Verkoopster van zwarte zalf tegen kanker vervolgd

Voor onderwerpen die niet met Lyme te maken hebben. Hier kan vanalles worden geplaatst. Luchtige onderwerpen zijn ook welkom.
Martijn

Re: Verkoopster van zwarte zalf tegen kanker vervolgd

Berichtdoor Martijn » Di 4 Mar 2014 21:43

Tulipano schreef:Wat scepsis is niet verkeerd. Maar de dames en heren van Klopt dat Wel doen de naam van hun site niet bepaald eer aan. De discussie of iets wel of niet klopt komt er namelijk helemaal niet aan de orde. Hun eenzijdige opinie is heilig en dat is er maar eentje: ontkenning en alles door het slijk halen dat niet past in hun uiterst restrictieve wereldje waarin de uitdrukking 'open minded' een onbekend begrip is. Ik vind een forumlid/webmoderator van een forum voor Lymepatiënten die er artikelen op publiceert van dè Lyme denialists bij uitstek toch wel bedenkelijk en op z'n minst een ongelukkige combinatie.

(Martijn, voor het geval je deze discussie nog niet had gelezen: http://kloptdatwel.nl/2013/04/22/chroni ... of-a-kind/ )

Verklaar u nader. Wat heb ik te maken met die website?

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Di 4 Mar 2014 21:47

@Martijn,

Even googelen op 'zwarte zalf - Klopt dat wel'.
Mocht mijn veronderstelling een verkeerde zijn, dan kan ik alleen maar zeggen: Excuses en GELUKKIG!

P.S. En ook graag een inhoudelijke reactie op de rest van mijn bericht, als dat tenminste niet teveel is gevraagd.

Toen ik ging googelen op 'Tullio Simoncini', belandde ik op de Italiaanse Wikipedia. Wat mij opviel waren de vele bronnen met betrekking op gestorven patiënten die onder behandeling van deze arts waren/zouden zijn geweest. Waar kan ik op Wikipedia de bronnen vinden van de miljoenen kankerpatiënten die stierven ondanks hun giga giftige, peperdure chemokuren?
Tullio Simoncini raakte zijn licentie kwijt en werd strafrechtelijk vervolgd. Mijn moeder en vriendin stierven aan kanker door ernstige nalatigheid van hun artsen. Maar deze twee heren werden niet strafrechtelijk vervolgd en houden gewoon nog praktijk!

.
Gelieve te lezen: .....door ernstige nalatigheid van hun reguliere artsen

Martijn

Berichtdoor Martijn » Di 4 Mar 2014 22:03

Tulipano schreef:@Martijn,

Even googelen op 'zwarte zalf - Klopt dat wel'.
Mocht mijn veronderstelling een verkeerde zijn, dan kan ik alleen maar zeggen: GELUKKIG!

Ik heb de link die u gaf naar het artikel over zwarte zalf gevolgd, maar ik weet niet waar u het over heeft. Wat is uw veronderstelling?

Tulipano schreef:P.S. En ook graag een inhoudelijke reactie op de rest van mijn bericht, als dat tenminste niet teveel is gevraagd.

Net als anderen voor u, haalt u er andere zaken bij.

Tulipano schreef:Gelieve te lezen: .....door ernstige nalatigheid van hun reguliere artsen

Dat er zich onder "reguliere" artsen idioten, klootzakken, prutsers, oplichters, kwakzalvers, etc. bevinden, doet niets af aan het feit dat er zich onder "alternatieve" behandelaars idioten, klootzakken, prutsers, oplichters, kwakzalvers, etc. bevinden.

Two wrongs don't make a right.

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Di 4 Mar 2014 22:10

Net als anderen voor u, haalt u er andere zaken bij

Jammer, want daarmee schuift voorgaand en onderstaand commentaar:
Waarom gaan jullie je niet eens druk zitten maken over de oorzaken van kanker, zoals alle toevoegingen in ons voedsel, in de lucht en in spaarlampen? Of brengen jullie niet eens wat nieuws naar buiten over corrupte banken en de miljarden die zijn weggesluisd door ze te investeren in louche zaken zoals kernwapens? Of, waarom niet, over betere testen voor de diagnostiek van Lyme ( :lol: )
Nee, discussies over zwarte zalf, daar bewijs je de mensheid pas echt een dienst mee! Chapeau!

.....weer onderop de stapel 'onbeantwoorde vragen'.

Dat er zich onder "reguliere" artsen idioten, klootzakken, prutsers, oplichters, kwakzalvers, etc. bevinden, doet niets af aan het feit dat er zich onder "alternatieve" behandelaars idioten, klootzakken, prutsers, oplichters, kwakzalvers, etc. bevinden.

Two wrongs don't make a right.

Mee eens!

eus

Berichtdoor eus » Di 4 Mar 2014 23:02

Even off-topic; is er iemand anders in de plaats van Martijn gekomen, die nu werkt via zijn account?
De stijl van schrijven is veranderd en we worden hier nu met "U" aangesproken...
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

Martijn

Berichtdoor Martijn » Di 4 Mar 2014 23:16

eus schreef:Even off-topic; is er iemand anders in de plaats van Martijn gekomen, die nu werkt via zijn account?
De stijl van schrijven is veranderd en we worden hier nu met "U" aangesproken...

Nee hoor, we zijn allemaal dezelfde persoon...

:lol:

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Di 4 Mar 2014 23:18

Klopt dat wel?

:lol:

eus

Berichtdoor eus » Di 4 Mar 2014 23:58

Een split-personality??
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

bamboe

Berichtdoor bamboe » Vr 7 Mar 2014 7:52

Martijn

Berichtdoor Martijn » Vr 7 Mar 2014 13:06

bamboe schreef:http://www.wanttoknow.nl/overige/rivm-de-weg-kwijt-gezond-verstand-kwakzalverij/

Die teerzalf is niet hetzelfde als de zwarte zalf tegen kanker.

Terug naar “Off-Topic Café”