Chemtrails en alu hoedjes

Voor informatie en discussie over complottheorieën en andere duistere kwesties, al dan niet gerelateerd aan de ziekte van Lyme.
WouterB

Re: Chemtrails en alu hoedjes

Berichtdoor WouterB » Za 26 Okt 2013 22:17

Tulipano schreef:Het rode stukje verwijst naar mijn eerdere bericht waarin ik het had over stervende dieren door overstromingen en extreme droogte. Dit gaat natuurlijk ook op voor mensen.

Ik dank je voor de toelichting, die beschouwing heeft dus niets te maken met welke vorm van kanker dan ook (zijn heel veel mensen qua 'argument' gevoelig voor. Het wordt vaker zo misbruikt, maar in deze casus is dat nu duidelijk, het heeft er niets mee te maken).

Tulipano schreef:De 'billionare with a messiah complex' werd ongetwijfeld geïnspireerd en geïnstrueerd door Al Gore. En Al Gore op zijn beurt werd door zijn messiah vast goed betaald om de populatie zijn theorieën zo angstaanjagend mogelijk te brengen.

Niet voor het een of ander, naar mijn opinie laat jij je er ook aardig toe lenen, en waarschijnlijk voor niks. In je angst, gebrek aan kennis/inzicht loop je aardig mee in de leiband van het verspreiden van aperte onzin.

Groetjes, Wouter
Laatst gewijzigd door WouterB op Za 26 Okt 2013 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Za 26 Okt 2013 22:50

Ik vond nog een interessante site over de diverse geoengineering technieken die men in het vooruitzicht heeft/had, met een evaluatie van de pro's en contro's, getiteld: eight weird ways to save the earth. Onderaan kun je de diverse fotootjes aanklikken en lezen wat het ongeveer inhoudt.

http://money.cnn.com/galleries/2009/new ... oengineer/

Misschien een idee voor de Lymegroepen om te investeren in geoengineering. Dan kan de opbrengst worden besteed in onderzoek naar en ontwikkeling van betere diagnostiek en behandelingen :) .
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.

bamboe

Berichtdoor bamboe » Zo 27 Okt 2013 0:25

Misschien toch maar eens een haaranalyse overwegen? http://www.earth-matters.nl/51/8240/che ... -zien.html
27 oktober 2013 - Haartest laat duizelingwekkende verhoging aluminium en andere zware metalen zien

WouterB

Berichtdoor WouterB » Zo 27 Okt 2013 2:02

Beste Bamboe,

Uitstekend idee!

Tulipano heeft het kennelijk inzicht verkregen dat de hele chemtrial onzin inderdaad een hoax is, ze beantwoord vragen niet inhoudelijk (zoals ik al voorspeld had, in confrontatie naar de werkelijkheid).

Mogelijk is ze nu wel aan het studeren wat contrails en de daarbij behorende natuurkundige verantwoorde conclusies zijn, want ik hoor haar gelukkig niet meer over die chemtrail-onzin. Enige waar ze nu bij herhaling op terugvalt (ook bij herhaling terug te lezen), is het refereren aan geo-engenering, waarvoor ze niet eens een streepje over heeft...

Maar goed, doe die haartest is echt, op al die metalen, en neem arsenicum ook maar mee.

Er was eerder al iemand die een grauw kleurtje kreeg, uiteindelijk voor sepsis behandeld (echte bloedvergiftiging op basis van microbiologische grondslag, en niet door metalen) werd, en het verhaal nog steeds niet begrijpt.

Dat door zich niet te laten onderzoeken op wat van die metaalvergiftigingen dan ook maar mogelijk zou zijn, is vreemd. Die zaken zijn regulier simpel en eenduidig vast te stellen.

Op de een of andere manier wil dat inzicht niet landen...

Als gevolg daar van komen er weer een hoop 'zweeftheorieën' boven water over welke weg te bewandelen, zonder nu eindelijk eens eenduidig vast gesteld te hebben (en dat is veel makkelijker dan Lyme) of er nou echt wel sprake is van wat voor metaalvergiftiging dan ook...

