JE BENT TOCH GEEN WATJE!
-
Re: JE BENT TOCH GEEN WATJE!
JAPAN STOPT STEUN VOOR HPV VACCINATIES
Zaterdag, 13 juli 2013 03:14
Het Japanse Ministerie van Volksgezondheid heeft de aanbevelingen voor HPV vaccinaties met onmiddellijke ingang stopgezet vanwege de nadelige bijwerkingen.
Er zijn bij de Japanse overheid inmiddels al 2.000 gevallen gemeld met zeer ernstige schadelijke bijwerkingen.
Het gaat in Japan om twee wereldwijd gepromote merken, Gardasil en Cervarix. Het eerste vaccin wordt geproduceerd door Merck en het tweede door GlaxoSmithKline.
Er zijn in totaal tot nu toe naar schatting 3,28 miljoen meisjes gevaccineerd tegen HPV. Intussen zijn er bijna 2.000 meldingen binnengekomen bij de Japanse overheid over ernstige schadelijke bijwerkingen.
Het betreft een scala aan klachten variërend van langdurige pijn en gevoelloosheid tot onvruchtbaarheid en verlamming. Als gevolg van deze klachtenstroom heeft de Japanse overheid besloten om haar steun voor deze zwaar gepromote en controversiële vaccinaties met onmiddellijke ingang te stoppen.
De Wereld Gezondheidsorganisatie gaat echter, als werktuig voor de elite, gewoon door met het ondersteunen en promoten van vaccinaties door te claimen dat het een nuttig “middel” is in de bestrijding van baarmoederhalskanker.
De farmagigant Merck heeft in een commentaar laten weten dat er op dit moment geen direct oorzakelijk verband is aangetoond tussen de vaccinaties en de vreselijke bijwerkingen. Ze zeggen verder te zullen samenwerken met het Japanse ministerie om de gegevens te evalueren en ze verwachten op korte termijn weer steun te krijgen van het ministerie om vrolijk verder te kunnen gaan met het verminken van Japanse meisjes.
Dat doen ze op dit moment nog steeds. Want hoewel de Japanse overheid de vaccinaties niet langer actief promoot, hebben ze het niet verboden. Meisjes kunnen ze met overheidssubsidies ook nog steeds gratis krijgen. Het grote verschil is nu echter dat deze jongedames en hun ouders worden geïnformeerd over dat de Japanse overheid deze vaccinaties niet langer aanbeveelt.
Dezelfde overheid houdt ook nog een slag om de arm door te zeggen dat dit niet betekent dat het vaccin niet veilig zou zijn. Zij willen zelf de komende tijd onderzoek doen naar de gerapporteerde gevallen van bijwerkingen en afhankelijk van het resultaat hiervan besluiten of ze hun steun voor de vaccinaties definitief zullen beëindigen.
Nu kunnen 2.000 gevallen van ernstige bijwerkingen en complicaties niet zomaar onder het tapijt worden geveegd. Wat betekent dat er straks een dilemma ontstaat voor de overheid. Op dit moment lijkt het alsof ze aan de goede kant staan door de vaccinaties niet meer actief te ondersteunen, maar de nabije toekomst zal leren of we ons hier blij hebben gemaakt met een dode mus.
Het manipuleren van onderzoeksresultaten is tegenwoordig de gewoonste zaak van de wereld geworden. Farmareus Merck is een meester in het vervalsen van onderzoeken. Ze zijn ondermeer bekend geworden door het manipuleren van resultaten van een eigen onderzoek over vaccinaties voor de mazelen. In 2010 dienden twee ex werknemers een aanklacht in tegen het bedrijf omdat ze voor honderden miljoenen aan waardeloze niet werkende vaccins zouden hebben verkocht aan de Amerikaanse overheid. Merck is ook bekend geworden met een soort tweedehands medicijnen voor koeien, Zilmaz genaamd. Maar, ze zijn het meest berucht door het zogenaamde Vioxx schandaal uit de periode 1999 tot 2004, waarbij in totaal 38.000 doden vielen.
