typen van A tot Z

Voor onderwerpen die niet met Lyme te maken hebben. Hier kan vanalles worden geplaatst. Luchtige onderwerpen zijn ook welkom.
Haaibrid

typen van A tot Z

Berichtdoor Haaibrid » Za 25 Mei 2013 21:08

Hoe snel kan jij het alfabet typen? Ik kan het alleszins super duper keimegabangelijk snel.

Afbeelding

http://playfreeonlinegames.eu/playonlin ... habet.html

moon2

Re: typen van A tot Z

Berichtdoor moon2 » Zo 26 Mei 2013 18:02

Wees blij :D
Ik tik met 1 vinger door mijn ataxie, en dan moet ik nog goed kijken welke toets ik raak mede door het dubbelzien :?
En dat houd ik weer niet lang vol met mijn zere nek, schouders armen en handen :evil:

Ik voel mij net zo'n oude kneus soms.

Haaibrid

Berichtdoor Haaibrid » Zo 26 Mei 2013 19:06

Blij ben ik ook. En trots, ontzettend trots dat ik ben. Hihi 8)

Maarre is het niet handiger om met al jouw vingers te typen wanneer je ataxie hebt? Ik heb geen ataxische symptomen dus kan het niet weten. Maar als ik een slechte vinger coördinatie had zou het mij niet evident lijken met mijn ene vinger te typen. Is het misschien niet uit conservatisme?

Maar hoeveel seconden had jij? Zou het graag willen weten.

moon2

Berichtdoor moon2 » Ma 27 Mei 2013 9:21

Hey,

Nee, juist met een ataxie gaat dat met meerdere vingers niet meer lukken, of het word een onleesbaar geheel :wink:
Ik heb de test dan ook niet gedaan :roll:
Hoe hard loop jij de 100 meter?

Groetjes Moon.

Haaibrid

Berichtdoor Haaibrid » Ma 27 Mei 2013 13:59

Waarom zo prestatie getrouw zijn? De enige reden dat ik dit 'vlug' kan is omdat ik een 19 jarig nerdje ben die geen vrienden meer heeft. Er zijn zoveel dingen waar ik slecht in ben en daar lach ik gewoon keihard mee. 't Is niet dat het mij zoveel kan schelen dat jij specifiek die typ test doet. Maar de redenen om het niet te doen vind ik zo spijtig. En honderd meter heb ik in tijden niet gelopen. Denk ook dat het mij een halve minuut zou duren. Minstens. Alleen eigenaardig om die honderd meter sprint hier ter sprake laten komen.

Troptard

Berichtdoor Troptard » Ma 27 Mei 2013 14:34

Na 3 uur ben ik er achter dat het spel niet werkt met een iphone ;)

De honderd meter sprint doe ik ongeveer twee dagen over,beetje naar gelang hoe goed de wieltjes van mijn rollator geolied zijn en de grote van de zuurstofflessen
Achter een dernie ben ik iets sneller
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

moon2

Berichtdoor moon2 » Ma 27 Mei 2013 20:50

Haaibrid schreef:Waarom zo prestatie getrouw zijn? De enige reden dat ik dit 'vlug' kan is omdat ik een 19 jarig nerdje ben die geen vrienden meer heeft. Er zijn zoveel dingen waar ik slecht in ben en daar lach ik gewoon keihard mee. 't Is niet dat het mij zoveel kan schelen dat jij specifiek die typ test doet. Maar de redenen om het niet te doen vind ik zo spijtig. En honderd meter heb ik in tijden niet gelopen. Denk ook dat het mij een halve minuut zou duren. Minstens. Alleen eigenaardig om die honderd meter sprint hier ter sprake laten komen.

Die honder meter sprint is voor mij net zo onhaalbaar als die 2.99 sec. voor het alfabettypen (idd. superrrrrsnel).
Ach mijn humeur moet je soms met een korreltje (bakje mag ook) zout nemen, het is gewoon erg frustrerend als je voor 15 jaar terug op topniveau sport, en nu blij mag zijn dat je nog lopen kan enigzins.

Heb de laatste tijd alles gewoon heel erg tegen, terwijl ik normaal ook net als jij kan lachen om bepaalde dingen waar ik slecht in ben :wink:

Heb hem alsnog gedaan...

Time: 15.94 s – High score: 15.94 s – restart – reset highscore

Jij doet hem dik 5 x sneller!

Vervelend dat je op dit moment zonder vrienden zit, vaak zegt dit meer over je vrienden dan over jezelf.
Goede vrienden zijn dungezaaid, maar blijven je steunen, ook in de slechte tijden.

moon2

Berichtdoor moon2 » Ma 27 Mei 2013 20:55

Troptard schreef:Na 3 uur ben ik er achter dat het spel niet werkt met een iphone ;)

De honderd meter sprint doe ik ongeveer twee dagen over,beetje naar gelang hoe goed de wieltjes van mijn rollator geolied zijn en de grote van de zuurstofflessen
Achter een dernie ben ik iets sneller

Kan je die zuurstofflessen niet als turboaandrijving gebruiken :idea: , gewoon andersom draaien, op max. zetten vlammetje erbij :mrgreen:

Haaibrid

Berichtdoor Haaibrid » Di 28 Mei 2013 12:27

Moon:

Dat ik het 5 keer sneller kan dan wie dan ook interesseert mij niet. Ik zag dit niet als een 'wedstrijd'. Gewoon een leuk spelletje. Eigenlijk niet eens zo slecht als je je bedenkt dat jij dat met 2 vingers doet. :mrgreen: Weet niet of ik het beter zou kunnen. En ja, van de sportievere op je hele school degraderen tot zondaagse luierik in de ogen van velen, bekwaamheidsattest die verlopen is nog voor ik mijn rijbewijs heb kunnen halen. Ik ken het wel. Indien ik dan overkom als iemand die zich een status wilt aanmeten door te handelen in het belang van zijn eigen ego, dan begrijp ik goed dat jullie niet verheugd zijn dat spelletje mee te spelen. Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Maar zo zag ik het even niet toen ik dit topic aanmaakte.

Terug naar “Off-Topic Café”