Groetjes, Wouter

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Zo 27 Okt 2013 14:33

Beste Wouter,

Op een forum hoef je het niet met elkaar eens te zijn en staat de discussie open. Naast het feit dat dit onderwerp niet voor niets op Off Topic staat, hoeft niemand zich door mij te laten overtuigen. De mensen hier zijn wijs genoeg om zelf een afweging te maken van wat wel en niet gegrond is en ook daarin zullen de meningen uiteenlopen. Wie het onderwerp absurd vindt slaat het eenvoudigweg over.

Enige tijd geleden maakte ik de fout om op een nogal ironische, allerminst grappige manier een forumlid aan te spreken over de lengte en het onderwerp van zijn berichten die ik tegenkwam in meerdere topics. Betreffend forumlid gaf me heel terecht een veeg uit de pan en maakte me duidelijk dat hij hier beslist niet van gediend was. Ik heb hem mijn excuses aangeboden want hij/zij had groot gelijk.

De reden dat in niet meer inhoudelijk op jou berichten reageer, heeft geenszins te maken met het feit dat ik over het onderwerp ben uitgepraat. Het heeft enkel en alleen te maken met de weerzin en ergernis die ik voel opkomen als ik jou berichten zie verschijnen. Hierin worden ik en andere forumleden regelmatig geconfronteerd met jou onfatsoenlijke en arrogante manier van debatteren waarbij voorbarigheid je grote valkuil is. Een slechte eigenschap voor iemand die zichzelf wel zag zitten als web moderator van dit forum. Omdat het niet is uitgesloten dat je jezelf hier niet van bewust bent, heb ik een kort overzichtje gemaakt met wat voorbeelden:

Beste Tulipano, het komt me voor dat je te vaak goedgelovig bent en achter de zweefverhalen aangaat.
en jij ook 'wilt' snappen

Euh, ik kan me (wederom) niet helemaal aan de indruk onttrekken dat begrijpend lezen vooral niet Tulipano's kernkwaliteit gaat worden, het houdt maar niet op...

Hoegenaamd volslagen kul, ook jij geeft je klakkeloos en heel gemakkelijk over aan algemene internet-onzin verhalen.

Op voorhand sterkte bij je ontgoocheling, als die echt wil doorzetten in waarlijk kritische beschouwingen.

En nog even doorgezocht naar Tulipano´s overijverige zoektocht naar mogelijke ´misstanden´.

Het zou me een lief ding waard zijn als deze goed bedoelde borrelpraat in een licht roze forumachtergrond geplaatst konden worden, duidelijk herkenbaar als inbreng van goedgelovigen...

En voor die 'gewone' Lyme-patient, hoe krijg jij het voor elkaar om met kennelijk eindeloze energie die gigantische lappen Engelse teksten te produceren? Ik krijg daar in principe dezelfde gevoelens bij als van WillemT, das ergens ook niet kosher. Alhoewel, als je daar op de juiste knopjes drukt, er uiteindelijk iets zinnigs uit kan komen.

Misschien een idee om naast de diarree van lappen Engelse tekst die je weet te reproduceren, er in navolging van Diesel, er voortaan ook een kleine samenvatting in het Nederlands bij geeft?

Wat gaat hier in fout? Betrokkene is niet in staat tot het onderscheid te maken tussen de çhemtrial hoax en het fenomeen aerotoxic syndroom.

Ik wil je ook zeker niet ontmoedigen om te blijven schrijven, maar mag het asjeblieft wat zorgvuldiger?

Beetje onderzoek leert dat dit mevrouw Loes betreft.
Inderdaad een behandelaar, totaal geen arts of vergelijkbaar, eerder omhooggevallen (excuus dat ik chargeer), maar hele lieve en beminnelijke voormalige wijkverpleegkundige die doorstart met een hele berg 'zweef theorieën'.

O.a. heur verhaal t.a.v. glutamaat heeft niet meer diepgang dan knippen en plakken...

Mijn hemel, deze onzin-draad helpt de gewone Lyme patiënt niet echt verder!

Ondanks dat het in Off-topic café staat, haalt dit het niveau, of meer het wetenschappelijk gebrek daaraan (wat zo ernstig noodzakelijk is naar goede kennis over Lyme) met dit geneuzel zo naar beneden, dat je bij je huisarts (die meestal helemaal al van niks weet), je in die zin Lymenet.nl helemaal niet meer als een goede referentie kan gebruiken.

