
MarcV is een goed voorbeeld. Vier jaar AB geslikt en vind pas verbetering met colloïdaal zilver injecties als ik me niet vergis.
En laten we er niet omheen draaien. De medische wetenschap is een bij benadering wetenschap, is per definitie niet absoluut.
Ik steun wat Josie voorstelt. Tips voor de nieuwkomer.
En voor de rest: steun elkaar, op een aardige manier.
Jozzie
Voor mij is het glashelder. Je haalt de informatie van de plank met het etiketje erop waar je interesse voor hebt. Einde. Dus bij onconventioneel kan ik van alles verwachten, van gebedsgenezing tot zwembadwater, zoals RobertF zo fijntjes opmerkte.
Geen moeite mee.
Ik ben heel blij met dit forum.
Ik leer en lees veel. Ik ben blij met uitgebreide bijdragen van bv Diesel, als ik ze begrijp (dat is op dagen waarop ik niet het gevoel heb dat mijn hersens worden opgegeten door een of ander sekreet) of van Roel of van Savan.
Ik lees ook de argwanende commentaren van bv Wouter of Martijn, want ik denk ook vaak, is dat wel zo?
Maar ik lees ook de persoonlijke verhalen, want het steunt me, voel me minder alleen. En er valt veel uit te halen tav symptomen.
Er zijn veel mooie mensen bij.
En ik volg ook onconventionele 'gebruikers'. Waarom?
Omdat als het straight forward was, dit forum amper zou bestaan. Lyme? Twee weken doxycycline en klaar. Mooi niet dus.
Er speelt zich van alles af, veelal onbegrepen en weinig onderzocht.
Sowieso brengt elke chronische ziekte een scala aan problemen met zich mee, die aparte benaderingswijze vragen.
Dus hou je alle opties open. Want daar kunnen oplossingen vandaan komen.
MarcV is een goed voorbeeld. Vier jaar AB geslikt en vind pas verbetering met colloïdaal zilver injecties als ik me niet vergis.
En laten we er niet omheen draaien. De medische wetenschap is een bij benadering wetenschap, is per definitie niet absoluut.
Ik steun wat Josie voorstelt. Tips voor de nieuwkomer.

En voor de rest: steun elkaar, op een aardige manier.
Jozzie
-
jozzie schreef:Voor mij is het glashelder. Je haalt de informatie van de plank met het etiketje erop waar je interesse voor hebt. Einde.
Eigenlijk lag het voor mij heel anders, ikzelf had buitengewoon graag langere antibioticum en ook andere soorten ab willen gebruiken.
Maar ik zal niet de eerste en ook denk ik dat ik niet de laatste zal zijn die dit niet krijgt voorgeschreven.
Velen worden of helemaal niet behandeld of krijgen, zoals ik dus een ab behandeling volgens de CBO richtlijnen.
Als je dan toch ernstig ziek wordt, zul je iets moeten. Tja, je moet toch wat?
Je kunt die bacterien toch niet lekker hun gang laten gaan in je lichaam
Dan kom je hoe dan ook op andere paden terecht.
Misschien is het: in de kaart spelen van de reguliere gezondheidzorg, maar wat moet je dan als patient?
Wachten op een medicijn tegen lyme?
De mensen die "zwembadwater" = mms gebruiken, doen dit ook niet voor hun lol
Iedereen zoekt naar een oplossing
Er zijn geen medicijnen, en antibioticum voor langere tijd nemen moet toch (en dat vind ik echt) onder een goede en zorgzame begeleiding.
Dat is dus niet zonder risico
Netzoals de TB patienten onder strikte en zorgvuldige zorg staan, zo hoort het bij ons ook te gaan.
Onze ziekte wordt niet erkend.
Die ervaring heb ik dus en veel anderen met mij.
Als ik voor mezelf mag spreken, ik ben nu om precies te zijn 5 jaar lang aan het vechten voor langere antibioticum. Ik ben werkelijk heel slecht behandeld.
Dat terwijl de EM en tekenbeet door mijn huisarts destijds zelf nog bij het RIVM gemeld moest worden, heeft hij mij toch onthouden van goede zorg.
Ook heeft hij toen ik vroeg voor een Elisa test gewoon nieteens de test aangekruisd op het labformulier, maar een paar andere dingetjes. Ik kwam daar achter bij het bloedprikken, heb toch nog ter plekke het juiste hokje kunnen aankruisen op het laatste moment, ik had n.l. zo mijn vermoedens en vroeg het bij het lab of het überhaupt wel was aangekruisd, maar dat was het dus niet.
Schandalig noem ik het.
Het is heel erg logisch dat de mensen naar een alternatief gaan zoeken.
Je wordt er toe gedreven.
-
Dat zwembadwater bevalt me anders uitstekend, ik denk een geval met alles waar je te voor zet is niet goed.
Ik neem maximaal 15 druppels MMS per dag, meestal kom ik niet eens verder als 9.
Giftig is ik meen 0.7 ml per kilo lichaamsgewicht.
Veel beter als collodiaal zilver, antibiotica of andere dingen die ik gedaan heb.
Mijn moeder die al jaren medicijnen gebruikt voor haar luchtwegen en holteproblemen doet het er ook goed op. Ze werd langzaam slechter, prednison heeft niet geholpen toen vervolgens antibiotica, toen knapte ze tijdelijk op maar daarna ging het net zo hard weer achteruit.
Toen besloten dat regulier hem niet ging worden en zelf wat samengesteld.
Ik dacht aan candida, ook gezien de medicatie dit kan veroorzaken en de antibiotica.
Nu gebruikt ze knoflookcapsules, appelzuur, bijenpollen en probiotica.
Daarbij collodiaal zilver gebruikt maar hier werd ze heel erg moe van, met MMS is ze in hele korte tijd heel erg opgeknapt! Haar stem is ook weer normaal, ze klonk erg hees.
Ze heeft ook geen spier en gewrichtspijn meer.
Mijn moeder verdraagt MMS beter als collodiaal zilver, daar werd ze net als ik doodmoe van terwijl MMS energie geeft in ons geval.
Het is hier in huis dus nu: ''Mam, ook een shotje?'' waarop ik dan hoor: ''ja hoor!''

