Arts die handelt volgens ILADS?

Medische onderwerpen die betrekking hebben op de ziekte van Lyme, maar die niet passen bij "Wetenschap", met vragen, informatie en discussie over bijv. preventie, symptomen, diagnose en behandeling.
marijke1985

Arts die handelt volgens ILADS?

Berichtdoor marijke1985 » Za 23 Jun 2012 9:21

Hoi allemaal,

Ik heb mij in Weert laten testen bij prohealth op:
1. Borrelia serologie (combi-test: C6 Elisa, Recombinant Lineblot IgG/IgM);
2. Borrelia spp (PCR) DNA bloedkweek

en ik wacht op de uitslag. Ik heb ooit eerder alleen een Elisa test gehad en die was negatief.
Toch heb ik al jarenlang erg veel klachten die goed bij lyme zouden kunnen passen; heel veel andere ziekten/aandoeningen zijn uitgesloten.

Stel dat er een positieve of twijfelachtige uitslag uit die testen in Weert komt, dan zou ik graag overleggen met een arts die handelt volgens de ILADS richtlijnen.

Nu is dus mijn vraag: heeft iemand namen/adressen o.i.d. van dergelijke artsen? Ik woon in Noord-Brabant.

Bedankt alvast!
Groetjes,
Marijke

jacrose

Re: Arts die handelt volgens ILADS?

Berichtdoor jacrose » Zo 2 Jun 2013 22:44

En heb je nog iemand gevonden? Want ik ben ook op zoek.

bamboe

Berichtdoor bamboe » Zo 2 Jun 2013 23:35

Jacrose, je kunt die persoon beter proberen te bereiken via de mailoptie van deze site want de kans is groot dat deze persoon niet meer (zo vaak) op deze site komt.
Verder kun je contact opnemen met de http://www.lymevereniging.nl of http://www.tekenbeetziekten.nl/
Plus zie dit viewtopic.php?f=2&t=7646 overzicht van artsen dat je kan bellen met je vraag of men volgens de ilads-richtlijnen werkt.

Angel239

Berichtdoor Angel239 » Ma 3 Jun 2013 11:43

Hoi Marijke,
Dr. van M te M behandeld volgens ilads, ik heb zijn naam van Stichting tekenbeet ziekten.
Laatst gewijzigd door Angel239 op Wo 6 Nov 2013 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.

fr1968

Berichtdoor fr1968 » Ma 3 Jun 2013 13:34

Ik ben ook heel tevreden over dr v Montfort. Zowel ikzelf als mijn man zijn bij hem in behandeling.

Janineke56

Berichtdoor Janineke56 » Ma 10 Jun 2013 23:13

Ja ook ik ben bij Dr van Montfoort. Super arts die je echt serieus neemt. Eerder 2 keer geprikt in 2 verschillende ziekenhuizen , geen lyme!! Dr v Montfoort heeft geprikt en dat per koerier naar Augsburg gestuurd en wat bleek...... jawel hoor de ziekte van lyme plus 2 co-infecties.

helpme1

Berichtdoor helpme1 » Di 11 Jun 2013 16:36

ik ben ook van Montfort. Zeker goeie angst en luistert heel goed en geeft goed advies.
Alleen... de kosten. Niet dat zij er iets aan kunnen doen, maar wat heb ik daar al wat honderden euro's neergeteld voor consulten, medicatie en onderzoeken.
Maart 2012: diagnose Lyme, stadium 3, + co-infecties oa Ehrlichia
Mei 2012: Start behandeling Nystatine, Minocycline, Azitromycine, Nattokinazine, Arteminisine, Ambrotose
Maart 2013: stop AB-kuur, start behandeling Parozol/Ozon

We worden allemaal beter

Terug naar “Medisch”