Kan dit voor de echte Lyme-patiënt zwaar negatieve component niet afgescheiden worden naar bijvoorbeeld Lymebeb o.i.d.?

Lang leve dat nieuwe 'bep' forum, wordt mogelijk gesponsord door Poetin, Assad of Berlusconi. Die hebben nog wel geld zat om duizenden vliegtuigen met aluminiumpoeder op te laten stijgen.

Alhoewel, de doctrine van de chemtrails ging wel heel diep, hoe krijg je die mensen ontgoochelt en weer bij de les?

Minstens zo ingewikkeld als mensen weer vrij te krijgen als uit sektarische bewegingen a la Scientology religiën.

Blijft allemaal beetje verknipt en beschadigd, hebben we uiteindelijk toch weer een overeenkomst qua 'restschade.

Voor waar het een kapotte thermosfles betreft, daar is absoluut geen sprake van kwik. Die huisarts zat flink mis.

Ho even, het is niet de bedoeling hier met 'Koffietijd' gebabbel aan te komen, liever helemaal niet, en anders in het 'offtopic café'' .

Groene klei zal best ergens zegenrijk voor kunnen zijn (detoxen), maar hier zeker niet.
Ik heb me er bij neergelegd dat het voor die tijd dan ook maar even zo is. Ben ruim uit de pubertijd, en naar waarschijnlijkheid is het een omkerend proces. Dus na einde behandeling kan de verkleuring ook weer verdwijnen.

Joorn, je hebt even iets duidelijk niet begrepen.

Begrijp je nu dat je nickname zwaar achterhaald/onjuist is, en met je eindeloos droppen van je historische verhaal mensen nu niet echt adequaat helpt?

Het blijkt gezien jullie beider oprechte bijdragen dus alweer een maatje of wat ingewikkelder te zijn dan ik dacht, precies wat ik nodig heb als wakker wordende Lymepatiënt!

Zeer beschaafde reactie op een wellicht welgemeend bedoeld verhaal/intentie, maar helaas door een totaal ongeleid projectiel welke drijft op behoorlijk oude kennis waar momenteel niemand mee geholpen is.

Nergens, het gaat om het kul-verhaal over nanotechnologie wat daar voor komt.

Dat heeft werkelijk geen moer te maken met een via die wijze opgewekt effect naar een D3 'tekort'...

Dit is me vanuit het uiterste 'internet-gebep-simplisme' wat je maar voor kunt stellen.
Kon jammer genoeg niks vinden, dus even doorgezocht op de club die dit organiseert.

Das nogal onthutsend; totaal geen transparantie. Het is een bedrijf wat handelt in levensmiddelen (kruiden en specerijen, sic), en dan met nadruk op producten die het leven aangenamer kunnen maken.

af en toe is berichtgeving zo onnadenkend en vooral onverzorgt

Beste Lymefighter,
Helaas is dit ook weer een link van een site met een nogal hoge "zweeffactor".

Bij mij begint de alarmbel gelijk te rinkelen als een of andere Dr. bij leven al zijn eigen academie heeft...

Een hele waslijst vol aanbevelingen en stellingen, van pisdrinken tot het afwijzen van stalen bedden aan toe, die anticiperen op angst of gebruik maken van de huidige onkunde van artsen om Lymepatiënten goed te kunnen helpen.

Ik vraag me even af of jij deze site via een vertaalprogramma volgt en beantwoord.

Verroest, heb ik in een keer de 'hoofdprijs' gevangen! :lol: :lol: :lol: :lol:

Morgen of volgende week weer serieus en inhoudelijk verder...

Echt, met de laatste reactie ben ik van m'n stoel afgevallen van het lachen! :mrgreen: :mrgreen:

Aangezien het er op lijkt dat jij alles zo goed weet op dit forum, vraag ik me af wat je nog doet op dit 'beptopic' voor aluhoedjes. Je zou ook eens kunnen teruggaan naar onderwerpen waar het in Lymeland specifiek om draait, zoals onderstaand topic waar Willem T het voor je opnam maar er voor jou nog iets openstaat:
viewtopic.php?f=5&t=8083&start=10

Leer je ooit om op een genuanceerdere manier met je mede forumleden te debatteren zonder ze te kwetsen, dan zal in graag inhoudelijk op je berichten reageren. En wat mij part heb je groot gelijk. Dit topic is grote kolder en een onvervalste Hoax! Niet langer aandacht en energie in steken!

