Mensen met Coxsackie?

Medische onderwerpen die betrekking hebben op de ziekte van Lyme, maar die niet passen bij "Wetenschap", met vragen, informatie en discussie over bijv. preventie, symptomen, diagnose en behandeling.
anoniem1992

Mensen met Coxsackie?

Berichtdoor anoniem1992 » Vr 25 Apr 2014 18:58

Bij deze dan.

Zijn er mensen met Coxsackie op Lymenet?
Ik heb al een tijdje flink spierpijn wat ik niet kan verklaren.
Nu heb ik een hele tijd geleden eens een coxsackie programma gedaan en daar ben ik toen best van opgeknapt merkte ik.
Nu ben ik al een hele tijd heel flink aan bet Borrelia, Bartonella aan het killen evenals Rickettsia.
Ik heb nu zo'n vermoeden dat nu toch de Coxsackie opspeelt..

Wie heeft deze co infectie en wat voor klachten heb je? Zoveel vind ik er niet over..

WouterB

Re: Mensen met Coxsackie?

Berichtdoor WouterB » Vr 25 Apr 2014 19:08

Hoi NN,

Het zou handig zijn als je er gelijk bij verteld wat dat ongeveer inhoud. Ik wist het niet, dus ik heb het even opgezocht: http://nl.wikipedia.org/wiki/Coxsackievirus

Valt op dat het een virus is, en dat het gewoon regulier is vast te stellen.

Dat je er met een zapprogramma tegen dat virus beter voelt, wil dan niet automatisch zeggen dat je het ook hebt.

Ik kan natuurlijk niet uitsluiten dat er ook nog iets anders kan zijn wat bij dezelfde behandel frequenties minder klachten gaat geven.

Dit is het risico van dit soort behandelwijzen, doordat je je ergens 'beter' bij voelt, ga je automatisch je die aandoening aanmeten. Dit is regulier bekende kost, dus eerst vast laten stellen!

Bij de weg, wat is hier de toegepaste frequentie?

Groetjes, Wouter

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Vr 25 Apr 2014 19:31

Hoi Wouter,

Dat kan inderdaad, dat wil ik sowieso nog even uitzoeken.
De desbetreffende frequenties plaats ik hier vanavond even!
Daarom ook eens peilen wat de gemiddelde Lymie hiermee heeft.
Het zou makkelijk zijn als ik hier gewoon een ampul van had, maargoed die heb ik niet dus dat is simpel.
Er zit iets bij wat helpt, Coxsackie of niet..

Edit: 612, 136, 144, 232, 380, 422, 424, 435, 921, 923, 769, 1189, 595 en 767
Ga vanavond nog wel even uitzoeken waar die frequenties ook voor dienen..

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Vr 25 Apr 2014 21:51

Ik heb nu meer tijd en ga een even kijken hoe dat zit met die frequenties..
Komt ie dan: 612 : influenza soort, lyme, mycoplasma, enterovirus, echo virus, coxsackie en ALS.
136 en 144 is een korter lijstje maar dezelfde aandoeningen.
232 is weer heel anders en een lang lijstje, o.a. polio, gele koorts, streptokokken, helminthsporium, long sinus bacteria, gewrichtsontsteking, entero, coxsackie, candida en ALS, die ga ik onthouden in ieder geval gezien de gewrichtsontsteking, kan best eens helpen.
380 heeft weer hele andere dingen, o.a. appendicitis..

Lang verhaal kort als ik verder zoek, de frequenties zijn deels ook voor zaken als ALS, MS, borstkanker, leukemie en zo nog veel meer.
Lastig dus, moet er alleen achter zien te komen waar die pijn nou van komt of wat er voor helpt.
Of het is door het bartonella en borrelia killen of ik mis iets in het verhaal. :|

WouterB

Berichtdoor WouterB » Vr 25 Apr 2014 23:17

Nou ja, het blijkt dus dat er een overlap in zit, en je hebt denk ook wel de samenhang van diverse aandoeningen (Lyme, ALS, mycoplasma, ed.) in de gaten.

In welke eenheid worden die getallen trouwens uitgedrukt?

Groetjes, Wouter

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Vr 25 Apr 2014 23:34

Hallo anoniem,

Ik ben onlangs positief getest op het Coxsackie virus. Geen flauw idee wanneer en hoe ik het heb opgelopen maar wel een poos geleden denk ik (testuitslag geeft 'chronisch' aan). Over de symptomen; moeilijk om te zeggen als je ook Lyme en andere co-infecties hebt. Ze lijken zoveel op elkaar. Hieronder een site waarop ze uiteen worden gezet:

http://www.medisuv.com/nl/2203.html

Die hoofdpijn, stijve nek en spontaan teennagels verliezen herken ik wel. Maar die eerste twee passen ook bij Lyme. Mijn arts liet me er 2 maanden geleden op testen omdat ik vertelde over aften in mijn mond. Een specifieke behandeling in de vorm van medicatie is er geloof ik niet echt. Met zappers heb ik überhaupt nog nooit gewerkt. Ben benieuwd hoe jij je er door heen slaat met die methode. Hoop in elk geval dat je er baat bij hebt.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Za 26 Apr 2014 10:23

Ik heb laatste tijd vooral veel zere vingers rondom mijn nagels, echt irrtant.
Qua stijve nek die heb ik altijd, en hoofdpijn is er eigenlijk laatste tijd flink samen met de spierpijn die ik niet kan verklaren.

Mijn zapper is me trouwens echt heilig, ik heb er ontzettend veel baat bij.

Wouter:
Gewoon de getallen in een soort excel tabel zeg maar, naam en dan kan ik scrollen naar rechts waar de frequenties staan. Dan kan ik in de database per frequentie nog opzoeken welke programma's er gebruik maakt van die frequentie.

bamboe

Berichtdoor bamboe » Vr 16 Mei 2014 13:10

Coxsackie, is een entero virus, hetgeen betekent dat deze zich in de darm bevindt. Overdracht is van mens tot mens. De coxsackie virussen kunnen een veelheid aan klachten geven zoals koorts, keelpijn, diarree, braken, huiduitslag, spierpijn, leverontstekingen en ontsteking van het hartzakje. Ook kan hersenvliesontsteking ontstaan. Het virus zou ook een rol kunnen spelen in het ontstaan van Type 1 Diabetes.
http://www.cigmtr.nl/c/begeleiding-beha ... ktebeelden

Een naaste van mij heeft op latere leeftijd diabetes type I gekregen die men dus normaliter in de jeugd krijgt.
Zou het aan het Coxsackievirus kunnen liggen? Ze heeft ook hartproblemen.

Terug naar “Medisch”