Nog puzzelen?

Voor onderwerpen die niet met Lyme te maken hebben. Hier kan vanalles worden geplaatst. Luchtige onderwerpen zijn ook welkom.
September

Nog puzzelen?

Berichtdoor September » Do 9 Nov 2006 17:37

Nu weet ik nog niet of er een puzzeltje mag.

FeR
Artsen zijn maar leken op het gebied van teken

admin
Beheerder

Re: Nog puzzelen?

Berichtdoor admin » Do 9 Nov 2006 19:09

FeR schreef:Nu weet ik nog niet of er een puzzeltje mag.

FeR

Als er maar niet meer zo extreem veel berichten worden geplaatst. (vorige week vrijdag 45 berichten van de in totaal 88 nieuwe berichten).

Misschien moeten de puzzels wat moeilijker worden.

September

Berichtdoor September » Do 9 Nov 2006 20:15

Martijn,

We kunnen ook de andere schrappen en alleen het puzzelhoekje houden.

En dan elke week een ander puzzeltje.

Want wat is nou een moeilijke puzzel?

Het moet wel ontspanning zijn.

Zullen we eens kijken of de andere meiden het ermee eens zijn?

Dan haal je desnoods die andere puzzels weg.

En dan verzint elke week iemand anders een puzzel.

Gr van FeR

nicolien

Berichtdoor nicolien » Do 9 Nov 2006 22:36

Martijn,

Fijn dat het lyme cafe weer open is.Nu is het nog de vraag of iemand nog een berichtje durft te posten na die behoorlijke tik op de vingers!
Misschien valt het wel mee, we zullen zien.

Groetjes Nicolien

liedefiet

Berichtdoor liedefiet » Vr 10 Nov 2006 8:42

Ach Admin dus bijna 50/50 mwah valt nog mee..dacht dat we echt met een drama te maken hadden :wink:
Aangezien we er naar alle waarschijnlijkheid meer patienten bij krijgen krijg je uiteraard wel meer postings, ga er even vanuit dat deze site dat wel aankan.

Ladies (tips?)

Ik plaatste gemiddeld 1 of soms twee antwoorden per dag op een puzzelke ...soms sloeg ik ook wel eens een of twee dagen over.
(of ik vond er geen ruk meer aan :lol: al die paginas teruglezen pff)

Misschien moeten sommigen van jullie ook gewoon maar een antwoord per dag geven, hooguit 2 op een of twee puzzels.

Stel dat er een stuk of 4 dames geregeld spelen en veel antwoorden per dag plaatsen dan zou dat wellicht weer gezeik (pardon the expression) geven.

Hiermee voorkom je wellicht de kans op een sluiting want het verzoek is duidelijk: minder postings per dag.

Ach Fer de Admin mag mijn puzzel best sluiten hoor, jij bent uiteindelijk met een puzzelhoekje begonnen en ik hoef niet zonodig.
Qua moeilijkheidgraad zijn de anagrammen beter om te behouden maar die kan je ook in het puzzelhoekje starten. (tis maar een ideetje)
dan kan het anagrammen topic ook dicht.

Persoonlijk maakt het mij niet zoveel meer uit ik puzzel net zo lief elders en niet zonodig op dit lyme cafe.

Het doel was heropening en dat is bereikt maar... beware of the Admin :lol: :lol: die niet altijd even consequent is maar ach hij is ook maar in z'n uppie.

Als we ongerechtigheden tegenkomen kunnen we hem misschien een steuntje geven (zoals sommigen van jullie al reeds doen) door hem daar in een pb'tje op te wijzen. Uiteraard moet hij dan in al zijn wijsheid zelf het besluit maken :D .

Nou garoeten van Lied en puzzel voort maar met mate :wink:
Iets is alleen onmogelijk als je er niet meer in gelooft.

September

Berichtdoor September » Vr 10 Nov 2006 9:21

Ha die Lied,

Ingewikkeld he?
Jij puzzelde idd maar af en toe.

Er waren mensen die nog meer puzzelden als ons maar die reageren ineens nergens meer op.

Het is alleen al baanbrekend hoe je dit moet oplossen :lol: :lol:
Ik heb ook ontzettend veel puzzels thuis, ik ben ook weer met een grote legpuzzel bezig van 1500 stuks, heerlijk vind ik dat.
Dus ik verveel me ook niet.

Jammer hoor Lied dat je door zo'n toestand de lust tot puzzelen hier bent kwijt geraakt :wink:

Als jij nog een goed idee hebt :idea: , iedereen moet het leuk vinden.

Liefs van FeR

liedefiet

Berichtdoor liedefiet » Vr 10 Nov 2006 9:28

Huh? Ik gaf net een soort van tipjes, Fer.
Ik had ook het idee kunnen opperen dat men alleen een antwoord mag geven nadat er drie antwoorden tussen vallen maar ja das geen oplossing gewoon 1 of 2 antwoorden per dag maximaal lijkt mij beter.

Ben m'n lust om hier te puzzelen niet kwijt hoor maar ik heb het nooit overdreven omdat ik er inderdaad niet veel aan meedeed.
Zoals ik al aangaf anagrammen als voorbeeld maar lees mijn posting nog even goed door :wink:

Ik doe toch wel wat ik doen wil :lol: don't worry hihi.

En?? heb je je prijsbeker al op de schoorsteen geplaatst :lol: :lol:
Iets is alleen onmogelijk als je er niet meer in gelooft.

September

Berichtdoor September » Vr 10 Nov 2006 9:47

Lied dat is het um.

Ik lees zo slecht, als ik klaar ben met lezen weet ik niet meer wat er stond :lol:

Persoonlijk maakt het mij niet zoveel meer uit ik puzzel net zo lief elders en niet zonodig op dit lyme cafe

Deze zin bleef me bij :wink:

Ja Lied de wedstrijdbeker staat hier op de kast :lol:

FeR

En anders doen we de anagrammen maar in een pb :roll:

En ja Lied die tips van je zijn goed, ik stelde ook al voor om maar weer de avondklok in te stellen, van 19.00 tot 20.00 uur puzzelen :lol: :lol:

marietje

Berichtdoor marietje » Vr 10 Nov 2006 23:27

Geldt er een avondklok?Ik heb net de boel hier verduisterd.Daar heb ik dan wel goed aan gedaan :wink:

Mijn echtgenoot is net met de hond naar buiten.Hij loopt toch geen gevaar?

Leuk dat het weer open is hier! Goed zo Martijn! We wisten dat we op je konden rekenen! BLAFFENDE HONDEN BIJTEN NIET :wink:,zegt men.Het is een waarheid als een koei!

Terug naar “Off-Topic Café”