Ik wens je een fijne zondag. (Die van mij is hierdoor helaas al voor een groot deel verspild).

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Ma 28 Okt 2013 23:30

He Bamboe,

Interessant, jouw haaranalyse. Ik heb nooit eerder van antimonium gehoord? Heb je enig idee hoe je daaraan bent gekomen?
Ik moest lang zoeken naar mijn haaranalyse. Die dateert uit 1999 en zat diep opgeborgen. Destijds door een Italiaanse kapster een plukje nekhaar laten opsturen naar een lab in de VS. Op het moment van de analyse had ik waarschijnlijk al zo'n 8 jaar Lyme zonder het te weten. De mineraaltekorten passen goed bij Borrelia; een tekort aan ijzer (ferro) en mangaan (manganese).
Bij het zien van de giftige metalen schrok ik wel een beetje. De kwik herinnerde ik me nog vaag. Maar dat de aluminium ook zo hoog was herinnerde ik me dus niet meer. Hoe komen we er aan? Hoe komen we eraf?

Onderstaand een samenvatting van de giftige metalen en wat ze kunnen veroorzaken

Heavy Metals
Cadmium – Carcinogenic:
Compromises the cardiovascular, renal, gastrointestinal, neurological, reproductive and respiratory systems.
Nano-aluminum-coated fiberglass (CHAFF):
Impairs brain function. Linked with emotional instability, paranoia, poor memory, irritability, decreased alertness, mood disorders and bad judgment.
Mercury:
Damages the nervous, respiratory, digestive, renal and immune systems.
Barium:
Promotes cardiac arrhythmias, paralysis, high blood pressure, gastrointestinal disorders and respiratory failure. Barium is also implicated in neurodegenerative diseases like multiple sclerosis.

En de remedies om ze uit je lichaam te krijgen:

Chlorella:
Pulls heavy metals from tissue and encapsulates toxins to prevent reabsorption in the digestive tract.
Pectin:
Absorbs heavy metals in the intestines and assists with removal.
Cilantro:
Eliminates mercury, lead and aluminum from the body.
Kombu seaweed:
Rich in heavy metal-absorbing alginate.
Oxygenated silver:
Destroys bacteria, viruses and fungus.
Activated charcoal:
Binds to heavy metals for safe removal from the body.

As a powerful detoxifier of heavy metals, parasites, pollutants, bacteria, fungi and viruses, bentonite clay is an excellent defense against chemtrails. For internal consumption, only ingest the food grade variety known as calcium bentonite clay. It can also be used in the bath for gentle detoxification through the skin.
Additionally, DMPS (sodium 2,3-dimercaptopropane-l-sulfonate) is a sulfuric acid salt which is extremely effective in removing heavy metals from the body. In laboratory tests, when an intravenous shot of DMPS was given, 90 percent of heavy metals were excreted through the kidneys after 24 hours. Oral supplementation is also an option, although it’s considered less effective.

Bron: http://www.naturalnews.com/042641_chemt ... ducts.html

Hieronder nog een keer de link van het telefoongesprek met de voormalig KLM piloot die betrokken is bij het aerotoxic syndrome onderzoek.

http://lucas2012infos.wordpress.com/201 ... mber-2013/

bamboe

Berichtdoor bamboe » Di 29 Okt 2013 21:24

Hey Tulipano, dat is niet mijn haaranalyse-resultaat, maar van iemand van het artikel.
Ik heb nog nooit een haaranalyse laten doen, wil wel.
Typisch dat je in elk geval dus ook mangaantekort hebt/had: is eerder ook bij mij gemeten.
Van aluminium weet ik dat je het weg kan krijgen met heesmoes (ook wel paardestaart): bijv. thee ervan drinken.
Dat heb ik klinghardt horen zeggen en bijv. hier is het ook te lezen: http://www.naturalnews.com/034607_alumi ... detox.html

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Vr 1 Nov 2013 0:25

Oh jee Bamboe, dat de analyse die je publiceerde niet jouw analyse was, had ik even niet begrepen.
Echt geen overbodige luxe om eens te laten doen. Trouwens, het schijnt dat je je haar ook kunt laten analyseren op fluoride. Bekijk onderstaand filmpje over, jawel, chemische wapens in Syrië en leg een pak tissues klaar: voor de tranen van het lachen..... of van het huilen!

