Chemtrails en alu hoedjes

Voor informatie en discussie over complottheorieën en andere duistere kwesties, al dan niet gerelateerd aan de ziekte van Lyme.
joorn

Re: Chemtrails en alu hoedjes

Berichtdoor joorn » Zo 15 Dec 2013 15:38

http://www.spiegelbeeld.nl/images/pdf/chemtrailss.pdf

Chemtrails! what’s happening?
Wie hiervan nog nooit gehoord heeft raad ik aan om regelmatig eens de blik naar boven te richten. Weinigen
doen dit overigens nog: zozeer zijn we in de hypnotiserende ban van de dagdagelijkse aardse waan. Maar
op bepaalde dagen kan je er echt niet naast kijken: vliegtuigen die dikke, volle strepen achter zich laten, de
één naast de andere en soms zelfs in dambordvorm. What’s happening? Alle instanties zingen in koor:
Slaapt u gerust verder: er is geen vuiltje aan de lucht!

eus

Berichtdoor eus » Zo 15 Dec 2013 16:00

Afgelopen week was het boven de Drechtsteden ook weer raak..... Mooie damborden inderdaad maar ook heel veel horizontale strepen, die elkaar overlapten. Het opvallende is, dat er nu allemaal kleine druppeltjes op onze ramen op zolder zitten. Ik heb een stukje weg geveegd, daar zitten nu allemaal strepen maar de andere druppeltjes zitten er nog steeds.... vreemd toch?
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

joorn

Berichtdoor joorn » Zo 15 Dec 2013 16:12

Ik ga vaker omhoog kijken Eus. En er meer op letten ..........Afgelopen week stond ik op de tiende verdieping te kijken met een oude dame naar de prachtige zonsopgang en de nodige vliegtuigstrepen. "Kijk daar gaan ze -ze bedoelde de passagiers- weer " zei de dame ; "op weg naar een warm vakantieland".
Ik denk dat dit inderdaad zo is........maar toen vond ik onderstaande;

Chemtrails worden door nietsvermoedende burgers voor gewone vliegtuigsporen aangezien, maar dat zijn ze niet. Het zijn chemische ladingen die door speciaal hiervoor uitgeruste vliegtuigen over ons hoofd uitgestort worden. Deze ladingen hebben als doel om de bevolking ziek te maken en hun ontwikkeling te remmen. Deze operatie is een onderdeel van het streven van de illuminati om de wereldbevolking tot controleerbare proporties terug te dringen (ca. 500 miljoen). Ze wordt geleid door de NAVO, die net als de VN een illuminati-organisatie is.

Chemtrails zijn te herkennen aan de dikke strepen die ze vormen in de lucht. Ze lossen niet binnen een paar seconden op, zoals gewone uitlaatgassen van vliegtuigen (ook wel contrails genoemd), maar waaieren langzaam uit. Aangezien ze bijna altijd met meerdere vliegtuigen in een raster-patroon gesproeid worden, kunnen ze binnen een half uur een blauwe hemel compleet vullen met een witte sluier.

http://www.hetgrotereplaatje.nl/chemtrails.html

Het meest tot de verbeelding sprekend is een profetie van de Hopi- indianenstam die betrekking heeft op het einde van een tijdspanne en er een grote zuivering zal plaatsvinden. De tekst luidt als volgt:

Hopi-profetie:
‘Rondom de dag van de grote zuivering, zullen er spinnenwebben worden gesponnen in de lucht. De zuivering zal beginnen, kort nadat de mensen een groot huis in de lucht hebben gebouwd. Tegen die tijd zullen er overal vuurhaarden zijn en hebzuchtige, eigengereide, machtsbeluste leiders en binnenlandse oorlogen’
Laatst gewijzigd door joorn op Zo 15 Dec 2013 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.

eus

Berichtdoor eus » Zo 15 Dec 2013 16:16

Ik was tot een jaar geleden nog in de veronderstelling, dat het boven mijn hoofd niet gebeurde. Nu ik vaker omhoog kijk, weet ik wel beter, wat een ellende zeg...
De overwinning is
of de sterksten,

joorn

Berichtdoor joorn » Zo 15 Dec 2013 16:21

Ik ben het me ook niet (nog )bewust (geweest )Eus maar toch... :(

http://www.vierwindstreken.com/zonnestorm/?page_id=246

...........................Na het verschijnen van de blauwe ster zal volgens de voorspellingen: het land op zijn grondvesten trillen (aardbevingen), de blanken met elkaar vechten (oorlog), het land zal roken (vulkaanuitbarstingen) en in brand staan. En dan komt de Schepper om er een einde aan te maken.
Het lijkt erop dat het begin van dat einde inderdaad inwerking is gezet.