Ook nu weer staan er grote belangen op het spel voor de farmaceutische industrie. Dan is er uiteraard nog het depopulatieprogramma wat ondermeer gebruik maakt van het verder verzwakken van het toch al zwaar aangetaste menselijk immuunsysteem.
Het is in ieder geval voorlopig een positief signaal van de Japanse overheid. Andere landen zoals Nederland gaan gewoon door met het actief promoten en ondersteunen van deze zeer omstreden vaccinaties.
Een Canadees medisch onderzoek, uitgevoerd de University of British Columbia heeft een schokkende lijst van schadelijke bijwerkingen van Gardasil opgeleverd. Een greep uit de mogelijke bijwerkingen: dood, stuiptrekkingen, parasthesie, verlamming, Guilain-Barre syndroom, transverse myelitis (ontstekingen aan het ruggenmerg), chronisch vermoeidheidsyndroom, anafylaxie, verstoringen van het auto immuunsysteem en trombose.
Het lijkt alsof alles wat er om ons heen gebeurt een soort aanslag is op onze immuunsystemen. Of het nu chemtrails, WiFi systemen of vaccinaties zijn, allen verzwakken ons immuunsysteem.
Een gezond werkend immuunsysteem is het enige wat wij mensen nodig hebben om allerlei kwalen en ziektes af te weren. Naast alle aanslagen op dit systeem, halen de meesten van ons ook niet de nodige bouwstoffen uit het voedsel om een sterk immuunsysteem op te bouwen. En in feite praat je dan over een dubbele aanslag. De nadelige werking van alle bovengenoemde zaken en het te weinig binnen krijgen van de broodnodige bouwstoffen.
Gelukkig bestaat er voor het laatste een goede oplossing. Een die ervoor zorgt dat je lichaam op een natuurlijk manier alle aanslagen te lijf gaat en waarmee je je iedere dag beter en sterker gaat voelen.
Bron:
Natural News.
Voor origineel bericht:
http://www.naturalnews.com/041099_Garda ... z2YZ4sMJt0
-
Als pedagoog in wording vind ik deze campagne helemaal niks.
Er wordt mee gesuggereerd dat het niet willen laten prikken, zwak is.
Terwijl het:
a) ook wel weer dapper is om je niet stoerder voor te doen dan dat je je voelt. En er dus gewoon eerlijk voor uitkomt dat je dat geprik vervelend vindt.
b) nog maar de vraag is of men de risico's van vaccinaties al goed in kaart heeft gebracht. Soms, gelukkig niet vaak, lijken er toch verontrustende dingen te gebeuren na zo'n vaccinatie.
Daarbij stimuleert het misschien ook nog eens dat kinderen elkaar een watje gaan vinden, in plaats van dat ze een beetje begrip voor elkaar hebben.
Op deze manier worden kinderangsten gewoon ontkend. Hoewel... kinderangsten... ook veel volwassenen zullen zenuwen hebben voor zo'n vaccinatie.
Er wordt mee gesuggereerd dat het niet willen laten prikken, zwak is.
Terwijl het:
a) ook wel weer dapper is om je niet stoerder voor te doen dan dat je je voelt. En er dus gewoon eerlijk voor uitkomt dat je dat geprik vervelend vindt.
b) nog maar de vraag is of men de risico's van vaccinaties al goed in kaart heeft gebracht. Soms, gelukkig niet vaak, lijken er toch verontrustende dingen te gebeuren na zo'n vaccinatie.
Daarbij stimuleert het misschien ook nog eens dat kinderen elkaar een watje gaan vinden, in plaats van dat ze een beetje begrip voor elkaar hebben.
Op deze manier worden kinderangsten gewoon ontkend. Hoewel... kinderangsten... ook veel volwassenen zullen zenuwen hebben voor zo'n vaccinatie.
-
@ Sportliefhebber,
Belangrijk om de visie van een pedagoog (in wording) te horen. Als ouder is het vaak een groot dilemma, zo'n vaccinatie campagne. Niet alleen vanwege de manier waarop het wordt gebracht en de impact ervan op je kind maar ook vanwege het gebrek aan voldoende bewijs naar de doeltreffendheid van de vaccins en de gevolgen ervan op langere termijn. Daar schijnt vaak niet of nauwelijks wetenschappelijk onderzoek naar te zijn gedaan.
