Ik wilden even wat mensen bedanken!

Voor onderwerpen die niet met Lyme te maken hebben. Hier kan vanalles worden geplaatst. Luchtige onderwerpen zijn ook welkom.
Birgitta

Ik wilden even wat mensen bedanken!

Berichtdoor Birgitta » Ma 1 Aug 2005 22:12

Ik ben zo dankbaar dat ik het LymeNet tegen ben gekomen in mijn zoektocht naar een diagnose die maar niet wilden komen. Ik ben Martijn zo dankbaar dat hij dit alles doet voor alle Lyme patiënten. Zoveel werk verricht en waar ik al veel aan heb gehad en nog steeds.
Ik heb mensen leren kennen, mensen zoals Alexander die veel voor mij gedaan heeft en nog. Zijn site " De complexiteit van lyme -borreliose".
Robert met zijn grote kennis van Lyme, waar ik veel van heb geleerd, en dan zijn website geweldig werk alles vertaalt voor een iedereen is het nu leesbaar, wat een werk moet daar ingezeten hebben.

Martijn en Hanita onder het stuk in het forum " veel gestelde vragen" Perfect vind ik dat, je kan daar zoveel vinden en uit halen.

Mijn dank is groot naar al deze mensen die het waar maken dat de Lyme steeds meer bekendheid gaat krijgen in ons land. En ik merk dat ik daardoor steeds meer begrepen ga worden met al mijn klinische klachten.

Ik vind dat dit wel eens gezegd mag worden!

Super zijn jullie allemaal. Lieve groeten, Birgitta

Iceblue

Berichtdoor Iceblue » Di 2 Aug 2005 9:45

* * * thanks you all * * *

Helemaal goed verwoord Birgitta!

Lieve groet, Iceblue

Carolien

Berichtdoor Carolien » Di 2 Aug 2005 17:30

Lieve mensen,

Ook ik ben er helemaal mee eens, heb het weleens in mijn eigen verhaal gezet. Maar dankzij jullie voel ik me helemaal goed.

Dank je

Groetjes Carolien

vonneke

Berichtdoor vonneke » Di 2 Aug 2005 19:00

Ook wij zijn het hier mee eens maar wil er nog aan toevoegen dat ook de werkgroep achter lymenet geweldig is waar o.a. ook Ronald in zit en dat is echt een toffe vent. En natuurlijk alle mensen die op dit forum komen en die elkaar steunen.

Liefs Yvonne en familie

Danger

Berichtdoor Danger » Wo 3 Aug 2005 8:39

Ik wil dan iedereen bedanken :D !
Degene die de site en het forum gemaakt hebben.
Degene die de andere belangrijke sites hebben gemaakt!
Degene uit de werkgroep en die voor alle Lymepatienten opkomen.

En niet te vergeten: Alle Lymepatienten hier op het forum, die mij laten voelen dat je niet alleen bent met deze ziekte en waar ik erkenning en herkenning bij krijg!
Afbeelding
The show must go on
I'll face it with a grin
I'm never giving in

Martijn

Berichtdoor Martijn » Di 9 Aug 2005 14:19

Bedankt voor de complimenten. Er zijn meerdere mensen die wat doen en veel van wat gebeurt, is niet direct zichtbaar.

Terug naar “Off-Topic Café”