http://dutchamazingnewsblog.wordpress.c ... ide-video/

Dus als ik het goed begrijp is onze tandpasta het echte chemische wapen en zijn de chemische wapens in Syrië een hoax??? :oops:

complotbronnen:
http://www.independent.co.uk/news/uk/po ... 93642.html
http://www.dailyrecord.co.uk/news/uk-wo ... as-2242520
http://www.telegraph.co.uk/news/worldne ... Syria.html
http://www.france24.com/en/20130902-uk- ... orts-syria

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Za 2 Nov 2013 13:02

In 2008 is het nieuwe standaardpakket voor onderzoek van
grondwaterverontreiniging ingevoerd (NEN 5740). Op zeer veel
uiteenlopende locaties constateren onderzoekers sindsdien verhoogde
concentraties barium in het grondwater. Voor deze verhoogde
concentraties is vaak geen verklaring voorhanden.
Bij veel standaard verkennend bodemonderzoek, conform NEN
5740, blijkt verontreiniging van het grondwater voor te komen.
In West – Friesland, maar ook in veel andere delen van
Nederland treffen onderzoekers veelvuldig verhoogde concentraties
barium aan. Mogelijk is er een natuurlijke oorzaak.
Concentraties boven de interventiewaarde kunnen echter leiden
tot aanzienlijke vertraging in de verdere ontwikkeling van een
(nieuwbouw)locatie.

problemsolving strategy:

We adviseren aan het bevoegd gezag om de achtergrondwaarde voor barium te verhogen

Bron: http://www.omegam.nl/resources.nsf/bari ... dwater.pdf

Elevated silver, barium and strontium in antlers, vegetation and soils sourced from CWD cluster areas: do Ag/Ba/Sr piezoelectric crystals represent the transmissible pathogenic agent in TSEs?
Purdey M.

Source

High Barn Farm, Elworthy, Taunton, Somerset TA4 3PX, UK. tsepurdey@aol.com

Abstract

High levels of Silver (Ag), Barium (Ba) and Strontium (Sr) and low levels of copper (Cu) have been measured in the antlers, soils and pastures of the deer that are thriving in the chronic wasting disease (CWD) cluster zones in North America in relation to the areas where CWD and other transmissible spongiform encephalopathies (TSEs) have not been reported. The elevations of Ag, Ba and Sr were thought to originate from both natural geochemical and artificial pollutant sources--stemming from the common practise of aerial spraying with 'cloud seeding' Ag or Ba crystal nuclei for rain making in these drought prone areas of North America, the atmospheric spraying with Ba based aerosols for enhancing/refracting radar and radio signal communications as well as the spreading of waste Ba drilling mud from the local oil/gas well industry across pastureland. These metals have subsequently bioconcentrated up the foodchain and into the mammals who are dependent upon the local Cu deficient ecosystems.

Bron: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15236778

antlers = geweien
TSE = Transmissible spongiform encephalopathies
http://en.wikipedia.org/wiki/Transmissi ... phalopathy
Transmissible spongiform encephalopathies (TSEs), also known as prion diseases, are a group of progressive conditions (encephalopathies) that affect the brain and nervous system of many animals, including humans

En uit de complothoek:

Almost from the beginning of chemtrails consciousness, Clifford Carnicom began documenting high levels of reactive barium salts falling from chemtrails grids over Santa Fe, New Mexico. Carnicom claimed these salts are making the Earth more conductive.

He was right. In the fall of 2002, a long-time landscaper working for the City of Edmonton began noticing that carefully tended flowers and trees were showing signs of severe nutrient deficiencies. City specifications call for Electrical Conductivity readings no higher than “1” in local soils. But Dave Dickie’s soil samples tested for EC 4.6 to 7-times higher than this maximum permissible level.

Dickie wondered if elevated levels of electricity-conducting metals in the soils could be leading to the plants’ “chlorosis” condition. A $33 lab test of snow samples collected in a sterilized container confirmed elevated levels of aluminum and barium. Norwest Labs lab report #336566 found

q aluminum levels: 0.148 milligrams/litre

q barium levels: 0.006 milligrams/litre

Widespread tree and fish die-offs in California are also being blamed on abnormally high levels of barium and less conductive aluminum. At Lake Shasta, Francis Mangels, a retired soil conservationist and PhD wildlife biologist who worked for the U.S. Forest Service for over 35 years, told Dane Wigington that he blames pH over 10-times the alkalinity of normal soil on huge increases of aluminum oxide.

