Dank Moderator/Martijn

Voor onderwerpen die niet met Lyme te maken hebben. Hier kan vanalles worden geplaatst. Luchtige onderwerpen zijn ook welkom.
Troptard

Dank Moderator/Martijn

Berichtdoor Troptard » Vr 31 Okt 2014 11:51

De uren tellen af en ik bijt hier nog snel de spits af om je te bedanken voor je inzet die je door de jaren gaf aan het forum,aan de lymepatient !
Zelf ben ik hier op het forum gesukkeld in een wel heel zwarte periode,een Belgisch systeem die mensen die door lyme geen stap meer verder kunnen die me nog natrapte,psychisch en lichamelijk een wrak en het idee toen dat het enkel mezelf overkwam
Door het forum zag ik dat ik niet de enkeling was die aan zijn lot overgelaten werd,door het forum leerde ik mensen kennen die me wel hielpen en kwam ik er niet fysiek maar geestelijk terug door ! De strijdlust kwam terug en ik begon in de schat aan info te graven die het forum te bieden had
Klinkt nogal melodramatisch en theatraal maar zonder het vinden van je forum had ik domme dingen gedaan en had ik hier niet meer gezeten !
Daarom nog een grote dankuwel en het ga je goed ;)

Troptard
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

Carmen

Re: Dank Moderator/Martijn

Berichtdoor Carmen » Vr 31 Okt 2014 13:19

Ook voor mij geldt dat dit forum van grote waarde is geweest. Het was hier, dat voor het eerst de puzzelstukjes in elkaar gingen vallen.
Hoewel ik hier niet heel veel/vaak heb geschreven, ik heb des temeer gelezen. Het is bijzonder fijn om ervaringsverhalen van lotgenoten te lezen, ik volg veel van jullie verhalen.
Ik heb hier veel geleerd!

Ik vond het erg jammer te lezen dat dit forum stopt, maar ben blij dat er zo snel initiatieven zijn genomen om dit forum elders voort te zetten. Ik zal daar zeker binnenkort weer te vinden zijn, ook onder de naam Carmen.

Martijn.... heel hartelijk bedankt voor je inzet voor dit forum! Bijzonder dat dit zoveel jaren heeft kunnen draaien.
Het allerbeste gewenst!

Ook wil ik de mensen bedanken die met mij hebben meegedacht in mijn topic: Tulipano, Bamboe,
Marina-Marina, Diesel, Moon 2, RoelA, Bordelia, Daisy en Josie.
Iedereen bedankt voor de vele bijdragen, wat staat er een schat van informatie op dit forum!

Troptard, ik kan me vinden in de woorden die je de laatste dagen schreef n.a.v. het sluiten van dit forum. Ik heb ook genoten van jouw humoristische bijdragen op dit forum. ;-).

Iedereen heel veel goeds gewenst en wellicht elders tot 'ziens'.

Warme groet,
Carmen

Josie

Berichtdoor Josie » Vr 31 Okt 2014 16:34

Beste Martijn,
Ik ben je enorm dankbaar voor je meer dan 10 jaar inzet voor de lymewereld en het runnen van het forum!
Dit forum was me tot grote steun!
Het heeft bij mij de hoop weer terug in mijn leven gebracht en me enorm geïnspireerd en geïnformeerd waardoor ik door kan blijven strijden om uit mijn afschuwelijke situatie te komen.
Alle forumleden enorm bedankt voor jullie bijdrage!
Josie

(ik ben opgevangen door www.lymeforum.nl)

lil

Berichtdoor lil » Vr 31 Okt 2014 20:02

martijn

Bedankt voor wat je voor ons hebt geinvesteerd in tijd en energie.
Je hebt veel positiefs gedaan voor mensen die chronische ziek zijn
veel sterkte en succes met je eigen verhaal en nogmaals bedankt
Lilian

jozzie

Berichtdoor jozzie » Vr 31 Okt 2014 20:15

Martijn, enorm bedankt voor je inzet. Evenals alle mensen op dit forum, ik heb me zeer gesteund gevoeld.
Het was me een waar genoegen.

Groet Jozzie :toost:

admin
Beheerder

Berichtdoor admin » Vr 31 Okt 2014 23:56

Op deze locatie wil ik de mensen bedanken voor de dankbetuigingen hier en elders op het forum, en via PB en e-mail. En verder bedank ik iedereen die tijd en energie heeft gestoken in het bieden van nuttige informatie en discussie op het forum. Ik wens iedereen verder een goede gezondheid toe!

Groet, Martijn.

Terug naar “Off-Topic Café”