Igm posi.igg nega. Mri met witte vlekken. Diagnose MS

Medische onderwerpen die betrekking hebben op de ziekte van Lyme, maar die niet passen bij "Wetenschap", met vragen, informatie en discussie over bijv. preventie, symptomen, diagnose en behandeling.
whoops

Re: Igm posi.igg nega. Mri met witte vlekken. Diagnose MS

Berichtdoor whoops » Za 2 Feb 2013 15:16

Borderose,dat is ook zo raar,hier in nederland doen ze heel moeilijk over een doosje doxycicline,in het zuiden kun je ze zo ophalen bij de apotheek.Dus verschillende vrienden kennissen hebben doxy voor mij meegenomen.7mnd gebruikt[hoog gedoseerd]daar heb ik 3mnd plezier van gehad,toen kwamen de klachten weer terug.Als je zo ziek bent helpt alleen doxy niet meer,althans dat is mijn ervaring.

whoops

Berichtdoor whoops » Za 2 Feb 2013 15:37

almicaxa,lumbaal heb ik niet gedaan,omdat er bijna nooit iets uitkomt en de lichamelijke klachten enorm kunnen toenemen.En wat is dan het vervolg als je geluk hebt,ab via infuus,werd destijds al zo ziek van 1 doxytabletje[heb dit heel langzaaam op moeten bouwen] dat ik een infuus niet aandurfde.
Mijn huisarts zei destijds;''half nederland heeft witte stofvlekken in zijn hersens'' dus.....
Waar ik nu baat bij hebis;magnesium chelated [voor het hart helpt mij dat]
veel vit ,st janskruid,samento afgewisseld met banderol.
detoxtabletten,en....proberen zo weinig mogelijk stress.
Waarom ik nooit getwijveld heb of het MS kon zijn is,al de klachten zijn 2jr na de tekenbeet ontstaan,bij ab gebruik het gevoel of het in mijn schedel oorlog was,en omdat ik zoveel verschillende diagnoses gehad heb,van verschillende dokters dat ik altijd ging kijken hoe zit dat dan precies met bepaalde ziektes.meestal waren dan 1 of 2 klachten die bij een bepaald ziektebeeld pasten,maar nooit helemaal.Ik denk ook dat veel mensen de diagnose MS krijgen maar die in werkelijkheid een borelia besmetting hebben.Voor dat ik ziek werd geloofde ik de witte jassen maar nu niet meer,door ervaring wijs geworden.Zolang ze lyme niet serieus nemen zit het gevaar erin dat je met pakken medicijnen naar huis gaat wat vaak niet helpt.

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Za 2 Feb 2013 18:22

Hallo Whoops,

Wat bedoel je met in het zuiden kan je het zo ophalen ? In België alvast niet. De overheid voert hier al jaar en dag een rabiate campagne tegen ab.
Paperwhite

whoops

Berichtdoor whoops » Za 2 Feb 2013 19:45

Toen was dat ,italie,spanje griekenland en zo.

almikaxa

Berichtdoor almikaxa » Zo 3 Feb 2013 10:22

In Frankrijk kun je Het ook zo kopen

Bij de eerste LP gaf geen noemenswaardige en bijzondere uitslagen aan lyme en/of ms. Nu afgelopen bezoek aan neuroloog zei hij dat ineesn wel zo was????? Raar vandaar ik niet vertrouw heb het drie keer nagevraagd. Wil een nieuwe LP om MS dan ook echt vast te laten stellen dat is tenminste betrouwbaarder als borrelia op te sporen?

In tussentijd ook pcr en ltt. Ze kunnen me wel meer vertellen. Na dit weet ik meer. Je moet iets 100% zeker weten toch.zoasl whoops al zegt dat je buiten met MS medicijnen. En dan werkt het niet en wat doet dat dan met je lichaam? Als toch borrelia is?

Whoops. Jij hebt dus verder niks meer laten ondernemen om MS al danniet uit sluiten/ vast te stellen?

Bedankt weer

almikaxa

Berichtdoor almikaxa » Zo 3 Feb 2013 10:33

Overigens worden jullie behandeld door lyme arts? Waar en hoe heet de arts?

Eventueel andere artsen in land?

Thanx

borderrose

Berichtdoor borderrose » Zo 3 Feb 2013 11:18

Ik heb het geluk dat ik bij artsen ben die er niet aan twijfelen dat ik lyme heb en hoef dus gelukkig ook niet naar mijn eigen medicatie op zoek.
Het was gewoon iets wat ik me afvroeg omdat de regels hier in Nederland zo streng zijn.

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Zo 3 Feb 2013 11:50

Hallo Whoops,

Het zou mij toch verbazen dat je doxycycline zo in Frankrijk kunt kopen.
Wel is het zo dat je bepaalde voorschriftplichtige medicijnen zo kan kopen in een apotheek als je in nood bent.
Een apotheek kan verplicht worden om bv een puffer te verkopen aan een astmapatiënt in nood. Dat heb ik zelf ooit ervaren maar of het nu nog zo is.

Paperwhite

sostie

Berichtdoor sostie » Zo 3 Feb 2013 14:19

Probeer eens walborg kliniek in amsterdam is wel erg van ab
Maar ik voel me iig serrieus genomen
Dat is tegenwoordig al heel wat helaas

almikaxa

Berichtdoor almikaxa » Zo 3 Feb 2013 14:54

Hoi sostie

Ik heb twee artsen. Infectollog en neuroloog. De neuroloog komt nu dus aanzetten met MS, wil best aannemen als ik idd ook duidelijke uitslagen heb en die heb ik dus niet behalve de mris waarop die ontstekingen te zien. Ik ben al behandeld met ab doxi, dat nam zo goed als klachten weg maar kwam licht terug wat zich beperkt tot nederbogen met een gevoel alsof elastiek omheen zit, ene dag weg dan weer niet en is niet echt spierpijn. Hoewel ik nu wel soort krampachtig gevoel erbij heb in been. Mijn hele lichaam staat nu ook wel onder spanning. Dus dat werkt ook niet mee.

Alsik nu geen positiefst had was ik al klaar en diagnose duidelijk maar maakt ee nu alleen maar ingewikkelder en onzekerder door.

Heb prohelath test kit aangevraagd. Wil nieuwe LP afdwingen. Dus ben er mee bezig. Zilver colloidal ga ik nu neme daar heb ik mee gewacht na ab en kaardebol, samneto maar dit werkt voor beide. Ik zit nietpistolen en op zoek naar goede arts.
Ga walburg maar eens bellen dan

Terug naar “Medisch”