Maar waarom nu in 2012? Daar komt een tweede voorspelling om de hoek kijken, eentje gedaan op 4 juli 1912 door Big Eagle, het hoofd van de Eagle-clan. Deze wijze man sprak tot het blanke opperhoofd in Washington:

‘Als 1.walvissen en dolfijnen dood aanspoelen aan de kusten, 2.zwermen sprinkhanen de oogsten verslinden 3.legers mieren verdwaasd rondtrekken, 4.trekvogels niet meer weten hoe ze moeten terugkeren naar hun plek van vertrek, 5.bijen en vlinders uitsterven door vergiftiging van bloemen en bomen, 6.als vele soorten planten en dieren zich terugtrekken uit het leven, weet dan blanke broeder, dat de laatste dagen van de Aarde zijn aangebroken.

Besef dat de boodschap die uw rode broeders u brengen om de Aarde en alle levende wezens lief te hebben de enige mogelijkheid is tot overleving.
De Aarde is onze Moeder en als u haar blijft verkrachten en leegroven,zal ze binnen 100 jaar haar kracht tonen.
Dan zullen de 1.Aarde en 2.de zee gaan beven, 3. de rivieren als ratelslangen woest met hun staart slaan,
4. zal de droogte uw oogst doen mislukken en 5. zullen oorlogen over heel de wereld razen.

Water zal uw land binnenstromen en hete, roodgloeiende modderstromen uit vuurspuwende bergen zullen over uw huizen komen.
Als u deze verschijnselen ziet, weet dan blanke broeder, dat een terugweg niet meer mogelijk is.’

Precies 100 jaar geleden voorspelde dit opperhoofd dat Moeder Aarde binnen 100 jaar haar kracht zou tonen. We hoeven maar naar het nieuws te kijken over alle natuurrampen om te zien dat die voorspelling uitgekomen is.
Terwijl ik dit stuk copieer en lees vliegen de rillingen over mn rug.
Het lijkt erop dat deze overtuigingen de lijn volgt van de voorspellingen die in het grootste voorspellingenboek aller tijden staan – de Bijbel – en speciaal in het gedeelte Openbaringen.

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Zo 15 Dec 2013 17:02

Ik hou het vooralsnog bij climate control en militaire doeleinden.
Wat ik heel erg vind is dat we nauwelijks meer een mooie strakke blauwe hemel zien. De afgelopen week heb ik er gelukkig weer een paar dagen van mogen genieten. Ik voelde me bijna euforisch en wilde m'n huis niet meer in. Het is toch niet normaal dat een strakke blauwe lucht tegenwoordig bijna een natuurfenomeen is, net als de zonsverduistering? Wat dachten jullie van het stijgend aantal depressieve mensen. Zou dat niet mede te maken kunnen hebben met die steeds vaker voorkomende grauwsluier?

....of zouden ze misschien sprayen voor al die Lyme- en MS patiënten die last hebben van lichtsensitiviteit?

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Zo 15 Dec 2013 17:57

Cloud seeding? Welnee!

http://www.suasnews.com/2012/03/13745/i ... d-seeding/

(UAV's = weather modification drones)

eus

Berichtdoor eus » Zo 15 Dec 2013 22:13

Even heel iets anders, waar ik me zorgen over maak; http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... huis.dhtml

Dit soort verhalen zie ik ook steeds vaker opduiken in de media, nu weer een winkel, dan weer een school, pas in een winkelcentrum etc. En nooit wordt er een oorzaak gevonden.....
De overwinning is
of de sterksten,

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Wo 18 Dec 2013 22:21

GEOENGINEERING: THE SKY IS NOT 'NORMAL'

http://www.huffingtonpost.com/rachel-sm ... 78849.html

WouterB

Berichtdoor WouterB » Do 19 Dec 2013 2:23

Beste Tulipano,

Zeer tendentieus bericht, vooral naar de openings post.
Tulipano schreef:Cloud seeding? Welnee!

Cloudseeding is iets geheel anders dan de vermeende chemtrails. Cloudseeding is, zoals ik eerder al vermelde, het zaaien van condensatiekernen (meestal joodkristalletjes) teneinde regenval te creëren.

Reeds lang bekende techniek, eigenlijk in relatie tot de kosten een hopeloos verhaal gebleken. Werd ook nog gebruikt in China bij de Olympische spelen, om wolken te laten verregenen voor ze bij de stadions kwamen.

Tulipano schreef:http://www.suasnews.com/2012/03/13745/indian-run-new-zealand-firm-designs-uav-for-cloud-seeding/

(UAV's = weather modification drones)

Een wel zeer beschamende en vooringenomen vertaling, UAV = Unmanned Aerial Vehicle, kun je zo nalezen!

Die kun je wel als een "drone" bestempelen, zoals de politie ze gebruikt om wiet te snuiven, of de Story,Privé of de Quote bij een BN'er in de achtertuin of het zwembad een kiekje willen schieten.

Groetjes, Wouter

Terug naar “Area 51”