Dane Wigington reports that normal background levels of aluminum oxide in the Mt. Shasta snow is 1/2 unit. (In this case, ug/l). Allowable aluminum in drinking water is 50 units. Government action is required at 1,000 units of detected aluminum. The EPA-tested snow on Mt. Shasta shows aluminum at 61,100 units.
By July 2001, California state officials still could not explain why barium levels had nearly doubled since 1991. They still can’t say why barium levels in soils and water are rising, when industrial barium pollution has all but vanished.

In March 2002, two Lawrence Livermore National Laboratory scientists at Wright Patterson Air Force Base told award-winning reporter Bob Fitrakis that they were involved in two aerial spray programs. One spreads aluminum oxide in the upper atmosphere to reflect incoming sunlight and slow global warming. The other lays down barium stearate aerosols for “over the horizon” military communications, 3-D mapping and radar. Soapy rainwater on highways is a signature of barium salts, one scientist said.

They also confirmed that HAARP transmissions from Alaska are being used to bend the jetstream.

In 2008, a Louisiana newscast focused on barium, which the news station called a “hallmark of chemtrails.” When KSLA had chemtrail fallout analysed, the 6.8 ppm barium levels was “more than six times the toxic level set by the EPA.” The Louisiana Department of Environmental Quality confirmed that the high levels of Barium were “very unusual.”

Two years later, Arizona air particulates of aluminum and barium surged. Lab tests indicate how many times they are over the allowable toxic limit:

Aluminum: 15.8x

Barium: 5.3x

Bron: http://www.geoengineeringwatch.org/chem ... s-and-you/

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Za 2 Nov 2013 18:20

Nou, gelukkig is het onderwerp weer terug zoals het bedoeld was, en hoef ik niet mijn CV hier te plaatsen!
En ja, ook ik ben voldoende in staat om alles goed te begrijpen:
Het onderwerp dat je hier hebt geplaatst brengt veel gespreksstof met zich mee.

Mijn zoektocht ging v.n.l. over het feit dat wij als lyme patienten zoveel last hebben van giftige metalen in ons lichaam.
Het is ook bekend dat de borrelia spirocheet iets heeft met zware metalen.
Ik was op zoek naar de uiteenlopende oorzaken, maar dat had je wel al begrepen zag ik.

Bijna durf ik het niet meer te zeggen, maar ik doe het lekker toch; onlangs stuitte ik op een filmpje online dat ging over het eiland midden in de (ik geloof, de stille-of Altlantische oceaan), waar het amerikaanse leger zich heeft gevestigd, en dan de onderzoeken die ze daar doen, naar alle waarschijnlijkheid d.m.v. atoom explosies.
Het is weliswaar een iets ander onderwerp, maar de beelden laten zien welke gevolgen dit heeft voor o.a. het klimaat.
Bovendien is dit, zoals iedereen wel al weet, bijzonder slecht voor de gezondheid van iedereen on the planet.
Misschien is dat wel de oorzaak van al onze ADHD kindjes en volwassenen.
Ik zal nog even zoeken naar het filmpje.
En dan alsnog hier plaatsen.

Verder zie ik ook regelmatig rare strepen in de lucht.
Ik noem ze raar, omdat ze raar zijn.
Ze zien er in ieder geval niet uit als vliegtuigstrepen................

Ook zie ik vliegtuigstrepen in de lucht, maar dat zijn dan dus vliegtuigstrepen, en niet van die ellenlange dikke strepen die zo'n beetje de hele dag blijven hangen.

P.S.
Het is nu eventjes iets later, maar hier is dan het filmpje dat ik bedoelde over die (hoogstwaarschijnlijk) nucluaire ontploffingen :
http://www.youtube.com/watch?v=znaTirqLIds

TTA staat voor:
Thermomechanische Test Area
Gouvernementele » NASA
Laatst gewijzigd door Foetsie op Za 2 Nov 2013 21:08, 3 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Area 51”