Co infecties laten testen

Medische onderwerpen die betrekking hebben op de ziekte van Lyme, maar die niet passen bij "Wetenschap", met vragen, informatie en discussie over bijv. preventie, symptomen, diagnose en behandeling.
jesuisx

Re: Co infecties laten testen

Berichtdoor jesuisx » Ma 27 Okt 2014 13:53

chl. pn, /bartonella/ erhlichia heeft mijn internist afgenomen en een elisa en blot :)
augsburg had me coxsackie, ebv en chl pn geadviseerd. Aangezien ebv al bewezen is in het verleden en coxsackie een virus is zei de internist was dat niet nodig. Morgen laat ik de elispot en blot voor duitsland afnemen.

Tulipano

Re: Co infecties laten testen

Berichtdoor Tulipano » Do 30 Okt 2014 22:16

He Jesuisx,

Nog even op de valreep:
Augsburg schijnt een LTT test voor EBV te hebben. Dus dat is geloof ik toch wel wat anders dan de test die je via je huisarts of internist kunt laten doen. Ik hoorde dit vandaag van mijn behandelend arts. Die is van mening dat het wel de moeite waard is om deze LTT te laten doen als ernstige vermoeidheid een onderdeel van je klachten is. Wordt er echt een reactie gemeten die behoorlijk boven de referentiewaarde ligt dat schijnt men er een middel voor in te kunnen zetten. Ik meen te hebben begrepen dat de kosten van deze test rond de 135 euro liggen.

Mijn excuses mocht je dit (inmiddels) al weten.

Terug naar “Medisch”