Ik neem maximaal 15 druppels MMS per dag, meestal kom ik niet eens verder als 9.
Giftig is ik meen 0.7 ml per kilo lichaamsgewicht.
Veel beter als collodiaal zilver, antibiotica of andere dingen die ik gedaan heb.
Mijn moeder die al jaren medicijnen gebruikt voor haar luchtwegen en holteproblemen doet het er ook goed op. Ze werd langzaam slechter, prednison heeft niet geholpen toen vervolgens antibiotica, toen knapte ze tijdelijk op maar daarna ging het net zo hard weer achteruit.
Toen besloten dat regulier hem niet ging worden en zelf wat samengesteld.
Ik dacht aan candida, ook gezien de medicatie dit kan veroorzaken en de antibiotica.
Nu gebruikt ze knoflookcapsules, appelzuur, bijenpollen en probiotica.
Daarbij collodiaal zilver gebruikt maar hier werd ze heel erg moe van, met MMS is ze in hele korte tijd heel erg opgeknapt! Haar stem is ook weer normaal, ze klonk erg hees.
Ze heeft ook geen spier en gewrichtspijn meer.
Mijn moeder verdraagt MMS beter als collodiaal zilver, daar werd ze net als ik doodmoe van terwijl MMS energie geeft in ons geval.
Het is hier in huis dus nu: ''Mam, ook een shotje?'' waarop ik dan hoor: ''ja hoor!''

-
WouterB schreef:Ik heb inmiddels met schade en schande moeten ervaren dat door de keuze van geen adequaat beheer op deze site, een aantal lieden een zeer open podium om vage technieken en middelen te promoten in de schoot geworpen hebben gekregen, en daar maken ze begrijpelijker wijs, dankbaar gebruik van. Dat feest heeft lang genoeg geduurd.
Nu is het een en ander niet in het voordeel van de Lymepatiënt, doordat charlatans hier kritiekloos gepromoot worden, is deze site zonder niet zeer goed ingelezen te zijn, geen goede basis voor de 'beginnende lymepatiënt' om inzichten die hij hier verkregen heeft, als bron met zijn behandelend arts te vermelden.
Mijn idee is om met gewoon gezond verstand alle bestaande onzin onderuit te halen zodat dit weer een zeer degelijke bron van informatie wordt, waar elke patiënt mee voor de dag kan komen, en meer vooral, dat hij er verder mee komt.
Waar ik aan denk om nadere kritische beschouwingen voor op te zetten zijn qua site's bijvoorbeeld Natural News, The Huffington post, Niburu (nl en com), gezondverstandavonden Er zijn er nog veel meer en ik wil deze post als een soort van aanvul / pendinglijst gebruiken.
Qua personen is er ook nogal wat uit te leggen over figuren als Hulda Clark, Mathias Rath, Lineus Pauling, Weston Price, Dr. Oz, Mike Adams, Joseph Mercola, Desiree Rover, John Consemulder. Om maar eens een paar mensen te noemen.
Ik ga dit dus bijhouden als een basislijst, en vandaar uit specifieke deelonderwerpen maken. Mocht er een van de betrokken site's of personen vernoemt worden, dan wordt het heel eenvoudig om inhoudelijk naar alle ins en outs van een toch zeer nader te beschouwen site of persoon te verwijzen.
Groetjes, Wouter
Kunnen we hier al bijna iets van verwachten?