Opgezette spieren

Medische onderwerpen die betrekking hebben op de ziekte van Lyme, maar die niet passen bij "Wetenschap", met vragen, informatie en discussie over bijv. preventie, symptomen, diagnose en behandeling.
lanalana

Opgezette spieren

Berichtdoor lanalana » Di 28 Okt 2014 13:13

Vraagje,
Hoe kan het dat de spieren die je niet gebruikt, opzwellen en aanvoelen alsof je ze overmatig heb gebruikt?
Heb nu al weekje last van enorme spierpijn vanaf de onderrug en alles vanaf daar tot in de enkels, achter benen, knieen, bil etc
Die spieren doen zeer bij lichte druk, bijvoorbeeld met vinger en zijn opgezwollen en hard...
Ik snap um niet.....
Iemand een idee?

Lana :zwaaien:

joos06

Re: Opgezette spieren

Berichtdoor joos06 » Di 28 Okt 2014 13:48

Is herken het wel een beetje. Had laatst ook een week spierpijn in mijn armen nadat ik een stapeltje papieren had doorgebladerd :shock: . Nou niet echt het toppunt van krachtsinspanning, maar voor mijn spieren nu dus wel teveel. Vanmorgen had ik het ook nog met een berichtje typen op mijn telefoon, armen waren meteen bekaf. Niet echt hard en opgezet, maar dus wel pijnlijk.

Foetsie

Re: Opgezette spieren

Berichtdoor Foetsie » Di 28 Okt 2014 18:18

Heb ook last van de spieren.
Bij mij zijn ze niet dik, juist het tegenovergestelde, meer alsof ze langzaam wegebben, gaat wel gepaard met pijn.
Ik gebruik hiervoor protifar (eiwitten)

Terug naar “Medisch”