Mocht je de link nog niet hebben gezien en heb je zin en tijd om te luisteren:
http://www.argusoog.org/gezond-en-wel-07-april-2013/
in het topic:
viewtopic.php?f=3&t=7941
daarin wordt door dr. Hans Moolenburgh en Desiree Röver uitgelegd dat gedragsproblematiek bij kinderen zoals autisme en ADHD een gevolg kunnen zijn van vaccinaties.
Belangrijk om de visie van een pedagoog (in wording) te horen. Als ouder is het vaak een groot dilemma, zo'n vaccinatie campagne. Niet alleen vanwege de manier waarop het wordt gebracht en de impact ervan op je kind maar ook vanwege het gebrek aan voldoende bewijs naar de doeltreffendheid van de vaccins en de gevolgen ervan op langere termijn. Daar schijnt vaak niet of nauwelijks wetenschappelijk onderzoek naar te zijn gedaan.
Mocht je de link nog niet hebben gezien en heb je zin en tijd om te luisteren:
http://www.argusoog.org/gezond-en-wel-07-april-2013/
in het topic:
viewtopic.php?f=3&t=7941
daarin wordt door dr. Hans Moolenburgh en Desiree Röver uitgelegd dat gedragsproblematiek bij kinderen zoals autisme en ADHD een gevolg kunnen zijn van vaccinaties.
-
Helaas is mijn laptop kapot, dus ik kan het fragment nog niet terugluisteren.
En mijn mobiele internet is niet snel genoeg ervoor.
Maar ik kan me voorstellen dat ouders voor een dilemma staan als het gaat om
wel of niet inenten, op het moment dat zij zich bewust zijn van mogelijke gevaren rondom vaccinaties.
Want waar doe je dan goed aan? Niet inenten is ook risicovol.
Ik heb inderdaad wel eens gelezen over autisme/ad(h)d e.d. als gevolg van inentingen.
Het kan best zijn dat sommige stoornissen/ziekten niet gelinkt worden aan inentingen.
Terwijl er mogelijk wel een samenhang is.
Sowieso heeft het iets vreemds om een klein beetje ziekte in te brengen en het lichaam dus uitdagen om er tegen te vechten.
In ieder geval goed om te lezen dat je mijn reactie op prijs stelt.
En mijn mobiele internet is niet snel genoeg ervoor.
Maar ik kan me voorstellen dat ouders voor een dilemma staan als het gaat om
wel of niet inenten, op het moment dat zij zich bewust zijn van mogelijke gevaren rondom vaccinaties.
Want waar doe je dan goed aan? Niet inenten is ook risicovol.
Ik heb inderdaad wel eens gelezen over autisme/ad(h)d e.d. als gevolg van inentingen.
Het kan best zijn dat sommige stoornissen/ziekten niet gelinkt worden aan inentingen.
Terwijl er mogelijk wel een samenhang is.
Sowieso heeft het iets vreemds om een klein beetje ziekte in te brengen en het lichaam dus uitdagen om er tegen te vechten.
In ieder geval goed om te lezen dat je mijn reactie op prijs stelt.
-
Sportliefhebber,
Wat is het risico volgens jouw bevindingen?
Niet inenten is ook risicovol.
-
Hoi Tulipano,
Nog even over dat pesten: wanneer je niet ingeent bent, zoals ik, dan moet je je inderdaad 1000 maal verontschuldigen en uitleggen waarom dan wel niet.
Vooral in de periode dat ik een puber was, en met vriendinnetjes ging zwemmen, zagen ze dat ik niet zo'n raar lidteken van een pokkeninenting op de bovenarm had.
Het was heel vervelend om steeds maar te moeten zeggen dat ik tijdens de prikperiode van nederland, in het buitenland woonde.
Veel kinderen én volwassenen keken mij meestal ongelovig aan.
Dat zoiets nog bestond was in hun boekje uitgesloten
Nog even over dat pesten: wanneer je niet ingeent bent, zoals ik, dan moet je je inderdaad 1000 maal verontschuldigen en uitleggen waarom dan wel niet.
