http://www.nu.nl/algemeen/3641979/aivd- ... fora-.html
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/11/30/aiv ... en-wet-in/
http://webwereld.nl/beveiliging/80335-a ... ternetfora
AIVD gaat te ver bij hacken van fora
-
-
Re: AIVD gaat te ver bij hacken van fora
Hallo Tulipano,
Goed dat jij het topic hebt geplaatst.
AIVD hackt internetfora, zgn. enkel voor jihadisten, maar dat is bullshit.
In feedback had ik al laten weten aan de webmaster dat een deel van mijn berichten niet verscheen. De webmaster had deze niet verwijderd. Een van de berichten die ik gisteren plaatste, is ook weer verdwenen.
Wij worden met onze lymevisie ook als oproerkraaiers gezien, dus een soort lymejihadisten.
Goed dat jij het topic hebt geplaatst.
AIVD hackt internetfora, zgn. enkel voor jihadisten, maar dat is bullshit.
In feedback had ik al laten weten aan de webmaster dat een deel van mijn berichten niet verscheen. De webmaster had deze niet verwijderd. Een van de berichten die ik gisteren plaatste, is ook weer verdwenen.
Wij worden met onze lymevisie ook als oproerkraaiers gezien, dus een soort lymejihadisten.

-
hoi Tulipano en Paperwhite, word je bang gemaakt door overheden voor terroristen, blijkt de overheid zelf ineens een hacker.
Het is nog wel even bijkomen dat idee natuurlijk als je nog dacht in termen van de overheid als je beste vriend.
@Paperwhite: het zou ook kunnen dat je software niet goed is afgesteld.
Ik heb het op mijn werk ook dat ik soms ineens berichten niet kan plaatsen, daar heeft men wel standaard het bill gates-"virus" Internetexplorer van microsoft op de computer zitten.
Het is nog wel even bijkomen dat idee natuurlijk als je nog dacht in termen van de overheid als je beste vriend.
@Paperwhite: het zou ook kunnen dat je software niet goed is afgesteld.
Ik heb het op mijn werk ook dat ik soms ineens berichten niet kan plaatsen, daar heeft men wel standaard het bill gates-"virus" Internetexplorer van microsoft op de computer zitten.
-
word je bang gemaakt door overheden voor terroristen, blijkt de overheid zelf ineens een hacker.

lymejihadisten
Die houden we er in! komen we misschien wat vaker in het nieuws!

-
Hallo Bamboe,
Wat bedoelje juist met niet goed afgestelde software ?
Mijn anti-virussoftware krijgt regelmatig updates..
Wat bedoelje juist met niet goed afgestelde software ?
Mijn anti-virussoftware krijgt regelmatig updates..

-
Hoi Paperwhite, als je netwerkverbinding even wegvalt, dan kan er vanalles misgaan zoals het posten van een bericht.
Misschien dat microsoft officice dat niet goed ondersteunt.
Op mijn werk is het in elk geval zo dat als ik een bericht getikt heb en ik wil het plaatsen dat het vaak zo is dat het bericht ineens kwijt is.
Geen idee of dat bij jou ook zo is gegaan, maar het is een mogelijkheid.
Dit hoeft niets met antivirusprogramma's te maken te hebben.
(vraag me niet waar wel mee).
Ik noemde net microsoft een virus van zichzelf zinspelend op de microsofteigenaar bill gates die graag heeft dat de wereldbevolking verder uitdunt met zijn vaccinatiepolitiek.
Van zichzelf is windows van microsoft een systeem dat ontzettend vertraagt naar verloop van tijd en dat nog veel meer euvels heeft waar ik persoonlijk niet op zit te wachten.
Misschien dat microsoft officice dat niet goed ondersteunt.
Op mijn werk is het in elk geval zo dat als ik een bericht getikt heb en ik wil het plaatsen dat het vaak zo is dat het bericht ineens kwijt is.
Geen idee of dat bij jou ook zo is gegaan, maar het is een mogelijkheid.
Dit hoeft niets met antivirusprogramma's te maken te hebben.
(vraag me niet waar wel mee).
Ik noemde net microsoft een virus van zichzelf zinspelend op de microsofteigenaar bill gates die graag heeft dat de wereldbevolking verder uitdunt met zijn vaccinatiepolitiek.
Van zichzelf is windows van microsoft een systeem dat ontzettend vertraagt naar verloop van tijd en dat nog veel meer euvels heeft waar ik persoonlijk niet op zit te wachten.
-
Hallo Bamboe,
Bij mij gaat alles nog supersnel ondanks die "troep" van windows. Het werkt natuurlijk niet zo snel als het oude Dos, voor wie dat nog kent: oud en snel
Bij mij gaat alles nog supersnel ondanks die "troep" van windows. Het werkt natuurlijk niet zo snel als het oude Dos, voor wie dat nog kent: oud en snel

-
- Beheerder
paperwhite schreef:In feedback had ik al laten weten aan de webmaster dat een deel van mijn berichten niet verscheen. De webmaster had deze niet verwijderd. Een van de berichten die ik gisteren plaatste, is ook weer verdwenen.
Ik heb je ook uitgelegd waar de oorzaak waarschijnlijk lag.
-
Hallo webmaster,
Ik had het wel gelezen hoor
Maar die melding krijg ik nooit te zien.
Voor langere teksten zal ik inderdaad eerst via tekstverwerking doen.
Ik had het wel gelezen hoor

Voor langere teksten zal ik inderdaad eerst via tekstverwerking doen.

-
Hoe diep kun je zinken als 'democratisch' land!
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... mant.dhtml

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... mant.dhtml