Ik ben zo dankbaar dat ik het LymeNet tegen ben gekomen in mijn zoektocht naar een diagnose die maar niet wilden komen. Ik ben Martijn zo dankbaar dat hij dit alles doet voor alle Lyme patiënten. Zoveel werk verricht en waar ik al veel aan heb gehad en nog steeds.
Ik heb mensen leren kennen, mensen zoals Alexander die veel voor mij gedaan heeft en nog. Zijn site " De complexiteit van lyme -borreliose".
Robert met zijn grote kennis van Lyme, waar ik veel van heb geleerd, en dan zijn website geweldig werk alles vertaalt voor een iedereen is het nu leesbaar, wat een werk moet daar ingezeten hebben.
Martijn en Hanita onder het stuk in het forum " veel gestelde vragen" Perfect vind ik dat, je kan daar zoveel vinden en uit halen.
Mijn dank is groot naar al deze mensen die het waar maken dat de Lyme steeds meer bekendheid gaat krijgen in ons land. En ik merk dat ik daardoor steeds meer begrepen ga worden met al mijn klinische klachten.
Ik vind dat dit wel eens gezegd mag worden!
Super zijn jullie allemaal. Lieve groeten, Birgitta
Ik wilden even wat mensen bedanken!
-
-
-
-
-
Ik wil dan iedereen bedanken
!
Degene die de site en het forum gemaakt hebben.
Degene die de andere belangrijke sites hebben gemaakt!
Degene uit de werkgroep en die voor alle Lymepatienten opkomen.
En niet te vergeten: Alle Lymepatienten hier op het forum, die mij laten voelen dat je niet alleen bent met deze ziekte en waar ik erkenning en herkenning bij krijg!

Degene die de site en het forum gemaakt hebben.
Degene die de andere belangrijke sites hebben gemaakt!
Degene uit de werkgroep en die voor alle Lymepatienten opkomen.
En niet te vergeten: Alle Lymepatienten hier op het forum, die mij laten voelen dat je niet alleen bent met deze ziekte en waar ik erkenning en herkenning bij krijg!

The show must go on
I'll face it with a grin
I'm never giving in
-