onzekerearie schreef:UPDATE:
Donderdag op school ingestort. Me ouders hebben me moeten ophalen. Ik werd licht in me hoofd en kreeg ontzettend last van spasmes in mijn benen. Overigens houden die spasmes nu aan over mijn hele lichaam en heb ik ook nog steeds moeite met slikken. Ben in 3 weken tijd 3 a 4 kilo afgevallen zonder een merkwaardige aanpassing. Ik heb moeite met lopen en vooral rare pijnklachten door mijn lichaam. Overigens heb ik vandaag me bloed laten prikken op de standaard dingen lever en nier werking maar ook op lyme. Ik begin me steeds meer zorgen te maken, mijn klachten beginnen ook op ALS te lijken. Ik hoop echt dat het alles behalve ALS is.
Maar goed afwachten maar...
-eric
Ontzettend rot dat het zo slecht met je gaat. Hopelijk dat de bloedtesten snel duidelijkheid geven. Ik duim voor je. En veel zoniet alle van je klachten zijn goed te verklaren door een mogelijke Lyme infectie dus ik begrijp je onzekerheid als je al je nare klachten gaat vergelijken met alle minstens zo nare mogelijke ziektes. Maar volgens mij zit je op het moment al een paar dagen enorm te stressen. Al die jaren van physieke klachten en onzekerheid gaan niemand in de koude kleren zitten en nu je eindelijk de link met Lyme of soortgelijke aandoeningen hebt gemaakt moet er erg veel door je heengaan. Erg begrijpelijk uiteraard. Dit jaar heb ik ook meerdere keren enorme stress gehad en elke keer werden mijn klachten enorm verhevigd hierdoor. Dus doe het sowieso even rustig aan de komende week. Neem een paar dagen vrij van school. Even de tijd nemen om weer op krachten te komen en wat tijd voor jezelf. Volgens mij ben je net als ik een persoon die geen zwakte wil tonen en maar blijft doorgaan, altijd de boog gespannen. Maar goed kerel zorg dat die stress ivm je gezondheid snel stopt. Het maakt het alleen maar erger geloof me. Sterkte maat.
Maar even terugkomend op ALS, dit wordt wel degelijk in meeste gevallen veroorzaakt door bacteriële en virale infecties. In de must-see presentatie "Weaponised Mycoplasmas" laat Dr. Garth Nicolson zien dat (vanaf minuut 21:50) ALS in meeste gevallen wordt veroorzaakt door Mycoplasmas: 80% en dan met name Mycoplasma Fermentans, Entrovirus: 70%, Lyme 10-25%, Chlamydia Pneumonea: 10-15%,HHV-6 Virus 5-15% en ook nog Hepatitus.
En bij 100% van de gevallen van ALS bij Gulf War Syndrome vond hij ook Mycoplasmas. Dezelfde Mycoplasmas die ook massaal bij CFS/ME en Fibromyalgie worden aangetroffen (in zo'n 50-60 procent van de gevallen). En laat die Mycoplasmas waarschijnlijk ook de meest voorkomende Co-infectie bij Lyme zijn volgens Dr. Garth Nicolson. Video link hieronder:
http://www.youtube.com/watch?v=sT25HhAVhhU&t=0m1s
In his experience, Dr. Nicolson has found that Mycoplasma is the number one Lyme coinfection. The rate
of infection with Mycoplasma in patients with Lyme disease surpasses that of Bartonella (25‐40%) slightly
and that of Babesia (8‐20%) significantly.
Mycoplasma – Often Overlooked In Chronic Lyme
Disease
En deze Mycoplasmas zijn net zo moeilijk aantoonbaar als Lyme en minstens zo gevaarlijk.