Vooral in de periode dat ik een puber was, en met vriendinnetjes ging zwemmen, zagen ze dat ik niet zo'n raar lidteken van een pokkeninenting op de bovenarm had.
Het was heel vervelend om steeds maar te moeten zeggen dat ik tijdens de prikperiode van nederland, in het buitenland woonde.
Veel kinderen én volwassenen keken mij meestal ongelovig aan.
Dat zoiets nog bestond was in hun boekje uitgesloten
-
Foetsie schreef:Sportliefhebber,Niet inenten is ook risicovol.
Het risico dat de ziekte wordt opgelopen.
Ziektes brengen altijd enig risico met zich mee. Zelfs griep. Oké, de kans dat het zo mis gaat is klein :maar toch.
-
Vroeger ontwikkelden mensen op een natuurlijke manier antilichamen door de ziekte eenvoudigweg door te maken. Er was sprake van een natuurlijke selectie waarbij zwakke mensen het in sommige gevallen niet overleefden. Maar dit had vaak te maken met slechte hygiëne en/of een slechte weerstand door onvoldoende, eentonig voedsel. Twee factoren die nu bijna zijn uitgesloten in welvaartslanden waar men tegenwoordig voornamelijk te maken heeft met welvaartsaandoeningen.
Misschien moet men daarom nu voor elke scheet die komt overwaaien worden gevaccineerd. Over de mogelijke bijwerkingen van het vaccin op lange termijn is echter niets bekend. Dat kan immers niet omdat het vaccin z.s.m. op de markt moet worden gebracht.
De bedenker van onderstaande clip heeft mijn inziens meer fantasie gehad dan de bedenker van het je bent toch geen watje polsbandje.
♪♫
http://www.youtube.com/watch?v=qYI-dC9G0us
♪♫
Misschien moet men daarom nu voor elke scheet die komt overwaaien worden gevaccineerd. Over de mogelijke bijwerkingen van het vaccin op lange termijn is echter niets bekend. Dat kan immers niet omdat het vaccin z.s.m. op de markt moet worden gebracht.
De bedenker van onderstaande clip heeft mijn inziens meer fantasie gehad dan de bedenker van het je bent toch geen watje polsbandje.
♪♫
http://www.youtube.com/watch?v=qYI-dC9G0us
♪♫
-
Sportliefhebber, je zegt:
Maar mag een mens dan niet meer ziek zijn?
Wie heeft daar nou baat bij?
Ik heb wel de rode hond gehad, maar ben er niet tegen ingeent, als je deze ziekte krijgt, kun je zelfs nog gewoon blijven functioneren.
Zó ernstig zoals men dat voorhoudt via pr campagnes, klopt in mijn geval dus helemaal niet.
Ook heeft mijn oudste zoon rode hond gehad, 3 keer zelfs gedurende zijn pubertijd, en altijd als hij bij zijn oma uit zoetermeer vandaan kwam
Zijn lichaam kon dit met gemak aan, heeft er nooit iets aan over gehouden.
Waar ik wel ernstig ziek van ben is van de lymebacterie, maar dat wordt met de losse pols van de hand gewezen, alsof het niet bestaat
Het risico dat de ziekte wordt opgelopen.
Ziektes brengen altijd enig risico met zich mee. Zelfs griep. Oké, de kans dat het zo mis gaat is klein :maar toch.
Maar mag een mens dan niet meer ziek zijn?
Wie heeft daar nou baat bij?
Ik heb wel de rode hond gehad, maar ben er niet tegen ingeent, als je deze ziekte krijgt, kun je zelfs nog gewoon blijven functioneren.
Zó ernstig zoals men dat voorhoudt via pr campagnes, klopt in mijn geval dus helemaal niet.
Ook heeft mijn oudste zoon rode hond gehad, 3 keer zelfs gedurende zijn pubertijd, en altijd als hij bij zijn oma uit zoetermeer vandaan kwam
Zijn lichaam kon dit met gemak aan, heeft er nooit iets aan over gehouden.
Waar ik wel ernstig ziek van ben is van de lymebacterie, maar dat wordt met de losse pols van de hand gewezen, alsof het niet bestaat