Bedankt voor alle steun. Ik voel me echt compleet bagger. Kan amper een stukje lopen en last van elke spier in me lichaam. Ik word binnenkort hopelijk in behandeling genomen in het AMC.
Ik ben pas 20 jaar, het is wel de bedoeling dat ik ooit leven kan leiden zonder dat ik continu klachten heb.
Is dit beeld realistisch? Zijn er überhaupt mensen zonder klachten op dit forum ?
Onzekerheid omtrent ziektebeeld
-
-
Re: Onzekerheid omtrent ziektebeeld
Ik ben vandaag bij de neuroloog geweest in het Antonius Nieuwegein. De neuroloog beweerde ondanks mijn symptomen en positieve lyme test dat er 99 procent kans is dat ik geen Lyme heb. Hoe the hell komt hij erbij? Dit baseerde hij op het feit dat ik in zijn neurologische testjes geen afwijkingen gaf. Ik heb wel allerlei andere symptomen die duiden op Lyme. Ik heb "gelukkig(?)" een lumbaal punctie weten te krijgen. Nu weet ik dat ook die test niet betrouwbaar is.
WAT THE FUCK moet ik gaan doen als die test negatief (vals?) is ???
Mijn gevoel en symptomen en de test wijst gewoon uit op Lyme....
WAT THE FUCK moet ik gaan doen als die test negatief (vals?) is ???
Mijn gevoel en symptomen en de test wijst gewoon uit op Lyme....
-
Re: Onzekerheid omtrent ziektebeeld
Hoi Onzekerearie,
Klote is het, maar niet wanhopen, hoe moeilijk je het ook vindt.
Zo'n neuroloog draait z'n standaard verhaal af en kan natuurlijk nooit weten dat je voor 99% geen Lyme hebt, terwijl je test positief voor Lyme is.
Je moet je eigen plan trekken, onderzoek zoveel mogelijk, dan kies je voor een richting. Daar ga je mee door tot het wat oplevert, en zo niet verander je van plan. Het is niet anders en heb er vertrouwen in, ook al kies je eerst de verkeerde richting.
Zoek ook steun, dmv goeie arts.
Houdt moed, Jozzie
Klote is het, maar niet wanhopen, hoe moeilijk je het ook vindt.
Zo'n neuroloog draait z'n standaard verhaal af en kan natuurlijk nooit weten dat je voor 99% geen Lyme hebt, terwijl je test positief voor Lyme is.
Je moet je eigen plan trekken, onderzoek zoveel mogelijk, dan kies je voor een richting. Daar ga je mee door tot het wat oplevert, en zo niet verander je van plan. Het is niet anders en heb er vertrouwen in, ook al kies je eerst de verkeerde richting.
Zoek ook steun, dmv goeie arts.
Houdt moed, Jozzie